Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Onhan ajat muuttuneet, nykyisin nainen voi tuoda naiseutensa ja seksuaalisuutensa esiin, ei minihame helluntailaisellakaan kai tavaton ole?

Ja mieheltä odotetaan kunnioittavaa käytöstä naista kohtaan vaikka hän ei olisikaan pukeutunutkaan peittävään kaapuun ja hiukset peittävään huiviin. Nykyisin naisen jopa odotetaan katsovan miestäkin silmiin häntä puhutellessaan, ilman, että se katsottaisiin röyhkeydeksi vaikka puhuttelisi ilman lupaakin :D

Mutta kyllä vallalla sellaistakin käsitystä vielä nykyisinkin on, että naisen tulee olla oman moraalinsa vartioinnin ohella miehenkin moraalin vartija. Historian jäänteitä patriarkaaliselta aikakaudelta lienee? Se tuliko naisen tuolloin suojella omaa kunniaansa vaiko omistajansa, miehen kunniaa, joko jo olemassaolevan tai tulevan on sitten toinen asia.

Paradoksihan se on, että naisen pitää kontrolloida miehen seksuaalisuutta kun mies ei siihen itse aina kykene ja miehet ovat katsoneet kuitenkin naisen seksuaalimoraalin olevan heikko.

Toisaalta: eipä taida olla juurikaan dokumentaatiota menneisyydestä naisen seksuaalisuudesta naisnäkökulmasta käsin määriteltynä vaan se on määritelty puhtaasti miehisistä lähtökohdista käsin ja tässä on varmasti ollut paljon mukana juuri sitä ajattelua, että nainen on itseasiassa vastuussa miehen likaisista ajatuksistakin. Mitäpä muutakaan siinä voisi olla kun nainen on saanut huolellisesti peittää kaikki miestä kiinnostavat ruumiinosansakin. Sekä, kuten sanoin: miehen kunniasta.

Tässä suhteessa ainakin on tapahtunut muutos: naisella saa olla "moraalisia hairahduksia" eikä se tee hänestä huonoa naista. Mitä nyt jotkin edelleen pitävät neitsyyttä itseisarvona.
  2. Entä siviilivihkimiset? Ovatko ne huorintekoa, siviilivihkimisestähän on tarkoin riisuttu pois kaikki kristilliset viittaukset ja se solmitaan ainoastaan maallisen esivallan edessä lumaamatta Jumalalle yhtikäs mitään. Siviilivihmimisiä on muistaakseni yli 40% kaikista avioliiton solmimisista.

Vain onko kyseessä avioliitto lainkaan? Siviilivihkimisen tullessa mahdolliseksi (1918?) muutos oli radikaali, ennen tätähän kaikki avioliitot solmittiin Jumalan "silmien edessä" mutta siviilivihkimisen tullessa mahdolliseksi lupaukset Jumalalle ja siunaukset jäivät siis kokonaan pois näistä viranomaistoimituksista.

Entä sitten toiseten uskontojen rituaalein suoritetut avioliittoseremoniat? Huoruuttako?