Ei saatana

21

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahaa... Kuka noista kuudesta Sinä sit olet ?
      Meinaan vaan, että jos joku innostuu lähtemään edes esityksen takia ;)

• Olen joukosta poissa.
        Mutta eikö nyt tasa-arvon vuoksi naisstrippareitakin olisi voinut ottaa mukaan ohjelmistoon? Mutniin, toisaalta toi speed dating- osio vois olla hauskakin:
        "MOI! Moon PlatosMorbidDust!" Jotain kättä yrittäis tyrkyttää kun deitti liihottelisi jo menemään.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Olen joukosta poissa.
        Mutta eikö nyt tasa-arvon vuoksi naisstrippareitakin olisi voinut ottaa mukaan ohjelmistoon? Mutniin, toisaalta toi speed dating- osio vois olla hauskakin:
        "MOI! Moon PlatosMorbidDust!" Jotain kättä yrittäis tyrkyttää kun deitti liihottelisi jo menemään.

Kyl tossa on ollut ajatuksena, et sinkkunaiset hullaantuu hunkseista ja silpaseen vaatetustaan sen verran vähemmäksi, et jokaisella mukana olevalla sinkkumiehellä riittää vientiä :)

No en mäkään ole tonne menossa vaikka periaatteessa kuulun kohderyhmään - en mäkään halua... no plääh. Ehkä jonkun kaverin kanssa vois lähteä joskus katsoo muiden hillitöntä menoa :P

• Sxthsense kirjoitti:

Kyl tossa on ollut ajatuksena, et sinkkunaiset hullaantuu hunkseista ja silpaseen vaatetustaan sen verran vähemmäksi, et jokaisella mukana olevalla sinkkumiehellä riittää vientiä :)

No en mäkään ole tonne menossa vaikka periaatteessa kuulun kohderyhmään - en mäkään halua... no plääh. Ehkä jonkun kaverin kanssa vois lähteä joskus katsoo muiden hillitöntä menoa :P

Ai niin toi alaikäraja! Mulle sopis paremmin, jos se olis siinä about 35 - 40 ;)
        En välttämättä jaksaisi katsella vanhaa 20 sekoilua ja draamaa. Eihän siel kestäs hetkeäkään selvin päin! Koko "vitunpissisilta" voi olla pilalla, jos hiukset läsähtäisi sateessa tai piikkarikoroilla varustetut avokkaat olis unohtuneet kotiin :D

• Älä vaan väitä, että ajattelit elopainollasi turhan julkkiksen pokata? Joku roti sentään...

• Se on se mun hellyttävä persoonallisuus ja uskomaton karisma, jolla ne mimmit pokataan. Tai sit ei. Mutta älä nyt väitä, ettekö olisi kateellinen, jos eewarin kanssa kimppaan heittäytyisin?

Se on se mun hellyttävä persoonallisuus ja uskomaton karisma, jolla ne mimmit pokataan. Tai sit ei. Mutta älä nyt väitä, ettekö olisi kateellinen, jos eewarin kanssa kimppaan heittäytyisin?

No vittu vähemmästäkin. Kerro sitten kaikki liukkaat yksityiskohdat palstalle!

• Joo-o. Vaatii kyllä munaa, että kehtaa lähtiä S24:n järjestämälle sinkkuristeilylle. Luulisin.

• No mutta seuraavassa elämässä mennään!

• Mä en edes oikein tajua, mikä tuossa on ideana. Jotkut "YTN" pissikset ja kaveripojut á la Eino pillu pyritään saattamaan yhteen?

Mä en edes oikein tajua, mikä tuossa on ideana. Jotkut "YTN" pissikset ja kaveripojut á la Eino pillu pyritään saattamaan yhteen?

No jokuhan sillä tietysti tienaa ja se on aina järkevää...

• Aforismi.
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Mä en edes oikein tajua, mikä tuossa on ideana. Jotkut "YTN" pissikset ja kaveripojut á la Eino pillu pyritään saattamaan yhteen?

*lutkamarssilla tavataan*

• epäilyttävää....

Voin kuvitella lippisten ja mokelluksen määrän....Laivaterminaalit on muutenkin joskus ankeita ja sitten jos siellä on vielä Suomen suurimmat juntit oikein kollokviona, niin alohaa ja lei kaulaan. Itse en menisi edes Suomessa minkään Scandinavian Hunksin keikalle, joten että sitten erikseen ja oikein tämän p*skapuljun rahastamana - ei kiitos.

