Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!LOPUN+AJAN+HERÄTYS+.+.+.+ALKUSEURAKUNTA+kuten+Raamatussa+.+.+.+aloittaa+JULKISEN+TOIMINTANSA+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+JULKISEN+TOIMINTANSA+.+.+.+;).+.+.+SIIS+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+TOINEN+-+ja+-+Suomen+Uudestisyntyneet+APOSTOLIT+.+.+.+;).+.+.+...............................................................................................................................+.+.+...+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+LOPUN+AJAN+----+suuri+---+HERÄTYS+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.Niilo+Yli-Vainion+näky+v.1956+Alajärvellä+(Mauno+Saaren+kirjasta+Saarnaaja,++s.+266-267)»+.+.+.+Nämä+tapahtumat+selvisivät+minulle+tavallaan+jo+vuonna+1956+Alajärvellä,+kun+seurakunnan+rukoushuonetta+rakennettiin.+Olin+sairas+jo,+36-vuotiaana.+Tuli+ilmoitus,+"pääni+näky",+ei+ilmestys+eikä+uni,+vaan+näky,+yöllä!Näin+suunnilleen+hehtaarin+kokoisen+viljavainion.+Seisoin+sen+reunassa.+Minulla+oli+halu+ruveta+sitä+leikkaamaan,+mutta+vainio+oli+vihreä.+Kuva+katosi+niin+kuin+filmi+katoaa.Sitten+ilmestyi+sama+vainio+taas.+Nyt+se+näytti+kypsältä,+mutta+kun+katsoin+sitä,+siinä+oli+ohdakkeita+ja+juolaa.+Taaskin+minulla+oli+tunne,+että+pitäisi+ruveta+leikkaamaan.Mutta+tämäkin+kuva+katosi.Sitten+tuli+kolmas+kerta.+Pelto+oli+muuttunut+kullankeltaiseksi.+Sellaiseksi+kuin+pellon+pitää+leikkuuaikana+olla.Taas+kuva+katosi+ja+tuli+sitten+neljännen+kerran.+Tuuli+nousi,+idästä,+toi+synkkiä+pilviä,+isoja+lonkoja,+ne+laskeutuivat+alaspäin.+Minulle+tuli+tunne,+että+tulossa+on+hirmumyrsky.Juuri+silloin+lähtivät+vanhanaikaiset+vankkurit+liikkeelle.+Tuli+miehiä,+jotka+nostivat+hirmuisella+kiireellä+lyhteitä+vankkureille,+leikattua+viljaa,+pilvien+alla,+tuulessa,+mustien+pilvien+alla.+Siihen+päättyi+näky.Olin+hereillä+ja+tajusin+sellaisen+päivän+tulevan,+jona+Jumalan+viljaa+kootaan+kiireesti,+myrskyn+alta,+aivan+samanlaisin+vanhanaikaisin+keinoin+kuin+aikaisemmin,+kuin+alkuseurakunnan+aikana.Se+tarkoittaa+esimerkiksi+sitä,+ajattelin,+että+herätys+alkaa+myöhään,+niin+että+pelto+on+ja+vilja+on+jo+kasvanut+ja+ollut,+leikkuuta+on+mietitty.+Ja+kun+herätys+alkaa,+se+alkaa+nopeasti,+ihmein,+merkein+ja+tunnusteoin.Sen+vuoksi+se+etenee+niin,+että+kuuroille+ei+tarvitse+huutaa.+Ei+tarvitse+temppuilla+eikä+keksiä+konsteja,+ei+tarvitse+kuin+antaa+mennä,+vanhanaikaisilla+vankkureilla,+ei+tarvitse+kuin+vain+julistaa+evankeliumia+Jeesuksesta+.+.+.+».+.+.+.+.+.+.+.SIIS+.+.+.+Viimeisten+Päivien+Herätys+-+ja+-+sitten+-+SE+-+tapahtuu+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.LOPUN+AJAN+TAPAHTUMAT+---+AHDISTUKSEN+AIKA+-+ja+-Jumalan+VIHAN+AIKA+-------------------------------------------------------------------------------------------------------Jumala+SANOO+.+.+.+TULEVISTA+TAPAHTUMISTA+.+.+..+.+.+AIKAJÄRJESTYKSESSÄ+ASIAT+ETENEVÄT+SEURAAVASTI+.+.+.---AHDISTUKSEN+AIKA+.+.+.*****+ENSIMMÄINEN+TODISTAMINEN+*****Aluksi+todistetaan+-+UUDEN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+OLEMASSA+OLO+ja+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TODEKSI.ME+Suomen+UUDESTISYNTYNEET+-+TODISTAMME+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+Jeesus+ja+opetuslapset+sekä+APOSTOLIT+-+TEKIVÄT+.+.+.+!NE+-+JOTKA+USKOVAT+-+tuon+todistuksen+--->+VIISAITA+=+UUDESTISYNTYNEITÄ+!+---MESSIAS+TULEE+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+.+.+.+:)YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.VIISAAT+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+jäävät+-+seuraamaan+TOISTA+TODISTUSTA.---Jumalan+VIHAN+AIKA+.+.+.+*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.Aamen+---+Kyllä+.+.+.+ASIA+ON+JUURI+NOIN+.+.+.+:)TULOSSA+ON+VAIN+YKSI+---+Seurakunnan+YLÖSOTTO+---+SIIS+.+.+.+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toisen+Tulemisen+YHTEYDESSÄ+.+.+.+!.+.+.+...........................................................................................+.+.+.+.+.+...SEURAKUNNAN+YLÖSOTTO+---+ON+SUURI+-+JULKINEN+-+TAPAHTUMA,+jota+myös+JULISTETAAN+---+SUUREEN+ÄÄNEEN+ENNAKOLTA+---+koska+siis+SAMASSA+YHTEYDESSÄ+.+.+.+Jumalan+Lapset+---+ODOTTAVAT+.+.+.+MESSIASTA+.+.+.+!VALMISTELEMME+-+siis+-+Herran+SAAPUMISTA+-+ja+-+Seurakunnan+YLÖSOTTOA+.+.+.+!+..............................................................................................................................................+.+.+.+.....................Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  2. Jumalan_henkäys+1.4.2016+2:47Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Olen+-+JUMALAN+-+lähettämä+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1-9+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valo.Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.Ei+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,+oli+tulossa+maailmaan..+.+.+.+.+.+.+.JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:19-23+--->Johannes+Kastajan+todistusTämä+on+todistus,+jonka+Johannes+antoi,+kun+juutalaiset+lähettivät+Jerusalemista+pappeja+ja+leeviläisiä+kysymään+häneltä:+"Kuka+sinä+olet?"Johannes+tunnusti+totuuden,+hän+ei+sitä+kieltänyt.+Hän+sanoi:"En+minä+ole+Messias."+"Mikä+sitten?"+he+kysyivät.+"Oletko+Elia?"+"En+ole",+Johannes+vastasi.+"Oletko+se+luvattu+profeetta?"+Hän+vastasi:+"En."Silloin+he+sanoivat:+"Kuka+sitten+olet?+Meidän+on+vietävä+vastaus+niille,+jotka+meidät+lähettivät.+Mitä+sanot+itsestäsi?"Johannes+vastasi:+"Minä+olen+ääni,+joka+huutaa+autiomaassa:+'Tasoittakaa+Herralle+tie!'+Niinhän+profeetta+Jesaja+on+ennustanut.".+.+.+.+.+.+.+.Jesaja+40:3-5+--->+Huutavan+ääni+kuuluuHuutavan+ääni+kuuluu:+"Valmistakaa+Herralle+tie+erämaahan,+tehkää+arolle+tasaiset+polut+meidän+Jumalallemme.Kaikki+laaksot+korotettakoon,+kaikki+vuoret+ja+kukkulat+alennettakoon;+koleikot+tulkoot+tasangoksi+ja+kalliolouhut+lakeaksi+maaksi.+Herran+kunnia+ilmestyy:+kaikki+liha+saa+sen+nähdä.+Sillä+Herran+suu+on+puhunut."+.+.+.+.+.+.+.+.Suomen+UUDESTISYNTYNEET+kuulevat+HUUTONI+--->+"Tasoittakaa+Herralle+tie+!"Suomen+UUDESTISYNTYNEET+ovat+YHDESSÄ+.+.+.+.+.+.+"Pohjolan+Valo"+=+"Solna+Polaris"+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Martti+Lutherin+profetia"Silloin+kun+jumalallinen+totuuden+valo+Euroopasta+sammuu,+sitä+ylläpidetään+pimeimmässä+Pohjolassa!".+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Matteuksen+mukaan,+Matt.+5:14-16,+48+--->+Täydellisesti+loistava+valo+-+valaisee+koko+MAAILMANTe+olette+maailman+valkeus.+Ei+voi+ylhäällä+vuorella+oleva+kaupunki+olla+kätkössä+eikä+lamppua+sytytetä+ja+panna+vakan+alle,+vaan+lampunjalkaan,+ja+niin+se+loistaa+kaikille+huoneessa+oleville.Niin+loistakoon+teidän+valonne+ihmisten+edessä,+että+he+näkisivät+teidän+hyvät+tekonne+ja+ylistäisivät+teidän+Isäänne,+joka+on+taivaissa.+Olkaa+siis+te+täydelliset,+niinkuin+teidän+taivaallinen+Isänne+täydellinen+on.*****************************************************************+Jumala+SANOO+.+.+.+TULEVISTA+TAPAHTUMISTA+.+.+..+.+.+AIKAJÄRJESTYKSESSÄ+ASIAT+ETENEVÄT+SEURAAVASTI+.+.+.---*****+ENSIMMÄINEN+TODISTAMINEN+*****Aluksi+todistetaan+-+UUDEN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+OLEMASSA+OLO+ja+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TODEKSI.ME+Suomen+UUDESTISYNTYNEET+-+TODISTAMME+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+Jeesus+ja+opetuslapset+sekä+APOSTOLIT+-+TEKIVÄT+.+.+.+!NE+-+JOTKA+USKOVAT+-+tuon+todistuksen+--->+VIISAITA+=+UUDESTISYNTYNEITÄ+!+---MESSIAS+TULEE+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+.+.+.+:)YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.VIISAAT+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+jäävät+-+seuraamaan+TOISTA+TODISTUSTA.---*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  3. Jumala+SANOO+.+.+.Jumalan+tahto+on+kampata+Paavi+nurin,+samoin+kaikki+muukin,+joka+ei+ole+Jumalan+tahdon+mukaista.+Paavi+on+ihmisten+valinta,+eli+ei+suoraan+Jumalan+valinta,+vaan+niiden+jotka+omavaltaisesti+ovat+päättäneet+edustaa+Jumalaa,+mutta+ilman+Jumalan+tahdon+toteutusta+ja+Jumalan+valintaa.+Paavi+on+siten+ihmisten+valinta+edustamaan+Jumalaa,+jolloin+Jumalan+tahto+ei+enää+toteudu,+vaan+ihmisen+tahto.+Jumalan+tahto+siis+katosi,+kun+Paavilla+korvattiin,+Jumalan+tahto.+Minä+olen+siten+puhdas+Jumalan+tahto..+.+.Jumalan_nimissä++8.9.2015+14:37Rakas+uskonveljeni+"KTSEiKirj"+!Se+miten+sinä+nämä+yksittäiset+asiat+ymmärrät,+omassa+käsitysmaailmassasi,+ei+ole+mitään+merkitystä.+Voit+nostella+sieltä+täältä+yksittäisiä+asioita,+mutta+jos+et+ymmärrä+kokonaisuutta,+niin+et+myöskään+ymmärrä+noiden+yksittäisten+asioiden+todellista+merkitystä.+Toivottavasti+ymmärsit,+mitä+todella+tarkoitin,+se+on+pyrkimykseni,+että+minut+ymmärrettäisiin+täysin+oikein,+jotta+Jumalan+tahto+toteutuisi.+----------------------------------------------------------+"-+Paavikompleksi?"Jumalan+tahto+on+kampata+Paavi+nurin,+samoin+kaikki+muukin,+joka+ei+ole+Jumalan+tahdon+mukaista.+Paavi+on+ihmisten+valinta,+eli+ei+suoraan+Jumalan+valinta,+vaan+niiden+jotka+omavaltaisesti+ovat+päättäneet+edustaa+Jumalaa,+mutta+ilman+Jumalan+tahdon+toteutusta+ja+Jumalan+valintaa.