Mitä teet jos Miehen Logiikka lakkautetaan?

vakikalusto

Jatkatko kirjoittelua jossain muualla?

17

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikru..

Mitäpä minä, myhäilen tyytyväisenä "hahhaa loppuipas sekin p*rkele joskus." :-) Ja jatkan elämää..

• Kirkaisen ja juon kahvit pullan kanssa, sit meen kalaan. Eiköhän näitä saitteja riittäne minun tarpeiksi ilman tätäkin.

• ha,haaaaaaaaaaa.

Toi Vauva.fi kiehtoo sua erityisesti.

• tyhmä kysymys!

Asiasta noususi maailmanlaajuinen vastareaktio, jonka seurauksena ML palaisi eetteriin entisellään (tai hiukan muunneltuna, mutta sielu ja henki samana). Ei Elämää voi mikään tuhota, se jatkuu aina muodossa tai toisessa.

• Siirryn Sinkut-palstalle....

• tikru..

Niin joo, siellähän alkaa olla yhtä sekopäinen meininki mitä täälläkin. Ihan kun kotonaan olis sen puolesta. Taitaa sama(t) möhlöt möhlätä sielläkin. :-)

Et varmaan tiedä asiasta mitään?

• Oli niitä palstoja ennen tätä ja tulisi olemaan tämän jälkeenkin.

• Exiiliin ja Maanpako

.

Miehen logiikka siirtyy Britanniaan maanpakoon ja exiiliin

.

• y.b..

Mä luultavasti yrittäisin perehtyä paremmin Facebookiin, ainakin jonkin aikaa. Onhan siellä kavereina ihmisiä, joita arvostan työmielessä ja ystäviä, joista tykkään, muun muassa. Monet heistä kovinkin aktiivisina feisbuukkaajina. Mutta jonkun ajan päästä alkaisi kumminkin mun sisäänpäinkääntyneisyys ja introverttius taas nostaa päätään ja se vähenisi. Yrittäisin etsiä taas jonkun paikan jossa voi kirjoittaa anonyymisti, olematta minä, ja kuitenkin olemalla itteni.

• Outo kysymys

Mä ainakin kirjoittelen jatkuvasti lukemattomilla eri palstoilla,miehen logiikan loppuminen ei vaikuta juuta eikä jaata.

• aika kortilla

Miten joku voi ehtiä käydä vielä muillakin keskustelupalstoilla???

• nih.
        aika kortilla kirjoitti:

Miten joku voi ehtiä käydä vielä muillakin keskustelupalstoilla???

Sinä ehdit!! Sulla kun ei ole muuta tekemistä eikä mitään elämää kotisi ulkopuolella.

• kirpsu
        nih. kirjoitti:

Sinä ehdit!! Sulla kun ei ole muuta tekemistä eikä mitään elämää kotisi ulkopuolella.

Kirpela all night long!

• Kuspää-Hallitus:.!1%
        kirpsu kirjoitti:

Kirpela all night long!

.

Lopetttaako Kuspäiden Hallitus Miehen Logiikankin säästötoimenpiteiden johdosta??????

S-aatana!!!!!11!!!!11!!1!!!

.

• Sanoo hän.-
        nih. kirjoitti:

joka on keskellä yötäkin tietokoneella.

• absoluuttinen_pahuus

kyllä minä jatkan

• En tiedä mitä tekisin, mutta kyllä mua se vituttais. Oppinu tietämään vähän ihmisistä tekstien takana, niin sitte vittu pitäis alottaa jossain muualla aivan alusta.

Joo, ei enää kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      414
      1206
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1106
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      795
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      703
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      16
      702
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      684
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      60