markkukorpinen
Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi
Aloituksia
288
Kommenttia
12377
Hyvää tuuria
Sattui ikävästi kun hampaasta lähti paikka, pääsin hammashoitajalle joka laitto väliaikaisen paikan. Mutta kun kaikki ei12169Kela juhlii
Kela vietti avointen ovien päivää josta lehti kirjoitti. Olisi kyllä myös hyvä jos kelaan pääsisi asioimaan ja ei tarvi17169Pyhäinpäivä
Pyhäin päivänä yhdistyy alkujaan kaksi erillistä juhlaa eli kaikkien pyhien juhla ja kaikkien uskovien vainajien päivä v4167Varttuneenpi väki harrastaa
Onnittelut Lieksan ampujille joiden varttuneenman väen edustaja 70 pärjäsi kisoissa SM pronssille ja myös 50 viidenne15167Auton avaimet kadotitko
Kävin lähettämässä postia joten siellä ne on laatikon päälle joku nostanut8162Muisti pätkii
Tänään Lieksan lehdessä entinen virkamies kirjoittaa Veijo Ikoselle sinänsä siihen oikeus sekä Myöskin Opettaja ja sekin3160Lieksan nuorisopuhallinorkesteri matkalla
Lieksan Nuorisopuhallinorkesteri on nyt matkalla Brasiliassa ja matkan vaiheita voi seurata Lieksa.fi eli Lieksan kaupun0158- 1158
Yhteistyö
Miten me ihmiset voimme tehdä yhtesityötä täällä Lieksassa? Millaisiin mahdollisuuksiin on keskusteluissa päädytty. Onko5157Kissat kulkee
Mustan kissan tangoa voisi soittaa kun tuo komea otus on pihassamme naukumassa ikkunan takana ja jopa kiipes puuhun orav29156Kehuja välillä amis opiskelijoille
Olemme ilahtuneita siitä miten ystävällisiä ja huomaavaisia opiskelijoita on nyt naapureina asumassa eli ei ole valittam7156Lääni vastasi miltei vuosi kului
Kansanterveystyöhön kuuluvina tehtävinä kunnan tulee huolehtia kunnan asukkaiden terveysneuvonnasta ja terveystarkastuks4155esteellisyysperusteet
Minulat tuolla vyörytyspalstalla kysyttiin esteellisyydestä Mainitsen täällä lähinnä tarkoittaen kunnaliselämää Kuntalai8155Kotikuntalaki
Kansalaiset ja eri vammaisjärjestöt ovat tyytyväisiä uuteen kotikuntalakiin joka mahdollistaa omaisen siirtymisen lähemm2155Asfaltti kartelli juttu päätös tänään
Helsingin käräjäoikeudessa päätös tänään otsikon asiasta. Valtio ja kaupungit hakevat asfalttiyhtiöiltä korvauksia asian21155Onko vammaisilla oikeuksia taiteeseen?
Onko kenties sinulla jokin toimintarajoite ja pyrit harrastamaan jotakin asiaa tai onko joku perheessäsi tai tuttavissa19154strategiaseminaarista
Viikolla oli PKSSK seminaari jossa pohdittiin terveydenhuollon tulevaisuutta ja uutta lainsäädäntöä. Keskusteluissa kysy2152Jätevesiasetus
Tänään eduskunnan ymåpäristövaliokunta on käsitellyt asiaa ja Valiokunnan puheenjohtaja Susanna Huovinen sdp totesi radi6152Vammaisneuvosto toimii nyt
Vammaisneuvostostolta tuli tieto,että Lieksassa on KELAn asioista etuisuuksista infotilaisuus tiistaina 22.11.2012 Karp19148Kuka pelastaa muotimuseon
Meilla on vielä muotimuseo mutta olen asian ymmärtänyt niin että nyt tuota museota ollaan tyhjentämässä ja todella his34145