Suora todiste Luojasta.

a.

Sanassaan Luoja määrittelee ihmisyyden mittapuun. Se on korkealla oleva rima. Mutta se on olemassa.
Kun ihminen tavoittaa tuon riman niin hän tulee kokemaan sen että mitä on todellinen ihmisyys kaikkine hienouksineen joihin kuuluu mm. moraalinen oivallisuus.
Ja kun todellinen ihmisyyden mitta on saavutettu niin ihminen tajuaa selvemmin kuin paraskaan tiedmies ikinä mitään, sen että ihmisyyden on luonut suurenmoisen suunnitelman omaava älyllinen Luoja.

Ne jotka jäävät räpeltämään lokaan kuvitellen olevansa moraalisessa mielessä tuhoon tuomittuja evokkeja ja apinoita joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin elää niinkuin elävät evoluution olemattomien sääntöjen mukaan, eivät tule koskaa tajuamaan sitä ylevyyttä minkä todellinen inhimillinen ihmisyys tuo tullessaan, ja niinpä heiltä jää iäksi tajuamatta se että on olemassa todellinen Luoja.

Tässä vähän mukavaa pohdittavaa viikonlopuksi.

Ja ajatelkaahan tätä. Tuo ihmisyys on tarjottimella teidän edessänne.Mutta ettehän te halua ottaa selvää siitä että mitä se todella on, ettehän?

Ja koska itsepäisen muulin tavoin kieltäydytte edes tutustumasta aiheeseen kunnolla,niin syyttäkää sitten itseänne kun kohtaatte loassa rämpimisen seurauksenne. Ja niitähän riittää. Teillä on kullakin omanne.

44

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo toimii myös täydellisenä todisteena siitä, että Minä olen oikeasti uudestisyntynyt Kristus.

• Pitää muuten lisätä, että olen jopa syntynyt samana päivänä kuin hörhöt väittävät Kristuksen syntyneen, siinä hyvä syy uskoa.

Oikeastihan Jessen synärit oli ihan eri vuodenaikaan.

• a.
        Töppönen kirjoitti:

Pitää muuten lisätä, että olen jopa syntynyt samana päivänä kuin hörhöt väittävät Kristuksen syntyneen, siinä hyvä syy uskoa.

Oikeastihan Jessen synärit oli ihan eri vuodenaikaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Joulu

Niin, olet perillä tästä asiasta, vaan et noista muista.

Luehan Wikin tarina. Huomaa että monet kirkot kielsivät vielä 1800 luvullakin joulun vieton pakanallisena juhlana jota Raamattu ei hyväksy.
        Tänään kaikki pitävät sitä raalatullisena juhlana vaikka eihän se sitä tietenkään ole.

Ja huomaa että monet kirkot kielsivät vielä 2000 luvullakin homouden erittäin raskaana moraalittomuuden syntinä.
        Tänään kaikki ev-luti. evokit pitävät sitä ihan Raamatun hyväksymänä juttuna vaikka eihän se tietenkään sitä ole.

Mitä suurimmalla varmuudella sinullle nämä asiat ovat yhdentekeviä siinä mielessä että silläei ole lainkaan väliä että mitä Raamattu asioista sanoo.

• ++++++++++++++
        a. kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Joulu

Niin, olet perillä tästä asiasta, vaan et noista muista.

Luehan Wikin tarina. Huomaa että monet kirkot kielsivät vielä 1800 luvullakin joulun vieton pakanallisena juhlana jota Raamattu ei hyväksy.
        Tänään kaikki pitävät sitä raalatullisena juhlana vaikka eihän se sitä tietenkään ole.

Ja huomaa että monet kirkot kielsivät vielä 2000 luvullakin homouden erittäin raskaana moraalittomuuden syntinä.
        Tänään kaikki ev-luti. evokit pitävät sitä ihan Raamatun hyväksymänä juttuna vaikka eihän se tietenkään sitä ole.

Mitä suurimmalla varmuudella sinullle nämä asiat ovat yhdentekeviä siinä mielessä että silläei ole lainkaan väliä että mitä Raamattu asioista sanoo.

"Ja huomaa että monet kirkot kielsivät vielä 2000 luvullakin homouden erittäin raskaana moraalittomuuden syntinä.
        Tänään kaikki ev-luti. evokit pitävät sitä ihan Raamatun hyväksymänä juttuna vaikka eihän se tietenkään sitä ole."

Sanoo henkilö joka metsästää pikkupoikia pakettiautollaan.

• asianharrastaja

"..ihminen tajuaa selvemmin kuin paraskaan tiedmies ikinä mitään, sen että ihmisyyden on luonut.."

