mikkinnu

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Tässäpä vähän
suomalaisiile maalaispelkuriapinoille luettavaa. Verratkaapa itseänne sivistyneeseen eurooppalaiseen, niin huomaatte api12252PIMPELIPOMPELI
Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille. Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan.6251Heh heh,
tässähän olisi susille paljon namia purtavaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1738732&ref=lk_1249Heh heh, namia purtavaa...
On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina12249Heh heh,
kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (3246Perverssiä touhua
Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki36246Ihmisporsas raatelijana
Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.7244Hieno runo
Ooh.... tuo uljas susi, pelkuriapinalla jo valuu kusi Raatelee lammasta, paimen parkuu ja puree hammasta Tyhmän poron8242Metsästäjien lajituntemuksesta
Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik18239- 2235
Susilla jouluaatto...
Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll11234Tehtävä mikkihiireille
Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen17233Veli Ponteva
Huh huh, minkälainen tyyppi tuo otsikossa mainittu naurettava sianpossu on. Hän luulee olevansa jokin fiksu. Hän vähät a5232JÄRKEVÄ LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m17232Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh
Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyj10230Ahmäsyön...
Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae6229naminannaa...
Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa: http://yle.fi/uutiset/taysim22228Pukin pussit pullottaa
Kohta jo joulupukki saapuu ja lapset laulavat innoissaan. Kinkkukin on jo uunissa. Pukki on niin ahkera, jotta se ehtii36228Ajankohtainen koripallo
Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi4222Hirvikärpästen kekkerit
Nyt on jälleen se aika vuodesta kun saamme nauttia hirvikärpäsistä. Miten niin nauttia? No onhan se herkkua kuunnella s4219