rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Mitkä olis onnennumerot,
jotta sais tota eläkettä vähän korotettua? Onko teillä joku tietty rivi vai lottoatteko laisinkaan? Minulle onnetar anto356Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen
pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään. Jollekin on1256Minkätähden täytyy piiloitella
todellista luonnettaan,niinkuin Paula sen oivin sanoin ilmaisee? Minä Ama olen ollut palstalla vuodesta 2004 ja aina ole255- 455
Onko tämä edes keskustelupalsta?
Sättimispalstan tämän näkisin olevan. Onko todella niin,että vain olemalla omasta mielestäsi vahva,oletkin heikko? Minä055Pitääkö elää nykyisyyttä,vai menneisyyttä?
Olemme saavuttaneet elämässämme etaapin,jolloin meidät katekorioidaan vanhuksiksi! No mitä se vanhuus sana oikein tarkoi4755Pitääko aloitus aina kuitata?
Olis mukaavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edell753Rengastetun selkälokin
kauan jatkunut ystävyys. Tämä minulle lähes perheenjäsen on ilahduttanut minua luultavasti 14 vuotta.Bongasin tämän ulja053- 152
Täydelline päivä amalla tänään
Heräsin,ihanaa huomasin,olen vielä elävienkirjoissa. Venyttelyä,nivelet naksuu,niidenhä pitääkin kertoa elinvoimastaan n1652Kevä keikkuen tulevi
Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys? Pikkiminen,bongaus ja jopa les452Elämänmyönteinen päivä vanhoillapäivillä.
Positiivinen ajattelu kuljettaa elämää eteenpäin . Haetaan,koetaan elämyksiä. Kyllä meidät kuolo kutsuu,mutta annetaan s152Ei kannettu vesi kaivossa pysy,
sisältää elämänviisauden. Kuinka tämän filosofisen ajatelman voisi sanoiksi pukea? Onko niin,että jos on tarpeeksi ontto851Hyväintekeväissysjärjestöt,ovatko todella sitä?
Minä laitoin tälle partapukin tilille parikymppiä,jotka piti mennä Lohjalla kuolleen perheen dragediakassaan .Voiko tod051- 650
Sykyn pysähdyttävä väriloisto!
No ei ole vielä alkanut,mutta alkavaa ruskaa on nähtävissä jo tälläkin sektorilla! Onkohan toi luontoäiti nyt saanut tar1250Kasvaako itsetunto ketjunikkaroinnilla?
Ja mitä nämä itsetehdyt ketjut antavat kuljettajalle? Siis minä teen aina tavallaan avauksen omalta perksettiiviltäni,va148In memoriam Matti Nykänen!
Meidän maailmankuulu mäkikotkamme,Jyväskylän suuripoika on tehnyt viimeisen liitonsa. Voimia omaisille ja osanottoni!2048Väsähtänyt keskustelupalsta!
Jos minä saan sanoa mielipiteeni,no ei se mitään sanon sen kuitenkin kielloista piittaamatta. Palstakijoittelijoita avoi6348Kilpalaulantaa tuntuu olevan?
Olisiko tietty häiriötekijä taas tullut saitille? Mersunetupenkki oli teemana aiemmin ja nyt kun tota rahaakin on niin m147