haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Pudotus
Kiskokaa helvettiin kaikki repaleiset kuvitelmani ennen routaa ennen kuin lumi sataa maahan ja tähdet ovat sinistä jää47990Räjähdysvaara
janoiselle annoit vettä leilistäsi poimit kyyneleeni joista muodostui välillemme lampi siitä katsoimme kaksien kasvoj22978Osoitteena sydän
Aamut ja päivät pusertuvat liian hitaasti eteeni ja ankarat arjet joiden läpi on kuljettava. Odotuksen ovella silmien33954Kuuletko minua ?
Mieleni piirtää hahmoa Sinusta ja hopeisena hohtavaa merta merta mistä elämä alkaa. Tunnen sisälläni maagisen virran.33950Kun rakkaus kuolee ...
koko metsikkö kerää varjonsa pääni päälle jokaista kavahdan pelkään. Ei ole lehvät lempeitä ja tuulien tuima syli l42941Anno Domino
Satojen aamujen yhteenlaskettu summa käännetyt kivet niin usein raudanmaku suussa mutta kun luulin jo kaiken unohtuneen38911Eilisen rakkaus
Vaarallinen kosketus lupauksia, suloisia kuiskauksia joiden hurmassa unohdin öiden ja päivien eron. Tapasi puhua rak25904Varkaat
Jätetään muu maailma varastetaan edes yksi päivä vain rakkaudelle. Aloitetaan se nyt kun täyteläinen juustokuu naura40903Aluton, loputon tarina
Miten kirjoittaa rakkaudesta Luojan sumunraskaana aamuna kun luonnossa kaikki on kuollut ja päivä ajaa hitaasti aamun p29874Hyväile minua vielä
Miksi vaikenisin siitä että eilisten surevat linnut livertävät kevään uusin lauluin. Tai siitä että murheiden pitkästä20870Juovuta, juovuta elämällä
Kivuliaana kuljin tomuiset mannut kuivuutta huokuvat solat ja hengitin vaivoin Atonin polttavien säteiden alla. Yöt56861Tiedä haluni
En ymmärtänyt taakkaani painoa ennen kuin vuoret oli siirretty edestäni ja raskaimpina roikkuvat pilvet ajettu yltäni a35845Avoin kirje Sinulle ja Sinulle
En sanonut hyvästejä vain äänettömän näkemiin surin kyynelettömin kasvoin ja toivoin että vielä kohtaisimme. Hiljaisi36845Jumalten ihmeellistä työtä
Kaikki se jonka olen yrittänyt sulkea ulkopuolelleni tarraa jatkuvasti minuun kiinni haluaa ottaa ylivallan hallita mie34838Rakas päiväkirjani
Hiivatti soikoon kuinka yhäkin tahtoisin ympärilleni elämän äänten kohinan käsin kosketeltavat hetket silmistäni puris17834Jonkinlainen labyrintti
Elämä nakertaa hopea kiertyy hiuksiin ja silmien nuoruudenlähde muuttuu syvääkin syvemmäksi kokemusten sinen kodiksi.28824Yksinäisen monologi
Jos vaikenen se on sanatonta kaipausta kaipausta kosketuksiin sormenpäiden lauluihin ikävöivällä ihollani Kun valvon va34812Noniin, juur nyt
teen tänne aloituksen, ihka ensimmäisen ( kenties myös viimeiseni ) Olen aika-ajoin käynyt täällä lueskelemassa toisten60809Tiedä tämä
En pysty laskemaan kyyneleideni määrää niitä jotka ovat kastelleet nämä kylmät ja aistittomat näppäimet. Monet vier20807Hiljaisuudellakin on ääni
kun astun sisään tuntuu kuin joku olisi juuri liikkunut täällä jättänyt tuoksun ja olemuksensa tarttuakseni niihin39804