Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Vanhat profetiat

Rauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella
    Profetiat
    33
    162
  2. Jarmo toivottaa rauhallista Joulua kaikille!

Hyvää Joulua! Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla taval
    Profetiat
    48
    160
  3. Alakurtin joukko-osasto

HS: "En tiedä ketä vastaan puolustaudumme, mutta Suomesta vihollinen ei varmasti tule", sanoo arktisen prikaatin sopimus
    Profetiat
    22
    156
  4. Raamatunlukutaito vai ehkäpä asenne

Aloitan keskutelun koska aihe on puhuttanut minua jo vuosia, nimittäin kun Raamattua luetaan ja haetaan sieltä vahvistuk
    Adventismi
    54
    153
  5. Wilkersonin profetia saattaa täyttyä lähipäivinä

Wilkersonin profetia kuuluu osapuilleen näin: Kun joku Välimeren maa menee konkurssiin, niin silloin on Amerikkalaisilla
    Profetiat
    18
    148
  6. Hyvää Joulua tänne S24:lle

Profetiat alkaa näköjään toteutua. Ei vaan vielä herätä ketään ja se on tietenkin monien summa. Katsotaan nyt Joulun yli
    Profetiat
    6
    147
  7. Ateistit - kustukaa itseänne jumalattomiksi

Miksi te mielellänne kustutte itseänne uskonnottomiksi, koska se on valheellista. Kukaan ei ole todistanut Jumalaa oleva
    Profetiat
    9
    136
  8. KEVÄT ALKAA AIKAISIN, PIIRULLEEN, SEKUNNILLEEN

LASKURIT PYSTYYN NYT HETI KAIKKI USKIKSET: ÄÄRIMMÄISEN LUOTETTAVAN TUNTUISET METEOROLOGIT on tienneet taas hämmästyttävi
    Profetiat
    1
    135
  9. Palstan änkyräateistit katsokaa tää video

https://www.youtube.com/watch?v=awIo9Wwu-HI ....ja huomatkaa kuinka asioihin tunneälyltään ja mieleltään terveellä tava
    Profetiat
    9
    130
  10. Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto

Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut
    Profetiat
    45
    129
  11. Pelastussanoma video

Rauhaa kaikille! Tein elämäni ensimmäisen ja varmasti myös viimeisen puhevideon. Syy videoon on siinä että täällä varsin
    Uskonnot ja uskomukset
    5
    125
  12. Miksi antikristus niin kiehtoo kaikkia?

Kaikki haluaa aina bongata antikristuksen, vaikkei se ole Raamatun sanan mukaan mahdollista. Mikä ihme siinä antikristuk
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    121
  13. Stockman konkurssiin

En löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetia
    Uskonnot ja uskomukset
    12
    118
  14. Varokaa uskomasta enää mihinkään nikkiin!!!

Tällä palstalla on jo usean päivän ajan joku pikkusieluinen koiranoksennus kirjoitellut useita provosoivia aloituksia, j
    Uskonnot ja uskomukset
    19
    118
  15. Adventtikirkko mukana saatanallisessa ekumeniassa

https://www.facebook.com/events/1641528339469213/ Miten tämä on mahdollista että näin pahasti pitää eksyä raiteiltaan?
    Adventismi
    55
    115
  16. Jumalan sana profetioissa ei ole falski ja sinne päin selitettävissä

Olen jatkuvasti törmännyt asioihin, joissa Raamatun sanaa pidetään falskina tai sen kuvauksia ei kunnioiteta, vaan niill
    Profetiat
    3
    112
  17. Adventtikirkko täynnä rakkaita uskovia

MInä olen suuren adventistisuvun vesa. Isoisäni isä oli perustamassa Tampereen Adventtikirkon vuonna 1012-1913 http://ww
    Adventismi
    138
    112
  18. (Jarmo) Itsensä tutkiskelu sanalla

On lähes sanomattakin selvää että melkein kaikki ovat itsestään sitä mieltä että ovat mielipiteineen aina oikeassa. Se o
    Profetiat
    7
    107
  19. Tähän on sitten tultava

Presidentti Kyösti Kallion kehoitus Suomen Armeijalle (Jouluna 1939) http://www.adressit.com/a/7073 Suomessa oli sen k
    Profetiat
    9
    105
  20. Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto

Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut
    Profetiat
    16
    104