+Paavi+on+siten+ihmisten+valinta+edustamaan+Jumalaa,+jolloin+Jumalan+tahto+ei+enää+toteudu,+vaan+ihmisen+tahto.+Jumalan+tahto+siis+katosi,+kun+Paavilla+korvattiin,+Jumalan+tahto.+Minä+olen+siten+puhdas+Jumalan+tahto.En+itse+päätä+mistään+mitään,+noudatan+vain+kirjaimellisesti+Jumalan+ohjeita+eli+minun+omilla+ajatuksillani+ei+ole+mitään+merkitystä.+Minulla+ei+ole+näissä+asioissa+enää+omaa+tahtoa,+on+vain+olemassa+Jumalan+tahto,+joka+täytyy+toteuttaa+ja+hyvä+niin.Jos+tapahtuisi+niin,+että+en+enää+toteuttaisi+Jumalan+tahtoa,+niin+Jumala+ottaisi+tilalleni,+sellaisen+ihmisen,+joka+toteuttaisi+puhtaasti+Jumalan+tahdon+ja+minua+ei+enää+tarvittaisi.Tai+sitten+kurittaisi+minua+uudestaan+niin+pitkään,+että+toteuttaisin+taas+pelkästään+Jumalan+tahtoa,+enkä+lainkaan+omaani.+------------------------------------------------------------------------"edustan+nyt+.+.+.+Jumalaa+maan+päällä."Näin+on+Jumala+valitettavasti+määrännyt+ja+jos+en+tee+niin,+olen+petturi+Jumalaa+kohtaan+ja+minut+voisi+saman+tien+korvata,+jos+olisi+joku,+jolla+voisi+korvata.Kaikki+edelliset+ovat+Jumalan+tahdon+toteutusta,+sillä+edustan+nyt+.+.+.+Jumalaa+maan+päällä.+En+ymmärrä,+miten+sen+voi+muuten+sanoa,+ehkä+jotenkin+kiertelemällä,+jonka+jälkeen+kukaan+ei+enää+ymmärrä+.+.+.+ketä+todellisuudessa+edustan.Itseäni+en+kuitenkaan+edusta,+enkä+SAATANAA+.+.+.+pelkästään+siis+JUMALAA+ja+Jumalan+tahtoa."Joudutte+lukemaan+opiskeluaikana+yli+770+sivua,+Jeesuksen+elämästä+ja+opetuksista,+jota+siis+ei+ole+Raamatussa+kerrottu."Emme+jatka+asioiden+käsittelyä,+ennen+kuin+kaikki+ovat+paikalla+ja+suostuvat+toteuttamaan+Jumalan+tahtoa.+Jumala+ilmoittaa+milloin+voimme+jatkaa+asioiden+käsittelyä,+minä+en+sitä+päätä.+Eli+JH+ei+kirjoita+mitään,+eikä+perustele+mitenkään,+miksi+ei+kirjoita+mitään,+koska+toteuttaa+pelkästään+Jumalan+tahtoa+ja+saa+määräyksen+Häneltä.+Jumalan+ei+tarvitse+lainkaan+perustella,+miksi+toimii+niin+kuin+toimii,+koska+Herra+yksin+määrää+mitä+ja+milloin+haluaa+toteuttaa,+eikä+ihminen+voi+siihen+mitenkään+vaikuttaa.---------------------------------------------------------------------Se+mitä+puhdas+Jumalan+tahto+tarkoittaa+ja+miten+sitä+tulee+toteuttaa,+ei+ole+yksinkertaista.+Jumala+käytti+minun+koulutukseeni+14+vuotta,+jotta+voisin+toteuttaa+puhdasta+Jumalan+tahtoa,+niin+kuin+Herra+tahtoo,+enkä+siis+tahdo+enää+mitään+muuta+kuin+toteuttaa+Kaikkivaltiaan+Jumalan+tahtoa,+niin+tarkasti+kuin+vaan+voin.+------------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.
  4. RISTIN+RYÖVÄRIOlen+ryöväri+---+vääntelehdin+ristinpuussa.+Jumala,+kuinka+pakottaakaan+käsiäni+ja+jalkojani,+naulat+syövät+niiden+lihaa+ja+henkeäni+ahdistaa.+Loppuni+on+tullut.Siinä+tuskieni+keskellä+ajattelin+elämääni.+Miten+helvetissä+tämä+touhu+meni+näin+pieleen+?Olihan+minulla+kunnon+koti,+ei+senpuoleen,+äitimuori+veisaili+ja+harrasti+jumalisuutta.+Mutta+isäukko+oli+ankara+ja+leikitön+mies,+se+veteli+suuttuessaan+remmillä+ympäri+korvia.+Ei+siinä+äitimuorilla+ollut+paljon+sanomista.Vähän+sitä+oli+---+sitä+rakkautta.Siitä+se+sitten+alkoi,+viertäminen.+Koulua+en+jaksanut+käydä,+enkä+minä+kotonakaan+viihtynyt.+Jouduin+jengiin+ja+tehtiin+ensimmäinen+murto,+mutta+siitä+päästivät+ehdollisella.Mutta+viinaan+piti+saada+rahaa,+viina+auttoi,+ja+niin+tuli+tehtyä+uusia+keikkoja.+Tuli+matka+Keravan+nuorisovankilaan,+ja+niin+se+kierre+sitten+alkoi.Uusia+tuomioita,+koevapauksia,+matkoja+läänille,+Konnulle,+Sukevalle+ja+Kakolaan.+Sitä+se+on+ollut+---+rikoksenuusijan+elämää.+Karhukopit+ja+pytyt,+ne+ovat+olleet+minun+elämääni.Voi,+että+koskee+kovasti,+tulisi+pian+loppu.Mutta+kuka+se+on+tuossa+vierelläni+ristillä+?Onko+se+Jumalan+Poika+?Hän+katsoo+minuun+ikäänkuin+hymyillen,+onko+se+ivahymyä+?Ei,+kyllä+hän+hymyilee+ihan+oikeasti.+Sellaista+hymyä+kuin+Konnun+Pelle+hymyili.+Se+Pelle+sanoi+minulle:+"Poika,+anna+elämäsi+Jeesukselle.+Hänen+verensä+tekee+sinut+vapaaksi."Janottaa+ja+silmissä+hämärtää,+kirotut+kärpäset,+kun+syövät+elävältä.+Mutta+onko+se+Jumalan+Poika+tuossa+vierelläni+?Mitenkä+Jumalan+Poika+on+ristillä+?Se+Konnun+Pelle+sanoi+kyllä,+että+Jeesus+kuoli,+kuoli+ristillä+jokaisen+konnan+puolesta.+Oletko+kuollut+minunkin+puolestani,+Jeesus+?Ja+niin+minä+käänsin+väsynyttä,+mukiloitua,+veristä+ja+arpista+päätäni+Jeesuksen+puoleen+ja+minä+sanoin+Jumalan+Pojalle:+"Jeesus,+muista+minua,+kun+tulet+valtakuntaasi."Ja+Jeesus+katsoi+minuun+ihmeellisesti.+Hän+katsoi+tuskankirkkailla+silmillä,+hän+hymyili+tuskansa+keskeltä+ja+sanoi:+"Poikani,+totisesti+minä+sanon+sinulle,+tänä+päivänä+pitää+sinun+oleman+minun+kanssani+paratiisissa."Ja+minun+oli+niin+hyvä+olla+siinä+Jumalan+Pojan+vieressä+ristillä.+Niin+hyvä,+kun+tuskat+alkoivat+helpottaa+ja+kun+silmissä+hämärsi+ja+väsytti.Tuntui+samalta+kuin+joskus+lapsena,+kun+isä+kantoi+turkin+sisässä+saunasta+tupaan.+Oli+niin+raukea+ja+turvallinen+olo.Ja+niin+minä+nukahdin+Jumalan+Pojan+syliin.-+Tapio+Nousiainen"Ristin+ryöväri"+-+teksti+on+ote+kirjasta+.+.+.+.+.+.+LEIPÄÄ+JA+SUOLAA+-+Kolme+psalmien+kirjaa,+v.+1973
