kumppani kehuu parhaan kaverisi (tai hyvän kaverisi) ulkonäköä ja luonnetta oikein ylisanoilla? Onko sinulle usein käynyt niin ja jos, mitä siitä seurasi?
Vituttaako jos..
4
99
Vastaukset
- Outoja kysymyksiä...
Ei kumppaneita ole tarpeen esitellä kavereille. Ja vaikka esittelisikin, niin kyse on laatunaisista, jotka eivät mokaile tuohon tapaan.
Ei harmita kyllä yhtään.Pikemminkin ilahduttaisi, että suhtautuu positiivisesti. Jos meinaat, että epäilisin kumppanin olevan kiinnostunut kaverista tai kaverin kumppanista, niin sellaista ei ole vielä sattunut koskaan. Maailmaan mahtuu niin monenlaisia mies- ja naismakuja, että jos oma mies olisi kaveristani kiinnostunut ja kaveri kumppanistani, niin alkaisin naittaa niitä toisilleen. Ei olis hyvä merkki meidän suhteen kannalta se semmoinen, kun tiedän että kavereilla on ollut ihan erilaiset miesmaut ja mun mieskaverit ovat tykänneet just mun tyyppisestä naisesta. Siinä tapauksessa ei oltais sopivia toisillemme.
Mutta siis kehuminen ei häiritsisi/häiritse mitään, se olis tosi ok.Eipä oo tuollasta koskaan tapahtunut, kun ei noita kavereita ole koskaan kovin montaa ollut. Nekin harvat on sitten kumppani tuntenut alusta asti niin hyvin, että ylisanoilta on vältytty :)
Yhteen toi vaimo on ehkä (ollut?) vähän pihkassa, mutta ei se kyllä siitä oo koskaan mitään sanonut mun kuullen. Kavereilleen se yrittää sitä tosissaan heti naittaa, silloin kun se joskus on sattunut pienen hetken oleen vapaa.Kersojen pelleelyä vittuuntua siitä jos kumppani kavereita kehuu. Mulle tulee siitä hyvä mieli jos vaimo kehuu ja tykkää mun kavereistakin. Toki niitä kavereita ei nyt niin montaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691