Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kevä keikkuen tulevi

Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys? Pikkiminen,bongaus ja jopa les
    70 plus
    4
    27
  2. Aman maisema ei ole muuttunut,mieliala kylläkin!

Aivan oikein! Meillä on surufoorumi,meillä on keskustelua ohjattu politiikalle puolesta ja vastaan,omille linjoille. Hal
    70 plus
    40
    25
  3. Se ihana kesäöinen hiljaisuus!

Kaiketi olen kokenut tämän onnenkantamoisen aiemminkin? Asun aika kaukana valtateistä ja nyt,kun linnutkaan eivät enää e
    70 plus
    4
    25
  4. Eihän näin voi mennä,että kilpailemme suosiosta.

Sen olen huomioinut,että nikilliset haukutaan avoimesti. Joskus olin sitä mieltä,että vain omilla mielipiteilläni ja avo
    Ikäryhmät
    0
    25
  5. Sen yhden toivomuksen,jonka saisit esittää!

Sille hyvälle haltijalle,mikä se olisi? Katsastus keskustelupalstaa kohti,ei toivoa antanut! En tarkoita eläkkeidenkorot
    70 plus
    54
    23
  6. Mitä tällä keskustelupalstalla on enää tekemistä?

Minä kirjoitin pitkän kirjoitelman,kuolemisen kalleudesta,eikä lähtenyt,kuoleva palsta ama
    Ikäryhmät
    0
    22
  7. Se ensi suudelma,

Luin Regina ja luulin että se ensimmäinen vie jalat alta.no ei vienyt. Seiskan ratikka hyppäsi ja hän rakkautei teinira
    80 plus
    0
    22
  8. Suomalaisetko onnellinen kansa?

Minä koin onnellisuuden tänään pääsin mummotaksilla kirkonkylään. Kerro meille mikä saa sinut onnelliseksi.
    Ikäryhmät
    27
    22
  9. Voi elämän kevät!

Suomenkielen runsaus pursuaa noita sanontoja? Suomenkielen monimuotoisuus,murteet ovat aivan ihania! Toi Raumanmurre hyy
    80 plus
    0
    21
  10. Vanhuksena nykyyhteiskunnassa.

Tottakai me jokainen tämän ikäiset tiedämme,ettemme nuoruutta saa takaisin,mutta voimme ajatella tietty näillä vanhoilla
    80 plus
    7
    21
  11. Minä muistan,kun

sain lukea lehdestä: Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun sain selkääni sokeripalan varastamisesta! Minä
    Ikäryhmät
    0
    19
  12. Nyt se taas tapahtui aman rannalla?

Se Jämsänäijä ei ollutkaan seniili,luulin kyllä jo yhteenaikaan,kun ei sitä uutta selkälokkia ilmaantunut rantamaisemiin
    70 plus
    54
    18
  13. Kuinka pystyt suodattamaan kaiken infermation?

Olen sulkenut kännykältä kaikki roskapostin,samoin tietsikalta. Minulta kaapattiin tililtäni rahaa,onneksi siellä ei oll
    70 plus
    21
    18
  14. ihmisenikävä toisen luo

on nähtävissä palstalla. Olemme todistetusti laumaeeläimiä. Meistä jokainen,kuten amakin yrittää olla laumanjohtaja. Toi
    80 plus
    19
    17
  15. Hälyttävä ilmiö palstalla

Täällä tiedustellaan nyt vanhenevien naisten seksuaalielämää. Ei vielä varsinaisesti käteiskassaa,eikä pankkikortinnumer
    Ryhmät
    0
    16
  16. Miltähän tuntuisi äkkirikastuminen?

Katselin noita"tsäkpottinumetoita " ja tuskin minusta tuli miljonääri? Voitin kerran lotosta kuus ja lisäillä 14 tonnia
    70 plus
    5
    16
  17. Googlesta löytyy kaikki kirjoitelmanne,

kun vain nicillänne sinne menette,ja vanha profiilisivukin sieltä löytyi,ettei ne minnekään ole kadonneet,oppia ikä kaik
    Ikäryhmät
    0
    12
  18. Armokuoleman joku oli suonut jättämällä hoitovelveoiteen täyttämättä

Jos joku ihminen näkee,että hänet olisi aiheellista vapauttaa hoitovelvoitteista ja hänen näkemyksensä armokuolemasta o
    80 plus
    6
    11
  19. Suojautukaa punkeilta

Suomen tappavin peto on punkki,ei susi,eikä karhu? Borreljoosia nyt ehkä osataan hoitaa,mutta tutkimukset borreljoosin j
    70 plus
    0
    10