  5. HEI+Rakas+!OLEN+Jumalan+Profeetta+---+VIIMEINEN+ennen+Herran+TULOA+.+.+.+:).+.+.++siis+---+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+;).+.+.+...........................................................+.+.+.+OLET+KIRJOITELLUT+ITSELLESI+VUODEN+AJAN+TUOMIOTA+ja+SINUA+EI+PELASTA+MIKÄÄN+---+SELITYS+---+ENÄÄ+--->+OLET+TUHON+OMA+.+.+.+:(AJATTELEN+Jumalan+KANSSA+SAMOILLA+AIVOILLA+ja+TUNNEN+Jumalan+Hengen+TUNTEET+sielussani+--->+Olet+Jumalan+VIHAN+KOHTEENA+!!!TOTUUS+on+ARMOTON+.+.+.+vai+ONKO+.+.+.+Sinä+-+ITSE+-+päätät+.+.+.+ONKO+.+.+.+!.+.+.Jumalan+Pyhä+Henki+---+EI+---+riitele+-+ja+-+väittele+.+.+.+ITSENSÄ+KANSSA+.+.+.+;)..............................................................................................................................+.+.+.+»+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+»+-+Ef.+6:12TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.+.+.+.+Terveisiä+Kaikkivaltiaalta+Jumalalta+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+MINÄ+OLEN+.+.+.+paimen+.+.+.+Jumalan+TAHTO+.+.+.+;)Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+..+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  6. Jumalan_henkäys+7.1.2017+18:49Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.+.+.+.NE+JOTKA+-+JUMALA+-+ON+KUTSUNUT+TÄLLE+PALSTALLE+.+.+..+.+.+JÄÄVÄT+JA+HEILLÄ+JOKAISELLA+ON+.+.+.+UUDESTISYNTYNEEN+.+.+.+.+.+.+Pyhän+Hengen+KUTSU+.+.+.+JOTEN+--->+HE+KYLLÄ+JÄÄVÄT+.+.+.+!.+.+.En+ole+omalta+osaltani+kiinnostunut+niistä+henkilöistä+tai+valitsemassa+niitä+henkilöitä,+joita+Jumala+poistaa+tältä+palstalta,+sillä+en+voi+mitenkään+vaikuttaa+Herran+valintoihin,+enkä+siihen+tapaan+tai+keinoon+millä+Jumala+puhdistaa+palstaa.Olen+kiinnostunut+vain+niistä+HENKILÖISTÄ+.+.+.+jotka+palstalle+jäävät+.+.+.+:)..............................................................................+.+.+.+......................................+.+.+.+Juudaksen+kirje+1◾Jumalan+Lapset+.+.+.1.+Juudas,+Jeesuksen+Kristuksen+palvelija+ja+Jaakobin+veli,+KUTSUTUILLE,+jotka+ovat+Isässä+Jumalassa+rakastetut+ja+Jeesukselle+Kristukselle+varjellut.+2.+Lisääntyköön+teille+laupeus+ja+rauha+ja+rakkaus.+3.+Rakkaani!+Kun+minulla+on+ollut+harras+halu+kirjoittaa+teille+yhteisestä+pelastuksestamme,+tuli+minulle+pakko+kirjoittaa+ja+kehoittaa+teitä+kilvoittelemaan+sen+uskon+puolesta,+joka+kerta+kaikkiaan+on+pyhille+annettu.+.+.+.+.+.+.+.+.Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Juudaksen+kirje+1:+20-25+--->+Rukoilkaa+ja+pysykää+vahvoina+-+TE+-+Rakkaat+LAPSENIMutta+te,+rakkaani,+rakentakaa+itseänne+pyhimmän+uskonne+perustukselle,+rukoilkaa+Pyhässä+Hengessä+ja+pysyttäkää+niin+itsenne+Jumalan+rakkaudessa,+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+laupeutta+iankaikkiseksi+elämäksi.+Ja+armahtakaa+toisia,+niitä,+jotka+epäilevät,+pelastakaa+heidät,+tulesta+temmaten;+toisia+taas+armahtakaa+pelolla,+inhoten+lihan+tahraamaa+ihokastakin.+Mutta+hänelle,+joka+voi+varjella+teidät+lankeamasta+ja+asettaa+teidät+nuhteettomina,+riemuitsevina,+kirkkautensa+eteen,+hänelle,+ainoalle+Jumalalle+ja+meidän+pelastajallemme+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+hänelle+kunnia,+majesteetti,+voima+ja+valta+ennen+kaikkia+aikoja+ja+nyt+ja+iankaikkisesti!+Amen.+.+.+.+.+.+.+.+.JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+--->+TÄÄLLÄ+TEHDÄÄN+NYT+SUURSIIVOUS+!En+itse+ole+vastuussa+siitä,+mitä+Herra+täällä+TEKEE+kun+Hän+suorittaa+puhdistuksensa+.+.+.+.+.+.+joten+minulle+on+turha,+kenenkään+suuttua+ja+kantaa+kaunaa+.+.+.+;)Jumala+on+antanut+minulle+lupauksen+.+.+.+nöyrin+palvelijani+-+ei+sinun+tarvitse+kaiken+saastan+keskellä+-+Herran+tahtoa+-+toteuttaa+.+.+.+PYYHKÄISEN+PÖLYT+POIS+!.+.+.+.+.+.+.+.Juudaksen+kirje+1◾Jumalattomat+-+ja+-+Ulkokullatut+.+.+.4.+Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+8.+Yhtäkaikki+nämä+uneksijat+samoin+saastuttavat+lihan;+he+halveksivat+herrautta,+herjaavat+kirkkauden+henkiolentoja.+◾Jumalattomat+.+.+.10.+Nämä+sitävastoin+herjaavat+sitä,+mitä+eivät+tunne;+mutta+minkä+he+järjettömäin+eläinten+tavoin+luonnostaan+ymmärtävät,+sillä+he+turmelevat+itsensä.