Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Tässäpä vähän

suomalaisiile maalaispelkuriapinoille luettavaa. Verratkaapa itseänne sivistyneeseen eurooppalaiseen, niin huomaatte api
    12
    252
  2. PIMPELIPOMPELI

Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille. Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan.
    6
    251
  3. Heh heh,

tässähän olisi susille paljon namia purtavaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1738732&ref=lk_
    1
    249
  4. Heh heh, namia purtavaa...

On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina
    12
    249
  5. Heh heh,

kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (
    3
    246
  6. Perverssiä touhua

Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    246
  7. Ihmisporsas raatelijana

Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.
    7
    244
  8. Hieno runo

Ooh.... tuo uljas susi, pelkuriapinalla jo valuu kusi Raatelee lammasta, paimen parkuu ja puree hammasta Tyhmän poron
    8
    242
  9. Metsästäjien lajituntemuksesta

Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik
    18
    239
  10. Ei meillä

suet pelota: http://www.youtube.com/watch?v=zXHfVMkSGe8
    2
    235
  11. Susilla jouluaatto...

Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll
    11
    234
  12. Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen
    17
    233
  13. Veli Ponteva

Huh huh, minkälainen tyyppi tuo otsikossa mainittu naurettava sianpossu on. Hän luulee olevansa jokin fiksu. Hän vähät a
    5
    232
  14. JÄRKEVÄ LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Yleistä aseista
    17
    232
  15. Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh

Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyj
    10
    230
  16. Ahmäsyön...

Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae
    6
    229
  17. naminannaa...

Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa: http://yle.fi/uutiset/taysim
    22
    228
  18. Pukin pussit pullottaa

Kohta jo joulupukki saapuu ja lapset laulavat innoissaan. Kinkkukin on jo uunissa. Pukki on niin ahkera, jotta se ehtii
    36
    228
  19. Ajankohtainen koripallo

Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi
    4
    222
  20. Hirvikärpästen kekkerit

Nyt on jälleen se aika vuodesta kun saamme nauttia hirvikärpäsistä. Miten niin nauttia? No onhan se herkkua kuunnella s
    4
    219