Vapaa kuvaus

m.y.m = Mies yksin matkalla Olen keski-ikäinen mies. Nautin Thaimaan matkailusta paljon. Olen saanut paljon paikallisilta ystäviltä opastusta, neuvoja, ja päässyt paikkoihin jonne normaalisti turistit eivät mene. Yritän jakaa sitä iloa, ja oppia jota olen itse saannut jo jonkun verran matkustaneena. Oppimista minullakin on vielä paljon, niin kielessä kuin kulttuurissakin. Jotta meillä kaikilla olisi parempi mieli ja loma Suosikkibändit/artistit: job2do, tai oratai, sek loso Lempikirjat: thaisanakirja. Vapaa-aikanani: matkailu, musiikki, kulttuuri, thaikieli Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: khao lak En pidä: pahansuopaisuudesta Parhaat matkakohteet: Thaimaa (khao lak), isaan Ruoka & juoma: Singha, padthai, priau waan, roti sai kluei sai nom, muu waan, wiskikana (teryaki), hong thong. Haave ammatti: Oppaaksi khao lakkiin.

Aloituksia

40

Kommenttia

454

  1. Bhandari khao lak

    Ensimmainen aamu valjennut, saa on ihan taydellinen. Paljon ei aamiaisen lisaksi ole ehtinyt tekemaan, niin kirjoitampa
    Khao Lak
    23
    600
  2. uusia päivityksiä ketjuihin

    Nyt kun sesonki taas on jo alkanut, niin kertokaapas meille niitä matkakokemuksianne. Kuitenkin monet etsivät kokemuksia
    Khao Lak
    5
    585
  3. Lomakokemuksia ja suunnitelmia kiitos

    Varmaan monet jo matkansa tehneet. Olisi mukavaa tulevia matkailijoita varten jos laittaisitte kokemuksianne hotelleista
    Thaimaa
    19
    563
  4. Pyyntö ja kiitos

    Ensin se kiitos: Kiitos siitä että tämä khao lak palsta on ollut hyvin pitkään asiallinen. Sitten se pyyntö: Kuten kai
    Matkakohteet
    7
    375
  5. Helteinen helmikuu

    Ilmeisen paljon palstalla kävijöitä lähdössä tässä kuussa. Itse lähden 10 pv. Ensimmäisiksi öiksi olen varannut lam ka
    Khao Lak
    12
    350
  6. Palm beach resort

    Olen katsellut tätä hotellia jo jonkun aikaa. Hinta vain ei ole ollut sitten tarpeeksi kohillaan. Nyt sitten tärppäs vii
    Khao Lak
    11
    337
  7. Mitä matkalaukkuun?

    Juuri kaivoin matkalaukun esille (lähinnä putsausta varten). Reissuun on vielä reilu viikko aikaa. Tuli mieleen että v
    Yleistä Thaimaasta
    7
    296
  8. snorklaus / sukellus Khao lakissa

    Monet matkustavat Khao lakkiin sukeltaminen mielessään. Ja varmaankin ansaitustikin vannotaan Similanin tai Surin saarie
    Thaimaa
    5
    296
  9. Sek loson konsertti helsingissä

    Sek Loso. Suosituimpia rock artisteja Thaimaassa, esiintyy Forum teatterissa Helsingissä 24.2. 2017. Monien mielestä su
    Khao Lak
    9
    281
  10. *Nong nong*

    Onko joskus ollut hankalaa herättää tarjoilijan huomio, ravintolassa? Niin minullakin :) Thaimaassa tavallinen ja yll
    Khao Lak
    3
    279
  11. missä käydä jokakerta

    Nyt kun sesonkiaika lähestyy niin, varmaankin reissaajia saattaa kiinnostaa, mihin useamman kerran käyneet ovat tykästyn
    Khao Lak
    24
    268
  12. Tuliaiset itselle ja muille.

    Veitsiketjussa kyseltiin, mitä mukaan tarttunut thaimaassa kotiin viemisiksi? Siitä sitten vain listaa tekemään. Itse
    Khao Lak
    11
    253
  13. hyvää songkrania

    Tänään vietetään Thaimaassa Perinteisen (Budhalaisen) kalenterin uudenvuodenjuhlaa. Eli songkran juhlaa. Tosin nykyis
    Khao Lak
    14
    251
  14. Thaikodissa

    Keväällä reissussa ollessa tuli taas vierailtua thai kodissa jossa en aijemmin ollut käynyt. Melestäni ne ovat pieniä su
    Thaimaa
    4
    211
  15. Matkaajat

    Muistakaapa matkanne jälkeen kirjoitella ne kokemukset khao lakista, hotelleista, retkistä jne. Kuitenkin päivitykset
    Matkakohteet
    4
    204
  16. maanjäristys

    Onkos kukaan sattumoisin nyt khao lakissa? Eilen siellä olisi kuulemma maajärissyt. Olisi kiinnostavaa tietää lisää.
    Khao Lak
    2
    203
  17. kuvia hotellistasi

    http://www.holidaycheck.com/region-travel information_Khao Lak Phang Nga-rid_952.html Linkkiä kun menee alaspäin, valit
    Khao Lak
    0
    190
  18. olkaapas tarkkana

    http://www.kanomjeeb.com/news-details.php?item=4729 En halua ketään pelotella, mut tiettyyn varovaisuuteen lienee syyt
    Khao Lak
    6
    173
  19. hyvää uutta matkailuvuotta

    hyvää uutta vuotta sawatdii pii mai riemukkaita reissuja kaikille
    Khao Lak
    2
    158
  20. hyvää isänpäivää

    suksant van phoo na krap Tänään vietetään thaimaassa isän päivää
    Khao Lak
    5
    137