mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Röh röh 2015
Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo11266Heh heh, namia purtavaa...
On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina12266Perverssiä touhua
Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki36265Miksi iijoki tulvii?
Ja miksi joen vesikin on turhan likaista? Otetaan tähän pikku tieto- & pähkäilykysymys. Kysyn tätä asiaa Susianaly8263Minähän olen sanonut:
Tekemäni arvokkaan sisvistystyön johdosta Suden ystävät lisääntyvät koko ajan. Tästä on selvää dokumenttia jokaisen näht7261Näivettymisongelma?
Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Kesk3259Ihmisporsas raatelijana
Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.7259Ajankohtainen koripallo
Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi4256Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat
Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to63256Heh heh,
kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (3254PIMPELIPOMPELI
Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille. Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan.6254Heh heh,
tässähän olisi susille paljon namia purtavaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1738732&ref=lk_1251Tehtävä mikkihiireille
Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen17250Metsästäjien lajituntemuksesta
Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik18250JÄRKEVÄ LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m17249Susilla jouluaatto...
Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll11249Hirvikärpästen kekkerit
Nyt on jälleen se aika vuodesta kun saamme nauttia hirvikärpäsistä. Miten niin nauttia? No onhan se herkkua kuunnella s4248Ahmäsyön...
Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae6248Helmiäsioille
Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma14246Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh
Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyj10245