kartanomagister

![]()
30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
556
Kommenttia
401
Pientä kevennystä
Koska eräät henkilöt käyvät täällä melko usein herjaamassa minua ottaessani kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, ajatteli19269Isyyslaki muuttui, laitoin vireille..
Uudelleen isyystutkimuksen porilaispoikaan nähden. Viimeksi pojan äiti vastusti tutkimusta ja asia jätettiin sinälleen.16268Maatalouden päästöt /vesistöjen saastuminen
Vielä 60-70 luvuilla vesistömme olivat kohtalaisen hyvässä kunnossa. Jopa tehtaiden liepeilläkään ei sinilevää kai juuri1268https://www.kansalaisaloite.fi/fi
Tuossa linkissä voi käydä tekemässä itsekin aloitteita vaikkapa lakien muutoksiin. Kannattaa varmaan mennä joitakin aloi3267Toukokuussa aloitetaan huoltoasiat uudelleen
Ja selvitetään perusteellisesti eri viranomaistahoille esitetyt valheet. http://yle.fi/uutiset/huoltajuusriitojen_sovit21266Kuka poltteli Raumalla niitä.
Holmingin tai Repolan hyuviloita tässä takavuosina? Oliko sillä teon tekijällä jokin psyykensairaus vai miksi sellaista0266Mielenterveysongelmaisen äidin kostoko?
Kolme pientä lasta menetti henkensä. Oliko nokkakolari tarkoituksellinen, jota on syytä epäillä koska lasten isä oli ilm10266Uudenajan aseet vähentävät sankarivainajia
Ja sodissa vammautuvin määrää. Nyt uusi kansainvälinen laki joka velvoittaa sodissa käytettäviksi ainoastaan alla olevan16265Oikeus työhön
Toimivatko poliitikkomme / muut päättäjät perustuslain mukaisesti? Olisiko kansalla jotain tehtävissä asiaintilan korjaa3265Mielialalääkkeiden pitkäaikaiskäyttö
Minä vältän kaikenlaisten lääkkeiden käyttöä. Mielestäni varsinkin naiset ottavat herkästi lääkkeitä jos jostakin vähän16264Suomalaisella kapellimestarilla
Loistava ja hyvin palkattu ura edessään FBI:n äänilaboratoriossa. Kyseinen hätäkeskusäänite on tietääkseni jo kaksi kert4264Tässäpä olisi tutkittavaa
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=CT_ForumThread&childpagename=SKA_newssite/AMLayout&cid=1194984272521&p=11920264Puolivälin riihi, kehysriihi..
Merkillisiä nimikkeitä. Nostalgiaako poliitikkomme hakevat riihinimityksillään- ja kuitenkin toiminnallaan ovat tuhonnee3263Lapset huostaanotettu äidiltään
Pori-palstalta poimittua: https://www.facebook.com/groups/607960539281272/608458865898106/? Mikäli pääsin oikeaan kä8263Kuolonkolari / päättäjien syytäkö?
Ovatko sosiaalitantat, tuomarit ja päättäjät aiheuttaneet toimillaan alla olevan mukaisen toimenpiteen jolla riistettiin4263Kuolleet Suutarit
Joku kyseli taannoin Pori-palstalla suutareista, olisi kai tarvinnut kenkiä korjata. Nyt Satakunnan-Kansa uutisoi että s1262Mikä tarkoitus on keskustelupalstoilla
Minun ymmärtääkseni keskustelupalstoja ylläpidetään sen vuoksi, että sinne voidaan kirjoitella asioista, joista kirjoitt7261Muistatteko kannanottoni Talvivaarasta
Miten jo kuukausia sitten ennakoin että valtio, veronmaksajat joutuvat maksamaan myrkkypäästöjen kustannukset... Tässä9261Susiasiaa edelleen
Maamme nykyisen linjauksen mkaan sudet saavat vapaasti liikkua asutusalueilla ja voi sitä onnetonta joka häiritsee liikk2260Ulvilan / Bodomjärven murhat
Mahdettiinko Bodomjärven murhatutkimus avata vähän liian myöhään.. Alla olevasta ilmenee että murha oli tunnustettu. Tut13260