ironmikess
Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.
Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.
Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.
Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.
Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.
Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.
Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.
Aloituksia
298
Kommenttia
2511
Järjen köyhyyttä.
Lahjattomat idiootit eduskunnassa hoitelevat puolustusvoimille aivan turhia kopereita sadoilla miljoonilla ja maahan put31279Ennustus
Kuten pitempään täällä olleet voivat muistaa, olen onnistunut ennustamaan 100% vamuudella kaikkien Suomen vaalien loppu72272Ay- mafia rahastaa!
http://yle.fi/uutiset/asuntosijoittaja_vvo_jakaa_jattiosingot_ammattiliitoille_luvassa_miljoonapotti/9144696 Eikö näill35267Sotafaktoja esiin!
Marskilla ja suomalaisilla sotilailla ei ollut lopultakaan osaa eikä arpaa siinä asiassa säilyttikö Suomi itsenäisyytens29264Huvittavaa Iranin...
.. paimentamista! Mikä saa esim. Israelin ja Usan on vaatimaan, että Iranin olisi lopettettava uraanin rikastaminen? Va55262Loistava ja upea Pietari
Tänään tuli TV:stä juttu Pietarista! Usanistit ja hihhulit eivät varmaankaan katkeralta itkulta säätyneet katsoessaan23261Suomen huvittava armeija:-)
Professoritason asiantuntija kirjoitti aivan samaa, jota olen täälläkin sanonut. Suomen puolutus kestää vain tunteja, jo41260"Mahtavia" urhelijoitamme MM- kisoissa!
Sama tilanne on sotilaitten suhteen. 90% pullamösistä ei selviä edes Cooperista läpi. Fyysiset lihas testit ovat surk9257Turhaa hosumista "terrorismista".
Päättäjät ja tutkijat ovat saaneet jo nyt päihinsä, että Suomessa on muka tapahtunut terrorismi-isku! Se ei ole kuitenka2253Hytönen on sopiva kaukabinettiin!
Hytönen olisi todella sopiva tyyppi kauhukabinettiin. Sinne ei saisi päästää ainakaan lapsia, jotka saattaisivat pelästy6252Rahaa jaetaan holtittomasti!
Korkein hallinto-oikeus on hylännyt Jyväskylän kaupungin valituksen vuosia jatkuneessa oikeuskiistassa. Kiistassa oli ky3251Täällä puhutaan roskaa!
Venäjä ei ole rikkonut sopimusta Ukrainan kanssa. Venäjämieliset kapinalliset, joilla ei ollut mitään sopimusta Ukrainan16250Koulukiusaaminen kuriin kovilla otteilla
Kiusaaajat ovat yleensä itse luonteeltaan raukkoja. Nämä raukat saa kuriin panemalla kovan kovaa vastaan. Kun oli itse k5246Ahneet ahtaajat
Mitäköhän nämä ahtaajat luulevat olevansa, kun vaativat törkeitä korvauksia irtisanomisen sattuessa. Muut duunarit joutu31241Tässä hyvä neuvo!
Aina kun saatte sakot lievästä ylinopeudesta niin älkää myöntäkö vaan valittakaa. Asia menee tällöin oikeuteen ja vähint42241Mitä minä sanoin?
Naton "turvatakuut" huvittavat. ironmikess 20.10.2016 13:39 Naton turvatakuut ovat 100% kusetusta jos kyseessä ovat pi123241Vanhaselle hame päälle!!
Vanhaselle olisi hame tarpeen, sillä naisia hän kyllä uskaltaa haastaa oikeuteen, mutta kun vastassa on faktoja esittävä16240Pientä rajaa...
.. säälittävien lätkän pronssimitalin juhlinnassa saisi sentään olla. Aivan kun lepakot olisivat voittaneet kultaa, m22229Mitä minä kirjoitinkaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2768495 Minun ehdottamani ja kirjoittamani aihe kalliiksi tulevista kopereista tu19227Tänään tulee..
.. TV:stä ohjelma, jossa näytetään miten suomalaiset murhaajalahtarit ylläpitivät keskitysleiriä, jossa tapettiin nälkää28226