Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Aloituksia

0

Kommenttia

136

1. 1. Mies on uusavuton, tuhlaaja ja vastuuton.
    Jos kaikki on valmiiksi eteen passattu ja mies ei ole oppinut tekemään mitään, eikä säästämään, niin vaikeaa sitä on opettaa (kuin koiraa). Jos miehellä olisi kiinnostusta oppia säästäväiseksi tai tekemään kotitöitä, niin tilanne olisi toinen. SINÄ et pysty muuttamaan häntä.

2. Minä olen aina oikeassa
    No mitä siitä jos tekee vähän väärin, pääasia on että tekee ja osallistuu. Minun exälle esim pyykinpesu oli niin rakettitiedettä, ettei hommasta tullut mitään. Minä pesin aina pyykit, mutta likaisiin astioihin en koskenut, vaan jätin kyseisen koneenkäytön miehelle. Yrittämisen torpedoiminen sättimällä "etsäteemitäänkoskaanoikein" saa kyllä innokkaimmankin lopulta lopettamaan yritykset. Katso peiliin.

3. Luottamusta ei ole
    Kännissä suutelee toista naista? Juopottelee pilkkuun asti? No ei varmasti ole luottamusta. Todennäköisesti toistaa molempia paheita, niin kauan kunnes sinulta menee hermot.

4. Huonot elintavat
    Anna miehen kasvattaa vatsaansa, mutta huolehdi itse omasta hyvinvoinnistasi. Jos haluat lähteä salille tai lenkille, niin ilmoitat vain että olet salilla ja tulet kotiin klo X. Mikäli mies naukuu "aina salilla", niin voit heittää takaisin "aina baarissa". Molemmilla on siten kodin ulkopuolella harrastuksensa.

Summa summarum: Tekstisi perusteella koet miehesi olevan renttu. Miksi ihmeessä tuhlaat aikaasi ihmiseen, joka useilta ominaisuuksilta on mielestäsi noin huono?
  2. Miksi ihmeessä lähdet treffeille sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta millään tavalla?
    Kai sitä netin kautta on vaihtanut kuvia ja viestitellytkin sen verran, että haluaa nähdä livenä. En minä ainakaan oleta, että ensitreffeillä kokee jonkun salamarakastumisen ja näkee tähtiä. Silmien räpyttely ja pälyily voi hyvinkin johtua ujoudesta ja erikoisen tilanteen aiheuttamasta jännityksestä.