jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Jeesus tulee portin läpi luoksemme!
Ilm 3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä44448- 14156
Tietopäivitys Teuvolle
Lähestyn sinua näin avoimella kirjeellä kun meillä ei muita yhteydenpitokanavia ole nykyisin. Kun tykkäät juoruta minust352Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu
Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri2074Onko katsastajat KesitasJussille sukua?
Jos on, alan äänestämään jaloillani katsastus asioissa44181Näkökulmaa1: Teuvossa on riivaajia
Nostin tämän todellisen helmen omaksi aloituksekseen. Paljon kiitoksia nimimerkki "Näkökulmaa1" Teuvossa on riivaajia839Devoit: Ellen White oli väärä profeetta
Sen osoittaa sekin mihin opetuslapseni Teuvo joutui toteutettuaan Ellenin oppeja fanaattisesti. En ollut mikään adventis38167Devoit: Totuus tekee vapaaksi teuvoista
Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi. Näin on tälläkin palstalla käynyt. Jok3451Oivalla Totuus Raamatusta
Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti70107Pastorin_poika
**********************Devoit, Sinulla on selkeästi historiasi Teuvon kanssa, johon minä en silti liity mitenkään. Noist13102Kävin Pyhäjoella :-)
Piti tehdä asiasta ihan oma avauksensa :-) Voi maharoton miten paljon lestadiolaisia onkaan, aina se seura-alueen laaju46729Kysymys Melperille
Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jok21104Ufot ovat pahoja henkiä
Se on ennustettu jo Raamatussa, Saata,na saa lankeamaan tulenkin taivaasta maahan. Ilm. 13:13 Ja se tekee suuria ihmeit45391- 62127
Natsien okkultismi =sunilaisuus
Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja20127Joiden synnit te anteeksi annatte..
Joh. 20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ova7280Elämän varrella opittua
Olen huomannut elämäni varrella että vl-vihamielisiä tyyppejä yhdistää yksi ominaisuus: Asosiaalinen, eli antisosiaaline74407Tästä syystä eksytte vanhoillislestadiolaiset
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. Ette l27275Synnittömät vl,t ilmoittautukaa
Haluan että jokainen joka kokee itsensä synnittömäksi, ilmoittautuu tämän aloituksen alle. Muistutan vaan mitä Raamattu23182Syntisi ovat anteeksi annetut
Luuk. 7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut." Rinnakkaisviitteet Matt. 9:2 Ja katso, hän27192