Historiallinen hetki. Luovut rakkaimmasta väitteestäsi, kun et ole pystynyt nimeämään tiedemiehiä, joiden olet jankuttanut hylänneen evoluutioteorian ja alkuräjähdyksen. Siirryt itse luomisen takuumieheksi.

• a.

Ei evokkia voi pakottaa näkemään älyllistä luomista. Tieteeen faktatkaan eivät siinä auta. Se pitää kokea. Kyse on henkisestä lukosta joka estää näkemästä tieteellisä todisteita oikeassa valossa, siis ihan ilman mielikuvituslisiä.

Toistan avauksen väitteen rautalangasta vääntäen eikä asianharrastaja silloinkaan sitä ymmärrä, ei vaikka avaus oli ihan varmasti kyllin selvä.
        Mutta kuitenkin: Raamattu sanoo että "Herran pelko on viisauden alku".
        Evokki ei tajua että miten, eihän?( Evokki sanoo että jumalanpelko on peestä, tietenkin).

No, minäpä kerron. Työtoverisi kenkkuilee sinulle. Maksat samalla mitalla. Mitä tapahtuu? Vihanpito syvenee.

Vaihtoehto 2. Tee kuten Raamattu sanoo, ja ole hänelle aidosti ystävällinen jossain tilanteessa kun sellainen kohdalle sattuu. Seuraus: Vihanpito vähenee.

Kysymys kuuluu: Oliko viisasta pelätä Herraa ja kostaa paha hyvällä, vai tehdä evomoraalin mukaan taisetelemalla elintilasta?

Herran pelko opetti sinulle nyt murusen sitä viisautta jota Raamatun moraalinen oivallisuus on täynnä.

Asianharrastaja, nyt on totuuden paikka. Kerrohan että ymmärsitkö jujun vai ei?
        Kaikki muut ymmärsivät.

• ++++++++++++++
        a. kirjoitti:

Ei evokkia voi pakottaa näkemään älyllistä luomista. Tieteeen faktatkaan eivät siinä auta. Se pitää kokea. Kyse on henkisestä lukosta joka estää näkemästä tieteellisä todisteita oikeassa valossa, siis ihan ilman mielikuvituslisiä.

Toistan avauksen väitteen rautalangasta vääntäen eikä asianharrastaja silloinkaan sitä ymmärrä, ei vaikka avaus oli ihan varmasti kyllin selvä.
        Evokki ei tajua että miten, eihän?( Evokki sanoo että jumalanpelko on peestä, tietenkin).

No, minäpä kerron. Työtoverisi kenkkuilee sinulle. Maksat samalla mitalla. Mitä tapahtuu? Vihanpito syvenee.

Vaihtoehto 2. Tee kuten Raamattu sanoo, ja ole hänelle aidosti ystävällinen jossain tilanteessa kun sellainen kohdalle sattuu. Seuraus: Vihanpito vähenee.

Kysymys kuuluu: Oliko viisasta pelätä Herraa ja kostaa paha hyvällä, vai tehdä evomoraalin mukaan taisetelemalla elintilasta?

Herran pelko opetti sinulle nyt murusen sitä viisautta jota Raamatun moraalinen oivallisuus on täynnä.

Kaikki muut ymmärsivät.

"Kysymys kuuluu: Oliko viisasta pelätä Herraa ja kostaa paha hyvällä, vai tehdä evomoraalin mukaan taisetelemalla elintilasta?"

Oletko jo lopettanut pikkupoikien raiskaamisen? Vastaa ensin mun kysymykseen niin sen jälkeen minä olen vastaamatta sinun kompleksikysymykseesi.

"Herran pelko opetti sinulle nyt murusen sitä viisautta jota Raamatun moraalinen oivallisuus on täynnä."

Eli et ole paha ihminen vain sen takia koska pelkäät jumalaa?

Muiden ihmisten takia pidä uskosi.

• a. kirjoitti:

Kaikki muut ymmärsivät.

"Herran pelko on viisauden alku"

Niin, minkä viisauden? Onko viisaus sitä mitä sinä palvot läpimädässä uskossasi?

• a.
        ++++++++++++++ kirjoitti:

"Kysymys kuuluu: Oliko viisasta pelätä Herraa ja kostaa paha hyvällä, vai tehdä evomoraalin mukaan taisetelemalla elintilasta?"

Oletko jo lopettanut pikkupoikien raiskaamisen? Vastaa ensin mun kysymykseen niin sen jälkeen minä olen vastaamatta sinun kompleksikysymykseesi.

