mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Nöyryytys...
Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettu5284Hyvää joulumieltä
Minä ainakin aion antaa tosi paljon niin kovia kuin pehmeitäkin joulupaketteja, autuaampi on antaa kuin ottaa. Mitäköhän27280Tehtävä mikkihiireille
Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen17277Perverssiä touhua
Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki36277Röh röh 2015
Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo11277Heh heh, namia purtavaa...
On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina12276Ahmäsyön...
Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae6276MINÄ OLEN VAALIVOITTAJA
Kaikkihan tietävät, mitä mieltä minä olen keskustapuolueesta, mutta pannaan tähän muistin virkistämiseksi: http://kesku22274Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat
Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to63267Näivettymisongelma?
Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Kesk3266Minähän olen sanonut:
Tekemäni arvokkaan sisvistystyön johdosta Suden ystävät lisääntyvät koko ajan. Tästä on selvää dokumenttia jokaisen näht7265JÄRKEVÄ LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m17264Trullientrolleintrallein
Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko11264Helmiäsioille
Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma14260Heh heh,
kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (3259PIMPELIPOMPELI
Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille. Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan.6259Susilla jouluaatto...
Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll11259Metsästäjien lajituntemuksesta
Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik18259naminannaa...
Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa: http://yle.fi/uutiset/taysim22257Mikkelin apina-asiantuntija
Kukahan se on tämä Mikkelissä toimiva petoyhdyshenkilö, joka tunnisti iäkkään koiran nuoreksi naarassudeksi? Tämä on nii5257