Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Hajulukko vuotaa nyt todella

pahemmankerran palstalla.Eletään tuoksusta huolimatta ja tehdään aloituksia
    70 plus
    12
    198
  2. Intervallihoidon jölkeinen kaaos

On yleensä sitä,että salarakkaidenjälkiä etsitään navetanvittiä myöten,mutta nyt tuliaisena saimmekin kotiimme noroviruk
    Omaishoitajat
    3
    194
  3. Nyt,kun meillä on luotsi,

annammeko hänen luotsata tätä ketjua kettuilematta,emme. Sen huomion tein,kun palstalle vilkaisin. Sama eipäs juupas tai
    70 plus
    34
    193
  4. Olin joutua huijjauksenuhriksi?

Minulle soitti firma,joka halusi tietää ovatko hormini vetävässä kunnossa,siis talosteni oli kysymys,ei minusta. Olin jo
    70 plus
    12
    193
  5. Se loppuunsaatettu

omaisesta huolehtiminen ja surutyö,kuinka olette sen käsitelleet? Se terminaalivaihe on minulla vielä edessäpäin,mutta s
    Omaishoitajat
    11
    190
  6. Se aman tähdenlento osoittautui

torsoksi.Se uusi kämppä ja mieheni muutto sinne,täydellisenpalvelun majataloon osoittautui niinsanotuksi "vikatikiksi"
    70 plus
    45
    188
  7. Tuleeko teille koskaan

tyhjäolo?Paljon olisi kerrottavaa,koettavaa,mutta ei saa ulos itsestään. Minulla tietty,kun kaksi yhtälöä ja yhdet aivot
    70 plus
    39
    187
  8. Sieluni taustapeli

etsivivä-amadeus,jatkumo,kuljimme kappaleen matkaa,olin avoin maaseudunkasvati. Siihen elämänkaareen mahtuivat hyasintin
    70 plus
    14
    181
  9. Kuinka Joulu puhuttelee?

Jotenkin vain se lapsuuden Joulu,se Joulu,jolloin uskoin sen Joulupukin ehtivän jokaisen lapsen luokse,jotka olivat kilt
    Ikäryhmät
    41
    181
  10. Joulunaika Jouluntaika!

On se vain niin ihmeellistä,että jotenkin toi Joulu muuttaa ihmistä! En ole hössöttävä jouluihminen,mutta oletettavasti
    70 plus
    12
    181
  11. Onko tästäkin palstasta tehty

poliittinen temmellyskenttä? Puskista huudellaan,mitä sattuu,avoiminkortein ei uskalleta esiin tulla,tarkoitan omalla ni
    Omaishoitajat
    7
    180
  12. Nähdä Napoli ja kuolla!

Tuli mieleeni tosta Diego Maradonasta Minusta epäsiisti kaupunki,tosin matkankohteeni oli Sorrento. Siellä minut aiotti
    80 plus
    39
    180
  13. Olisiko asialliallista,että palstanvahti

alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta. Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta
    70 plus
    34
    177
  14. Voi pientä juhlijaa,

aamu alkaa sarastaa.. Ihminen menettää paljon,nukkuessaan kesäyönä.Voi nukkua onnensa ohi,mitähän sekin tarkoittaa? Mi
    70 plus
    27
    176
  15. Jos saisin sen lapsuususkoni takaisin?

Jolloin usko Joulupukkiin,usko siihen,etteivät ne lentokoneet halluneet tappaa,jotka lensivät todella matalalla hakarist
    70 plus
    14
    171
  16. Kuinka meitä Joulunsanoma puhuttelee?

Meille on katettu Joulupöytä hehtaarihallien sisätiloihin,kulkuset kilkattaa ja musiikki pauhaa täysillä,kyllä siellä se
    70 plus
    45
    169
  17. Tietyille henkilöille ei kelpaa

toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta. Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pä
    70 plus
    25
    167
  18. Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä

Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi
    70 plus
    28
    163
  19. Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?

Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia? Minulle tuli hurlumhei päivä tänään? Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla p
    70 plus
    7
    163
  20. Krista Pärmäkoski

Kiitos Krista! Olet tehnyt Olympiahistoriaa! Kiitos!
    70 plus
    5
    157