mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Ihmisporsas raatelijana
Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.7305Koirasusista
Nythän täällä moni lerppahuulet törröllään ihmettelee taikka yrittää mukamas neuvoa, miten suhtautua koirasusiin. Totean17303Ahmäsyön...
Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae6302Makeaa mahan täydeltä
Kyllä voi elämä olla joskus ihanaa. Tulee tosi hyvä mieli karhujen puolesta kun ovat näin päässeet nautiskelemaan elämäs4301Ajankohtainen koripallo
Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi4300Heh heh, namia purtavaa...
On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina12297Kunnianosoitus
Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissa13296JÄRKEVÄ LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m17293PELKO ja HÄTÄ
Pelkoa ja hätää. Tämä maa on paskajunttipelkureitten emämaa. Voi pyhä jyssäys kun joskus ulkomailla kierrellessäni hävet11292Kuvitteellinen tilanne
Tuossa tuli mieleeni, jotta voisinkohan missään tilanteessa tuntea sympatiaa susipelkurihousuunpaskojaa kohtaan. Pistinp4292Röh röh 2015
Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo11291Perverssiä touhua
Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki36289Hyvää joulumieltä
Minä ainakin aion antaa tosi paljon niin kovia kuin pehmeitäkin joulupaketteja, autuaampi on antaa kuin ottaa. Mitäköhän27288Metsästäjien lajituntemuksesta
Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik18285Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat
Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to63282Trullientrolleintrallein
Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko11280naminannaa...
Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa: http://yle.fi/uutiset/taysim22279Näivettymisongelma?
Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Kesk3278MINÄ OLEN VAALIVOITTAJA
Kaikkihan tietävät, mitä mieltä minä olen keskustapuolueesta, mutta pannaan tähän muistin virkistämiseksi: http://kesku22278Heh heh,
kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (3273