Koko viime talven huhtikuuhun asti olin ollut sen pauloissa, mutta kesällä pääsin siitä eroon. Elokuussa se taas hiukan nosti päätään... mutta sain sen ajetuksi tuonnemmaksi... Mutta nyt nämä pitkät illat ja lisääntyvä pimeys, viima ja sade tuovat sen taas mieleeni... aahh... ja viime lauantaina kauppareissulla käteen sitten osui kaksi... ja eilen... taas kaksi... mutta en vielä avannut niitä... Nyt minulla on pari tuntia aikaa olla yksin rauhassa kotona... luulen, että himo ottaa minut nyt valtoihinsa... aaahhh... menen kohti muovipussia, jossa ne ovat... ohhhh....
Himo
10
59
Vastaukset
- miss ei kirj.
Suklaata? Salmiakkia? Kermaliiköriä? Ei kai vain tupakkaa?
- herttainenhertta
Charlaine Harrisin kirjoja?
ooh... ei... tunnelmavalossa sohvalla... pehmeää kosketusta... rytmikästä liikettä...
- herttainenhertta
Seitsemän veljestä?
No... kyllä... TAVALLAAN... :D
Taisi himoni kohde paljastua!- herttainenhertta
Kiinni jäit. Veljekset himottavat kyllä itseänikin, mutta herttainen hurtta pyrkii osallistumaan vähän turhan läheisesti ja karvaa joutuu joka paikkaan.
herttainenhertta kirjoitti:
Kiinni jäit. Veljekset himottavat kyllä itseänikin, mutta herttainen hurtta pyrkii osallistumaan vähän turhan läheisesti ja karvaa joutuu joka paikkaan.
Karvat siinä tosiaankin sekaantuvat toisiinsa. Minulla on nyt veljeksistä vain ns. Isoveli tässä menossa, turpea, violetti, kasvaa kasvamistaan, jo vaaksan mittainen! Koko ajan mielessä...
- vihtuilija
Voimakkailla käsillään hän levitti ja paljasti jokaisen yksityiskohdan intiimeimmistäkin unelmista.
Niinpäniin. Jörn Donner kannattaa aina...eiku lukeminen....- vihtuilija
Vai kuteminenko se oli...siis kutominen vai mitä se sukkapuikkojen heiluttelu ny onkaan....
Suklaa rasia ja joku siirappinen rakkaustarina ja Me naiset - lehti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251