rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Hajulukko vuotaa nyt todella
pahemmankerran palstalla.Eletään tuoksusta huolimatta ja tehdään aloituksia12198Intervallihoidon jölkeinen kaaos
On yleensä sitä,että salarakkaidenjälkiä etsitään navetanvittiä myöten,mutta nyt tuliaisena saimmekin kotiimme noroviruk3194Nyt,kun meillä on luotsi,
annammeko hänen luotsata tätä ketjua kettuilematta,emme. Sen huomion tein,kun palstalle vilkaisin. Sama eipäs juupas tai34193Olin joutua huijjauksenuhriksi?
Minulle soitti firma,joka halusi tietää ovatko hormini vetävässä kunnossa,siis talosteni oli kysymys,ei minusta. Olin jo12193Se loppuunsaatettu
omaisesta huolehtiminen ja surutyö,kuinka olette sen käsitelleet? Se terminaalivaihe on minulla vielä edessäpäin,mutta s11190Se aman tähdenlento osoittautui
torsoksi.Se uusi kämppä ja mieheni muutto sinne,täydellisenpalvelun majataloon osoittautui niinsanotuksi "vikatikiksi"45188Tuleeko teille koskaan
tyhjäolo?Paljon olisi kerrottavaa,koettavaa,mutta ei saa ulos itsestään. Minulla tietty,kun kaksi yhtälöä ja yhdet aivot39187Sieluni taustapeli
etsivivä-amadeus,jatkumo,kuljimme kappaleen matkaa,olin avoin maaseudunkasvati. Siihen elämänkaareen mahtuivat hyasintin14181Kuinka Joulu puhuttelee?
Jotenkin vain se lapsuuden Joulu,se Joulu,jolloin uskoin sen Joulupukin ehtivän jokaisen lapsen luokse,jotka olivat kilt41181Joulunaika Jouluntaika!
On se vain niin ihmeellistä,että jotenkin toi Joulu muuttaa ihmistä! En ole hössöttävä jouluihminen,mutta oletettavasti12181Onko tästäkin palstasta tehty
poliittinen temmellyskenttä? Puskista huudellaan,mitä sattuu,avoiminkortein ei uskalleta esiin tulla,tarkoitan omalla ni7180Nähdä Napoli ja kuolla!
Tuli mieleeni tosta Diego Maradonasta Minusta epäsiisti kaupunki,tosin matkankohteeni oli Sorrento. Siellä minut aiotti39180Olisiko asialliallista,että palstanvahti
alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta. Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta34177Voi pientä juhlijaa,
aamu alkaa sarastaa.. Ihminen menettää paljon,nukkuessaan kesäyönä.Voi nukkua onnensa ohi,mitähän sekin tarkoittaa? Mi27176Jos saisin sen lapsuususkoni takaisin?
Jolloin usko Joulupukkiin,usko siihen,etteivät ne lentokoneet halluneet tappaa,jotka lensivät todella matalalla hakarist14171Kuinka meitä Joulunsanoma puhuttelee?
Meille on katettu Joulupöytä hehtaarihallien sisätiloihin,kulkuset kilkattaa ja musiikki pauhaa täysillä,kyllä siellä se45169Tietyille henkilöille ei kelpaa
toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta. Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pä25167Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä
Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi28163Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?
Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia? Minulle tuli hurlumhei päivä tänään? Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla p7163- 5157