rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Se loppuunsaatettu
omaisesta huolehtiminen ja surutyö,kuinka olette sen käsitelleet? Se terminaalivaihe on minulla vielä edessäpäin,mutta s11268Viivähdys kesäisessä suviyössä!
Pian tulee Juhannus ja luonto alkaa hyvästellä valoisia kesäöitämme! Luojankiitos minä herään jo neljän aikoihin ja pia11268Nyt on taistelu käyty loppuun.
Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon. Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk. vuodeosatolta. O6267Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!
Jouduin rakkaasta kissastani luopumaan. Elämä on luopumista! Ama se täällä menetettyjen lemmikkielänten myötätuntoa1262Oman itsensä esiintuominen palstalla,
ei edellytäkkään aina parhanta avausta. Minulle toi omanminäni tuominen,että olen se entinen kolhuja saanut etsivivä-ama36261Aman erilainen Joulu
Olen ollut suorittaja tällä vajaalla 75 vuotis taipaleella,siis tavallaan olen elänyt toisten elämää,lasten,puolisoiden,35256Olin joutua huijjauksenuhriksi?
Minulle soitti firma,joka halusi tietää ovatko hormini vetävässä kunnossa,siis talosteni oli kysymys,ei minusta. Olin jo12256Ama vielä voimissaan!
Tuli aivan pakottava tarve,ilmestyä ja kertoa teille,että voin vielä olosuhteisiin nähden hyvin. Tuli mieleeni,kun yhten14255Aloituksen vetonaula?
Mikä se vois olla ?Minua ei politiikka kiehdo,empää,kuin vaivaisenluutkaan.Omien asioiden esille tuominen herättää närää16254Meiltähän tämä käy,
minä avaan ja poistot tulee lähes välittömästi. Olen mielestäni yhteiskuntakelpoinen,en polta,en ole peliriippuvainen ja72249Vanhuksienhuijjaus nykyfrendi!
Voi taivahanvallat,kuinka minun maallista omaisuuttani kärkkyvät nämä puhelinmyyjät! Olin jo mennähalpaan,kun sähköä oli6248Surun käsite!
Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen17247Kuinka kauan TV viettelee päivittäistä aikaasi?
Minulla vain toi normi! Ei maksettuja kanavia! Tietenkin setaan tekstarit,joilta luen säätiedot ja tapahtumat maailmall13244Kuinka monta palovaroitinta löytyy asunnostasi?
Laskin juuri,että kuusi asuinrakennuksestani ja asuntovaunusta yksi. Ensimmäinen kaluste,jonka vein ostamaani kerrostalo44244Keskustelupalstasta on tullut pentuosasto!
Senjälkeen kun anonyymit valtasivat palstan,synonyymeiltä katosi halu kirjoitella mielipiteitään. Heitä viimeisiä korppi16244Olipa päivä vailla vertaa
Pilkkimistä,jäät kantaa vielä ja aatos kantaa siellä aamuisella pilkkiavannolla,jossa lokit syövät heti saaliin ja hitaa19242Ei mitään motiivia!
Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat37239Aivan ihanat Muumimukit!
Olen hurahtanut täydelliseti! Arabia toi esille koko Muumimaailman. Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin s13238Onko teillä laiteasennus hallussa?
Tilasin netistä virinvahvistimen ja eihän siinä ollut,kuin kaavio,kuinka asennat sen koneen toimivuusaluelle? No kajarit13234Tuleeko teille koskaan
tyhjäolo?Paljon olisi kerrottavaa,koettavaa,mutta ei saa ulos itsestään. Minulla tietty,kun kaksi yhtälöä ja yhdet aivot39232