Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Röh röh 2015

Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo
    11
    266
  2. Heh heh, namia purtavaa...

On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina
    12
    266
  3. Perverssiä touhua

Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    265
  4. Miksi iijoki tulvii?

Ja miksi joen vesikin on turhan likaista? Otetaan tähän pikku tieto- & pähkäilykysymys. Kysyn tätä asiaa Susianaly
    8
    263
  5. Minähän olen sanonut:

Tekemäni arvokkaan sisvistystyön johdosta Suden ystävät lisääntyvät koko ajan. Tästä on selvää dokumenttia jokaisen näht
    7
    261
  6. Näivettymisongelma?

Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Kesk
    3
    259
  7. Ihmisporsas raatelijana

Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.
    7
    259
  8. Ajankohtainen koripallo

Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi
    4
    256
  9. Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat

Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to
    63
    256
  10. Heh heh,

kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (
    3
    254
  11. PIMPELIPOMPELI

Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille. Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan.
    6
    254
  12. Heh heh,

tässähän olisi susille paljon namia purtavaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1738732&ref=lk_
    1
    251
  13. Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen
    17
    250
  14. Metsästäjien lajituntemuksesta

Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik
    18
    250
  15. JÄRKEVÄ LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Yleistä aseista
    17
    249
  16. Susilla jouluaatto...

Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll
    11
    249
  17. Hirvikärpästen kekkerit

Nyt on jälleen se aika vuodesta kun saamme nauttia hirvikärpäsistä. Miten niin nauttia? No onhan se herkkua kuunnella s
    4
    248
  18. Ahmäsyön...

Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae
    6
    248
  19. Helmiäsioille

Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma
    14
    246
  20. Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh

Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyj
    10
    245