Sisustus-kysely

Sissaripoika

1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi?
2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta?
3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa?
4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä?
5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut?
6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja?
7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä?
8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti?
9. Millainen on tyylikäs kattolamppu?
10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä?
11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja?

14

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? joo
      2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? en pidä
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? luotan aika paljon naisten sisustustaitoon ku ne on leikkineet jo lapsesta saakka nukkekodeilla
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? ehkä jotkut rekkamieslesbot ei niin sisustamisesta välitä
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? valkoiset, aattelin kyl aluks et häivähdys sinistä sais olla,mut seinää sudittuna se olikin huomattavan sininen
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? ei miul oon muita verhoja ku säleverhot ja yks kenkämatto
      7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä?sohvat ja keittiönpöytä tuolineen
      8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti?metalliflace maalilla värjätty wc pöntön kansi
      9. Millainen on tyylikäs kattolamppu?ööööö
      10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä?aattelis sisustaa bensalla ja tulella seuraavaksi
      11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? no ei todellakaan, olin nääs aatellu ottaa vastaa neuvoja naisystävältäni jolla hyvä sisustusmaku, mut suhde loppu ennen ku pääsin sisustusvaiheeseen.

• Kyselty kivoja

1. Ei minun mielestä, joillakin miehillä on esteettinen silmä, ja uskoakseni myös silloin mies pitää sisustamisesta.
      2. Sisustan ja pidän todellakin paljon sisustamisesta
      3. Pääasiassa minä olen sisustanut, ex-mieheni ei niin välittänyt, isommat ostokset tietysti päätettiin yhdessä, mutta kaikki verhot ja muut tekstiilit päätin minä.
      4. Onhan niitä, en osaa sanoa mitä miehet heistä ajattelevat.
      5. Pääasiassa valkoiset tapetit, vielä olisi makuuhuone, mihin pitäisi vaihtaa tapetit, silloin koko talon 7 huoneessä on valkoiset tapetoidut seinät, minä olen valinnut tapetit
      6. Samalla kun uusin verhot uusin yleensä myös matot,. En todellakaan ota toisten vanhoja.
      7. Tänä kesänä olen uusinut keittiöverhot (harmaa-valkoraidalliset) ja vaidoin samalla koriste-esineet (valkoisia, maidonvalkeita ja hopeanvärisiä), ostin iittalan tuikkukupit, aallon pienet maljakot, ja hopeanvärisiä keraamisia ruusuja, makuuhuoneen verhot, matot ja sängynpeitteen (valkoisia) molempien vierashuoneitten verhot ja matot (valkoisia) toiseen vierashuoneeseen myös uusin kalusteet, ostin valkoisen senkin ja valkoisen laatikoston, maidonvalkean nojatuolin ja valkoisen sängynpeitteen, eteiseen ostin matot ja pöytälampun (valkoinen/hopeinen), olohuoneeseen uusin matot (valkoiset) ja koristetyynyt. Suihkutilaan ostin kristallivalaisimet.
      8. Kaikki sopii yhteen, vaikka mistä kulmasta katsoisi, en pidä siitä, että jokainen huone voi erikseen olla ok, mutta hyvin erilainen tai värinen kuin viereinen huone ja panostan aina laatuun.
      9. Vaikea sanoa, jokaiseen huoneeseen sopii erilainen, mutta pääsääntöisesti pidän aika pelkistetyistä lampuista, suht. raskaan näköisistä,
      laadukkaista valaisimista, tällä hetkellä pidän kristallivalaisimista (moderneista)
      10. Kuten jo mainitsin, makuuhuoneen tapetointi pitäisi hoitaa, (etsiä hyvä tapetoija), sitten talven aikana ajattelin uusia valaisimet olohuoneeseen, etsin moderneja kristallivalasimia, ja samalla ajattelin ostaa valkoisen ison vitriinin ja uuden lasipöydän. Mistä? En tiedä, sieltä missä löydän mitä etsin.
      11. Se on juuri sellainen kuin haluan ja täydellinen kun saan vielä nämä yllämainitut jutut hankittua. Yleensä kun uusin jotain, käyn läpi koko talon, että saan kaikki sopimaan yhteen, kompromisseja en harrasta.