"Herran pelko opetti sinulle nyt murusen sitä viisautta jota Raamatun moraalinen oivallisuus on täynnä."

Eli et ole paha ihminen vain sen takia koska pelkäät jumalaa?

Muiden ihmisten takia pidä uskosi.

Kas kas, palstallamme on sofistikin.

Minä olen palstan ystävällisin ihminen koska tarjoilen jatkuvastiminua herjaaville evokeille mahdollisuutta avata silmänsä näkemään että todellinjen ihmisen arvolle sopiva elämäkin olemassa ja se tuottaa valtavan paljon enemmän onnellisuutta kuin ahne, itsekäs, opportunistinen elintilasta taisteleminen.

Ja muistakaahan että jokunen tunnettu niikki palstalla on jo ilmaissutkin luopuneensa evoluutioteoriasta minun ansiostani.
        Iloitsen heistä suuresti. En ole täällä turhaan. Jolkainen sielu on minulle kallis.

Raamattu sanoo että rakkaus kestää kaiken.
        Minun rakkauteni ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan ja ihmisyyden antajaa kohtaan saa minut auttamaan pimeintäkin syntisäkki-evokkia, jopa raakaa julmuria aborttitehtailija-hoitsuakin avaamaan silmiänsä todelliselle elämälle.

Mitä jalompaaa joku voisi tehdä?

Joten olette minulle kiitollisuudenvelassa vaikka ette sitä tajuakaan juuri nyt.
        Tulette tajuamaan sen siinä vaiheessa kun kertomani pikkuiset asiat kasautuvat aivokuolrellenne suureksi makroevoluuttiseksi rykelmäksi ja saavat aikaan myönteisen mutaation ajatteluunne ja kykenette oivaltamaan kertomieni lukuisten todisteiden valossa todellisuuden ja se auttaa teitä palaamaan harhamaailmasta reaalimaailmaan ja reaalitieteen pariin ja hylkäämään evoluutioteorian järjettömyytenä.

Uskokaa pois. Pahan kostaminen hyvällä on henkisesti hyvin palkitsevaa.

• a.
        ravenlored kirjoitti:

Niin, minkä viisauden? Onko viisaus sitä mitä sinä palvot läpimädässä uskossasi?

Kuten arvelinkin, niin viisainkaan evokki ei tajunnut yksinkertaisimpaakaan esimerkkiäni.

Evokit taistelevat elintilasta evoluution keinoin niin sokealla kiivaudella että eivät näe mitään viisautta siinä että kostaa pahan hyvällä ja yhden vihamiehen vähemmän.

Herran pelko on sitä että tottelee Jumalan sanaa vaikka ei tajuaisikaan että mitä hyötya siitä voisi olla. Mutta havaittuaan tottelemisen hyvät seuraukset joita ei osannut odottaa, opettaa sen että Herran pelon mukaan toiminen olikin viisasta.

Ja mietihän tätä. Kun pyrkii ihan kaikessa elämässään toimimaan Herran pelossa Jumalan sanan erinomaisen viisauden mukaan, niin tulee läpi elämänsä hyötymään siitä niin valtavan paljon että jo ihan sen perusteella voi tulla ihan selkeästi tajuamaan että Raamatun on todellakin kirjoittanut hyödyksemme älyllinen ihmisistä välittävä Luoja.

Toisaalta tämä selväköisyyden hetki jääkin sitten niiltä tajuamatta jotka räpeltävät evokkimoraalin lokalammikossa ongelmia etsien läpi kurjan ja surkean kiroilevan Apomaisen elämänsä jota kukaan ei kadehdi.

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

Minä olen palstan ystävällisin ihminen koska tarjoilen jatkuvastiminua herjaaville evokeille mahdollisuutta avata silmänsä näkemään että todellinjen ihmisen arvolle sopiva elämäkin olemassa ja se tuottaa valtavan paljon enemmän onnellisuutta kuin ahne, itsekäs, opportunistinen elintilasta taisteleminen.

Ja muistakaahan että jokunen tunnettu niikki palstalla on jo ilmaissutkin luopuneensa evoluutioteoriasta minun ansiostani.
        Iloitsen heistä suuresti. En ole täällä turhaan. Jolkainen sielu on minulle kallis.

Minun rakkauteni ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan ja ihmisyyden antajaa kohtaan saa minut auttamaan pimeintäkin syntisäkki-evokkia, jopa raakaa julmuria aborttitehtailija-hoitsuakin avaamaan silmiänsä todelliselle elämälle.

