lakkinen-j

lakkinen-j profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kerranhan täällä vaan eletään... Suosikkibändit/artistit: Ibrahim Tatlises, Nurettin Rencber, Edith Piaf, Charles Aznavour Lempikirjat: Koraani. istanbul, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Luen. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Turkki, Välimeren ympäristö(paitsi israel), Pariisi Katson tv:stä mieluiten: lotto, Uutisvuoto, Matkaoppaat Kotieläimet: Kissa En pidä: talvi Ruoka & juoma: kebab, punaviini Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 23v sitten
158 aloitusta · 1754 kommenttia
George W bush...
Kirjoittanut: Henri Puumala. 29.10.2008 klo 18.49

On todennut,että politiikassa kaikkia asioita olisi hoidettava fundamentalismikristillisyyden valossa.

Olen hänen kanssaan samaa mieltä.

Olen fundamentalistikristitty.

Minulle sana fundamentalisti ei ole haukkumasana,se on minulle kunnia-arvo,josta olen ylpeä,Aamen.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä

Ilmoita asiattomasta viestistä

Oikein!!
Kirjoittanut: Rkiu 29.10.2008 klo 19.29

Kerron tähän väliin asian mikä herättää kränää ja saa ihmiset ehkä kirjoittamaan jos jonkinlaista vastinetta... mutta Presidentti Bush on tunnustava, uudestisyntynyt Kristitty. Siksi häntä ja Amerikkaa vihataan ympäri maalimaa, siksi media mustamaalaa ja kertoo valheellisia, perättömiä huhuja ja pilkkaa. Irakin sota, terroristijahdit jne... kaikki sotaisuus josta ihmiset sanovat että Bush sotii vain saadakseen öljyä.. kaikki nämä johtuvat vain siitä että Israel on ainoa maa mikä on amerikkaa vihatumpi. Kun USA:n tuki israelia kohtaan loppuu, tiedämme että aika käy vähiin... Bush on tähän astisen Amerikan paras presidentti, sanoo siihen kuka tahansa mitä vaan. Saa nähdä kuinka käy, kun muslimi vannoo pian valansa käsi koraanin päällä...
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä

Ilmoita asiattomasta viestistä
olisi parempi puolue!
www.turkishsongs.net
komeat muurit.