RAAMATUN JUMALA ON KOLMIYHTEINEN JUMALA unknown (800 x 1423) Huomenta Patmos-ystävä, Pyydän sinua tänä aamuna kanssani syventymään Raamatun opetukseen Jumalan kolmiyhteydestä. Tämä on yksi tärkeimpiä kristinuskon oppeja…
RAAMATUN JUMALA ON KOLMIYHTEINEN JUMALA unknown (800 x 1423) Huomenta Patmos-ystävä, Pyydän sinua tänä aamuna kanssani syventymään Raamatun opetukseen Jumalan kolmiyhteydestä. Tämä on yksi tärkeimpiä kristinuskon oppeja…
Hyvin pian huomattiin, että uskonto voisi olla hyvä bisnes. Ei muuta kuin muutetaan vähän muiden oppia ja asetetaan kymmenykset muut rahan kerääminen. Smith sanoo saaneensa Jumalalta oman opin, että Evankeliumi on palau…
Olen pyytänyt Ollia selittämään minkälainen on heillä ehtoollinen (sakramentti), kun Olli sitä syystä tai syystä ei ole tehnyt kerron tässä sen minkä itse tiedän. Korjatkaa jos olen väärässä. He ei lausu ehtoollisen ase…
Täällä on vähän tietoa mormonien kirjasta https://fi.wikipedia.org/wiki/Mormonin_kirja Moronin ilmestyminen MAP-kirkon opin mukaan Joseph Smith alkoi saada 1820-luvulla ilmestyksiä, jotka johtivat hänet perustamaan kirk…
Mormonien historiaan liittyy rasismia, moniavioisuutta ja perustajan väkivaltainen kuolema, mutta nyt konservatiivisen kirkon sisällä kuohuu muutos Mormonit ovat Suomessa pieni mutta pitkäikäinen uskonnollinen vähemmi…
Jehovan todistajien u.m käännös/väännös on väärentänyt Raamatun (Jumalan) sanaa. JOH. 1: 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli jumala.…
JEESUS ON JUMALA HALLELUJA!!! JOH. 1: 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 1KOR. 1: 3. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! 1KOR. 1: 24 on…
Perisynti Näin mormonit väittää, ettei perisyntiä ole Raamatussa. Minä löysin muutaman kohdan missä on. JOB 14: 4. Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään PS. 51 : 7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja ä…
Miksi mormonit ei lue Isä meidän rukousta kokouksissaan? Siksi koska saatana vihaa tuota rukousta. Myös syntiinlankeemus on mormonien ja saatanan mielestä hyvä asia.
Mormonit väittävät, että heillä on palautettu Evankeliumi. Mikä Evankeliumi on oikein palautettu? Kyllä tämä mormonien kirja on lisätty ei palautettu. Koska alkuseurakunnan aikana on ollut mormonien Evankeliumi. Samoin …
Miksi ei mormonit lue Isä meidän rukousta? Kyseessä on Herran rukous mikä luetaan monikko muodossa eli me muodossa. Ei lueta Isä minun joka olet... Vaan Isä meidän rukous pitää lukea seurakunnassa kaikki yhteen ääneen. …
Tämä on riemun päivä. Kirkko pysyy Raamatussa ja ei vihi samaa sukupuolta olevia. Rukouksiimme on vastattu. HALLELUJA!!!
Sain Jehovan todistajilta roskapostia ja näin se palaa komeasti https://www.artonissi.fi/439622507
Joka ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan hänellä on joko kolme Jumalaa tai ei usko Jeesuksen olevan Jumala
Vaadimme sananvapauden palauttamista keskusteluun Juutalaisuus. Pitääkö kerätä oikein nimilista?
KUINKA JEESUS MENI JA KUINKA HÄN TULEE: 1) Näkyvästi. Jeesus meni näkyvästi (Apt. 1:9, 11) hän palaa näkyvästi (Matt. 24:30; Ilm. 1:7). Siksi Jeesuksen paluusta käytetään myös termiä "ilmestyminen", apokalypsis (2 Tess.…
KUINKA JEESUS MENI JA KUINKA HÄN TULEE: 1) Näkyvästi. Jeesus meni näkyvästi (Apt. 1:9, 11) hän palaa näkyvästi (Matt. 24:30; Ilm. 1:7). Siksi Jeesuksen paluusta käytetään myös termiä "ilmestyminen", apokalypsis (2 Tess.…
Yhdysvallat lähtee YK:n tiede- ja kulttuurijärjestö Unescosta – USA:n maailmanperintökohteiden kohtalo epäselvä HIENOA HYVÄ!!! https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005406280.html YHDYSVALLAT suuttui Unescoon vuonna 2011,…
Jos luet Tom Hollandin kirjoja saat paljon infoa (Kirja nimeltä In the shadow of the sword). Kyllä M on ollut, suurin osa ajattelee, olemassa, mutta minkälainen hän oli niin siitä on niin paljon kertomuksia joita kerätt…