Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinkas se näin tietsikan välityksellä?
No olkoon tossa sulle virtuaalieuro :))
16.11.2012 15:00
En maksa mitään mitä en ole tilannut. Tosin en niitä lähetäkään.
Mulle siihen noin kymmeneen kortiin jotka lähetän riittää kyllä raha ihan omasta takaa.
Ja joskus ostan niitä jotka menee jollekin hyväntekeväisyyteen, niissähän on postimerkkikin yleensä maksettu. Ne on kuitenkin vapaasta tahdosta maksettuja.
Valoja on siellä ja täällä pihoilla näkynyt jo ihan ensimmäisistä hämärän hetkistä alkaen. En katso niitä enää jouluvaloiksi vaan ihan pimeyden poistajiksi.
Enkä muutenkaan pohdi vielä sen kummemmin joulua. Lahjat odottaa paketoimista tossa pöydällä mutta nekin vien jo paljon ennen joulun alkua.
16.11.2012 13:58
No mun täytyy myöntää että tunnen hyvin sekä vihan että onnen.
Joku puhuu mieluummin tyytyväisyydestä kun onnesta, mutta mulle tyytyväisyys on sellainen vähän vaille....tila mutta kun olen onnellinen niin se on selkeesti onnea.
Ja onneen EI tarvita sitä toista osapuolta vaan se löytyy ihan milloin vaan ja mistä vaan, ilman mitään sen kummempaa.
Vihasta vielä sen verran että yhesssä vaiheessa elämää se oli mulle voimavara.
Jos en olis vihannut niin todennäköisesti olisin masentunut.
Jossain sanotaankin että masennus on usein kiellettyä vihaa.
Nopea vihastuminen on sitten eri asia, se mun mielestä kestää hetken ja palaa pois.
15.11.2012 21:03
Kirjoitin sulle pitkän tarinan, mutta joku päätti kesken kaiken heittää mut ihan eri sivustolle????
Kummallisia tapahtumia aina välllä näillä sivustoilla.
Mutta paranemista sulle kuitenkin toivon.
15.11.2012 15:50
Hunksi!
Hyvinhän tuota näköjään jaksat jankuttaa, jankuttaa, jankuttaa taa taa taa:)
14.11.2012 18:33
Tohon on pakko kertoa äidistä. Leikkaukseen menessään oli ajatellut että: En anna periksi, periksi en anna. Ja se oli hänen mielilauseensa kun eteen tuli jotain vaikeaa tai kipeää. Periksi ei anneta.
No sitten jossain vaiheessa sairaalassa oli lääkärille todennut kipujen keskellä että kyllä nyt tekis mieli antaa jo periksi....
Lääkäri oli katsonut häntä ja sanonut kukas se nyt täällä on periksi antamassa kun leikkauksen jälkeen aina kun vähänkin tuli tajuihinsa oli ensimmäiset sanat:
Periksi ei anneta.
14.11.2012 18:23
Just kävin suihkussa.
Ei mulla ole mitään sääntöjä suihkun suhteen.
Kun paljon hikoilee esim. kesällä käyn useammin ja kun talvella ei ole niin kuuma niin harvemmin.
Turha vedessä läträäminen ei ole iholle hyväksi, varsinkin jos aina käyttää kaikenmaailman aineita. Sitten pitäis jatkuvasti rasvatakin.
Kaiketikin on tänä päiväna useimmilla vessassa bideet sun muut jutut ja naaman pesut käy ilman suihkuakin, samoin kainalot.
14.11.2012 10:48
Vaikka kuinka paljon olen Mossen kyydissä ollut. Ja sitä työtänyt ja siinä talvella palellut.
Meidän perhe oli ylpeä Mossen omistaja ja siitä valokuvakin kun äiti, isä ja minä käytiin tädin luona. Pyhävaatteissa seistään mossen vieressä.
13.11.2012 09:08
Kurjaa! Kun ajattelin kokeilla onnistuuko nyt nostagisointi täällä.
Kun vaihdoin saunalahden liittymään niin usein ei anna lähettää viestejä.
Toisaalta se kyllä paljon vähentää tätä mun täällä oleskelua, mikä ei välttämättä ole pahaksi.
Kuka täällä on niin inho ettei musasta tykkää varsinkaan kun niihin ei ole pakko osallistua ja varsinkaan 2 kun täälläkään ei ole juurikaan hirveästi alotuksia?
