Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Hieno video

On sellaiset apokalyptiset tunnelmat tuossa videossa: http://www.mikeolbinski.com/theblog/2013/06/timelapse-of-a-superc
    Kirkko kuulolla
    4
    46
  2. Kohta ei auta kuin rukous?

Millä saa parvekelaseista sateen tekemät ja auringon polttamat läiskät pois? Kokeiltu on ikkunoiden pesuainetta, Vimiä,
    Kirkko kuulolla
    6
    45
  3. Mikä on...

periaate?
    Luterilaisuus
    15
    45
  4. Pelastuvilla onnea matkassa?

Kuinka paljon arvelet onnella olevan osuutta siinä, että omaat maailman ainoan ikuiseen elämään ja pelastukseen johtavan
    Kirkko kuulolla
    5
    44
  5. Mihin sinä uskot?

Testaa mihin sinä uskot: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/27/mihin-sina-uskot-testaa-itsesi Tällainen oli tulos:
    Luterilaisuus
    10
    44
  6. Uskonnollinen termistö

Moniko tuntee eri uskontokuntien käyttämää termistöä? Itse erotan tai niin ainakin oletan vapaista suunnista vaikutteita
    Ateismi
    0
    43
  7. Helppo kysymys

Jeesus sovitti syntimme mutta kuka ne sävelsi?
    Luterilaisuus
    7
    43
  8. Uskovan vihollinen...

numero yksi ei ole 'väärä uskoinen' tai ateisti vaan toinen uskova? Vai mikä selittää sen, että toinen uskova on varsin
    Kirkko kuulolla
    4
    42
  9. Huomio juhannuksesta

Pakanallinen juhannus on näköjään viimeinen juhlapyhämme jolloin kaupat ovat visusti kiinni. Olisi ollut asiaa ja reil
    Luterilaisuus
    9
    42
  10. Yksinkertainen kysymys

Miksi äärioikeistolaisuus ja fundamentalistinen uskonnollisuus kulkevat poliittisessa yhteydessä usein käsikädessä?
    Kirkko kuulolla
    3
    41
  11. Jos ei Suomi niin mikä sitten?

Missä haluaisit asua ellet asuisi Suomessa? Minä haluaisin asua Berliinissä. Se kaupunki kuvastaa arvojani. Vapaa mein
    Luterilaisuus
    1
    41
  12. Synnin saarnaajille

Monessa tapauksessahan avioero ja uudelleen naimisiin meneminen on aivan yhtä suuri synti kuin "homostelu" ja tällaisen
    Luterilaisuus
    0
    39
  13. Kansalaisaloite kilometriveroon liittyen

Vastusta kilometriveron keräämistä kaiken kattavalla valvonnalla: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608 Keksikö
    Kirkko kuulolla
    0
    38
  14. Näinhän tämä menee

Tämän päivän fundamentalisti on eilisen liberaali. Väite on helposti osoitettavissa todeksi mutta haluaisiko joku fundam
    Luterilaisuus
    0
    38
  15. Pääsiäisen ajankohdan vaihtelu

Aina välillä ihmetellään syytä pääsiäisen vaihtuvalle ajankohdalle. Perimmäinen syy on ollut tietämättömyys: https://ww
    Luterilaisuus
    9
    38
  16. Aa:n perhetapahtuma

"Aito avioliitto ry, Lappeenrannan helluntaiseurakunta, Lappeenrannan vapaaseurakunta ja Etelä-Saimaan Ev. lut. Kansanlä
    Luterilaisuus
    5
    38
  17. Aito avioliittoko?

Siviilivihkimisestä on tarkoin ja täysin tarkoituksella riisuttu pois kaikki Jumalaan viittaavat elementit. Siinä ei luv
    Luterilaisuus
    120
    36
  18. Kumma kapine

Mitä tällä tehdään? https://www.dropbox.com/s/gwbgr6uy66dpyb8/IMG_0813.JPG?dl=0
    Luterilaisuus
    0
    35
  19. Kaksi kysymystä uskoville

1) Miksi tavoittelet ikuista elämää? 2) Voitko ymmärtää etteivät kaikki tavoittele vaan katsovat tämän maan päällisen r
    Luterilaisuus
    30
    35
  20. Tänään

Ryhmä uskovia oli evankelioimassasa ja laulamassa Espan puistossa tänään. Huutia saivat kirkko (useaan otteeseen), homot
    Kirkko kuulolla
    4
    34