Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

267

1. Samasta syystä mä aion olla ikuisesti sinkku. Tuntuu että aina kun tapaan tytön vertailen exään ja minusta se ei ole oikein. Tästä syystä olen ollut sinkku jo 3.5. Yhtäkään yhdenillan juttua en ole tänä aikana harrastanut saatika parisuhdetta. Tylsää ja masentavaa on olla yksinäinen, mutten sietäisi itseäni jos valitsisin jonkun jota vertailla exään.
  2. Mun taustani on se, että tietokone on ollut elämässäni pienestä pitäen. Mä sain ensimmäisen tietokoneen 1983. Koska pelit olivat kalliita tulotasoomme nähden piti ostaa Mikrobittejä ja ohjelmoida pelejä niistä.
    Pelejä tehtiin isän kanssa. Oli kaikenlaiset tarkastajat, jotta rivit menivät oikein.
    Eräässä vaiheessa mä kokeilin kaikkea. Muokkasin valmista peliohjelmaa erilaiseksi.
    Lopulta mä tein paljon erilaisia ohjelmia. Mä jopa tein GW-basicilla jopa ohjelman, joka osasi vähentää syötetyn päivämäärän toisesta.
    Joten mulla on taitoa. Tosin taito on esihistoriallista, mutta haluan koulutuksen kautta päivittää tietoni ja syventää niitä.
    Tiedän että ohjelmointikielet ovat erilaisia, muta silti monissa niissä on samankaltaiset: Pascalissa, C++:ssa, C:ssä, Javasssa, PHP:ssä sekä ASP:ssä.
    Opiskellessani datanomiksi vuosina 2000-2003 mä pyöritin aika kivasti ASP:tä sekä Action Flashia että Macromedia Action Scriptiä. Harmi vaan etteivät opettajat itse osanneet juurikaan opettaa. Kulutin kamalasti aikaa etsiessäni netistä esimerkkejä ja ideoita. Harmi vaan että monet ohjelmat jäivät vajaiksi.
    Mutta nyt mulla on uusi mahdollisuus opiskella parempien opettajien johdolla paremmilla resurseseilla, joten musta voi tulla mitä vaan. :)
    Musta tulee hyvä ja pätevä, kunhan panostan tarpeeksi.