Kuulostaa varmaan värittömältä, mutta en koe kotini värittömäksi, parketti antaa kuitenkin väriä asuntoon ja viihdyn hillityssä kodissa. Sohvat eivät ole valkoisia missään (vielä) yksi sohva on kermakahvinvärinen (vierashuoneessa) ja olohuoneen ja takkahuoneen sohvat ovat tällä hetkellä mustia, toki olen ajatellut ostaa valkoisen sohvakaluston myös olohuoneeseen ja takkahuoneeseen tulee luutavasti jossai vaiheessa tummanharmaa kulmasohva.

• kirp-su

1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? Usein on.
      2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? Plääh, evvk.
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? -> Että mitä?
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? On,ninkominä.Mistä mie tiijänmitä miettiit.
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? Tapetit ja maalia, talonomistajan isoisä.
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? Ne mistä tykkään, usein toisten vanhoja.
      7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä? Pöytä kuivurin vintiltä.
      8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? Pöytä.
      9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? Mihin ei kaikki pöly liiskaannu.
      10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? Varmaan taulun tai oikeastaan luultavasti ikonin,koska kerään niitä.
      11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? Kompromissikasa.

• uppopumppu

Mä sisustin viimeksi kirveellä. Olenko mäkin nyt sitten homoäijä?

(naurua)

• tikru..

1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? - Ei tartte olla

2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? - Yritän, pidän

3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? - Pääsääntöisesti minä sisustan

4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? - On varmaan

5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? - Valkoista on aika paljon, maalattua kuvioiua tapettia, edellinen asukas on valinnut ja maalannut

6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? - Sävyjen ja helppohoitoisuuden mukaan, jos ne vanhat sopii suunnitelmiin

7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä? - Tekstiilejä

8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? - Sävyt

9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? - Kunnolla valaiseva plafondi ;-)

10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? - Kalusteita, jostain?

11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? - Ei ole vielä, kompromisseja on koska en elä yksin

• 1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? Voi tietysti olla, mutta ei se sitä tarkoita että olis. Joillakin miehillä on esteettistä silmää. Joillain naisilla taas ei ole. Eikä nekään ole lesboja.
      2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? Joo, kyllä.
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? Minä sisustan 80% ideointimielessä, toinen toteuttaa enemmän fyysisesti mun ideoita (tyyliin tapetoi jne.) Toisaalta joskus toinenkin voi hankkia yllättäen (esim. huutokaupasta) jotain. Yleensä kuitenkin ottaa vähintään kuvan ja pyytää hyväksyntää.
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? On. Tunnen muutamankin, joita ei yhtään kiinnosta. En osaa sanoa, mitä ajattelvat. Jos mies ei itsekään välitä, niin tuskin se häiritsee?
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Kaikki seinät on tapetoitu. Valkoista ei ole kuin vessoissa, joista toinen kaakeloitu, toinen puolipaneelit tapetti. Niissäkään ei kokonaan valkoista, vain vähän.Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? Joo, olen valinnut tapetit kaikkiin huoneisiin. Gammalsvenskan perinnetapetteja lähes kaikki. Koska wanhassa talossa ollaan. Huoneet on voimakkaasti eri väriset, eli tyyliin: makkari tummanpunainen, kirjasto vihreä, sali keltainen jne.
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? Ne valikoituu tapettien ja muiden tekstiilien mukaan. Räsymatot on tullut teetettyä. Itämaiset matot antiikki/osto ja myyntiliikkeistä ja uusina.
      7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Koulupöytälaatikostoja.Mistä?Ikeasta.
      8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? Esiin kaivettu hirsiseinä paljaana.
      9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? Riippuu huoneesta, mutta sanotaan Jugend-henkinen.
      10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? Jalkalamppu on hakusessa. Antiikkiliikkestä tai huutokaupasta varmaan.
      Aika vähän kompromisseja. Maku on hiotunut aikaa myöten kaikkia asukkaita miellyttäväksi.

