Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Ihmisporsas raatelijana

Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.
    7
    305
  2. Koirasusista

Nythän täällä moni lerppahuulet törröllään ihmettelee taikka yrittää mukamas neuvoa, miten suhtautua koirasusiin. Totean
    17
    303
  3. Ahmäsyön...

Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae
    6
    302
  4. Makeaa mahan täydeltä

Kyllä voi elämä olla joskus ihanaa. Tulee tosi hyvä mieli karhujen puolesta kun ovat näin päässeet nautiskelemaan elämäs
    4
    301
  5. Ajankohtainen koripallo

Pakkohan se on panna tännekin näkösälle, kun vierailin koripallopalstalla. Nythän on MM-kisat alkanut ja minulla ihan hi
    4
    300
  6. Heh heh, namia purtavaa...

On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina
    12
    297
  7. Kunnianosoitus

Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissa
    13
    296
  8. JÄRKEVÄ LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Yleistä aseista
    17
    293
  9. PELKO ja HÄTÄ

Pelkoa ja hätää. Tämä maa on paskajunttipelkureitten emämaa. Voi pyhä jyssäys kun joskus ulkomailla kierrellessäni hävet
    11
    292
  10. Kuvitteellinen tilanne

Tuossa tuli mieleeni, jotta voisinkohan missään tilanteessa tuntea sympatiaa susipelkurihousuunpaskojaa kohtaan. Pistinp
    4
    292
  11. Röh röh 2015

Se on röh röh näköjään röh uusi vuosi röh röh röh rö rö röh röh alkanuit. Röh röh röh, kun nyt joku metsästäjärakki jo
    11
    291
  12. Perverssiä touhua

Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    289
  13. Hyvää joulumieltä

Minä ainakin aion antaa tosi paljon niin kovia kuin pehmeitäkin joulupaketteja, autuaampi on antaa kuin ottaa. Mitäköhän
    Metsästys ja kalastus
    27
    288
  14. Metsästäjien lajituntemuksesta

Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka nykypäivän metsästystutkinnon suorittaneilla "maistereilla" on hirvittäviä vaik
    18
    285
  15. Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat

Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to
    63
    282
  16. Trullientrolleintrallein

Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko
    11
    280
  17. naminannaa...

Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa: http://yle.fi/uutiset/taysim
    22
    279
  18. Näivettymisongelma?

Jos minä pidän muutaman päivän kiireitteni johdosta taukoa tällä palstalla, niin siitä seuraa selvää näivettymistä. Kesk
    3
    278
  19. MINÄ OLEN VAALIVOITTAJA

Kaikkihan tietävät, mitä mieltä minä olen keskustapuolueesta, mutta pannaan tähän muistin virkistämiseksi: http://kesku
    22
    278
  20. Heh heh,

kuten huomaatte, rekisteröitymiseni on jo aiheuttanut paniikkia joittenkin petopelkureitten keskuudessa. Legendaarinen (
    3
    273