m.y.m

![]()
m.y.m = Mies yksin matkalla Olen keski-ikäinen mies. Nautin Thaimaan matkailusta paljon. Olen saanut paljon paikallisilta ystäviltä opastusta, neuvoja, ja päässyt paikkoihin jonne normaalisti turistit eivät mene. Yritän jakaa sitä iloa, ja oppia jota olen itse saannut jo jonkun verran matkustaneena. Oppimista minullakin on vielä paljon, niin kielessä kuin kulttuurissakin. Jotta meillä kaikilla olisi parempi mieli ja loma Suosikkibändit/artistit: job2do, tai oratai, sek loso Lempikirjat: thaisanakirja. Vapaa-aikanani: matkailu, musiikki, kulttuuri, thaikieli Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: khao lak En pidä: pahansuopaisuudesta Parhaat matkakohteet: Thaimaa (khao lak), isaan Ruoka & juoma: Singha, padthai, priau waan, roti sai kluei sai nom, muu waan, wiskikana (teryaki), hong thong. Haave ammatti: Oppaaksi khao lakkiin.
Aloituksia
40
Kommenttia
454
Bhandari khao lak
Ensimmainen aamu valjennut, saa on ihan taydellinen. Paljon ei aamiaisen lisaksi ole ehtinyt tekemaan, niin kirjoitampa23849uusia päivityksiä ketjuihin
Nyt kun sesonki taas on jo alkanut, niin kertokaapas meille niitä matkakokemuksianne. Kuitenkin monet etsivät kokemuksia5812Lomakokemuksia ja suunnitelmia kiitos
Varmaan monet jo matkansa tehneet. Olisi mukavaa tulevia matkailijoita varten jos laittaisitte kokemuksianne hotelleista19746snorklaus / sukellus Khao lakissa
Monet matkustavat Khao lakkiin sukeltaminen mielessään. Ja varmaankin ansaitustikin vannotaan Similanin tai Surin saarie5662Palm beach resort
Olen katsellut tätä hotellia jo jonkun aikaa. Hinta vain ei ole ollut sitten tarpeeksi kohillaan. Nyt sitten tärppäs vii11661Sek loson konsertti helsingissä
Sek Loso. Suosituimpia rock artisteja Thaimaassa, esiintyy Forum teatterissa Helsingissä 24.2. 2017. Monien mielestä su9591Tuliaiset itselle ja muille.
Veitsiketjussa kyseltiin, mitä mukaan tarttunut thaimaassa kotiin viemisiksi? Siitä sitten vain listaa tekemään. Itse11539missä käydä jokakerta
Nyt kun sesonkiaika lähestyy niin, varmaankin reissaajia saattaa kiinnostaa, mihin useamman kerran käyneet ovat tykästyn24510*Nong nong*
Onko joskus ollut hankalaa herättää tarjoilijan huomio, ravintolassa? Niin minullakin :) Thaimaassa tavallinen ja yll3501Pyyntö ja kiitos
Ensin se kiitos: Kiitos siitä että tämä khao lak palsta on ollut hyvin pitkään asiallinen. Sitten se pyyntö: Kuten kai7469Helteinen helmikuu
Ilmeisen paljon palstalla kävijöitä lähdössä tässä kuussa. Itse lähden 10 pv. Ensimmäisiksi öiksi olen varannut lam ka12466hyvää songkrania
Tänään vietetään Thaimaassa Perinteisen (Budhalaisen) kalenterin uudenvuodenjuhlaa. Eli songkran juhlaa. Tosin nykyis14429- 2413
Mitä matkalaukkuun?
Juuri kaivoin matkalaukun esille (lähinnä putsausta varten). Reissuun on vielä reilu viikko aikaa. Tuli mieleen että v7368olkaapas tarkkana
http://www.kanomjeeb.com/news-details.php?item=4729 En halua ketään pelotella, mut tiettyyn varovaisuuteen lienee syyt635722.12 viimeinen päivä 509e
Tänään viimeinen päivä varata Finnairin lento hintaan 509€ 2000 pistettä Bangkokkiin. Omalta kohdalta tämä *kansalai2329Thaikodissa
Keväällä reissussa ollessa tuli taas vierailtua thai kodissa jossa en aijemmin ollut käynyt. Melestäni ne ovat pieniä su4323- 5323
tulvii naam thuam
https://www.youtube.com/watch?v=hCt4Ggh3uVk Khao lakissakin nyt tulvii. Päätie on niin korkealla ettei sinne ole ilmei1312Matkaajat
Muistakaapa matkanne jälkeen kirjoitella ne kokemukset khao lakista, hotelleista, retkistä jne. Kuitenkin päivitykset4304