railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10441
Miksi Winkkarikusetusta ei vihelletty poikki?
Täältä näkyy poistetun viestiketju, missä ihmeteltiin viranomaisten toimintaa viheltää peli poikki enempien vahinkojen v97314Hannu Kailajärvi kertoo ...
... henkilötodistuksessaan sivulla 293, että hänellä ei ole ulosotossa velkoja. Miten on? Onko Hannu hoitanut velvoitte17313Jo on onnettoman jämäksi julkkisjuorut menneet
Täällä ei enää mitään kunnon juoruja ole ollut. Tai oikeestaan mua on kiinnostanut jo alkujaan enempi noiden "juoruämm0304Miksi WinCapitan annettiin ...
... jatkaa loppukusetukseen kevättalveen -08 asti, jolloin "sijoittajat" sijoittivat tammikuun suuressa ryöstöretkessä v50295Milloin Jouni Kataisen ....
... oikeudenkäynti alkaa? Pidetäänköhän se suljetuin ovin? Ja mitaan ette voi...14295Miksi Hannu Kailajärvi ...
... haluaa pitkittää jäsenten kärsimystä valittamalla hoviin? Miksi hän ei halua laittaa pistettä jutulle? Menis sinne v12288Mitä ajatuksia tämä ...
... uutinen forumin lukijoissa herättää? http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/sisä-savon-wincapita-epäilyistä-ei-s15276Jos kerta jäseniä Clubissa ...
... oli noin 10.000, niin miksi he eivät halua tietää/selvittää totuutta Jyrki Kataisen ja sen Kelan Hys... Hys.. :n mah14275Taas hämmästelen ...
... asioita WinCapita pöytäkirjasta. Onko kukaan muu hämmästellyt osiota, missä ruoditaan clubin ansiojärjestelmää? Onko20266Täytyis tätä forumia ...
... jotenkin elvyttää. Täähän on nykyään, kuin muisto entisiltä hyviltä ajoilta. Olisko hyvä idea, jos alkaisin täällä32264Koiravero takaisin ja heti (Jossun sanojn) ASAP!
Kannatan lämpimästi koiraveroa. Sellainen 1.000 euroa/koira/vuosi olisi kohtuullinen. Ainakin se saisi ihmiset ajattelem31263Oikeudenkäyntikulut julkkiksilla
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että näiden Mia Oksasen ja Susanna Ingerttilän (nimi sinne päin) oikeuskulut oli15256Olen hämmästelly ...
... tollasta, jotta miksi Handen veli Kari on päässyt, "kuin koira veräjästä" WinClub/-Capita hihhuloinnista? Samoin Ism21252Rosvot ovat taas ...
... käyneet saaliilla. Törkeää! http://www.ess.fi/?article=343287 Kuinkahan pitkältä ajalta nuo "lahjukset" on makse5242Mitä on julkkisten vainoaminen ja mitä on arvostelu?
Suomen laki sanoo näin: http://lib.eduskunta.fi/Resource.phx/kirjasto/oikeudellinentieto/tietopaketit/vainoaminen.htx40234Miksi media ei kysy ...
... suoraan Jyrki Kataiselta, jotta onko hänellä tai hänen perheen jäsenillään (ei lasketa Jounia) yhteyksiä WinClubiin24229Sisäpiiritietoa Capitan romahtamisesta?
Miettikää jäsenet, jotta mistä johtuu, että syksyllä 2007 kotiutuspyynnöt olivat minimissään, mutta räjähtivät kasvuun4228Selittäkää Winkkarilaiset mulle ....
... yksi juttu. EOK:n Pitkäsen setä (pulustusrintaman päällikkö), Winclubin/-Capitan monet jäsenet, Kailajärvi kumppane20225Miten nyt EOK:n Pitkäsen setän ...
... ollessa itse epäiltynä rahankeräysrikoksesta, Pitkäsen päämiehet aikovat hoitaa pulustuksensa? Olen tätä kysynyt ai14222Miksi täällä halveksitaan työntekoa?
Miksi täällä kirjoittavat halveksivat työntekijöitä ja etenkin fyysisen työntekijöitä? Miksi Jasminan äidin kohdalla mu14221