rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Mitkä olis onnennumerot,
jotta sais tota eläkettä vähän korotettua? Onko teillä joku tietty rivi vai lottoatteko laisinkaan? Minulle onnetar anto349On todella sairasta
nostaa oma kirjoitelma esille.Jollei minussa ole munaa,että mielipiteeni jää paisioon,en sitä kyllä itse hilaa esille. T149Minkätähden täytyy piiloitella
todellista luonnettaan,niinkuin Paula sen oivin sanoin ilmaisee? Minä Ama olen ollut palstalla vuodesta 2004 ja aina ole248- 148
Tampereen poikien äänet vaienneet!
Bablo,Olli ja Mattikin,vaikka tosin Matti vaihteli paikkakuntaa sitä mukaan,kuin aviovaimojaan. Olli oli Porinpoikia,mu646Ei kannettu vesi kaivossa pysy,
sisältää elämänviisauden. Kuinka tämän filosofisen ajatelman voisi sanoiksi pukea? Onko niin,että jos on tarpeeksi ontto845Täydelline päivä amalla tänään
Heräsin,ihanaa huomasin,olen vielä elävienkirjoissa. Venyttelyä,nivelet naksuu,niidenhä pitääkin kertoa elinvoimastaan n1644Päivä paistoi risukasaan viikonloppuna
Oli uskomattoman ihana viikonloppu. Perjantaiiltana tyttäreni pyrähti yllätysvierailulle avokkinsa kanssa Tampereelta. O042Rengastetun selkälokin
kauan jatkunut ystävyys. Tämä minulle lähes perheenjäsen on ilahduttanut minua luultavasti 14 vuotta.Bongasin tämän ulja042Kuin silloin ennen..
vanhan kertaus on opintojen äiti. Nyt se taas tulee todettua,kun vain vanhat asiat muistaa. Olisko todella niin,että mei342Onko tämä edes keskustelupalsta?
Sättimispalstan tämän näkisin olevan. Onko todella niin,että vain olemalla omasta mielestäsi vahva,oletkin heikko? Minä042Kasvaako itsetunto ketjunikkaroinnilla?
Ja mitä nämä itsetehdyt ketjut antavat kuljettajalle? Siis minä teen aina tavallaan avauksen omalta perksettiiviltäni,va142In memoriam Matti Nykänen!
Meidän maailmankuulu mäkikotkamme,Jyväskylän suuripoika on tehnyt viimeisen liitonsa. Voimia omaisille ja osanottoni!2042Hyväintekeväissysjärjestöt,ovatko todella sitä?
Minä laitoin tälle partapukin tilille parikymppiä,jotka piti mennä Lohjalla kuolleen perheen dragediakassaan .Voiko tod041Hyvät ihmiset kuka meiltä puuttuu?
No tietty ruune! Hänen mielipiteensä kantoivat,hänen aloituksensa kantoivat! Palsta kuivunut lähes kokoon? Anteeksi mork3241- 640
Sielunhoitoa ja sympatiaa,
kaiketi palstan tarjonnan pitäisi olla,mutta onko se sitä. Huomioni mukaan yhden ja saman henkistä taistoa tuulimyllyjä240Aman taistelutahtoa taas
koeteltiin eilen,kun hammaslekurille piti aika saada. Olisin sen saanut elokuunlopuille,mutta kun oli rapautuneesta etuh039Elämänmyönteinen päivä vanhoillapäivillä.
Positiivinen ajattelu kuljettaa elämää eteenpäin . Haetaan,koetaan elämyksiä. Kyllä meidät kuolo kutsuu,mutta annetaan s139Keväiset tervehdykset aman rantamaisemista!
Kirjoitin pitkän aloituksen ja aivan turhaan bittiavaruuteen häippäs. Kaiketi toi viirus iski siihenkin? Voin kalastaa j739