Jehovan todistajatVastattu 12 v

Lusmut selviävät vähällä

Nyt vain panta jalassa ja kotona. VÄÄRIN ei näin vähällä saa pästää jehovan todistajia ja muita lusmuja hinttareita ja pimahtaneita jotka ei suoria maanpuolustus velvoittettaan http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014050318…

Karismaattisuuden harhat

Syystä tai toisesta poistettiin alustukseni. Onko katolisuuden stasi ilmiö iskenyt tännekin? Karismaattisuus ei kuulu Kristinuskoon. Kielilläpuhumien on ei raamatullinen ilmiö ym. kaatokokoukset ja muut ovat pakanauskoi…

Kun osaa yhdistää asiat

Silloin ne selviävät että miksi. Täällä väitti eräs todistaja, että valtakunnansalilla on paskahuussissa sellainen klosetti kun vetää narusta silloin lentää paskat jopa parin metrin korkeuteen. Ihmettelin ja jopa kiinno…
LuterilaisuusVastattu 12 v

Soini ojensi kirkkoa!!! HYVÄ TIMO!!!

”Avioliitto miehen ja naisen välinen” Timo Soini näpäytti evankelisluterilaista kirkkoa. – Yhden asian haluan sanoa. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. En mitenkään voi ymmärtää, että se asia ymmärretään jos…

Taas jehovan todistajat asialla

Olivat 29.3 lähettäneet minun sähköpostista neurologisten vammaisjärjestöön minun liittymis hakemuksen. Ja tänään toi posti laskun ym. Ja minä tietenkin soitin sinne ja he kertoivat kuinka hakemus on heille tullut. Ei k…