• 1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi?
      -ei välttämättä,
      -kyllä parhaani mukaan, pidän
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa?
      -siinä fifty-sixty
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä?
      -on varmasti
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut?
      -vaaleat luonnonvalk./kermanväriset tapetit, kai ne on joku sisustusarkkitehti valinnut joskus 60-luvulla,
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja?
      -minä mietin, ukkelille on sama kunhan jotkut rievut on ikkunoissa, mää tykkään 70-luvun tyylistä sisustuksessa kunhan ei liian levottoman näköistä kuviointia ole..
      -hyllykkö ja pieni lipasto, sukulaiselta.
      -ukkelin satavuotias höyläpenkki, sekä puolet alkukesästä purkamani runkopatjan jousituksesta (mikä pitäis joku päivä saada ripustettua seinälle..)
      -sellainen joka kestää aikaa, ja sopii muuhun sisustukseen, ja sellainen johon ei kolhi päätään..
      -kehyksiä, et sais piirustuksia ja valokuvia seinille, ostan sieltä mistä saa suht edullisesti ja sopivan kokoisia
      -vähän kesken tää on vielä, mutta aika hyvin tänne on kuitenkin saatu kahden ihmisen huonekalut keskenään sopimaan, ja vieläpä itse sovitaan sekaan.. :)

mur

Ei

Mietin kerran kunnolla, niin ei tarvitse jatkuvasti sisustaa.

Aina on päästy yhteistuumin kompromissiin, vaikka usein se on ollut aivan helvetin vaikea.

4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? On. Sellainen nainen olisi taivaanlahja!

Valkoiseksi maalatut.

Sälekaihtimet ja valkoiset pimennysverhot ovat hyvät.

En edes muista. Olohuoneen matto pitäisi vaihtaa paperinarumattoon.

Se, ettei siellä ole kunnon verhoja.

Yksinkertainen plafondi.

Sen maton. Mistä nyt mahtaa halvimmalla saada. Viimeksi kun kyselin, se maksoi 500€, enkä raaskinut ostaa.

Sekä että. Vähän voisi vähemmän olla kukkia ja muuta ryönää, mutta enhän minä voi omine lupineni Rouva Ratikan tavaroita roskiin heittää.

• 1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? -on

2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? -en

3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? -akkojen sisustamia

4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? -on varmaan olemassa, minä en sellasista piittaa

5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? -valkoiset/vaaleat, vaimo valinnut

6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? -uutta kai sen olla pitää ja väriin sopivaa

7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä? -emmä tiedä mikä on ollut viimeisin hankinta, varmaan joku viltti

8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? -tuplakorkea olohuone ja iso takka

9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? -emmä tiärä, joku tanskalaiseen maalaisromanttiseen sisustukseen sopiva

10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? -K-raudasta ostan dc-fixiä ja teippaan työpöytäni tummanruskeaksi

11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? -se on sellainen kuin vaimo haluaa sen olevan ja tämä kelpaa mulle vallan mainiosti

Minulla on valkoiseksi maalatut seinät ja ihan oma päätös.
      Se mikä miellyttää ja otan myös muiden vanhoja jos ne on hyviä, olen nyt antanut pois omia mattoja kun on koira ei voi pitää vaaleita.
      On vaikka mitä, 4 sohvaa, 1 pojan huoneeseen ja sitten tuli olkkariin kanssa yksi iso sohva ja 2 somaa pientä sohvaa, verhoja, sisustustyynyjä, ja sellainen sienna arkkupöytä olkkariin ja vielä on hankkimatta ties mitä. Ja tänään ostin parvisängyn, just tein kaupat tuossa äsken, sellaisen ikean parven ja sen alle tulee sitten se pikkuinen sohva ( mulla on valtava olohuone )
      Uskon että se parvi on aika huomiota herättävä hökötys.

Kristalli
      Maton, varmaan anttilasta
      11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? Teen sellaisen kuin haluan tällä kertaa.

