haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Kuuman kesän muisto
Rakkaani muistatko vielä sen kesäyön ja sen kiihkon, kuinka sulauduimme yhdeksi rannan vielä niin lämpimällä hiekalla12355... ois Joulu ainainen
kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude16355Korvaamaton
Pakkanen, viima ja meren viileät suolatyrskyt sulkivat sieluni huoneet. Vielä hetki sitten hymy syntyi lainehtivista18354Oletko huomannut ...
miten metsän pulina hidastuu ja tummuu sateenkaaren värit tarttuvat heikkoina väriseviin lehtiin ja eilistä raskaampi ve17351Kuinka puhutaan rakkaudesta ?
liiaksi puhetta naurunsekaista hermostuneisuutta yhdessä kaikki kuitenkin autiuden summa eikä enää edes kyyneleitä15350Syysmelankoliaa
Syksy elämän neljäs vuodenaika korjataan talteen lyhteet, ne muistoistakin kertyneet. Kun elon ehtoo jo häämöttää ja ed8347Leipuri kirjoittaa
Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie2347Insomnia
tanssin aamun tanssin pitkän päivän tallaan murheeni askelien alle mutta yön sen kuuntelen sydämeni ääntä pitkien la21345Ihollasi pisaroina
minussa on jäljellä enää nämä luvattomien hetkien ajatukset merkitsemättömien katseiden silmäniskut piiloteltu katkeruu10343Tuttu ja niin vieras
Katseesi välittävät viestejä katsomattakin tunnen ne selässäni mutta minun pitäisi olla minä kokonainen voidakseni va10338Kysyn ...
Ei kukaan voi tietää kuinka karvas vesi on huuhtonut sieluni seinämiä kipu kirveltänyt jokaista jäsentäni. Rakkaani10338Tuuleen kirjoitettu
kehoni muodostuu lohkeilleista osasista murusista ja tarvitsen niihin elämän suurta taiteilijaa dreijaajaa ihmistä j18338Unohdettu satama
Jätit jälkeesi yksinäisyyden, elämän kovan hedelmän mitään ymmärtämättä. Muuta enemmän toivoin että hoivaisit minua6337Tehdään sadusta totta
aina ensimmäisten kylmien öiden jälkeen se jättää viileiden varpaiden jäljet mutta ne sulaa, haihtuu aamuksi pois joll16337Aina jokin osa minua
on aika muuttaa muotoa käyttää unohtuneita elementtejä enemmän varpaita, nilkkoja kaksien kylkiluiden kyhnytystä vastak17337Vaillinainen
Maanpäällinen taivas jonka minulle avasit on enää vain mustaa kuuta. Kuka olisi osannut aavistaa että kaiken jälkeen14327Side
Rakensit sillan tunteittemme kulkea yli kaikkien kuohujen, nytkö on luopumisen aika ? Haavani haluavat unohtaa, mistä8325Kuuletko ?
Kevyesti leijailevat lumihiutaleet taivaan koristautuessa tähtiin, ja illan taittuessa yöksi täällä pirtissäni savu14324Syndrooma
kaksi nimeämätöntä lumenvalkoista kuukauttako se vain kesti niin muistini antaa muistaa ( tai ehkä se sittenkin oli hie20323Tulivuori
Olet tulivuori, minä rinteittesi polttava laava mutta useammin halusin ärjyntäsi kuulla, kulkea pintasi jokaisen poimun8321