rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kevä keikkuen tulevi
Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys? Pikkiminen,bongaus ja jopa les427Aman maisema ei ole muuttunut,mieliala kylläkin!
Aivan oikein! Meillä on surufoorumi,meillä on keskustelua ohjattu politiikalle puolesta ja vastaan,omille linjoille. Hal4025Se ihana kesäöinen hiljaisuus!
Kaiketi olen kokenut tämän onnenkantamoisen aiemminkin? Asun aika kaukana valtateistä ja nyt,kun linnutkaan eivät enää e425Eihän näin voi mennä,että kilpailemme suosiosta.
Sen olen huomioinut,että nikilliset haukutaan avoimesti. Joskus olin sitä mieltä,että vain omilla mielipiteilläni ja avo025Sen yhden toivomuksen,jonka saisit esittää!
Sille hyvälle haltijalle,mikä se olisi? Katsastus keskustelupalstaa kohti,ei toivoa antanut! En tarkoita eläkkeidenkorot5423Mitä tällä keskustelupalstalla on enää tekemistä?
Minä kirjoitin pitkän kirjoitelman,kuolemisen kalleudesta,eikä lähtenyt,kuoleva palsta ama022Se ensi suudelma,
Luin Regina ja luulin että se ensimmäinen vie jalat alta.no ei vienyt. Seiskan ratikka hyppäsi ja hän rakkautei teinira022Suomalaisetko onnellinen kansa?
Minä koin onnellisuuden tänään pääsin mummotaksilla kirkonkylään. Kerro meille mikä saa sinut onnelliseksi.2722Voi elämän kevät!
Suomenkielen runsaus pursuaa noita sanontoja? Suomenkielen monimuotoisuus,murteet ovat aivan ihania! Toi Raumanmurre hyy021Vanhuksena nykyyhteiskunnassa.
Tottakai me jokainen tämän ikäiset tiedämme,ettemme nuoruutta saa takaisin,mutta voimme ajatella tietty näillä vanhoilla721Minä muistan,kun
sain lukea lehdestä: Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun sain selkääni sokeripalan varastamisesta! Minä019Nyt se taas tapahtui aman rannalla?
Se Jämsänäijä ei ollutkaan seniili,luulin kyllä jo yhteenaikaan,kun ei sitä uutta selkälokkia ilmaantunut rantamaisemiin5418Kuinka pystyt suodattamaan kaiken infermation?
Olen sulkenut kännykältä kaikki roskapostin,samoin tietsikalta. Minulta kaapattiin tililtäni rahaa,onneksi siellä ei oll2118ihmisenikävä toisen luo
on nähtävissä palstalla. Olemme todistetusti laumaeeläimiä. Meistä jokainen,kuten amakin yrittää olla laumanjohtaja. Toi1917Hälyttävä ilmiö palstalla
Täällä tiedustellaan nyt vanhenevien naisten seksuaalielämää. Ei vielä varsinaisesti käteiskassaa,eikä pankkikortinnumer016Miltähän tuntuisi äkkirikastuminen?
Katselin noita"tsäkpottinumetoita " ja tuskin minusta tuli miljonääri? Voitin kerran lotosta kuus ja lisäillä 14 tonnia516Googlesta löytyy kaikki kirjoitelmanne,
kun vain nicillänne sinne menette,ja vanha profiilisivukin sieltä löytyi,ettei ne minnekään ole kadonneet,oppia ikä kaik012Armokuoleman joku oli suonut jättämällä hoitovelveoiteen täyttämättä
Jos joku ihminen näkee,että hänet olisi aiheellista vapauttaa hoitovelvoitteista ja hänen näkemyksensä armokuolemasta o611Suojautukaa punkeilta
Suomen tappavin peto on punkki,ei susi,eikä karhu? Borreljoosia nyt ehkä osataan hoitaa,mutta tutkimukset borreljoosin j010