Mutta pääsin kuitenkin kuuntelemaan monta hyvää kappaletta siis kiitos sinulle siitä.
Pikkujoulut meidän firmalla oli viime viikon loppuna ei siellä tainnut mitään ihmeellistä olle kun kaikki olivat töissä ihan "normaalin" tuntuisia.
Ite en paikalla ollutkaan.
Ja nyt rummun pärinää ja jännitystä lähteekö tämä visti palstalle vai tuleeko punaista ettei lähe ja olen kiellossa.
Kyllä mun elämä on jännää, ei ainakaan tylsää :))
11.11.2012 11:20
Pitkä matka on......
Siis eron jälkeen lähdin pois siltä paikkakunnalta jossa silloin elettiin ja sinne jäi myös exän suku.
Exän tyttären kanssa jäi ainakin hyvät välit, jonkin aikaa pidettiin eron jälkeen yhteyttä. Mutta sitten se soittelu väheni ja nyt on viimeisestä puhelusta niin pitkä aika että kait ihan luonnollinen loppu.
Ja itee en sen kummemmin täällä puhunut siitä.
Systeri tykkäs mun exästä, enkä sitten hänen ajatustaan ole sen kummemmin yrittänyt muuttaa.
Se oli meidän elämää ja ero oli myös meidän välinen. Siisso.
11.11.2012 11:00
Joo, tehdään niin.
Käy sä tilaamassa sellainen oikein kaunis.
06.11.2012 19:57
Mitäpäs tuohon sanomaan, hyvä kun ostit pois kuleksimasta :)
Mulla ei ole kirjoja lahjoiksi. Mutta lahjat on kyllä jouluksi ostettu jo ajat sitten.
Kun ajoissa ostelee niin ei tule likikään kiire. Ja saa "halvemmalla". Sitten vielä tulee hommattua sellaisia ihmisen näköisiä.
06.11.2012 18:54
Koska on hautajaiset?
06.11.2012 18:46
No ite en halua tulla kaikkien kanssa toimeen.
Johan siinä menis elämä sekaisin jos joutuis siihen malliin teeskentelemään.
Mutta kyllä sitä joskus on ihan hiljaa kun tulee tilanteita että.....
Ehkä tässä nyt on taas se käsitteiden eri ajattelu, tai jotain vastaavaa.
Eikä kaikki halua tulla mun kanssakaan toimeen, silloin on hyvä olla erossa sellaisista ihmisistä niin paljon kun mahdollista.
Ja kyllä niitä sitten piisaakin :)
03.11.2012 17:45
Siellähän jossain luki ettei taaskaan ollut tarkoitettu yleiseen jakoon sitä.
Niinhän ne aina sanoo kun se negatiivinen julkisuus sitten alkaa.
Onko se edes puolustus, minusta ei.
Ja onko se yleensä tottakaan, luulen että ei.
03.11.2012 15:04
Kaikkeen ei ole pakko mennä mukaan.
Ite nautin huomisesta päivästä lukien ja rauhottuen.
Samoin jouluna hiljennyn.
Kumpanakin päivänä on kaikki tuonne pilven päälle menneet vahvasti olossani.
Vaikka muulloinkin ihan tavallisena päivänä ja yöllä unissa he ovat niin nämä kaksi juhlapyhää on sellaisia ettei mikään voi oikeastaan pilata sitä rauhan tunnetta.
Antaa ihmisten juosta ja hössätä. Oma rauha omissa sisuksissa takaa hyvän olon.
02.11.2012 18:27
Ootko jotenkin turhautunut kun sua ei "kuunnella"? :)
02.11.2012 18:21
Uunibanaani ja jäätelö.
Herkkua jota systerillä usein syödään :)
02.11.2012 15:01
UIT:n revyytä kävin monena vuonna ihan livenä nauramassa.
Hyvin osaavat tehdä tästä maailman menosta, siis suomen menosta viihdettä.
Jos ei muuten tiedä mitä menneen vuoden aikana on tapahtunut politikassa ja monessa muussa asiassa niin keväällä vaan UIT.tä kuuntelemaan ja katsomaan :)
02.11.2012 14:48
Hunksz
Ai sinäkö se teitkin tämän alotuksen, luulin ettet kirjoittele puskasta.
Ja näköjään olet muuttanut sukupuoltasikin.
Näin sitä ihminen erehtyy.
30.10.2012 17:30
27 / 183