Joten olette minulle kiitollisuudenvelassa vaikka ette sitä tajuakaan juuri nyt.
        Tulette tajuamaan sen siinä vaiheessa kun kertomani pikkuiset asiat kasautuvat aivokuolrellenne suureksi makroevoluuttiseksi rykelmäksi ja saavat aikaan myönteisen mutaation ajatteluunne ja kykenette oivaltamaan kertomieni lukuisten todisteiden valossa todellisuuden ja se auttaa teitä palaamaan harhamaailmasta reaalimaailmaan ja reaalitieteen pariin ja hylkäämään evoluutioteorian järjettömyytenä.

"Ja muistakaahan että jokunen tunnettu niikki palstalla on jo ilmaissutkin luopuneensa evoluutioteoriasta minun ansiostani."

Tarkoitat siis niitä tämänsisältöisiä viestejä, jotka varkain kirjoitit heidän nikeillään.

• asianharrastaja kirjoitti:

"Ja muistakaahan että jokunen tunnettu niikki palstalla on jo ilmaissutkin luopuneensa evoluutioteoriasta minun ansiostani."

Tarkoitat siis niitä tämänsisältöisiä viestejä, jotka varkain kirjoitit heidän nikeillään.

Tämä meidän kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan paljusta, pesee itseään vähän väliä valkoiseksi vaikka tunkee palstalle surutta hirvinautatuubaansa ja haukkuu siinä sivussa sitten viattomatkin.

Olisi nyt ennemmin huolissaan omasta taivaspaikastaan ja aloittaisi rehellisyydellä itseään kohtaan.

Joten kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan parrasta, pussatkoon hirvinautaansa niin kauan, kunnes tekee parannuksen valehtelustaan ja vääritelystään

• a.
        ravenlored kirjoitti:

Minun oma viisuteni heijastuu kauniista ja ystävällisestä ja perillemenvästä tavastavani puhutella evokkeja.

Tässä vaihtoehtoinen hellari-lestadiolinen tapa puhutella: Sinä Saatanan kurja perkellen sikiö.....tee parannus." Meniskös tuo paremmin perille?

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

Minun oma viisuteni heijastuu kauniista ja ystävällisestä ja perillemenvästä tavastavani puhutella evokkeja.

Tässä vaihtoehtoinen hellari-lestadiolinen tapa puhutella: Sinä Saatanan kurja perkellen sikiö.....tee parannus." Meniskös tuo paremmin perille?

Rehellisemmin hän silti mielipiteensä ilmaisee kuin sinä.

• a. kirjoitti:

Kuten arvelinkin, niin viisainkaan evokki ei tajunnut yksinkertaisimpaakaan esimerkkiäni.

Evokit taistelevat elintilasta evoluution keinoin niin sokealla kiivaudella että eivät näe mitään viisautta siinä että kostaa pahan hyvällä ja yhden vihamiehen vähemmän.

Herran pelko on sitä että tottelee Jumalan sanaa vaikka ei tajuaisikaan että mitä hyötya siitä voisi olla. Mutta havaittuaan tottelemisen hyvät seuraukset joita ei osannut odottaa, opettaa sen että Herran pelon mukaan toiminen olikin viisasta.

Ja mietihän tätä. Kun pyrkii ihan kaikessa elämässään toimimaan Herran pelossa Jumalan sanan erinomaisen viisauden mukaan, niin tulee läpi elämänsä hyötymään siitä niin valtavan paljon että jo ihan sen perusteella voi tulla ihan selkeästi tajuamaan että Raamatun on todellakin kirjoittanut hyödyksemme älyllinen ihmisistä välittävä Luoja.

Toisaalta tämä selväköisyyden hetki jääkin sitten niiltä tajuamatta jotka räpeltävät evokkimoraalin lokalammikossa ongelmia etsien läpi kurjan ja surkean kiroilevan Apomaisen elämänsä jota kukaan ei kadehdi.

Totteelee jumalan sanaa, siitähän joutuu nykypäivänä sivistysvaltiossa vankilaan....

• a.
        ravenlored kirjoitti:

Totteelee jumalan sanaa, siitähän joutuu nykypäivänä sivistysvaltiossa vankilaan....

Tuo Luet julkisesti Room. 1. luvun kadunkulmassa, niin se on vihapuhe homoja vastaan ja kohta lusit.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Suosittelisin kuitenkin että kaikissa homoparien siunaamistilaisuuksissa luettaisiin Room. 1.luku koska jos homot haluavat Jumalan siunauksen liitolleen niin tottahan siiihen siunaamistilaisuuteen kuuluu Jumalan sanan lukemista.

