Tietokone kysely jatkuu

KoneHelsinkiMiesNain

1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi?
2. Voitko päästää koneellesi jonkun muun vai onko se salasanan takana?
3.Jos taloudessasi on muita, milloin olet tietokoneella eniten? Silloin kun muu (t) ovat kotona vai kun ovat poissa? Mihin vuorokauden aikaan eniten käytät?
4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä?
5. Milloin on parasta aikaa palstailla?

18

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´´´´´´´´´´

1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi?

oma hajos ja tää on äitin

se on äitin salasanan takana

3.Jos taloudessasi on muita, milloin olet tietokoneella eniten? Silloin kun muu (t) ovat kotona vai kun ovat poissa? Mihin vuorokauden aikaan eniten käytät?

tinka käyttää eniten aamulla

4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä?

huh. toivottavasti ei

torstaina klo 16.34

• tikru..

Täh? Mitä mun koneen käyttäminen tähän sun vastaukseen kuulu? :-)

• tikru..

Vastaan nyt viel tähän ja sit häippäsen. :-)

1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi? - Toistaiseksi vain tämä yksi, (minun) mutta nyt meidän yhteinen...

2. Voitko päästää koneellesi jonkun muun vai onko se salasanan takana? - Joo toki oma perhe voi käyttää vapaasti...ei meillä salasanoja tartteta..

3.Jos taloudessasi on muita, milloin olet tietokoneella eniten? Silloin kun muu (t) ovat kotona vai kun ovat poissa? Mihin vuorokauden aikaan eniten käytät? - Silloin kun olen yksin kotona, olen eniten koneella, joskus piipahdan muulloinkin mutta en varttia pidempään yleensä..aamusta ja päivästä.

4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä? - Jos ei yksin ole kotona, niin aina on samassa huoneessa silloin koko/osa poppoo tai ainakin pörrää tossa kaiken aikaa ympärillä..välillä kurkataan mitä se toinen siinä näppäilee.

5. Milloin on parasta aikaa palstailla? - Aamusta ja näin päivällä, jos ei ole muita kiireitä, mutta nyt tää oli tässä tältä päivältä, jotenka heippa. :-)

• y.b..

1. Kuinka monta konetta taloudessasi on?Kaksi. Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi? On oma kone, toinen on yhteiskäytössä, mutta harvoin enää käytän sitä, kun läppäri on kätevämpi ym.
      2. Voitko päästää koneellesi jonkun muun vai onko se salasanan takana? salasanan takana, yksi aikuinen saa käyttää, jos tarvitsee, esim. mökillä, avaan sen silloin hänelle.
      3.Jos taloudessasi on muita, milloin olet tietokoneella eniten? Silloin kun muu (t) ovat kotona vai kun ovat poissa? Eniten silloin, kun muut ovat poissa.Mihin vuorokauden aikaan eniten käytät? aamupäivisin.
      4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä? Ei yleensä.
      5. Milloin on parasta aikaa palstailla? Silloin kun muut ovat poissa, töissä, koulussa, harrastuksissa, leikkimässä, remontoimassa, asioilla, sukulaisissa, kavereilla, nukkumassa. Öiseen aikaan, jos puolisko on saunaillassa tms.

• kirpsu

1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi? 3, 2 miun.
      2. Voitko päästää koneellesi jonkun muun vai onko se salasanan takana? Osa on salasanan takana, jotkin työkansiot, mutta suurin osa ei, ja muksut tykkää tästä koneesta eniten.
      3.Jos taloudessasi on muita, milloin olet tietokoneella eniten? Silloin kun muu (t) ovat kotona vai kun ovat poissa? Mihin vuorokauden aikaan eniten käytät? Sekä että,aamuisin ja iltapäivisin.
      4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä? Joskus on, harvemmin kuitenkin.
      5. Milloin on parasta aikaa palstailla? Kun ehtii.

• Mitä oot mieltä

dazusta?

• kirp-su
        Mitä oot mieltä kirjoitti:

dazusta?

Me ei vaan sovittu yhteen, eipä siinä kummempia. Niin kauan kun oli kivaa,oli ihanaa.

Miks kysyt?

• 1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi? -meillä on joku kymmenkunta konetta, yks on akan, osa kersojen, loput mun

2. Voitko päästää koneellesi jonkun muun vai onko se salasanan takana? -ei oo salasanoja

-ei mulla oo mitään aikoja

4.Kun palstailet tai muuten olet koneella, onko samassa huoneessa muita yleensä? -ei yleensä ole, mutta eipä tuo haittaakaan vaikka tulee... joskus mä kyllä katson telkkaria muiden kanssa ja palstailen läppärillä samalla.

