sanasinko

![]()
Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck
Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01
Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG
Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs
Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr
Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea
Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd
Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4
Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa
Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv
Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/
Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/
Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd
Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.
https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/
Aloituksia
377
Kommenttia
5086
Sisäilma-, hometalo- tai homesairaudesta puhumiselle ei muka lääketieteellisiä perusteita Suomessa!
Mitäs mieltä homesairaat olette tuosta https://tinyurl.com/y56upxsz sonnasta, josta sain vihiä tuolta, missä juttu https6695Antifungaalinen aurinko!
Kevät ja kesä 2010. En tiedä, mitä ironiaa se oli saatuani Herralta vasta 1.6.2010 seuraavat sanat: "Irrota otteesi home8689KORVAN SOIMINEN JA HOME
Kirjoittaessani "ensimmäisessä aallossa" täällä ja poistettuani nuo viestit myöhemmin kirjoitin muistaakseni myös vasemm24685POSKIONTELON SIENI-INFEKTIO
Suomessa mitätöity ja puoskarien päältäkävelemä yleinen sairaus.6671Uusia homekämppiä Hesaan
Kiinnostaisiko muutto uuteen homelukaaliin? SRV ja Stora Enso rakennuttavat tietoisesti ilman sääsuojaa, jonka jälkeen17654The Gut & Microbiome Summit: suolistosta ja mikrobiomista asiaa
Ehdit mukaan täältä: https://microbiomerescuesummit.com/schedule/ Ensimmäisen päivän luentoja voi katsoa tässä vaihee5652HIIVAMUODOSSA OLEVA SIENI
Palaset ovat alkaneet loksahtaa kohdalleen vihdoinkin. Alkaessani kääntää eilen tätä tekstiä aloin tajuta jotain: Step15639LISÄRAVINTEET
Mitä lisäravinteita käytätte? Minulla menee vakiona kalaöljyä, magnesiumia ja vahvaa D-vitamiinia, joita otan ennen nuk8638Eipä uskoisi että elämme hyvinvointiyhteiskunnassa
"Eipä uskoisi, että elämme hyvinvointiyhteiskunnassa." - Otsikkoon ei mahtunut pilkkua ja piti jättää lainausmerkitkin14611Kun lääkärikään ei saa mitään apua
Avasin ketjun http://keskustelu.suomi24.fi/node/8966015/thread , johon liitin linkkisivun http://www.curenaturalicancro.12609HULLUNLEIMALLA VAIENTAMINEN
Tämä piti nostaa esiin: hullukortilla maanrakoon nuijiminen.12605HOME - PIMEÄ KESKIAIKA
"Many physicians are still in the dark ages regarding fungal infections. Many still believe only the elderly or immuno c14600HELVETON VUOSI
Kohta kun tämä vuosi päättyy, voi sanoa, että on ollut tosi ihana helveton vuosi takana. Löysin Sanasingon foorumilta v16600Painavaa asiaa dokumentista Sisäilmasta sairas
Ville Valtosen puheenvuoroja sisäilmasta sairastumiseen, lääkäreiden tietämättömyyteen ja potilaiden kohteluun purettuna6600Miten Suomessa on järjestetty niiden hoito, jotka eivät saa terveyskeskuksesta mitään apua?
Tulipa vaan tällainen mieleen, kun en ole itsekään voinut käydä terveyskeskuksessa kohta vuoteen, vaikka tarvetta olisi18598Googlasin: chronic sinusitis alzheimer
Kun tässä on niin paljon hämärää, aivan kuin koko totuutta ei haluttaisi kertoakaan eikä varsinkaan hoitaa ihmisiä kunto4598Omenapuita istuttamaan, hopi-hopi ;)
Onpa täällä kuollut ja apea tunnelma. Ei veikkoset! Niin kauan kuin henki pihisee, sitä kanssa eletään! Ei nuin, vaa7598SIENISINUIITTI
Kivaa musaa taustalla. Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=yAHLM4M2z6w&NR=1 Sientä maksillaarionteloissa, aijai: h8593Joulusanomat
Heh, jouluhan tuli sairaallekin ;) Maailmassa on sentään vielä hyvyyttä ja oikeudenmukaisuutta! Nikotiiniamidia sen ku19593- 4576