Tutkimuksia, viimeinkin

GodWasNeverOnYourSid

4

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VainJeesusVoiMeidät
      • Tuntuu kuin jotain olisi tapahtunut, poskiontelot ovat olleet muutaman päivän paremmat. Olen oikein testaillut, pysyykö tää... Mutten kerro enempää nyt, omalla palstallani myöhemmin.

Vaan niin innoissani olen, etten meinaa pysyä nahoissani, olisi aikamoinen juttu.

Ei mitään droppeja vielä tänään, paljon kahvia ja äsken 60 gramman suklaapatukka, jossa on yli puolet hiilihydraatteja ja sokeria ja paljon rasvaa. Seuraavaksi menen syömään leipää, kun nälkä tulee. Aikamoinen paukku, jos voisi syödä kaikkea taas normaalisti.

• Miten tuo tohon pomppas? Näiden vastausten kanssa pitää olla tarkkana, että klikkaa oikeasta kohdasta tai menee ihan pieleen.

- Oikein mässäillyt tänään sokerin ja hiilihydraattien kanssa: kolme energiapommi-suklaapatukkaa, paljon leipää eikä poskiontelosärkyä metrossa... Kunpa pysyis; olishan se jotain verrattuna viikonloppuun, jolloin söin vain kerran päivässä, ettei särkisi enempää.

Olin muuten uimassa ja saunomassa tänään, vesi oli 20-asteista. Kolme kertaa pulahdin ja uin. Tuolla vois kuulemma uida talvellakin, mutta pitäis olla tossut ja käsineet. Jos jo kesällä pidän villasukkia, miten pärjäisin avannossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe