mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Pelletamineet
Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa. Mitenkö t6153A la carte Analytikos...
Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä8152Ja niin ruoska
sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma0147Kylläpä naurattaa
Nyt kun valkoinen lumi on jälleen peittänyt maan, niin joka puolella näkyy erilaisia painaumia lumessa. Tämähän tarkoitt5147I am back...
Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........ Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kui9147Susille apinaa
Voi kun joku päivä susi saisi namutella apinalihalla. Se olisi juhlapäivä, suorastaan liputuksen arvoinen päivä. Vieläpä3146Kauneusleikkauksista
Kun susipelkuriapina aamulla peiliin katsoo, niin hävettäähän nuo kasvonpiirteet. Onkohan tässä ihmisapina vaiko apinaih6146Kikkeli-Mikkeli
Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks9144Voipallero
Tarkoitan siis, jotta voihan tuota pikku palleroa, joka sutta pelkää. Voivottelua on tuommosen pallonaaman elämä. Voipa15144Mainio juttu
Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä28143Jäätävää analyysia
Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l6143Märinää riittää tässä maassa...
Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä31141Ja suomalaiset märisee...
Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks48141Turpiin tulee
Heh heh.....Ruotsin poika nöyryyttää tänä iltana kiekkokaukalossa suomalaisia susimärisijöitä oikein olan takaa. Ruotsi8139Sekopääsekotti
Heh heh....näitähän sattuu jatkuvasti. Juoppuhullut susipelkurit sotkevat päntiönään mitä milloinkin: Koiran jälki on a4137Tollo sekosi
Joo....oli kuulemma Hyrynsalmella toissa iltana jokin kapinen rakki jolkutellut irrallaan pellon laidalla. Tämä tieto lu51137nami namia yes yes
joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk24136Leipähattua minulle
Tulipahan jälleen paikan päällä todistettua, kuinka tohtori miekkaansa tarttuu. Tämä onkin jo rutiinia minulle. Väitösti6136Runoratsuu laukkaa
Ilahdutanpa kaikkia läsnäolijoita jälleen uusimmalla runollani. Olkaa niin hyvät: Pallinaama tärisee, raukkahan ihan mä8136Hups, alko sataa vettä.....
Just alko tulla vettä. Nyt äkkiä sisälle, ettei kastu ja vilustu. Villasukat jalkaan ja kossua lämmikkeeksi. Heh heh...6133