MormonismiVastattu 6 v

Raamatun Jumala on kolmiyhteinen

RAAMATUN JUMALA ON KOLMIYHTEINEN JUMALA unknown (800 x 1423) Huomenta Patmos-ystävä, Pyydän sinua tänä aamuna kanssani syventymään Raamatun opetukseen Jumalan kolmiyhteydestä. Tämä on yksi tärkeimpiä kristinuskon oppeja…
MormonismiVastattu 7 v

Lahkojen synty

Hyvin pian huomattiin, että uskonto voisi olla hyvä bisnes. Ei muuta kuin muutetaan vähän muiden oppia ja asetetaan kymmenykset muut rahan kerääminen. Smith sanoo saaneensa Jumalalta oman opin, että Evankeliumi on palau…
MormonismiVastattu 7 v

Mormonien ehtollinen

Olen pyytänyt Ollia selittämään minkälainen on heillä ehtoollinen (sakramentti), kun Olli sitä syystä tai syystä ei ole tehnyt kerron tässä sen minkä itse tiedän. Korjatkaa jos olen väärässä. He ei lausu ehtoollisen ase…
MormonismiVastattu 7 v

Mormonien kirja

Täällä on vähän tietoa mormonien kirjasta https://fi.wikipedia.org/wiki/Mormonin_kirja Moronin ilmestyminen MAP-kirkon opin mukaan Joseph Smith alkoi saada 1820-luvulla ilmestyksiä, jotka johtivat hänet perustamaan kirk…
MormonismiEi vastauksia

Mormonien sisällä kuohuu

Mormonien historiaan liittyy rasismia, moni­avioisuutta ja perustajan väki­valtainen kuolema, mutta nyt konservatiivisen kirkon sisällä kuohuu muutos Mormonit ovat Suomessa pieni mutta pitkäikäinen uskonnollinen vähemmi…
Jehovan todistajatVastattu 7 v

JEESUS ON JUMALA HALLELUJA

JEESUS ON JUMALA HALLELUJA!!! JOH. 1: 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 1KOR. 1: 3. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! 1KOR. 1: 24 on…
MormonismiVastattu 7 v

Perisynti Raamatussa

Perisynti Näin mormonit väittää, ettei perisyntiä ole Raamatussa. Minä löysin muutaman kohdan missä on. JOB 14: 4. Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään PS. 51 : 7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja ä…
MormonismiVastattu 7 v

Isä meidän rukous

Miksi mormonit ei lue Isä meidän rukousta kokouksissaan? Siksi koska saatana vihaa tuota rukousta. Myös syntiinlankeemus on mormonien ja saatanan mielestä hyvä asia.
MormonismiVastattu 8 v

Lisätty ei palautettu

Mormonit väittävät, että heillä on palautettu Evankeliumi. Mikä Evankeliumi on oikein palautettu? Kyllä tämä mormonien kirja on lisätty ei palautettu. Koska alkuseurakunnan aikana on ollut mormonien Evankeliumi. Samoin …
MormonismiVastattu 8 v

Miksi ei mormoonit?

Miksi ei mormonit lue Isä meidän rukousta? Kyseessä on Herran rukous mikä luetaan monikko muodossa eli me muodossa. Ei lueta Isä minun joka olet... Vaan Isä meidän rukous pitää lukea seurakunnassa kaikki yhteen ääneen. …
LuterilaisuusVastattu 8 v

Kuinka Jeesus tulee takaisin?

KUINKA JEESUS MENI JA KUINKA HÄN TULEE: 1) Näkyvästi. Jeesus meni näkyvästi (Apt. 1:9, 11) hän palaa näkyvästi (Matt. 24:30; Ilm. 1:7). Siksi Jeesuksen paluusta käytetään myös termiä "ilmestyminen", apokalypsis (2 Tess.…
Jehovan todistajatVastattu 8 v

Kuinka Jeesus tulee takaisin?

KUINKA JEESUS MENI JA KUINKA HÄN TULEE: 1) Näkyvästi. Jeesus meni näkyvästi (Apt. 1:9, 11) hän palaa näkyvästi (Matt. 24:30; Ilm. 1:7). Siksi Jeesuksen paluusta käytetään myös termiä "ilmestyminen", apokalypsis (2 Tess.…
JuutalaisuusVastattu 8 v

USA lähtee unescosta

Yhdysvallat lähtee YK:n tiede- ja kulttuurijärjestö Unescosta – USA:n maailmanperintö­kohteiden kohtalo epäselvä HIENOA HYVÄ!!! https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005406280.html YHDYSVALLAT suuttui Unescoon vuonna 2011,…
IslamEi vastauksia

Mohamedia ei ole koskaan ollut

Jos luet Tom Hollandin kirjoja saat paljon infoa (Kirja nimeltä In the shadow of the sword). Kyllä M on ollut, suurin osa ajattelee, olemassa, mutta minkälainen hän oli niin siitä on niin paljon kertomuksia joita kerätt…