Jehovan todistajatVastattu 11 v

Jehovan todistajat mainoksessa

Saunalahti jäljittelee toisten kotirauhaa häiritseviä jehovan todistajia tai voi olla mormonejakin. Mutta salkut heiltäkin puuttuu etteivät hekään ole noita löytäneet mitä minä olen kysynyt monta kertaa, mutta ei vastat…

Kauheampi kuin h.e.l.v.e.t.t.i

Jt sanoo ettei voi olla olemassa h.e.l.v.e.t.t.iä koska rakkauden Jumala ei voi sellaista luoda. Mutta sitäkin kauheampi on jt jos lapsi eroaa jt:estä ei äiti saa tavata lastaan ei toisinpäin. Tämä on mielestäni kauheam…
JuutalaisuusEi vastauksia

Väärät tuomarit

Ja väärä Evankeliumi Aikoinaan katoliset surmasi miljoonia Juutalaisia kostoksi Jeesuksen surmaamiselle ja oikein rukoilivat ja ottivat siunausta tälle työlle. Mutta he eivät vain huomioineet, että ketkä oikein Jeesukse…

Kuinka oikea todistaja tekee?

Ostaa uuden 55 tuumasen hd television tai laittaa nuo rahat kolehtiin? Ainakaan autoissa eivät ole säästäneet, kun minä ajan ladalla ajaa todistaja mersulla. Että laittakaa se mersun ja ladan hintaero kolehtiin ja ajaka…
JuutalaisuusVastattu 11 v

Miljardien avustujset

Mutta ainuttakaan rakennusta ei ole Gazassa korjattu. Tunneleita vaan jotka johtaa Israeliin. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin annatte avustusta jollekin kirkonulkomaanavulle.
LuterilaisuusVastattu 11 v

Katolinen Timo Soini kunnostautuu

Katolisessa Ranskassa osallistui sukupuolineutraalia lakia vastustavaan mielenosoitukseen. Timo Soini osoitti mieltä homoliittoja vastaan https://www.youtube.com/watch?v=7Ztjy0UpboI Onkohan seuraava vahvasti katolinen m…