+11.+Voi+heitä,+sillä+he+kulkevat+Kainin+tietä+ja+heittäytyvät+palkan+tähden+Bileamin+eksytykseen+ja+hukkuvat+niskoitteluunsa+niinkuin+Koora!+12.+He+likapilkkuina+teidän+rakkausaterioillanne+julkeasti+kemuilevat+ja+itseään+kestitsevät.+He+ovat+vedettömiä,+tuulten+ajeltavia+pilviä,+paljaita,+syksyisiä+puita,+hedelmättömiä,+kahdesti+kuolleita,+juurineen+maasta+reväistyjä,+13.+rajuja+meren+aaltoja,+jotka+vaahtoavat+omia+häpeitään,+harhailevia+tähtiä,+joille+pimeyden+synkeys+ikuisiksi+ajoiksi+on+varattu.◾Ulkokullatut+.+.+.16.+He+ovat+napisijoita,+kohtalonsa+nurkujia+ja+vaeltavat+himojensa+mukaan;+heidän+suunsa+puhuu+pöyhkeitä,+ja+he+mielistelevät+ihmisiä+oman+etunsa+tähden.+17.+Mutta+te,+rakkaani,+muistakaa+nämä+sanat,+mitkä+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+apostolit+ovat+edeltäpäin+puhuneet,+18.+sanoen+teille:+"Viimeisenä+aikana+tulee+pilkkaajia,+jotka+vaeltavat+jumalattomuutensa+himojen+mukaan".+19.+Nämä+juuri+saavat+aikaan+hajaannusta,+he+ovat+sielullisia,+henkeä+heillä+ei+ole.22.+Ja+armahtakaa+toisia,+niitä,+jotka+epäilevät,+pelastakaa+heidät,+tulesta+temmaten;+◾Jumalattomat+.+.+.23.+toisia+taas+armahtakaa+pelolla,+inhoten+lihan+tahraamaa+ihokastakin.---------------------------------------------------------------------------------------------Toivottavasti,+ilmaisin+ASIAN+riittävän+selvästi,+mutta+tarkennan+.+.+.+tarvittaessa+!---------------------------------------------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+ja+.+.+.+KÄRSIVÄLLISYYTTÄ+.+.+.+;)
  7. Jumalan_henkäys+1.4.2016+2:47Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Olen+-+JUMALAN+-+lähettämä+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1-9+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valo.Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.Ei+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,+oli+tulossa+maailmaan..+.+.+.+.+.+.+.JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:19-23+--->Johannes+Kastajan+todistusTämä+on+todistus,+jonka+Johannes+antoi,+kun+juutalaiset+lähettivät+Jerusalemista+pappeja+ja+leeviläisiä+kysymään+häneltä:+"Kuka+sinä+olet?"Johannes+tunnusti+totuuden,+hän+ei+sitä+kieltänyt.+Hän+sanoi:"En+minä+ole+Messias."+"Mikä+sitten?"+he+kysyivät.+"Oletko+Elia?"+"En+ole",+Johannes+vastasi.+"Oletko+se+luvattu+profeetta?"+Hän+vastasi:+"En."Silloin+he+sanoivat:+"Kuka+sitten+olet?+Meidän+on+vietävä+vastaus+niille,+jotka+meidät+lähettivät.+Mitä+sanot+itsestäsi?"Johannes+vastasi:+"Minä+olen+ääni,+joka+huutaa+autiomaassa:+'Tasoittakaa+Herralle+tie!'+Niinhän+profeetta+Jesaja+on+ennustanut.".+.+.+.+.+.+.+.Jesaja+40:3-5+--->+Huutavan+ääni+kuuluuHuutavan+ääni+kuuluu:+"Valmistakaa+Herralle+tie+erämaahan,+tehkää+arolle+tasaiset+polut+meidän+Jumalallemme.Kaikki+laaksot+korotettakoon,+kaikki+vuoret+ja+kukkulat+alennettakoon;+koleikot+tulkoot+tasangoksi+ja+kalliolouhut+lakeaksi+maaksi.+Herran+kunnia+ilmestyy:+kaikki+liha+saa+sen+nähdä.+Sillä+Herran+suu+on+puhunut."+.+.+.+.+.+.+.+.Suomen+UUDESTISYNTYNEET+kuulevat+HUUTONI+--->+"Tasoittakaa+Herralle+tie+!"Suomen+UUDESTISYNTYNEET+ovat+YHDESSÄ+.+.+.+.+.+.+"Pohjolan+Valo"+=+"Solna+Polaris"+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Martti+Lutherin+profetia"Silloin+kun+jumalallinen+totuuden+valo+Euroopasta+sammuu,+sitä+ylläpidetään+pimeimmässä+Pohjolassa!".+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Matteuksen+mukaan,+Matt.+5:14-16,+48+--->+Täydellisesti+loistava+valo+-+valaisee+koko+MAAILMANTe+olette+maailman+valkeus.+Ei+voi+ylhäällä+vuorella+oleva+kaupunki+olla+kätkössä+eikä+lamppua+sytytetä+ja+panna+vakan+alle,+vaan+lampunjalkaan,+ja+niin+se+loistaa+kaikille+huoneessa+oleville.Niin+loistakoon+teidän+valonne+ihmisten+edessä,+että+he+näkisivät+teidän+hyvät+tekonne+ja+ylistäisivät+teidän+Isäänne,+joka+on+taivaissa.+Olkaa+siis+te+täydelliset,+niinkuin+teidän+taivaallinen+Isänne+täydellinen+on.*****************************************************************+Jumala+SANOO+.+.+.+TULEVISTA+TAPAHTUMISTA+.+.+..+.+.+AIKAJÄRJESTYKSESSÄ+ASIAT+ETENEVÄT+SEURAAVASTI+.+.+.---*****+ENSIMMÄINEN+TODISTAMINEN+*****Aluksi+todistetaan+-+UUDEN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+OLEMASSA+OLO+ja+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TODEKSI.ME+Suomen+UUDESTISYNTYNEET+-+TODISTAMME+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+Jeesus+ja+opetuslapset+sekä+APOSTOLIT+-+TEKIVÄT+.+.+.+!NE+-+JOTKA+USKOVAT+-+tuon+todistuksen+--->+VIISAITA+=+UUDESTISYNTYNEITÄ+!