JarmoEklund

www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
- Miksi joku luulee, että aito profetia on aina täydellistä?Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetia6233
- Miksi itse itsenne nimitätte profeetakasi?Kuka antoi vallan nimittää itse itsensä profeetaksi. Ettekö te tunne Raamattua edes sen vertaa, että tiedätte, ettei its241067
- Profetaalinen aika alkaaOlemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen9267
- Uni USA:n demokraateistaSain tänään 20.1.2021 nähdä kuin näkynä eräänlaisen uninäyn. Olin ollut päikkäreillä, enkä siis nukkunut pitkään mutta s28793
- Hyvää Joulua tänne S24:lleProfetiat alkaa näköjään toteutua. Ei vaan vielä herätä ketään ja se on tietenkin monien summa. Katsotaan nyt Joulun yli6192
- Jouko Pihon profetiatIloitsen suunnattomasti, että Jouko alkoi julkaista profetioita taas. Tulet huomaamaan, kuinka Jumala sinua siunaa.81221
- Lopunajat paketissaMä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nim27245
- Uni tänä aamuna 4.2.2020Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solken86462
- Venäjän johto uusiksiTätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea16250
- Miksi antikristus niin kiehtoo kaikkia?Kaikki haluaa aina bongata antikristuksen, vaikkei se ole Raamatun sanan mukaan mahdollista. Mikä ihme siinä antikristuk9161
- Stockman konkurssiinEn löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetia12144
- Jumalan sana profetioissa ei ole falski ja sinne päin selitettävissäOlen jatkuvasti törmännyt asioihin, joissa Raamatun sanaa pidetään falskina tai sen kuvauksia ei kunnioiteta, vaan niill3138
- Antikristus ei ole sama asia kuin laittomuuden ihminenKoskahan tämä asia menee jakeluun? Antikristus ei ole sama asia, kuin on ilmestyskirjan peto tai Paavalin kuvailema lait31503
- Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehtoAikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut16128
- Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehtoAikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut45161
- Vanhat profetiatRauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella33198
- Ilmestyikö laiton tänään?Kuolleeksi jo uskottu Isis-johtaja Abu Bakr al-Baghdadi näyttäytyi videolla ensimmäistä kertaa 5 vuoteen. Mutta tämä pa17114
- 192 oli lähtö...Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon4218
- Kukaan ei ole profeetta omalla maallaanKun joku alkaa profetoimaan omalla nimellään joka on vaikkapa Kalle Pappinen, niin suomalaiset tyrmäävät heti kilpaa pro9552
- Turkki alkaa takkuillaHeippa, Kissani joka on 100% valkoinen uros, Aapo, joka jäi auton töytäisemäksi 2009 sen takapäähän ja selvisi siitä aik5719