Tutkimus osoittaa, että "tasa-arvoisella avioliittolailla" on negatiivisia vaikutuksia Yksi niistä on se, että lain muututtua kaikki parisuhteet arvioidaan homoseksuaalien suhteiden mukaan, eikä mies- nainen parisuhteen…
Mikä on lyhyin aika ja mikä ohjelma mitä olette kuunnelleet jotain hartausohjelmaa? Minulla se on katolinen messu. Vain muutama sekuntti, kun siinä aloitettiin palvomaan sitä mistä ei saa katolisella puolella keskustell…
Näin ainakin Irja Askola väittää http://www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio.html#18 Askola siunaa syntiä Heli Suominen kysyi sanoen, että Suomessa keskustelu on muuttunut aika nopeasti ja miten sinun saamasi palaute…
Oulussa ei saanut homolaulaja esiintyä kirkossa. Kerrankin näin päin. Yleensä toisin päin ettei sukupuolineutraalin avioliiton vastustajat saa pitää kirkossa tilaisuutta, kun sateenkaari ym. saa kyllä. Seurakunta kielsi…
Te kun aina kuvittelette olevanne muita viisaampia ja teidän mukaan muut ei tiedä edes valonnopeutta. Tässä vähän kaavoja teille https://www.youtube.com/watch?v=goRduGdzz5k&list=UU9At5dLEgXqsj59ORI3JJPQ&feature=share&in…
HS. Irja Askola puolustaa sukupuolineutraalia avioliittoa ja sanoo, että Päivi Räsäsen tulisi pysyä pois uskon asioista, koska hän ei ole ko. ministeri. Pitäisikö silloin Paavo Arhinmäen toimia Päivin sijaan vaikka Paav…
HS. Irja Askola puolustaa sukupuolineutraalia avioliittoa ja sanoo, että Päivi Räsäsen tulisi pysyä pois uskon asioista, koska hän ei ole ko. ministeri. Pitäisikö silloin Paavo Arhinmäen toimia Päivin sijaan vaikka Paav…
Näin sanoo myös jehovan todistajat Vuoden 1966 piirikonventtien yhteydessä julkaistiin kirja Iankaikkinen elämä Jumalan lasten vapaudessa, jossa ensimmäistä kertaa ryhdyttiin spekuloimaan vuotta 1975. Kirjassa sanottiin…
Raamatullinen seikkailuelokuva joutui myrskyn silmään - asetettiin esityskieltoon useissa arabimaissa http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288663959076.html Raamatullinen seikkailuelokuva joutui myrskyn silmään - ase…
Kohuttu muslimisaarnaaja saapuu Suomeen Helsingin Muslimit -yhdistys järjestää maaliskuun lopulla Helsingissä tilaisuuden, jossa on puhujana kohuttu muslimisaarnaaja Bilal Philips. http://www.iltalehti.fi/uutiset/201403…
Pasi Turunen Ensi keskiviikkona 12.3. klo 19-20 eduskuntatalolla järjestetään koko perheen tapahtuma, kynttilämielenilmaus perinteisen avioliiton ja voimassaolevan avioliittolain puolesta. Tempauksen järjestää Vastustam…
Jehovan todistajiin ei saa yhteyttä kun eivät osaa avata sähköpostia saati sitten käyttää sitä. Toisille he vaan huutaa googlaa et osaa googlata, mutta sähköpostia he eivät itse hallitse. Postin lähetys on samalla tasol…
Googlaa Googlaa Googlaa Googlaa Googlaa Googlaa Googlaa Tuo on sana mitä jehovan todistajat vain hokevat, kun kysyy jotain heiltä on vastaus kuin pyssyn suusta, ”sinä et osaa googlata” Vain joku todistajien tasolla olev…
toisella tietokoneella selatessani en löytänyt mistään jehovan todistajien gudujen yhteystietoja!!! Löysin vain jonkun keskustelupaikan ja sinnen pitää rekisteröityä ensin ja minut sieltä varmasti poistettaisiin välittö…
Tämä on vastaus erään helluntalaisen kirjoitukseen katolisella puolella, mutta tuota minun kommenttia ei saa siellä olla koska olen joutunut siellä katolisten eli s.a.a.t.a.n.a.n vihan kohteeksi Helluntalaisilla ja muil…
Tämä on vastaus erään helluntalaisen kirjoitukseen katolisella puolella, mutta tuota minun kommenttia ei saa siellä olla koska olen joutunut siellä katolisten eli s.a.a.t.a.n.a.n vihan kohteeksi Helluntalaisilla ja muil…
5MOOS.32:39. Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. Huomaa minä o…
JEESUKSEN VELJET Kreikkalaisortodoksi, koptit ja katolilaiset ovat pitäneet kiinni Jeesuksen äidin ikuisesta neitsyydestä ontuvilla selityksillä. Heidän mukaansa Josef ja Maria eivät koskaan olisikaan olleet aviopari. E…
Eräässä keskustelussa oli maininta siitä, että jehovan todistajia kehoitetaan lukemaan heidän gudujen kirjallisuutta Raamatun sijaan ja nyt jopa löysi alkuperäislähteenkin. Mitä Jehovan todistajat sanovat Raamatusta: ”I…
Jehovan todistajat ovat huonoja häviämään ei uskalla tunnustaa toista voittajaksi vaan alkavat herjaamisen ja jopa voittajan vaimon facebookkiin herjojen lähettelyn.