++---MESSIAS+TULEE+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+.+.+.+:)YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.VIISAAT+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+jäävät+-+seuraamaan+TOISTA+TODISTUSTA.---*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  8. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!TAISTELU+HENKIVALTOJA+VASTAAN.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Kirje+efesolaisille+6:+10-20+--->+Taistelu+PAHAA+vastaan»+.+.+.+Lopuksi,+vahvistukaa+Herrassa+ja+hänen+väkevyytensä+voimassa.+Pukekaa+yllenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+kestää+perkeleen+kavalat+juonet.+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+Sentähden+ottakaa+päällenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+pahana+päivänä+tehdä+vastarintaa+ja+kaikki+suoritettuanne+pysyä+pystyssä.+Seisokaa+siis+kupeet+totuuteen+vyötettyinä,+ja+olkoon+pukunanne+vanhurskauden+haarniska,+ja+kenkinä+jaloissanne+alttius+rauhan+evankeliumille.+Kaikessa+ottakaa+uskon+kilpi,+jolla+voitte+sammuttaa+kaikki+pahan+palavat+nuolet,+ja+ottakaa+vastaan+pelastuksen+kypäri+ja+Hengen+miekka,+joka+on+Jumalan+sana.+Ja+tehkää+tämä+kaikella+rukouksella+ja+anomisella,+rukoillen+joka+aika+Hengessä+ja+sitä+varten+valvoen+kaikessa+kestäväisyydessä+ja+anomisessa+kaikkien+pyhien+puolesta;+ja+minunkin+puolestani,+että+minulle,+kun+suuni+avaan,+annettaisiin+oikeat+sanat+rohkeasti+julistaakseni+evankeliumin+salaisuutta,+jonka+tähden+minä+olen+lähettiläänä+kahleissa,+että+minä+siitä+rohkeasti+puhuisin,+niinkuin+minun+puhua+tulee+.+.+.+».+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+MINÄ+OLEN+.+.+.+paimen+.+.+.+Jumalan+TAHTO+.+.+.+;)Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+..+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  9. Rakas+George_L+!NUHTELIN+---+sinua+---+Jumalan+KÄSKYSTÄ+-+ja+-+Jumalan+SANOIN+.+.+.+!OLET+---+todistanut+---+ITSESI+.+.+.+OMAHYVÄISEKSI+.+.+.+:(..............................................................................................................................Omahyväistä+älä+nuhtele,+hän+vihastuu+sinuun,+nuhtele+viisasta,+niin+hän+rakastaa+sinua.+-+Sananlaskut+9:8+..............................................................................................................................OLET+---+Ulkokullattu+=+Nimikristitty+=+ILMAN+Pyhää+Henkeä+!...............................................................................................................Jeesus_valitsi_tekstin++4.1.2017+14:42George_L+kirjoitti:+Evankeliumi+ei+ole+sanoma+Jeesus+lapsesta!+Joulu+EI+OLE+kristillinen+juhla.Jeesus+EI+OLE+lapsi+enää.+Turha+kujerrella+seimen+ympärillä,+kun+Jeesus+on+aikuinen+mies+uudessa+kirkastetussa+ruumiissa.Mikä+on+evankeliumisi?Jeesus+lapsi+seimessäkö,+joka+ei+ole+sovittanut+maailman+syntejä?+Joka+ei+ole+kuollut,+haudattu+ja+ylösnoussut?SINÄ+et+ymmärrä+edes+mitä+tarkoitin.+Sinä+et+ole+profeetta,+etkä+tunne+Raamattua!+—+Kommentoi+—”Jos+joku+muuta+oppia+opettaa+eikä+pitäydy+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+terveisiin+sanoihin+eikä+siihen+oppiin,+joka+on+jumalisuuden+mukainen,+niin+hän+on+paisunut+eikä+ymmärrä+mitään,+vaan+on+riitakysymyksien+ja+sanakiistojen+kipeä,+joista+syntyy+kateutta,+riitaa,+herjauksia,+pahoja+epäluuloja,+alituisia+kinastuksia+niiden+ihmisten+kesken,+jotka+ovat+turmeltuneet+mieleltään+ja+totuuden+menettäneet+ja+jotka+pitävät+jumalisuutta+keinona+voiton+saamiseen.”+–+1.+Timoteus+6:3-5George_L+Rakas+-+Jeesus+Lapsen+.+.+.+HÄPÄISIJÄ+.+.+.+!NYT+---+EI+ENÄÄ+---+selitykset+-+ja+-+KYSYMYKSET+.+.+.+AUTA+MITÄÄN+.+.+.+!OLET+---+PAHOIN+EKSYNYT+---+HARHAOPPINEN+.+.+.+:(.+.+.+NÄIN+SANOO+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+.+.+.+JOKA+ON+---+MAAILMANKAIKKEUDEN+LUONUT+.+.+.+.+.+.+ja+---+Raamatun+KIRJOITTANUT+.+.+.+!..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  10. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!..............................................Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+Profeettojen+ARVOJÄRJESTYS+.+.+.+;).+.+.+PELASTUKSEN+kautta,+eli+.+.+..+.+.+Armo+-+ja+-+Totuus++---+YKKÖNEN+.+.+.+Jeesus+Kristus+.+.+.+!.+.+.+Laki++---+KAKKONEN+.+.+.+Mooses+.+.+.+!.+.+.+Tuli+-+ja+-+Henki+---+KOLMONEN+.+.+.+Elia+.+.+.+!.+.+.++.+.+.+PERUSTELUT+.+.+..+.+.+.......................+.+.+.+Sillä+laki+on+annettu+Mooseksen+kautta;+armo+ja+totuus+on+tullut+Jeesuksen+Kristuksen+kautta.+-+Joh.+1:+17.+.+.++MALAKIA+4+--->+Viimeinen+HERÄTYS+---+Elian+Hengessä1.