Erityuisesti tulis painottaa sanoja "Luonnonvastaisuutta ja riettautta."
        Sovitaanko näin?

• ++++++++++++
        a. kirjoitti:

"Iloitsen heistä suuresti. En ole täällä turhaan. Jolkainen sielu on minulle kallis."

Missä sanotaan, että uskolla evoluutioon on merkitystä, muuten kuin, että se saattaa olla merkki mielisairaudesta (todellisuuden kieltäminen)?

"Minun rakkauteni ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan ja ihmisyyden antajaa kohtaan saa minut auttamaan pimeintäkin syntisäkki-evokkia, jopa raakaa julmuria aborttitehtailija-hoitsuakin avaamaan silmiänsä todelliselle elämälle."

Miten todelliseen elämään voi kuulua todellisuuden (evoluution) kieltäminen?

• +++++++++
        a. kirjoitti:

"Evokit taistelevat elintilasta evoluution keinoin niin sokealla kiivaudella että eivät näe mitään viisautta siinä että kostaa pahan hyvällä ja yhden vihamiehen vähemmän."

Hakkaat olkiukkoa.

"Herran pelko on sitä että tottelee Jumalan sanaa vaikka ei tajuaisikaan että mitä hyötya siitä voisi olla. Mutta havaittuaan tottelemisen hyvät seuraukset joita ei osannut odottaa, opettaa sen että Herran pelon mukaan toiminen olikin viisasta."

Onko ihmisen tekemisessä orjaksi hyviä seurauksia tai kansamurhan toteuttamisessa?

Kaikki mitä Raamatun jumala käskee tai sallii ei ole hyvää.

"Ja mietihän tätä. Kun pyrkii ihan kaikessa elämässään toimimaan Herran pelossa Jumalan sanan erinomaisen viisauden mukaan, niin tulee läpi elämänsä hyötymään siitä niin valtavan paljon että jo ihan sen perusteella voi tulla ihan selkeästi tajuamaan että Raamatun on todellakin kirjoittanut hyödyksemme älyllinen ihmisistä välittävä Luoja."

Eli jo uskomalla jumalaan pystyy uskottelemaan itsensä uskomaan, että raamattu on jumalan kirjoittama?

Vau älä ihmeessä!

• ++++++++++++++++++
        a. kirjoitti:

Tuo Luet julkisesti Room. 1. luvun kadunkulmassa, niin se on vihapuhe homoja vastaan ja kohta lusit.

Suosittelisin kuitenkin että kaikissa homoparien siunaamistilaisuuksissa luettaisiin Room. 1.luku koska jos homot haluavat Jumalan siunauksen liitolleen niin tottahan siiihen siunaamistilaisuuteen kuuluu Jumalan sanan lukemista.

Sovitaanko näin?

"Suosittelisin kuitenkin että kaikissa homoparien siunaamistilaisuuksissa luettaisiin Room. 1.luku koska jos homot haluavat Jumalan siunauksen liitolleen niin tottahan siiihen siunaamistilaisuuteen kuuluu Jumalan sanan lukemista."

Ilman muuta jos jumala tulee alas henkilöäkohtaisesti sanansa sanoman.

Eihän ihmisen kirjoittamaan, editoimaan ja joskus väärentämään kirjaan voi luottaa.

• a. kirjoitti:

Sovitaanko näin?

Multinilkilkillä taas haaveita poikarakkaudesta?

• a.
        +++++++++ kirjoitti:

"Evokit taistelevat elintilasta evoluution keinoin niin sokealla kiivaudella että eivät näe mitään viisautta siinä että kostaa pahan hyvällä ja yhden vihamiehen vähemmän."

Hakkaat olkiukkoa.

"Herran pelko on sitä että tottelee Jumalan sanaa vaikka ei tajuaisikaan että mitä hyötya siitä voisi olla. Mutta havaittuaan tottelemisen hyvät seuraukset joita ei osannut odottaa, opettaa sen että Herran pelon mukaan toiminen olikin viisasta."

Onko ihmisen tekemisessä orjaksi hyviä seurauksia tai kansamurhan toteuttamisessa?

Kaikki mitä Raamatun jumala käskee tai sallii ei ole hyvää.

"Ja mietihän tätä. Kun pyrkii ihan kaikessa elämässään toimimaan Herran pelossa Jumalan sanan erinomaisen viisauden mukaan, niin tulee läpi elämänsä hyötymään siitä niin valtavan paljon että jo ihan sen perusteella voi tulla ihan selkeästi tajuamaan että Raamatun on todellakin kirjoittanut hyödyksemme älyllinen ihmisistä välittävä Luoja."

