Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

298

Kommenttia

2511

1. Järjen köyhyyttä.

Lahjattomat idiootit eduskunnassa hoitelevat puolustusvoimille aivan turhia kopereita sadoilla miljoonilla ja maahan put
    Maailman menoa
    31
    279
  2. Ennustus

Kuten pitempään täällä olleet voivat muistaa, olen onnistunut ennustamaan 100% vamuudella kaikkien Suomen vaalien loppu
    Maailman menoa
    72
    272
  3. Ay- mafia rahastaa!

http://yle.fi/uutiset/asuntosijoittaja_vvo_jakaa_jattiosingot_ammattiliitoille_luvassa_miljoonapotti/9144696 Eikö näill
    Maailman menoa
    35
    267
  4. Sotafaktoja esiin!

Marskilla ja suomalaisilla sotilailla ei ollut lopultakaan osaa eikä arpaa siinä asiassa säilyttikö Suomi itsenäisyytens
    NATO
    29
    264
  5. Huvittavaa Iranin...

.. paimentamista! Mikä saa esim. Israelin ja Usan on vaatimaan, että Iranin olisi lopettettava uraanin rikastaminen? Va
    Maailman menoa
    55
    262
  6. Loistava ja upea Pietari

Tänään tuli TV:stä juttu Pietarista! Usanistit ja hihhulit eivät varmaankaan katkeralta itkulta säätyneet katsoessaan
    Maailman menoa
    23
    261
  7. Suomen huvittava armeija:-)

Professoritason asiantuntija kirjoitti aivan samaa, jota olen täälläkin sanonut. Suomen puolutus kestää vain tunteja, jo
    Maailman menoa
    41
    260
  8. "Mahtavia" urhelijoitamme MM- kisoissa!

Sama tilanne on sotilaitten suhteen. 90% pullamösistä ei selviä edes Cooperista läpi. Fyysiset lihas testit ovat surk
    NATO
    9
    257
  9. Turhaa hosumista "terrorismista".

Päättäjät ja tutkijat ovat saaneet jo nyt päihinsä, että Suomessa on muka tapahtunut terrorismi-isku! Se ei ole kuitenka
    Maailman menoa
    2
    253
  10. Hytönen on sopiva kaukabinettiin!

Hytönen olisi todella sopiva tyyppi kauhukabinettiin. Sinne ei saisi päästää ainakaan lapsia, jotka saattaisivat pelästy
    Kotimaiset julkkisjuorut
    6
    252
  11. Rahaa jaetaan holtittomasti!

Korkein hallinto-oikeus on hylännyt Jyväskylän kaupungin valituksen vuosia jatkuneessa oikeuskiistassa. Kiistassa oli ky
    Maailman menoa
    3
    251
  12. Täällä puhutaan roskaa!

Venäjä ei ole rikkonut sopimusta Ukrainan kanssa. Venäjämieliset kapinalliset, joilla ei ollut mitään sopimusta Ukrainan
    NATO
    16
    250
  13. Koulukiusaaminen kuriin kovilla otteilla

Kiusaaajat ovat yleensä itse luonteeltaan raukkoja. Nämä raukat saa kuriin panemalla kovan kovaa vastaan. Kun oli itse k
    Maailman menoa
    5
    246
  14. Ahneet ahtaajat

Mitäköhän nämä ahtaajat luulevat olevansa, kun vaativat törkeitä korvauksia irtisanomisen sattuessa. Muut duunarit joutu
    Maailman menoa
    31
    241
  15. Tässä hyvä neuvo!

Aina kun saatte sakot lievästä ylinopeudesta niin älkää myöntäkö vaan valittakaa. Asia menee tällöin oikeuteen ja vähint
    Yleistä liikenteestä
    42
    241
  16. Mitä minä sanoin?

Naton "turvatakuut" huvittavat. ironmikess 20.10.2016 13:39 Naton turvatakuut ovat 100% kusetusta jos kyseessä ovat pi
    NATO
    123
    241
  17. Vanhaselle hame päälle!!

Vanhaselle olisi hame tarpeen, sillä naisia hän kyllä uskaltaa haastaa oikeuteen, mutta kun vastassa on faktoja esittävä
    Suomen Keskusta
    16
    240
  18. Pientä rajaa...

.. säälittävien lätkän pronssimitalin juhlinnassa saisi sentään olla. Aivan kun lepakot olisivat voittaneet kultaa, m
    Maailman menoa
    22
    229
  19. Mitä minä kirjoitinkaan?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2768495 Minun ehdottamani ja kirjoittamani aihe kalliiksi tulevista kopereista tu
    Maailman menoa
    19
    227
  20. Tänään tulee..

.. TV:stä ohjelma, jossa näytetään miten suomalaiset murhaajalahtarit ylläpitivät keskitysleiriä, jossa tapettiin nälkää
    Maailman menoa
    28
    226