Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Pelletamineet

Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa. Mitenkö t
    6
    153
  2. A la carte Analytikos...

Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä
    8
    152
  3. Ja niin ruoska

sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma
    Yleistä uskonnosta
    0
    147
  4. Kylläpä naurattaa

Nyt kun valkoinen lumi on jälleen peittänyt maan, niin joka puolella näkyy erilaisia painaumia lumessa. Tämähän tarkoitt
    5
    147
  5. I am back...

Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........ Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kui
    9
    147
  6. Susille apinaa

Voi kun joku päivä susi saisi namutella apinalihalla. Se olisi juhlapäivä, suorastaan liputuksen arvoinen päivä. Vieläpä
    Metsästys ja kalastus
    3
    146
  7. Kauneusleikkauksista

Kun susipelkuriapina aamulla peiliin katsoo, niin hävettäähän nuo kasvonpiirteet. Onkohan tässä ihmisapina vaiko apinaih
    6
    146
  8. Kikkeli-Mikkeli

Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks
    9
    144
  9. Voipallero

Tarkoitan siis, jotta voihan tuota pikku palleroa, joka sutta pelkää. Voivottelua on tuommosen pallonaaman elämä. Voipa
    15
    144
  10. Mainio juttu

Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä
    28
    143
  11. Jäätävää analyysia

Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l
    6
    143
  12. Märinää riittää tässä maassa...

Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä
    31
    141
  13. Ja suomalaiset märisee...

Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks
    48
    141
  14. Turpiin tulee

Heh heh.....Ruotsin poika nöyryyttää tänä iltana kiekkokaukalossa suomalaisia susimärisijöitä oikein olan takaa. Ruotsi
    8
    139
  15. Sekopääsekotti

Heh heh....näitähän sattuu jatkuvasti. Juoppuhullut susipelkurit sotkevat päntiönään mitä milloinkin: Koiran jälki on a
    4
    137
  16. Tollo sekosi

Joo....oli kuulemma Hyrynsalmella toissa iltana jokin kapinen rakki jolkutellut irrallaan pellon laidalla. Tämä tieto lu
    51
    137
  17. nami namia yes yes

joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk
    24
    136
  18. Leipähattua minulle

Tulipahan jälleen paikan päällä todistettua, kuinka tohtori miekkaansa tarttuu. Tämä onkin jo rutiinia minulle. Väitösti
    6
    136
  19. Runoratsuu laukkaa

Ilahdutanpa kaikkia läsnäolijoita jälleen uusimmalla runollani. Olkaa niin hyvät: Pallinaama tärisee, raukkahan ihan mä
    8
    136
  20. Hups, alko sataa vettä.....

Just alko tulla vettä. Nyt äkkiä sisälle, ettei kastu ja vilustu. Villasukat jalkaan ja kossua lämmikkeeksi. Heh heh...
    6
    133