Eli jo uskomalla jumalaan pystyy uskottelemaan itsensä uskomaan, että raamattu on jumalan kirjoittama?

Vau älä ihmeessä!

Ei noin, vaan Raamattua noudattamalla löytää todellisen ihmisyyden, ja sen löydettyään löytää tosi Jumaluuden.

Muuten Jumalan olemassaolon voi tietysti havainnoida ihan vain luonnostakin, esim. fossiileista ja kaikesta sattumaa älykkäämmästä luonnon toiminnasta, mutta tarkempi Jumalan persoonallisuuden tuntemus tapahtuu vain siten että Lukee ja noudattaa Raamatun elämänohjeita.

Tuliko tämä nyt selväksi? (Eipä tietenkään, eihän?)

• a. kirjoitti:

Kaikki muut ymmärsivät.

"Ei evokkia voi pakottaa näkemään älyllistä luomista. Tieteeen faktatkaan eivät siinä auta."

Mitkä tieteen faktat? Lähdeviittaus vertaisarvioituun, tieteellisella foorumilla julkaistuun artikkeliin riittää.

• synti suuri surkia

Itkua ja hammastenkiristystäkö tässä taas manataan eräiden osaksi?

• a.

Kristittyjen, joo.

• a.

Ei suinkaan vaan sen voi jokainen päättää ihan itse, että ottaako osakseen itkun ja hammasten kiristyksen vaiko onnellisemman tulevaisuuden.

Reilu peli, vai mitä? Saat ihan itse valita. Luoja vain suosittelee parempaa elämäntapaa, mutta ei pakota.
        Luoja näyttää kaikille avoimen oven ikuiseen elämään, mutta kenenkään ei ole pakko astua siitä ovesta.

Ota huomioon myös se että vaihtoehtona ei suinkaan ole helvetin tuli, eli Jumala ei uhkailemalla pakota ketään kuten hellari-lessukirkot opettavat vaan ei enää ev.lt. kirkkokaan opeta.
        Vaihtoehtona on vain kaiken ajttelun päättyminen lempeästi ikuiseen unohdukseen kuolinhetkelläsi. Se voi olla jo tänään joten hoputa nyt kuitenkin aivojasi rehellisempään asioiden arvioitiin kuin tähän asti.

Aojattele nut kuitenkin tätä: Eikö se olisi hiukan kurjaa ajatella sitten tunpuoleisessa elottomuuden tilassa että ikuinen todellinen ihmisille tarkoitettu hyvä elämä Jumalan lupaamassa uudessa maassa jäi saavuttamatta vain sen takia että elin ahneen itsekeskeisen elämän suomatta ajatustakaan sille mahdollisuudelle että jotain parempaakin olisi voinut olla olemassa. Varsinkin kun sitä sinulle voimakkaasti suositeltiin.

• a. kirjoitti:

Ei suinkaan vaan sen voi jokainen päättää ihan itse, että ottaako osakseen itkun ja hammasten kiristyksen vaiko onnellisemman tulevaisuuden.

Reilu peli, vai mitä? Saat ihan itse valita. Luoja vain suosittelee parempaa elämäntapaa, mutta ei pakota.
        Luoja näyttää kaikille avoimen oven ikuiseen elämään, mutta kenenkään ei ole pakko astua siitä ovesta.

Ota huomioon myös se että vaihtoehtona ei suinkaan ole helvetin tuli, eli Jumala ei uhkailemalla pakota ketään kuten hellari-lessukirkot opettavat vaan ei enää ev.lt. kirkkokaan opeta.
        Vaihtoehtona on vain kaiken ajttelun päättyminen lempeästi ikuiseen unohdukseen kuolinhetkelläsi. Se voi olla jo tänään joten hoputa nyt kuitenkin aivojasi rehellisempään asioiden arvioitiin kuin tähän asti.

Aojattele nut kuitenkin tätä: Eikö se olisi hiukan kurjaa ajatella sitten tunpuoleisessa elottomuuden tilassa että ikuinen todellinen ihmisille tarkoitettu hyvä elämä Jumalan lupaamassa uudessa maassa jäi saavuttamatta vain sen takia että elin ahneen itsekeskeisen elämän suomatta ajatustakaan sille mahdollisuudelle että jotain parempaakin olisi voinut olla olemassa. Varsinkin kun sitä sinulle voimakkaasti suositeltiin.

» ajatella sitten tunpuoleisessa elottomuuden tilassa»

Oletko koskaan huomannut, ettei kirjoituksissasi ole logiikan hitusta eikä järjen hiventä?

