Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Hyvää tuuria

Sattui ikävästi kun hampaasta lähti paikka, pääsin hammashoitajalle joka laitto väliaikaisen paikan. Mutta kun kaikki ei
    Lieksa
    12
    169
  2. Kela juhlii

Kela vietti avointen ovien päivää josta lehti kirjoitti. Olisi kyllä myös hyvä jos kelaan pääsisi asioimaan ja ei tarvi
    Lieksa
    17
    169
  3. Pyhäinpäivä

Pyhäin päivänä yhdistyy alkujaan kaksi erillistä juhlaa eli kaikkien pyhien juhla ja kaikkien uskovien vainajien päivä v
    Lieksa
    4
    167
  4. Varttuneenpi väki harrastaa

Onnittelut Lieksan ampujille joiden varttuneenman väen edustaja 70 pärjäsi kisoissa SM pronssille ja myös 50 viidenne
    Lieksa
    15
    167
  5. Auton avaimet kadotitko

Kävin lähettämässä postia joten siellä ne on laatikon päälle joku nostanut
    Lieksa
    8
    162
  6. Muisti pätkii

Tänään Lieksan lehdessä entinen virkamies kirjoittaa Veijo Ikoselle sinänsä siihen oikeus sekä Myöskin Opettaja ja sekin
    Lieksa
    3
    160
  7. Lieksan nuorisopuhallinorkesteri matkalla

Lieksan Nuorisopuhallinorkesteri on nyt matkalla Brasiliassa ja matkan vaiheita voi seurata Lieksa.fi eli Lieksan kaupun
    Pohjois-Karjala
    0
    158
  8. onnittelut

onnittelut putous hahmon voitosta Pilvi Hämäläinen ja myös perheesi
    Lieksa
    1
    158
  9. Yhteistyö

Miten me ihmiset voimme tehdä yhtesityötä täällä Lieksassa? Millaisiin mahdollisuuksiin on keskusteluissa päädytty. Onko
    Lieksa
    5
    157
  10. Kissat kulkee

Mustan kissan tangoa voisi soittaa kun tuo komea otus on pihassamme naukumassa ikkunan takana ja jopa kiipes puuhun orav
    Lieksa
    29
    156
  11. Kehuja välillä amis opiskelijoille

Olemme ilahtuneita siitä miten ystävällisiä ja huomaavaisia opiskelijoita on nyt naapureina asumassa eli ei ole valittam
    Lieksa
    7
    156
  12. Lääni vastasi miltei vuosi kului

Kansanterveystyöhön kuuluvina tehtävinä kunnan tulee huolehtia kunnan asukkaiden terveysneuvonnasta ja terveystarkastuks
    Lieksa
    4
    155
  13. esteellisyysperusteet

Minulat tuolla vyörytyspalstalla kysyttiin esteellisyydestä Mainitsen täällä lähinnä tarkoittaen kunnaliselämää Kuntalai
    Lieksa
    8
    155
  14. Kotikuntalaki

Kansalaiset ja eri vammaisjärjestöt ovat tyytyväisiä uuteen kotikuntalakiin joka mahdollistaa omaisen siirtymisen lähemm
    Lieksa
    2
    155
  15. Asfaltti kartelli juttu päätös tänään

Helsingin käräjäoikeudessa päätös tänään otsikon asiasta. Valtio ja kaupungit hakevat asfalttiyhtiöiltä korvauksia asian
    Lieksa
    21
    155
  16. Onko vammaisilla oikeuksia taiteeseen?

Onko kenties sinulla jokin toimintarajoite ja pyrit harrastamaan jotakin asiaa tai onko joku perheessäsi tai tuttavissa
    Lieksa
    19
    154
  17. strategiaseminaarista

Viikolla oli PKSSK seminaari jossa pohdittiin terveydenhuollon tulevaisuutta ja uutta lainsäädäntöä. Keskusteluissa kysy
    Lieksa
    2
    152
  18. Jätevesiasetus

Tänään eduskunnan ymåpäristövaliokunta on käsitellyt asiaa ja Valiokunnan puheenjohtaja Susanna Huovinen sdp totesi radi
    Lieksa
    6
    152
  19. Vammaisneuvosto toimii nyt

Vammaisneuvostostolta tuli tieto,että Lieksassa on KELAn asioista etuisuuksista infotilaisuus tiistaina 22.11.2012 Karp
    Lieksa
    19
    148
  20. Kuka pelastaa muotimuseon

Meilla on vielä muotimuseo mutta olen asian ymmärtänyt niin että nyt tuota museota ollaan tyhjentämässä ja todella his
    Lieksa
    34
    145