• alv-liskot

1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? EN TIEDÄ
      2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? EN PIDÄ JATKUVASTA SISUATMISESTA
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? MINÄ EN "SISUSTA", MINÄ VAIN HANKIN TAVAROITA TAI KORJAAN JOTAIN
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? ON OLEMASSA JA IHAN SAMA MITÄ AJATTELEVAT
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? VALKOISET, KOLMELLA ERI VALKOISELLA NÄKÖJÄÄN MAALATTU. EI KIINNOSTA, VÄHÄN HUVITTAA JOSKUS KUN OSUU SILMÄÄN
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? EN OTA JOS OVAT RUMIA
      7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä? EN MINÄ SISUSTA!
      8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? ASUNTO, JA SE ON MUUTEN ASUMISTA JA ELÄMISTÄ VARTEN, EIKÄ MITÄÄN SAAKUTAN SISUSTELUA VARTEN
      9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? RIIPPUU YMPÄRISTÖSTÄ, JA JOSKUS TYYLITTÖMYYS EI HAITTAA
      10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? EN YMMÄRTÄNYT KYSYMYSTÄ
      11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? TÄÄLLÄ ON LIIKAA SOTKUA

• 1. Onko sisustusta suunnitteleva mies homo tai vähintään bi? - Onks väliä??
      2. Sisustatko, pidätkö kotisi sisustamisesta? - Tavallaan, koska olen esteetikko ja viihdyn kotona.
      3. Mikä on ollut suhteissasi suhde, kuinka paljon sinä sisustat/kumppani sisustaa? - Ihan yhteispelillä sujui.
      4. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä? - Tottakai on naisia, joita ei sisustus kiinnosta, mutta siitä ei ole aavistustakaan, mitä miehet asiasta ajattelevat. (ei oo tullu mieleen pohtia niin syvällisiä)
      5. Onko kodissasi valkoiset vai toisen väriseksi maalatut seinät? Vai tapetit? Kuka värit/tapetit on valinnut? - Maalia ja tapettia, itse valittua.
      6. Kuinka matot tai verhot valikoituvat? Mietittekö niitä vai otatteko toisten vanhoja? - Nehän valikoituu tietysti vuodenaikojen ja fiilisten mukaan, eli värit ja käytännöllisyys huomioiden.
      7.Mitä uutta sisustukseesi on viimeksi hankittu? Mistä? - Tuikkulyhdyt ikkunoille. Lähikaupasta.
      8.Mikä kodissasi on huomiotaherättävin asia sisustuksellisesti? - Hiekkainen koira sohvassa.
      9. Millainen on tyylikäs kattolamppu? - Semmonen, mis on valo.
      10. Mitä aiot ostaa sisustukseesi seuraavaksi? Mistä? - Kierreportaat.
      11. Onko kotisi sellainen millainen haluat, vai onko se täynnä kompromisseja? - Koti on mitä viihtyisin paikka. Kai se ajan myötä muuttuu ties mihin suuntaan. Kompromissit ovat juuri nyt tarpeettomia.

- Ei ole.

- Kyllä. Tietysti :)

- Ehkä siinä 85%

. Onko olemassa naisia joita ei sisustus kiinnosta? Mitä miehet ajattelevat heistä?

-Valkoiset tai vaaleta tapetit, jotka omistaja valinnut.

Matot ja verkot valikoituvat värin ja tyylin mukaan. Voisin ottaa toisten vanhoja jos ne sopisivat.

- Patsas Afrikasta.. no eikun kaupasta :)

- Tila.. Ööh, se sisustamaton .

- Pidän opalista ja messingistä, mut tyylikäs voi olla joku suureen ja arvokkaan tilan valaisin. Ei ehkä mun kodin valaisin :\

- Sohvan. Mistä tahansa mistä löydän sellaisen mistä pidän - kirppikseltä huonekalukauppaan.

- On just sellainen kuin haluan :)

• klgtrfhhhh

EI se on mitään homojaa vittu kylmät suomalaiset mitä te ajattelette??? mä on ulkomaalainen ja nyt opiskelen siitä einkä ole homoja.. se on vain taide juttuja. miksi aina te miettitte homo ja lesbo juttut????? elämä ei ole näin tyhmä!! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      401
      1158
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1096
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      60
      779
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      15
      670
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      71
      664
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      58