• a.
        Töppönen kirjoitti:

» ajatella sitten tunpuoleisessa elottomuuden tilassa»

Oletko koskaan huomannut, ettei kirjoituksissasi ole logiikan hitusta eikä järjen hiventä?

Ajattelin vain sitä että kuolinhetkellä evokkia kuitenkin ketuttaa niin maan penteleen vietävästi se ettei tullut edes sitä yhtä kertaa luettua Raamattua lävitse, ja siksi tuo armoton ketututus kyllä jatkuu vielä hetkisen kuoleman jälkeenkin.

• a. kirjoitti:

Ajattelin vain sitä että kuolinhetkellä evokkia kuitenkin ketuttaa niin maan penteleen vietävästi se ettei tullut edes sitä yhtä kertaa luettua Raamattua lävitse, ja siksi tuo armoton ketututus kyllä jatkuu vielä hetkisen kuoleman jälkeenkin.

No minä kyllä olen kyseisen opuksen ihan ajatuksella ahminut, että ompahan sekin tullut tehtyä
        Vaikka buddhalaisista pidänkin, en usko kuolemanjälkeiseen elämään. Kristityistä kuolemanjälkeiseen uskovista en edes pidä, koska he ovat niin itsekeskeisiä omaan napaan tuijottelijoita..

• a.

Luojani Allah on paras.

Kristityt ovat vain sotaisia sontiaisia.

Tämä Sika =0. nimimerkin Kristitty on oivat esimerkki Kristittyjen ylimielisestä kusipäisyydestä, Amen :D

Kristityt, tutustuisitte muihinkin uskontoihin, ettekä ampuisi kaikkia kuten Natseina ollessanne: Ja koska itsepäisen muulin tavoin kieltäydytte edes tutustumasta aiheeseen kunnolla,niin syyttäkää sitten itseänne kun kohtaatte loassa rämpimisen seurauksenne. Ja niitähän riittää. Teillä on kullakin omanne.
      Natsitkin joutuivat lopulta antaantumeen ,kun houra Jeesus ei auttanut!

Jeesus on aviottoman seksin mätä hetelmä.

• Mitähän "moraalinen oivallisuus" tällä kertaa tarkoittaa?

• a.

Voihan vitalis, tuota teko a.:ta. Eihän tuo näytä lopettavan koskaan.
        Epäilen vahvasti että se on hermonsa menettänyt Molocci.

Meinaa että sen ilmaantuminen palstalle ajoittuu niin tasan tarkasti siihen hetkeen kun Molo pillastui minulle kun ystävällisesti autoin häntä näkemään vaimoni herjaamisen jälkeen että hän itse elelee haureudessa äpärälapsia siitellen.

Tällä kertaa ajoitus on täsmällisen tarkka ihan ilman hiili14-ajoitustakin.

Tyvärr.

Tältä se nyt vaan näyttää. Ihan selvästi.

• +++++++++++++++

"Tässä vähän mukavaa pohdittavaa viikonlopuksi."

Minua ei ainakaan kiinnosta arvailla kuinka monta pikkupoikaa aiot kaapata ikkunattomaan pakettiautoosi tänä viikonloppuna, mutta kiitos kuitenkin.

• a.

Minun pakussa on kylläkin ihan ikkunat.
        Ja niin on leikkuupuimurissakin ja jopa perunannostokoneessa vaikka sillä ei juuri nyt ei ole pellolle menemistä kun on vaot täynnä vettä.

Perunasadon rippeet jäivät floodin alle. Typerää että pitää taas hakea satokorvauksia ihan pikku jutun takia. Minulle asialla ei ole juuri mitään merkitystä mutta naapurien takia täytyy ilmoittaa omat oikeat lukemat.

Olisi erinomainen asia jos ihan joka työneliömetri saataisiin päivälleen tilastoitua satelliittien avulla jonain päivänä ettei tarvitsisi itse raportoida ihan kaikkea.

Tosin tänään oli toinen kuiva päivä peräkkäin ja vettä ei enää paljoakaan juuri pellolle vilkaistuani näy, joten huomenna täytyy käydä katsastamassa josko pellolle pääsi.
        Todennäköisesti potut ovat kuitenkin arvottomia, siis hukkuneet.
        Niistä voisi kuitenkin saada tärkkelystä jos ne saisi suhteilla nopeasti Lapualle.

• kjäh kjäh!
        a. kirjoitti:

Minun pakussa on kylläkin ihan ikkunat.
        Ja niin on leikkuupuimurissakin ja jopa perunannostokoneessa vaikka sillä ei juuri nyt ei ole pellolle menemistä kun on vaot täynnä vettä.

