mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Pelletamineet
Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa. Mitenkö t6185A la carte Analytikos...
Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä8183Joku tuossa ihmetteli,
jotta olenko minä toistanut itseäni vuosikausia. Minäpä annan tähänkin Susianalyysin mukaisen vastauksen. Ole hyvä: Aja3182Metsästäjien lajituntemuksesta
Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik2177Hups, alko sataa vettä.....
Just alko tulla vettä. Nyt äkkiä sisälle, ettei kastu ja vilustu. Villasukat jalkaan ja kossua lämmikkeeksi. Heh heh...6177Metsästäjätutkinnosta
Nythän metsästäjät kehuvat yleensä palstallaan rinta rottingilla suorittaneensa metsästäjätutkinnon. Heille tämä onkin y20175Asiallinen kysymys
Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Joki12175KYSYMYS
Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta4174Susille apinaa
Voi kun joku päivä susi saisi namutella apinalihalla. Se olisi juhlapäivä, suorastaan liputuksen arvoinen päivä. Vieläpä3172Voipallero
Tarkoitan siis, jotta voihan tuota pikku palleroa, joka sutta pelkää. Voivottelua on tuommosen pallonaaman elämä. Voipa15171Runoratsuu laukkaa
Ilahdutanpa kaikkia läsnäolijoita jälleen uusimmalla runollani. Olkaa niin hyvät: Pallinaama tärisee, raukkahan ihan mä8170Sekopääsekotti
Heh heh....näitähän sattuu jatkuvasti. Juoppuhullut susipelkurit sotkevat päntiönään mitä milloinkin: Koiran jälki on a4166Tollo sekosi
Joo....oli kuulemma Hyrynsalmella toissa iltana jokin kapinen rakki jolkutellut irrallaan pellon laidalla. Tämä tieto lu51165Pyydän anteeksi!
Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni.0164Yhä vaan susipelkoa.
Heh heh......huvittuneena seurailen maaseutueinareitten ja metsästäjätolleroitten ajatusmaailmaa vallitsevassa maailmant22163Rö rö röh röh....
https://yle.fi/uutiset/3-12190201 He he heh.......siitähän saivat ahneet ihmisporsaat sorkillensa kipua. Hi hi hi ku m0163Kikkeli-Mikkeli
Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks9160Huh huh ja heh heh
Jos minkäkin sortin apinaa se maa päällään vaan kantaa. On itkijäapinaa, vinkuja-apinaa, petopelkuriapinaa, sorsastaja16158nami namia yes yes
joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk24156Heh heh.....oli kuulemma
Sotkamossa saanut susi toissa iltana "joulukinkkua" syödäkseen ja raadellakseen. Voi hekuman hekuma kun mulla mullakin i4155