+Sillä+katso:+se+päivä+on+tuleva,+joka+palaa+kuin+pätsi.+Ja+kaikki+julkeat+ja+kaikki,+jotka+tekevät+sitä,+mikä+jumalatonta+on,+ovat+oljenkorsia;+ja+heidät+polttaa+se+päivä,+joka+tuleva+on,+sanoo+Herra+Sebaot,+niin+ettei+se+jätä+heistä+juurta+eikä+oksaa.+2.+Mutta+teille,+jotka+minun+nimeäni+pelkäätte,+on+koittava+vanhurskauden+aurinko+ja+parantuminen+sen+siipien+alla,+ja+te+käytte+ulos+ja+hypitte+kuin+syöttövasikat+3.+ja+tallaatte+jumalattomat;+sillä+he+tulevat+tomuksi+teidän+jalkapohjienne+alle+sinä+päivänä,+jonka+minä+teen,+sanoo+Herra+Sebaot.+4.+Muistakaa+minun+palvelijani+Mooseksen+laki,+jonka+minä+Hoorebilla+hänelle+säädin+koko+Israelia+varten+käskyiksi+ja+oikeuksiksi.+5.+Katso,+minä+lähetän+teille+profeetta+Elian,+ennenkuin+tulee+Herran+päivä,+se+suuri+ja+peljättävä.+6.+Ja+hän+on+kääntävä+jälleen+isien+sydämet+lasten+puoleen+ja+lasten+sydämet+heidän+isiensä+puoleen,+etten+minä+tulisi+ja+löisi+maata,+vihkisi+sitä+tuhon+omaksi..+.+.++Evankeliumi+Matteuksen+mukaan+17Matt.+17:+1-8+--->+Kristuksen+kirkastuminen1.+Ja+kuuden+päivän+kuluttua+Jeesus+otti+mukaansa+Pietarin+sekä+Jaakobin+ja+hänen+veljensä+Johanneksen+ja+vei+heidät+korkealle+vuorelle,+yksinäisyyteen.+2.+Ja+hänen+muotonsa+muuttui+heidän+edessään,+ja+hänen+kasvonsa+loistivat+niinkuin+aurinko,+ja+hänen+vaatteensa+tulivat+valkoisiksi+niinkuin+valo.+3.+Ja+katso,+heille+ilmestyivät+Mooses+ja+Elias,+jotka+puhuivat+hänen+kanssansa.+4.+Niin+Pietari+rupesi+puhumaan+ja+sanoi+Jeesukselle:+"Herra,+meidän+on+tässä+hyvä+olla;+jos+tahdot,+niin+minä+teen+tähän+kolme+majaa,+sinulle+yhden+ja+Moosekselle+yhden+ja+Eliaalle+yhden".+5.+Hänen+vielä+puhuessaan,+katso,+heidät+varjosi+valoisa+pilvi;+ja+katso,+pilvestä+kuului+ääni,+joka+sanoi:+"Tämä+on+minun+rakas+Poikani,+johon+minä+olen+mielistynyt;+kuulkaa+häntä".+6.+Kun+opetuslapset+sen+kuulivat,+lankesivat+he+kasvoilleen+ja+peljästyivät+kovin.+7.+Niin+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä,+koski+heihin+ja+sanoi:+"Nouskaa,+älkääkä+peljätkö".+8.+Ja+kun+he+nostivat+silmänsä,+eivät+he+nähneet+ketään+muuta+kuin+Jeesuksen+yksinään.+Matt.+17:+9-13+--->+Kysymys+Eliasta9.+Ja+heidän+kulkiessaan+alas+vuorelta+Jeesus+varoitti+heitä+sanoen:+"Älkää+kenellekään+kertoko+tätä+näkyä,+ennenkuin+Ihmisen+Poika+on+noussut+kuolleista".+10.+Ja+hänen+opetuslapsensa+kysyivät+häneltä+sanoen:+"Miksi+sitten+kirjanoppineet+sanovat,+että+Eliaan+pitää+tulla+ensin?"+11.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi:+"Elias+tosin+tulee+ja+asettaa+kaikki+kohdalleen.+12.+Mutta+minä+sanon+teille,+että+Elias+on+jo+tullut.+Mutta+he+eivät+tunteneet+häntä,+vaan+tekivät+hänelle,+mitä+tahtoivat.+Samoin+myös+Ihmisen+Poika+saa+kärsiä+heiltä."+13.+Silloin+opetuslapset+ymmärsivät+hänen+puhuneen+heille+Johannes+Kastajasta..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+NÄIN+SANOO+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+.+.+.+JOKA+ON+---+MAAILMANKAIKKEUDEN+LUONUT+.+.+.+.+.+.+ja+---+Raamatun+KIRJOITTANUT+.+.+.+!..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  11. Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.+.+.+.NE+JOTKA+-+JUMALA+-+ON+KUTSUNUT+TÄLLE+PALSTALLE+.+.+..+.+.+JÄÄVÄT+JA+HEILLÄ+JOKAISELLA+ON+.+.+.+UUDESTISYNTYNEEN+.+.+.+.+.+.+Pyhän+Hengen+KUTSU+.+.+.+JOTEN+--->+HE+KYLLÄ+JÄÄVÄT+.+.+.+!.+.+.En+ole+omalta+osaltani+kiinnostunut+niistä+henkilöistä+tai+valitsemassa+niitä+henkilöitä,+joita+Jumala+poistaa+tältä+palstalta,+sillä+en+voi+mitenkään+vaikuttaa+Herran+valintoihin,+enkä+siihen+tapaan+tai+keinoon+millä+Jumala+puhdistaa+palstaa.Olen+kiinnostunut+vain+niistä+HENKILÖISTÄ+.+.+.+jotka+palstalle+jäävät+.+.+.+:)..............................................................................+.+.+.+......................................+.+.+.+◾Jumalan+Lapset+.+.+.1.+Juudas,+Jeesuksen+Kristuksen+palvelija+ja+Jaakobin+veli,+KUTSUTUILLE,+jotka+ovat+Isässä+Jumalassa+rakastetut+ja+Jeesukselle+Kristukselle+varjellut.+2.+Lisääntyköön+teille+laupeus+ja+rauha+ja+rakkaus.+3.+Rakkaani!+Kun+minulla+on+ollut+harras+halu+kirjoittaa+teille+yhteisestä+pelastuksestamme,+tuli+minulle+pakko+kirjoittaa+ja+kehoittaa+teitä+kilvoittelemaan+sen+uskon+puolesta,+joka+kerta+kaikkiaan+on+pyhille+annettu.+.+.+.+.+.+.+.+.Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Juudaksen+kirje+1:+20-25+--->+Rukoilkaa+ja+pysykää+vahvoina+-+TE+-+Rakkaat+LAPSENIMutta+te,+rakkaani,+rakentakaa+itseänne+pyhimmän+uskonne+perustukselle,+rukoilkaa+Pyhässä+Hengessä+ja+pysyttäkää+niin+itsenne+Jumalan+rakkaudessa,+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+laupeutta+iankaikkiseksi+elämäksi.