Hyi. En voi välttää puistattavaa ajatusta, että kenties *puistattaa* samat anonyymit, jotka ovat seuranhakijoita, ehkäpä joissakin tapauksissa suoltavat aivotuotoksiaan myös Suomi24:n näille julkisille nettipalstoille... Pääsee risteilyille muutenkin, kuin kaikkein idiootimpien teemana.

• Tuossa on juuri Suuri Vääryys: jos s24 lähtee joukolla sinkkuristeilemään, niin on suuri vääryys, jos ei Turinatiimi ole edestettuna.

• epäilyttävää....
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Tuossa on juuri Suuri Vääryys: jos s24 lähtee joukolla sinkkuristeilemään, niin on suuri vääryys, jos ei Turinatiimi ole edestettuna.

Niin siis se oli se ajattelultaan natsimainen sekopääporukka, niinkö? Ne friikit, jotka häiritsi tätä keskustelupalstaa ja monimuotoista keskustelua rasittavuuteen asti? Ja jotka järjesti kenties mahdollisesti laittomia keräyksiäkin tällä keskustelupalstalla, niinkö kenties? Ja jotka löi vetoa, että mitkä sairaimmista jutuistansa keräävät eniten vastauksia? Niitäkö sisäsiittoisia narsistisia palstahyypiöitä epäeettistoimijoita tarkoitat?

No mutta en jää odottamaan vastausta. Eikä minua kiinnostakaan, että miten asia on. Pääasia, että jätätte minut epäasialliselta huomiolta rauhaan, jos joskus käyn keskustelemassa palstalla. Minä en ole rekisteröidyllä nimimerkillä hillunut, enkä hillu nytkään. Jos on niin köyhää joillakin elämä, että siihen pitää sivullisia nettipalstalle kirjoittavia nimettömiä mustamaalaamissotkuihinne tai mitä lie tunkea, en halua olla sellaisen kohteena, koska teidänkin on syytä ymmärtää, että vaikka tämä anonyymia keskustelua onkin, on tämä silti julkista. Enkä tiedä kuka sinä(kään) olet, eli älä ota henkilökohtaisesti.

• epäilyttävää.... kirjoitti:

Niin siis se oli se ajattelultaan natsimainen sekopääporukka, niinkö? Ne friikit, jotka häiritsi tätä keskustelupalstaa ja monimuotoista keskustelua rasittavuuteen asti? Ja jotka järjesti kenties mahdollisesti laittomia keräyksiäkin tällä keskustelupalstalla, niinkö kenties? Ja jotka löi vetoa, että mitkä sairaimmista jutuistansa keräävät eniten vastauksia? Niitäkö sisäsiittoisia narsistisia palstahyypiöitä epäeettistoimijoita tarkoitat?

No mutta en jää odottamaan vastausta. Eikä minua kiinnostakaan, että miten asia on. Pääasia, että jätätte minut epäasialliselta huomiolta rauhaan, jos joskus käyn keskustelemassa palstalla. Minä en ole rekisteröidyllä nimimerkillä hillunut, enkä hillu nytkään. Jos on niin köyhää joillakin elämä, että siihen pitää sivullisia nettipalstalle kirjoittavia nimettömiä mustamaalaamissotkuihinne tai mitä lie tunkea, en halua olla sellaisen kohteena, koska teidänkin on syytä ymmärtää, että vaikka tämä anonyymia keskustelua onkin, on tämä silti julkista. Enkä tiedä kuka sinä(kään) olet, eli älä ota henkilökohtaisesti.

Mikset jää? Kiinnostaa kuitenkin.

• murehtoora

Onkohan joku mumpsi parka varannut liput tohon laivaan joskus tyyliin tammikuussa...

• Toi etummainen, siinä lattialla istumassa olis kyllä näkemisen arvoinen. :-D Mut pelleydessä mitään pahaa ole, kunhan ei ole ilkeä pelle. :-)

• sakkolihaa
        tinka_tiger kirjoitti:

Mjuu sehän se ja miksei Matias ja Terokin. :-) Mut nymmä meen oikeesti.

Tarkoitit Tero ja Ville :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      520
      1608
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      872
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      871
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      847
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe