Jehovan todistajatVastattu 9 v

Väärennetty Raamattu

JEESUS ON JUMALA Raamattu kertoo aivan selvästi, että Jeesus on Jumala. Jehovan Todistajat eivät usko, että Jeesus on Jumala. Ovat vielä Tehneet oman ”Raamatun” u.m, että kävisi heidän oppinsa toteen. Tässä muutamia esi…
Jehovan todistajatVastattu 9 v

Syrjivä laki

Jehovan todistajien ei tarvitse käydä armeijaa, syrjiikö se totaalikieltäytyjiä? – Periaatteellisesti merkittävä valitus etenemässä hovioikeuteen http://www.hs.fi/paivanlehti/11042017/art-2000005165541.html HELSINGIN HO…
MormonismiVastattu 9 v

Perisynti onko tai ei?

Mormonit väittävät ettei perisyntiä ole lainkaan, mutta Raamattu kertoo aivan muuta. Perisynti JOB.14:4. Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään. PS.51: 7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on mi…
MormonismiVastattu 9 v

Neitseestä syntynyt

Mormonit ei usko Jeesuksen syntyneen neitseestä!!! He uskovat, että Isä Jumala on ollut fyysisessä kontaktissa Marian kanssa ja näin ei ollut neitsyt. Tämä on Jumalan pilkkaa. Missä taivaassa oleva Jeesus sitten oli, ku…
LuterilaisuusVastattu 10 v

Perjantaina 23.9.2016

Aidon avioliiton superviikonloppu http://aitoavioliitto.fi/artikkelit/aidon-avioliiton-superviikonloppu/ Eduskunnan Familia-verkosto järjesti Aidosti tasa-arvoisen avioliittolain perusteet- seminaarin eduskunnan kansala…

Luther-säätiön pappisvihkimys

Luther-säätiön pappisvihkimys Piispa Matti Väisänen vihki neljä uutta pastoria Suomen Luther-säätiön jumalanpalvelusyhteisöjen palvelukseen Helsingissä Pyhän Sydämen kappelissa 2.10.2010 Pappisvihkimykseni 2.10.2010. Ev…
MormonismiVastattu 10 v

Onko oikea ehtoollinen?

Mormoneilla on vain leipä ja vesi ehtoollisena eikä ehtoollista edes siunata kuten on 1KOR.11:23. Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kav…

Näin kokoomus nuoret

Kokoomusnuorten puheenjohtaja: Kristillisdemokraatit, lopettakaa taistelu tasa-arvotyötä vastaan KANNANOTTO Kristillisdemokraattien kansanedustajat ovat viime päivinä ottaneet aktiivisesti kantaa sukupuolta ja avioliitt…
MormonismiVastattu 10 v

Onko Mormonien kirja totta?

ON. Sillä se on epämääräinen ei todenmukainen. Täysin mielikuvitusten työtä. Miksi kultaisen levyt on ensin lähetetty maahan ja sitten kun kirja on kirjoitettu on todistusaineisto hävitetty. Miksei yksin kirja voi tulla…