Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. "Käyttöohjeen lukeminen yleensä kannattaa".!"!!

Wau! Minä luin ja siellä oli vain yleisestä turvallisuudesta ja toisessa oppaassa ei ollut "suomensanaa". Joku levyke tuli mukaan, mutta siitäkään en ymmärrä "höikkäsenpöläystä", joten sitä en laita edes kokeeksi, koska koneeni ei toista edes musiikki DVD- saati kuvia, siis elokuvia, siis koti tulosteita.

Aamulla rohkenin painelemaan noita sivussa olevia painikkeita ja kuva pieneni!! Jotain ylimääräistä kuitenkin painelin, koska värit tulivat aivan oudoiksi, mutta sain nekin kohtuulliseksi.

Ihmettelen vain sitä, että miksi hiivatissa täytyy olla koneen näytön koko sellainen, että molempiin laitoihin jää tyhjää tilaa ihan kuin varmuudeksi "kasvunvaraa"?

Joku tuolla kirjoitti siirrosta TV-näytöksi? Mitähän sekin merkitsee?
  2. Entinentumma

Hyvä idea, jota jäin miettimään.

Isäni oli kalju(ennen aika tumma) jo 30-v mennessään avioon äitini kanssa ja äitini oli silloin aika vaalea, mutta muuttui maantienharmaaksi, kuten minäkin, siis olin lapsena melkoinen blondi, kunnes hiukseni tummuivat, kun taas siskoni sai jostain perimästä tummat, luonnonkiharaiset hiukset. Arvaa, harmittiko?

Äitini veljillä oli myös "eloveena" vaaleat hiukset ja luonnonkiharat, joten suurin osa serkuistanikin sai tämän perintönä.

Mieheni vanhemmat olivat enempi tummia, mutta kaksi lasta sai vaaleat luonnonkiharaiset hiukset, joista minä sen pojan nappasin, jolla on luonnonvaaleat (ovat pysyneetkin) hiukset ja harmikseni myös luonnonkiharat.

En tiedä, kuinka mieheni minut valitsi, koska itse olin värjätty blondi mennessämme kihloihin, mutta hääkellojen soidessa olin tummanruskea, joka väri on pysynyt, kun muistan ahkerasti värjätä. Lapsistamme toisesta tuli tämä "eloveena", mutta toisen lapsen hiukset tummuivat ja hän on ollut vaihtelevalla menestyksellä joskus aika tumma, mutta nyt on taas "elovena".

En jaksa uskoa tuohon teoriaan ainakaan omalta kohdaltani, koska valintamme oli "kotikylän lapset", jotka yhdessä matkustivat pääkaupunkiseudun asunnosta, sinne kotiin, koska ei vuokra-asunto koskaan ollut koti.

Jos taas ajattelen tytärtäni, jonka isä, siis mieheni on vaalea, niin miehensä on tummanruskea ja appensa melkein musta. Tyttären (siis tyttäreni lapsi)hiukset tummuu pika vauhtia, kun taas toisen lapsen hiukset voi jäädä jopa vaaleaksi?

Harmi on kuitenkin, jos Suomesta katoaa tämä ns. "eloveena" rotu, mutta liian sisäsiittoiseksi tulisi esim. äitini suku, joista suurinosa on luonnonkiharaisia, viljapellon vaaleita hiuksisia.
  3. Me taidetaan olla sellaisia "maalla-asujia", joiden vammat paranee ajan kanssa, kuten on todistettavasi kerrottu, mutta paranee kuitenkin,...ajan kanssa vaikeinkin vamma.

Ainakaan minä en soittaisi 112 numeroon kysyäkseni vain, mitä särkylääkkeitä voin ottaa, ..ilman, että kuolen niihin?

Jotenkin on ollut huvittavaa katsoa noita Poliisi-Tv- sarjoja (uusintana), joissa paikkakuntalaiset aiheuttavat mitä ihmeellisimpiä hälytys tilanteita itselleen ja yhtään "pakolaista" niissä ei ole näkynyt? Jokunen pitkähameinen on kuitenkin ollut samettimekossaan? Miksi ei kukaan puutu heidän avustuksiinsa, mitä he saavat? Nyt on vain mahdoton vastarinta lietsonta näihin maahanmuuttajiin?