Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

3

Kommenttia

110

1. Mulla on ollut hyvin monenlaisia. itseasiassa nyt viime aikoina tarttunut niihin. Yksi suurimpia on kautta aikojen ollut oma perhe. Toistaseksi, en oo ollut vielä vaikutuisessa suhteessa omien henkilökohtaisten ongelmien takia, mutta uskon, kun nyt käyn terapiassa ja keskityn puhtaasti itseeni, että voitan vielä nämä.

Muusikko oli yksi suuri haave, mutta en näin aikuis iällä halua sen tapahtuvan enään, vaikka rakastan laulamista ylikaiken. Yksi oli matkustelu. Tähän mennessä en ole vielä moista tehnyt. Tosin kuukauden päästä lähtee lento ensimmäiselle pisemmälle ulkomaan matkalle. Oon aivan älyttömän innoissani.

Sitten oli oppia tanssimaan. Ilmoittauduin nytten setan lattari tanssi kurssille. Meen eka sille päivitys kurssille osallistun myöskin ehkä, jatko kurssille jos, saan ajan järjestymään siihen. Lisäksi on ollut tatuointeja. Mitkä olen ottanut.

Yksi on kouluttautua lähihoitajaksi. Sitä haavetta olen kovasti yrittänyt toteuttaa, mutta lukihäiriö oleellisesti vaikeuttaa kouluun pääsyä. Aijon nyt tossani pyrkia siihen, että voittaisin tämän haasteen ja yksi suurimmista toteutuisi.

Lapsuuden haaveista, mitkä on toteutuneet/ toteutumassa olen ihan määrätietoisesti toteuttamassa niitä. On tärkeää, että toteuttaa unelmiaan, koska elämä se tehdään vain kerran, vain yksi mahdollisuus saada kaikki, miksi ei yrittäisi tosissaan sitä?
  2. suomi24 treffit ^^
  3. Mää tulin kaapista kahdessa osassa. Mää tulin ekana silloin, kun aloin tajuta mikä oon olisko ollut 17 vuotiaana mää kerroin kavereille että, joo epäilen suuntaustani jne. Mun kaverit otti asian todella hienosti ja yksi sanoi, että ei ole mitään merkitystä mikä oot.

Olin aluksi sitä mieltä, että oon bi-seksuaali. Vuosien aikana kuitenkin, lesbous alkoi tuntua enemmän oikealta asialta. Tulin uudestaan kaapista vajaa 20 vuotiaana tätä jännitin enemmän, koska tiesin että pidin naisista ainoastaan ja yleisesti hyväksyttävämpään hetero suhteeseen paluuta ei ollut enään. Kaverit ottivat jälleen hyvin. Kerroin myös. äidille ja siskolle nekin otti asian hyvin. Tärkeintä ei ole se mistä tykkää vaan onni.

Lopullisesti tulin kaapista tänä vuonna, kun seurustelin ensimmäistä kertaa. Muistan, kun jännitin ihan älyttömästi, kun tyttöystäväni esittelin isovanhemmille ja vanhemmilleni. Kaikki ottivat asian hyvin, jopa pappani joka viimeiseen asti oli minulle sanonut homoseksuaalisuuden olevan väärin otti tyttöystäväni vastaan lämmöllä. Yllätyin muutenkin miten helppoa minun oli kulkea julkisesti naisen kanssa käsikädessä ja suudella julkisella paikallaan hänen luolta lähitessään.

Ensimmäistä kertaa eläessäni tunnen olevani kokonainen ja tiedän mitä olen. Haaveilen sateenkaari perheestä ja tiedän tämän myös osuvan vielä kohdalleni, kun aka on oikea.