jth_12

jth_12 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Satunnaista kirjoittelua harrastuksista. Vapaa-aikanani: Hiihtoa, pyöräilyä (maastossa ja maantiellä) muuta pientä ulkoilua Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 15v sitten
13 aloitusta · 241 kommenttia
Renkaassa+on+aina+oma+jäykkyytensä+ja+sen+taivuttaminen+vaatii+oman+voimansa.+Uudelleen+muotoutuminen+vie+energiaa+->+rengas+lämpiää.+Samalla+kuluu+siihen+lämmittämiseen+polttoainetta.+Taloudellinen+rengas+taipuu+vähemmällä+energialla+ja+niin+luulen+sen+olevan+myös+"vetelämpi"+luonnostaan.+Ehkä+tuo+paineen+nostamisen+tarve+kertoo+myös+samasta,+jos+kaipaa+"normirengasta"+pikkusen+enemmän+painetta.Pitänee+itse+kanssa+lisätä+painetta+2,2+->+2,5+tai+vastaavaa,+niin+kompensoituu+pehmeys.Profiili+ja+kuvio+varmasti+tuo+oman+lisänsä.+Fillarin+renkaissa+helpompi+käsissä+tuntea+ohut+kylkisyys+ja+se+että+ne+renkaat+rullaa+herkemmin.+Ohut+kylki+taipuu+kevyemmin,+niin+sormissa+kuin+ajossa.+Ihan+sama+perusjuttu+on+autonrenkaissa,+vaikkei+tekniikassa+niin+paljoa+olisi+yhteistä.+Ohut+kylkinen+saattaa+rikkoutua+herkemmin...+Toiseen+autoon+on+kesärenkailla+16"+vanteet+(vanteet+voi+pistää+kumpaan+tahansa).+Katsoo+sitten+mitkä+renkaat+siihen+hankkii+kun+on+sen+aika.+Toistaiseksi+olen+kumminkin+tyytyväinen+tuohon+renkaaseen+--+kompromissi+aina+jossain+tulee+tehtyä.
Kuinka+kauan+siinä+menee+mustetyynyn+täyttymiseen?Oma+"tavallinen"+Epsonin+tulostin+ilmoittaa+selvästi+alle+kahden+vuoden+ikäisenä+huollon+tarpeesta+-+näyttöpunaisena+vaati+huoltoa!+Meni+jo+tilaan+ettei+tulosta!+Löytyi+laskurin+resetointiohjelma+ja+taas+toimii.+(Se+vähensi+ilmaiseksi+100%+vain+90%,+mutta+toimii.)+En+sitten+yhtään+tiedä+minkä+kokoinen+hukkamustesäiliö+siinä+on+(Epson+XP-750+kirjoittimena).+Toistaiseksi+mullakin+mustekulut+on+olleet+pienet,+kun+käyttää+CISS+systeemiä+(letkut+kirjoittimen+ulkopuolelle+ja+varsinaiset+säiliöt+siellä).+Uusi+hukkamusteen+tyyny+kirjoittimeen+varmaan+maksaa+melkein+saman+kuin+kirjoitin?+Kun+laskee+mukaan+huoltoon+lähetyskulut?Käyttömukavuudessa+se+ecotank+varmaan+vie+voiton!+CISS+systeemin+ilmaamisessa+saa+olla+tarkka+++tulee+näennäisiä+kasetin+vaihtoja+ja+kirjoitin+ilmeisesti+silloin+vetää+mustetta+hukkamusteen+säiliöön.+Muste+on+halpaa,+mutta+ne+valmistajan+kuorilla+olevat+kasetit+maksaa!+Ecotank+systeemi+ei+kai+tuon+takia+hukkaa+mustetta.