rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Täydelline päivä amalla tänään
Heräsin,ihanaa huomasin,olen vielä elävienkirjoissa. Venyttelyä,nivelet naksuu,niidenhä pitääkin kertoa elinvoimastaan n1687Muisti,tuo aivojemme kätköissä oleva tietolähde?
Elämme tavallaan muistinvarassa ja jollemme niin voimme avata Googlen. Minä siirsin tietokirjastoni hevostaliin,koska ei1587Sykyn pysähdyttävä väriloisto!
No ei ole vielä alkanut,mutta alkavaa ruskaa on nähtävissä jo tälläkin sektorilla! Onkohan toi luontoäiti nyt saanut tar1285Muuttaako tabletti omavaltaisesti sanoja?
Kirjoittelen aika kalliilla Samsung tabletilla kun en ole läppärillä joka kytken älistä syistä ei mahdu mukaan tänne kak1485Minä hyppäsin seiskanratikkaan ja sinä jäit laiturille!
Muistelu ja se että muistan sen tapahtuman teiniiältäni? Olenko tullut vanhaksi,muistan teiniiän,mutta en aina muista ai585Eihän näin voi mennä,että kilpailemme suosiosta.
Sen olen huomioinut,että nikilliset haukutaan avoimesti. Joskus olin sitä mieltä,että vain omilla mielipiteilläni ja avo085Miltähän tuntuisi äkkirikastuminen?
Katselin noita"tsäkpottinumetoita " ja tuskin minusta tuli miljonääri? Voitin kerran lotosta kuus ja lisäillä 14 tonnia584Olisiko se ihan mukavaa,jos minä
alkaisin palsta häiriköksi? Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin? Se riittää,että vastailen teidän aloit1082Se ihana kesäöinen hiljaisuus!
Kaiketi olen kokenut tämän onnenkantamoisen aiemminkin? Asun aika kaukana valtateistä ja nyt,kun linnutkaan eivät enää e481Rengastetun selkälokin
kauan jatkunut ystävyys. Tämä minulle lähes perheenjäsen on ilahduttanut minua luultavasti 14 vuotta.Bongasin tämän ulja080In memoriam Matti Nykänen!
Meidän maailmankuulu mäkikotkamme,Jyväskylän suuripoika on tehnyt viimeisen liitonsa. Voimia omaisille ja osanottoni!2080Ei se aman päivä ollut tavanomainen.
Minulle soitettiin Tampereen yliopistollisestakeskussairaalasta poikanen on kuollut lääkkeiden yliannostukseen. Viime4380Minkätähden täytyy piiloitella
todellista luonnettaan,niinkuin Paula sen oivin sanoin ilmaisee? Minä Ama olen ollut palstalla vuodesta 2004 ja aina ole279Se päivä jolloin pääsin nettiin!
Oli uskomaton! Tuli panikki,mitä minä tolla tiedolla teen? Seikkailin kanavilla,nimenomaan kanavilla,joilla tietoa jaet2879- 478
Väsähtänyt keskustelupalsta!
Jos minä saan sanoa mielipiteeni,no ei se mitään sanon sen kuitenkin kielloista piittaamatta. Palstakijoittelijoita avoi6378Päivä paistoi risukasaan viikonloppuna
Oli uskomattoman ihana viikonloppu. Perjantaiiltana tyttäreni pyrähti yllätysvierailulle avokkinsa kanssa Tampereelta. O076Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen
pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään. Jollekin on1276Ei kannettu vesi kaivossa pysy,
sisältää elämänviisauden. Kuinka tämän filosofisen ajatelman voisi sanoiksi pukea? Onko niin,että jos on tarpeeksi ontto876Koskettako meitä ketään enää fyysinen väkivalta?
Olen huomioinut,että vain politikointi on virittynyt suolaksi palstalle! Poikani kuoli viikko sitten työmatkallaan,kun j3976