5. Milloin on parasta aikaa palstailla? -sillonku on muutakin asiaa nettiin

• 1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi?
      -kaksi, tää läppäri on enempi mun käytössä
      -voin päästää
      -satunnaisesti, silloin tällöin miten sattuu, en mää mittään kirjanpitoa pidä..
      -kyllä, toisinaan
      -aina välillä,

mur

• 1. Kuinka monta konetta taloudessasi on? Jos useampi kuin yksi, onko sinulla oma kone vai omistatko useamman itseksesi?
      Minulla on yksi ja Rouva Ratikalla kaksi, joista toisen tosin voisi viedä elektroniikkaromuksi.

Salasanan takana, mutta voisin päästää. Ei minulla ole koneella salaisuuksia.

Ainahan tämä on auki, kun olen kotona. Vaikka sitten katsoisin telkkaria, lukisin jotain tai tekisin esimerkiksi ruokaa. Jutun juoni on siinä, että pitää osata keskeyttää nettisurffaaminen, kun toinen avaa suunsa.

Tuossahan Rouva Ratikka ratikka röhnöttää sohvalla oman läppärinsä kanssa.

Viikonloppujen alkuilta samalla kun vetää pohjia.

• :)

Lukeeko rouva ratikka palstaa? Ja kirjoittaako tänne koskaan?

• Ei lue eikä kirjoita. Sattuneesta syystä se lukee ja chattailee japanilaisilla sivuilla, joilla minä en sattuneesta syystä viihdy. ;-)

Tosin silloin tällöin jopa täällä on joku keskustelu, josta kerron ja saamme kotonakin vilkkaan keskustelun aikaiseksi. Palstan nimi sitä huvittaa.

• :)
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei lue eikä kirjoita. Sattuneesta syystä se lukee ja chattailee japanilaisilla sivuilla, joilla minä en sattuneesta syystä viihdy. ;-)

Tosin silloin tällöin jopa täällä on joku keskustelu, josta kerron ja saamme kotonakin vilkkaan keskustelun aikaiseksi. Palstan nimi sitä huvittaa.

Mitä kieltä puhutte keskenänne? Eikö hän osaa vielä suomea, että voisi lukea palstaa?

• KoppavaHoro

Vastaan:
      Kolme on, joista kaksi minun. Tai no, yksi työnantajan omaisuutta ja yksi oma.

Työkone on salasanan takana, mutta miesystävä saa käyttää sitä milloin haluaa. Ja kotikonettanikin käyttää useimmiten kun olen töissä.

Kotitoimistopäivinä mulla on kaksi konetta, joiden edessä istun päivän. Illalla satunnaisesti, kuten nyt, kun ollaan syöty eikä telkasta tule mitään eikä mies ole koneella (meillä on vain yksi työpistepöytä olkkarissa).

Useimmiten, koska tämä minun työpisteeni sijaitsee keittiön ja olkkarin välimaastossa ja mies viihtyy olohuoneessa. Ja pojat ovat aina mun jaloissa, olinpa missä vaan.

Kun ei ole muuta tekemistä, oli se sitten työpäivän aikana tai illalla.

• sir_von_baughen

2,pöytäkone ja miniläppäri

Asun yksin joten ei kukaan muu käytä.Joten ei ole salasanaa

Käytän iltaisin arkisin noin.5-6 tuntia kotona,töissä 6 tuntia/päivä
      ja viikonloppuisin vaihtelevasti 6- 12 tuntia/päivä

Viimeaikoina on ollut mm.Shinedown täyttämässä tyhjiötä.

Eiköhän se ole joskus iltaisin mutta itse pyörin riippumatta kellon ajasta.

* Monta. Omistan useamman

* En

On muita. Silloin kun aikaa on, eikä ole muutakaan tekemistä.

* Joskus on joskus ei.

* Vaikkapa illalla

• Nyt on tilanne sellainen että taloudessamme ei ole enään tietokonetta, ja miksi en ala sitä selittää tarkemmin, kuin että se uusi pöytäkoneemme meni sinne huoltoon ja se katosi siellä.
      Ja pikkukone ei jostain syystä toimi, kirjoittelen tän tähän kun istun kylässä, kuittaan samalla sähköpostini ja kävin net postissa.

• weawer. out

Niin ja kuluttajaneuvoja hoitaa sitä kone asiaa, toivon että asia selviää joskus tai saan edes rahat takaisin siitä koneestä oli kuitenkin aika kallis kone, ostin sen pelikoneeksi lapselle.

Öitä teille tänne, pitää hipsii kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      414
      1206
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1106
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      795
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      703
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      16
      702
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      684
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      60