Israel uutiset torstai 6 helmikuu http://israelupdate.fi/israel-update/uusi-artikkeli-torstai-06-02-2020/
Mormonit väittävät, että Raamatussa on paljon virheitä eikä sitä voi sellaisenaan hyväksyä vaan muutamia tiettyjä osia. Mutta sitten mormonien kirja on kokonansa oikeassa eikä tarvitse korjauksia. Kuitenkin Mormonien ki…
Olli kirjoittaa, että meillä muilla on pelkästään perinnäissääntöjä. Voisiko jo Olli kertoa, että mitä nämä perinnäissäännöt oikein on?
Mormoneilla voi jokainen ansioitunut ihminen päästä aina välillä Jumalan paikalle. Pitääkö tämä paikkaansa? Kuinka on Marian raskaaksi tuleminen? Tuliko raskaaksi fyysisellä kontaktilla? Ettei Jeesus suinkaan syntynyt n…
Todennäköisesti ei. D3-vitamiinia syntyy, kun iho altistuu auringon ultravioletti-b-säteilylle (aallonpituus 280–315 nanometriä). Ikkunalasi suodattaa pois uvb-säteitä, mutta uva-säteet (320–400 nanometriä) pääsevät par…
En enää jaksa kelata tuota vuodenajat pitkää keskustelua. Joten aloitetaan uusi. Jos siellä on jokin kirjoitus mihin haluat saada vastauksen tai kommentin tuo se tänne. Mutta aloitetaan tämä nyt tutulla D- vitamiini kes…
Löytöjä mitkä todistavat, että Egyptistä lähtö oli todellinen https://israelunwired.com/these-discoveries-prove-that-the-exodus-from-egypt-was-real/
Että D- vitamiiniä saadaan auringosta Mistä saadaan tuota UHB valoa? Eikö aikuinen ihminen nyt tajua, että D -vitamiiniä otetaan auringonvalosta." Tuossa on suora KYSYMYS SINULLE. Herra H:lle
Että ihminen voi mennä ympyrää etu, sivu ja taka askelin, että naamavärkki on kokoajan samaan suuntaan tekemättä käännös liikettä. Ei onnistu vain neliön ja suorakaiteen muotoisen kuvion voi tehdä, mutta siinäkin joutuu…
Minulle oli aivan epäselvää, että joskus 4 miljardia vuotta sitten oli kiehuvassa maapallon alkuliemessä syntynyt solu, josta vähitellen kehittyi kala, joka aikansa uiskenneltuaan päätti ryhtyä kävelemään. Se oli sitä m…
HENKEÄSALPAAVA oli myös profeetta Jesajan näky, josta hän kirjoitti näin: ”Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella … Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: ’Kenenkä minä l…
HENKEÄSALPAAVA oli myös profeetta Jesajan näky, josta hän kirjoitti näin: ”Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella … Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: ’Kenenkä minä l…
Joo mennään saada kunnon saarna ja saadaan ehtoollisessa Jeesuksen ruumista ja verta missä on syntien anteeksisaaminen. Tule sinäkin Olli kunnon kirkkoon saa kuulla hyvää sanomaa. Ja senjälkeen on kirkkokahvit.
Rukoilevatko Jehovan todistajat esivallan ja hallituksen puolesta? Ainakin Raamattu käskee näin 1TIM. 2: Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puole…
Olli sanoo, että pitää rukoilla hengessä eikä saa toistaa samoja sanoja. Mutta rukoilevatko mormonit laisinkaan valtiovallan esivallan puolesta? Näin käskee Raamattu meitä rukoilemaan. Hengessä pitäisi sitten aina rukoi…
Eivät usko kolmiyhteiseen Jumalaan. Eivät usko että Jeesus on Jumala Eivät usko että Pyhä Henki on persoona ja Jumala On oma u.m käännös/väännös Eivät usko Jeesuksen nousseen kuolleista ruumiillisesti Eivät usko että ih…
Tämän viikon aamukirjeessä pyydän sinua kanssani tutkimaan raamatullisen kolminaisuusopin perusteita Raamatusta käsin. Kolme persoonaa, yksi Jumala Pyhässä Raamatussa: • Jumala on yksi ainoa (5 Moos. 6:4; Jes. 44:6, 8; …
Tämän viikon aamukirjeessä pyydän sinua kanssani tutkimaan Raamatullisen kolminaisuusopin perusteita Raamatusta käsin. Kolme persoonaa, yksi Jumala Pyhässä Raamatussa: • Jumala on yksi ainoa (5 Moos. 6:4; Jes. 44:6, 8; …
Se, että olisimme täällä vain sattumalta ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Kaikilla on oltava älyllinen luoja. Monta seikkaa todistaa evoluutiota vastaan. Kuinka juuri maapallolla on ilmakehässä suojaavia kaasu kerroks…
Aloita uuden keskustelun tässä, koska entinen venynyt liian pitkäksi ja hankalaksi. Se on 0,0000000000078125 mahdollisuus, että on syntynyt maan kaltainen planeetta. Tilastollisesti olisi Jupiterin pitänyt korventaa maa…