Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Kuuman kesän muisto

Rakkaani muistatko vielä sen kesäyön ja sen kiihkon, kuinka sulauduimme yhdeksi rannan vielä niin lämpimällä hiekalla
    Rakkausrunot
    12
    355
  2. ... ois Joulu ainainen

kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude
    Rakkausrunot
    16
    355
  3. Korvaamaton

Pakkanen, viima ja meren viileät suolatyrskyt sulkivat sieluni huoneet. Vielä hetki sitten hymy syntyi lainehtivista
    Rakkausrunot
    18
    354
  4. Oletko huomannut ...

miten metsän pulina hidastuu ja tummuu sateenkaaren värit tarttuvat heikkoina väriseviin lehtiin ja eilistä raskaampi ve
    Rakkausrunot
    17
    351
  5. Kuinka puhutaan rakkaudesta ?

liiaksi puhetta naurunsekaista hermostuneisuutta yhdessä kaikki kuitenkin autiuden summa eikä enää edes kyyneleitä
    Rakkausrunot
    15
    350
  6. Syysmelankoliaa

Syksy elämän neljäs vuodenaika korjataan talteen lyhteet, ne muistoistakin kertyneet. Kun elon ehtoo jo häämöttää ja ed
    Rakkausrunot
    8
    347
  7. Leipuri kirjoittaa

Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie
    Sunnuntai Leivontamix
    2
    347
  8. Insomnia

tanssin aamun tanssin pitkän päivän tallaan murheeni askelien alle mutta yön sen kuuntelen sydämeni ääntä pitkien la
    Rakkausrunot
    21
    345
  9. Ihollasi pisaroina

minussa on jäljellä enää nämä luvattomien hetkien ajatukset merkitsemättömien katseiden silmäniskut piiloteltu katkeruu
    Rakkausrunot
    10
    343
  10. Tuttu ja niin vieras

Katseesi välittävät viestejä katsomattakin tunnen ne selässäni mutta minun pitäisi olla minä kokonainen voidakseni va
    Rakkausrunot
    10
    338
  11. Kysyn ...

Ei kukaan voi tietää kuinka karvas vesi on huuhtonut sieluni seinämiä kipu kirveltänyt jokaista jäsentäni. Rakkaani
    Rakkausrunot
    10
    338
  12. Tuuleen kirjoitettu

kehoni muodostuu lohkeilleista osasista murusista ja tarvitsen niihin elämän suurta taiteilijaa dreijaajaa ihmistä j
    Rakkausrunot
    18
    338
  13. Unohdettu satama

Jätit jälkeesi yksinäisyyden, elämän kovan hedelmän mitään ymmärtämättä. Muuta enemmän toivoin että hoivaisit minua
    Rakkausrunot
    6
    337
  14. Tehdään sadusta totta

aina ensimmäisten kylmien öiden jälkeen se jättää viileiden varpaiden jäljet mutta ne sulaa, haihtuu aamuksi pois joll
    Rakkausrunot
    16
    337
  15. Aina jokin osa minua

on aika muuttaa muotoa käyttää unohtuneita elementtejä enemmän varpaita, nilkkoja kaksien kylkiluiden kyhnytystä vastak
    Rakkausrunot
    17
    337
  16. Vaillinainen

Maanpäällinen taivas jonka minulle avasit on enää vain mustaa kuuta. Kuka olisi osannut aavistaa että kaiken jälkeen
    Rakkausrunot
    14
    327
  17. Side

Rakensit sillan tunteittemme kulkea yli kaikkien kuohujen, nytkö on luopumisen aika ? Haavani haluavat unohtaa, mistä
    Rakkausrunot
    8
    325
  18. Kuuletko ?

Kevyesti leijailevat lumihiutaleet taivaan koristautuessa tähtiin, ja illan taittuessa yöksi täällä pirtissäni savu
    Rakkausrunot
    14
    324
  19. Syndrooma

kaksi nimeämätöntä lumenvalkoista kuukauttako se vain kesti niin muistini antaa muistaa ( tai ehkä se sittenkin oli hie
    Kirjallisuus
    20
    323
  20. Tulivuori

Olet tulivuori, minä rinteittesi polttava laava mutta useammin halusin ärjyntäsi kuulla, kulkea pintasi jokaisen poimun
    Rakkausrunot
    8
    321