rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!
Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama061Sielunhoitoa ja sympatiaa,
kaiketi palstan tarjonnan pitäisi olla,mutta onko se sitä. Huomioni mukaan yhden ja saman henkistä taistoa tuulimyllyjä260Vanhuksena nykyyhteiskunnassa.
Tottakai me jokainen tämän ikäiset tiedämme,ettemme nuoruutta saa takaisin,mutta voimme ajatella tietty näillä vanhoilla760Aman taistelutahtoa taas
koeteltiin eilen,kun hammaslekurille piti aika saada. Olisin sen saanut elokuunlopuille,mutta kun oli rapautuneesta etuh059Päivä ilman politikointia palstalla,olisiko mahdollista?
Se toi aman elämä kulkee auringonnoususta illan hämärtymiseen samaa rataa. Aivan sama mitä hallitusrintamalla tapahtuu?1659Suomalaisetko onnellinen kansa?
Minä koin onnellisuuden tänään pääsin mummotaksilla kirkonkylään. Kerro meille mikä saa sinut onnelliseksi.2759Sosiaaliset uudistukset täysin epä-onnistunet?
Kuten Kelataxi? Jouduin ilman omaa tyhmyyttäni tänään tilaamaan sen kulkuneuvon ja hän joka käyttää niitä ,kenties jo tu2557Sen yhden toivomuksen,jonka saisit esittää!
Sille hyvälle haltijalle,mikä se olisi? Katsastus keskustelupalstaa kohti,ei toivoa antanut! En tarkoita eläkkeidenkorot5454Älypuhelin älyttömälle?
Se myytiin minulle,kuin farkutkin aikoinaan.Ostin nimittäin farkut vielä vanhalla iällä.Mieheni tiedusteli ja oletti ett052Voi elämän kevät!
Suomenkielen runsaus pursuaa noita sanontoja? Suomenkielen monimuotoisuus,murteet ovat aivan ihania! Toi Raumanmurre hyy052Nyt se taas tapahtui aman rannalla?
Se Jämsänäijä ei ollutkaan seniili,luulin kyllä jo yhteenaikaan,kun ei sitä uutta selkälokkia ilmaantunut rantamaisemiin5452Mitä tällä keskustelupalstalla on enää tekemistä?
Minä kirjoitin pitkän kirjoitelman,kuolemisen kalleudesta,eikä lähtenyt,kuoleva palsta ama046Suojautukaa punkeilta
Suomen tappavin peto on punkki,ei susi,eikä karhu? Borreljoosia nyt ehkä osataan hoitaa,mutta tutkimukset borreljoosin j045Aman maisema ei ole muuttunut,mieliala kylläkin!
Aivan oikein! Meillä on surufoorumi,meillä on keskustelua ohjattu politiikalle puolesta ja vastaan,omille linjoille. Hal4045ihmisenikävä toisen luo
on nähtävissä palstalla. Olemme todistetusti laumaeeläimiä. Meistä jokainen,kuten amakin yrittää olla laumanjohtaja. Toi1944Minä muistan,kun
sain lukea lehdestä: Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun sain selkääni sokeripalan varastamisesta! Minä040Armokuoleman joku oli suonut jättämällä hoitovelveoiteen täyttämättä
Jos joku ihminen näkee,että hänet olisi aiheellista vapauttaa hoitovelvoitteista ja hänen näkemyksensä armokuolemasta o638Hälyttävä ilmiö palstalla
Täällä tiedustellaan nyt vanhenevien naisten seksuaalielämää. Ei vielä varsinaisesti käteiskassaa,eikä pankkikortinnumer036Googlesta löytyy kaikki kirjoitelmanne,
kun vain nicillänne sinne menette,ja vanha profiilisivukin sieltä löytyi,ettei ne minnekään ole kadonneet,oppia ikä kaik031