+Ja+armahtakaa+toisia,+niitä,+jotka+epäilevät,+pelastakaa+heidät,+tulesta+temmaten;+toisia+taas+armahtakaa+pelolla,+inhoten+lihan+tahraamaa+ihokastakin.+Mutta+hänelle,+joka+voi+varjella+teidät+lankeamasta+ja+asettaa+teidät+nuhteettomina,+riemuitsevina,+kirkkautensa+eteen,+hänelle,+ainoalle+Jumalalle+ja+meidän+pelastajallemme+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+hänelle+kunnia,+majesteetti,+voima+ja+valta+ennen+kaikkia+aikoja+ja+nyt+ja+iankaikkisesti!+Amen.+.+.+.+.+.+.+.+.JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+--->+TÄÄLLÄ+TEHDÄÄN+NYT+SUURSIIVOUS+!En+itse+ole+vastuussa+siitä,+mitä+Herra+täällä+TEKEE+kun+Hän+suorittaa+puhdistuksensa+.+.+.+.+.+.+joten+minulle+on+turha,+kenenkään+suuttua+ja+kantaa+kaunaa+.+.+.+;)Jumala+on+antanut+minulle+lupauksen+.+.+.+nöyrin+palvelijani+-+ei+sinun+tarvitse+kaiken+saastan+keskellä+-+Herran+tahtoa+-+toteuttaa+.+.+.+PYYHKÄISEN+PÖLYT+POIS+!.+.+.+.+.+.+.+.Juudaksen+kirje+1◾Jumalattomat+-+ja+-+Ulkokullatut+.+.+.4.+Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+8.+Yhtäkaikki+nämä+uneksijat+samoin+saastuttavat+lihan;+he+halveksivat+herrautta,+herjaavat+kirkkauden+henkiolentoja.+◾Jumalattomat+.+.+.10.+Nämä+sitävastoin+herjaavat+sitä,+mitä+eivät+tunne;+mutta+minkä+he+järjettömäin+eläinten+tavoin+luonnostaan+ymmärtävät,+sillä+he+turmelevat+itsensä.+11.+Voi+heitä,+sillä+he+kulkevat+Kainin+tietä+ja+heittäytyvät+palkan+tähden+Bileamin+eksytykseen+ja+hukkuvat+niskoitteluunsa+niinkuin+Koora!+12.+He+likapilkkuina+teidän+rakkausaterioillanne+julkeasti+kemuilevat+ja+itseään+kestitsevät.+He+ovat+vedettömiä,+tuulten+ajeltavia+pilviä,+paljaita,+syksyisiä+puita,+hedelmättömiä,+kahdesti+kuolleita,+juurineen+maasta+reväistyjä,+13.+rajuja+meren+aaltoja,+jotka+vaahtoavat+omia+häpeitään,+harhailevia+tähtiä,+joille+pimeyden+synkeys+ikuisiksi+ajoiksi+on+varattu.◾Ulkokullatut+.+.+.16.+He+ovat+napisijoita,+kohtalonsa+nurkujia+ja+vaeltavat+himojensa+mukaan;+heidän+suunsa+puhuu+pöyhkeitä,+ja+he+mielistelevät+ihmisiä+oman+etunsa+tähden.+17.+Mutta+te,+rakkaani,+muistakaa+nämä+sanat,+mitkä+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+apostolit+ovat+edeltäpäin+puhuneet,+18.+sanoen+teille:+"Viimeisenä+aikana+tulee+pilkkaajia,+jotka+vaeltavat+jumalattomuutensa+himojen+mukaan".+19.+Nämä+juuri+saavat+aikaan+hajaannusta,+he+ovat+sielullisia,+henkeä+heillä+ei+ole.22.+Ja+armahtakaa+toisia,+niitä,+jotka+epäilevät,+pelastakaa+heidät,+tulesta+temmaten;+◾Jumalattomat+.+.+.23.+toisia+taas+armahtakaa+pelolla,+inhoten+lihan+tahraamaa+ihokastakin.---------------------------------------------------------------------------------------------Toivottavasti,+ilmaisin+ASIAN+riittävän+selvästi,+mutta+tarkennan+.+.+.+tarvittaessa+!---------------------------------------------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+ja+.+.+.+KÄRSIVÄLLISYYTTÄ+.+.+.+;)
  12. George_L++++20.12.2015+12:50""Älkää+liittäkö+joulua+Jeesuksen+syntymään,+sillä+todellisuudessa+Jeesus+ei+joulun+aikaan+syntynyt.+Eikä+evankeliumin+sanoma+oli+Jeesus+lapsesta.""+ja+niin+edelleen+kirjoitellen+ja++.+.+.+KEMUILLEN+.+.+.---------------------------------------------------------------------------------------------Rakas+-+Jeesus+Lapsen+.+.+.+HÄPÄISIJÄ+.+.+.+!Jumala+SANOO+.+.+.+KALTAISISTASI+.+.+.»+.+.+.+Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+He+likapilkkuina+teidän+rakkausaterioillanne+julkeasti+kemuilevat+ja+itseään+kestitsevät.+He+ovat+vedettömiä,+tuulten+ajeltavia+pilviä,+paljaita,+syksyisiä+puita,+hedelmättömiä,+kahdesti+kuolleita,+juurineen+maasta+reväistyjä,+rajuja+meren+aaltoja,+jotka+vaahtoavat+omia+häpeitään,+harhailevia+tähtiä,+joille+pimeyden+synkeys+ikuisiksi+ajoiksi+on+varattu+.+.+.+»++-+Juudaksen+kirje+1:+4,+12+ja+13..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  13. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumalan+KÄSKYSTÄ+.+.+.+NOSTAN+TÄMÄN+KESKUSTELUN+.+.+..+.+.+Seimen+Jeesus+Lapsen+Syntymän+KUNNIAKSI+.+.+.+!..+.+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Vielä+tänäkin+jouluna+kaikuu+enkelien+ihmeellinen+sanoma:»+.+.+.+Älkää+peljätkö;+sillä+katso,+minä+ilmoitan+teille+suuren+ilon,+joka+on+tuleva+kaikelle+kansalle;+.+.+.+Teille+on+tänä+päivänä+syntynyt+Vapahtaja,+joka+on+Kristus,+Herra+.+.+.+».+.+.+......................................................................................................................+.+.+..+.+..+.+.+Jumalan+Suuri+Joululahja+.+.+.+!..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!