...sinullekin....
http://www.aijaa.com/v.php?i=000308398818.jpg
Valkosipuliset hunajavoissa paistetut ahvenrullat, loimussa paahdettujen creme/ yrttivoi kauraleipien kera... röyh.... =)
Maistuisi ehkä...
34
142
Vastaukset
- 11+8
Eipä maistuisi. 2 viikkoa on syöty voissa paistettuja ahvenia, ei mene yhtään enää alas kurkusta.
Soppii lähettää postissa :) Mutta siideri pitää vaihtaa päärynä-vastaavaan..
Mä oon syöny tänään purkkihernekeittoa :)- cs
blontin murjussa haise väkevä hernekeittopieru ja tussu töräykse tuoksu myös
cs kirjoitti:
blontin murjussa haise väkevä hernekeittopieru ja tussu töräykse tuoksu myös
Jaa-a. Mä en haista mittään :)
...ei ehkä ihan noin rapeana perille tulisi....hmm... tai sitten ne olisi tosi rapeaa... =)
- y.b..
iivar-runoilija kirjoitti:
...ei ehkä ihan noin rapeana perille tulisi....hmm... tai sitten ne olisi tosi rapeaa... =)
Voip olla.. Pitäis pakata ainakin aika hyvin. Ja pikalähetys :)
y.b.. kirjoitti:
Voip olla.. Pitäis pakata ainakin aika hyvin. Ja pikalähetys :)
...laitetaam pikalähetys erään kaverini helikopterilla...juu... =)
- y.b..
...laitetaam pikalähetys erään kaverini helikopterilla...juu... =)
Jään odottelemaan :)
y.b.. kirjoitti:
Jään odottelemaan :)
...n.1 h ja sitten alkaa kuulua flapati flapati.... laskua en laita tällä kertaa... ensimmäisen talo tarjoaa... =)
- y.b..
...n.1 h ja sitten alkaa kuulua flapati flapati.... laskua en laita tällä kertaa... ensimmäisen talo tarjoaa... =)
Selevä! Kiitti :) 100% kaural onkin jo nyt tuttu, kiitti sun infon..
Nyt sinne saunaan, että ehtii sieltä sit pois, kun ruokalähetys saapuu.. - cs
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jaa-a. Mä en haista mittään :)
Ei gemsutin haista edes hamppua haivenissaam, konha yrittä imitoida ioliaan
Et oo öljynny puutarhakalusteita aikoihin.
...juu... on jääny ja jääny... tosin, ne menee vaihtoon kun alkaa kunnon poistomyynnit.... =)
- hyvännäköiset
sapuskat ja söisin ne heti niin herkullisen näköisiä ovat
...siihen kuuluisi mukaan varhaisperunat...mutta en jaksanyt nyt mennä kaivamaan.... =)
- PÖH!
äijät EI juo SIDUA!!!!
Uusia pottuja ja makkarapannua. Kevyt sunnuntailounas. Ei ehkä hakkaa ahvenrullia, mutta mikään ei oo kovin pahha, kun kyytipoikana on uusia pottuja voin kera. Pane merkille hienonhieno kesäkeittiökonstruktioni.
http://aijaa.com/v.php?i=003508400106.jpgVarmasti maistuisi! Ellen olisi pari tuntia sitten syönyt hiillostettua siikaa ja pottuja voin kanssa.
Hieno kuva. Rauhallinen, askeettinen kattaus ja kaunis maisema taustalla :) Haarukan sijainnista päätellen tuo herkkuateria on katettu vasenkätiselle.- vaikeaa?
tinka_tiger kirjoitti:
Mulla on aina kattaus noin ja olen oikeakätinen. :-)
Laitatko säkin aina haarukan oikealle??
vaikeaa? kirjoitti:
Laitatko säkin aina haarukan oikealle??
Joo, ja syön kuin vasuri. :-) Pitää aina muistella miten katetaan oikeaoppisesti pöytä. Jos sellaisessa paikassa sattuu olemaan, missä sillä koetaan olevan väliä. Kotona sillä ei ole väliä, kunhan saa ruoan suuhunsa lapattua.
- Rak.tark.
Miten tuo järvi on noin lähellä,eihän tuo talonterassi voi olla? On kai rantapaviljonki vai grillikatos..
- hyi mua!
jälkkäriksi sit mmmmm saunailta sun kanssa ;O
Kyllä kala ainakin maistuisi. Njam. :-D
- no höh
Korvaan kuhalla, meilläpäin ei oikein muuta tunnu tulevan.
eei mene.. tai mistä minä tiiän ku oo noin hienon kuuloisia syöny :D mut ei tuollaisten ruokien kans sovi alkoholi, ne erikseen, tulee vähä turhan tuhti olo varsinki siideristä.. eikä pitsan kans sovi myöskään tai minkään muunkaan, se on vesi tai maito.
Aika pieni annos miehelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685