Perunasadon rippeet jäivät floodin alle. Typerää että pitää taas hakea satokorvauksia ihan pikku jutun takia. Minulle asialla ei ole juuri mitään merkitystä mutta naapurien takia täytyy ilmoittaa omat oikeat lukemat.

Olisi erinomainen asia jos ihan joka työneliömetri saataisiin päivälleen tilastoitua satelliittien avulla jonain päivänä ettei tarvitsisi itse raportoida ihan kaikkea.

Tosin tänään oli toinen kuiva päivä peräkkäin ja vettä ei enää paljoakaan juuri pellolle vilkaistuani näy, joten huomenna täytyy käydä katsastamassa josko pellolle pääsi.
        Todennäköisesti potut ovat kuitenkin arvottomia, siis hukkuneet.
        Niistä voisi kuitenkin saada tärkkelystä jos ne saisi suhteilla nopeasti Lapualle.

Vai on oikein päältä ajettava perunannostokone, kun ikkunat on. Taitaa olla perunalla sitten isompikin ala.
        Taidankin seuraavan kerran, kun poikkean bisnesasioissa Kauhavan agrimarketissa, niin kysellä vähän.
        Niitä ei ihan jokapojalla olekaan, nitä päältäajettavia. Kyllä tää tästä vielä selviää...

• "Noille evokeille on vain joksus niin mukava syöttää puutaheinää, ei ne yleensä mitään huomaa."

Juuri tästä syystä täällä ei enää uskota sanaakaan siitä, mitä kirjoitat. Olet aivan liian monta kertaa jäänyt kiinni muistakin kuin maailmankatsomuksellisista valeista. Olet itse syönyt oman uskottavuutesi rippeetkin. Tyhmyyden voi ymmärtää ja antaa anteeksi, tahallista ja toistuvaa epärehellisyyttä ei.

• a.
        ergg1 kirjoitti:

"Noille evokeille on vain joksus niin mukava syöttää puutaheinää, ei ne yleensä mitään huomaa."

Juuri tästä syystä täällä ei enää uskota sanaakaan siitä, mitä kirjoitat. Olet aivan liian monta kertaa jäänyt kiinni muistakin kuin maailmankatsomuksellisista valeista. Olet itse syönyt oman uskottavuutesi rippeetkin. Tyhmyyden voi ymmärtää ja antaa anteeksi, tahallista ja toistuvaa epärehellisyyttä ei.

Ergg1 nyt on joka tapauksessa väittänyt ihan jokaista koskaan sanomaani tieteellistä faktaa vastaan ihan vain vastaanväittämisen ilosta joten ergg1n mielipiteitä tässä nyt lasketa.

Sitäpaitsi tuo vastaukseni linkkeineen oli se vitsi.

Tottahan toki minun perunan-nostokoneyhdistelmässä on ilmastoitu lasikoppi tietsikoineen päivineen.
        En Puhunut päältä ajettavuudesta mitään, se oli tuon maajussin oma päätelmä.

Evokit nyt vaan ovat niin tyhmiä että niille pitää jokainen vitsikin selittää.

• a. kirjoitti:

Ergg1 nyt on joka tapauksessa väittänyt ihan jokaista koskaan sanomaani tieteellistä faktaa vastaan ihan vain vastaanväittämisen ilosta joten ergg1n mielipiteitä tässä nyt lasketa.

Sitäpaitsi tuo vastaukseni linkkeineen oli se vitsi.

Tottahan toki minun perunan-nostokoneyhdistelmässä on ilmastoitu lasikoppi tietsikoineen päivineen.
        En Puhunut päältä ajettavuudesta mitään, se oli tuon maajussin oma päätelmä.

Evokit nyt vaan ovat niin tyhmiä että niille pitää jokainen vitsikin selittää.

"Ergg1 nyt on joka tapauksessa väittänyt ihan jokaista koskaan sanomaani tieteellistä faktaa vastaan..."

Näin on tapahtunut hyvin harvoin, koska et juuri tieteellisiä faktoja harrasta. Tiedätkö, mitä tarkoittaa 'tieteellinen fakta'?

"...ihan vain vastaanväittämisen ilosta joten ergg1n mielipiteitä tässä nyt lasketa."

Sen päättää jokainen lukija kohdallaan itse, sinulla ei tähänkään asiaan ole itsesi ulkopuolella minkäänlaista valtaa.

"Sitäpaitsi tuo vastaukseni linkkeineen oli se vitsi."

Voi, kun en aina jaksa ymmärtää yleviä ja älykkäitä vitsejäsi.

"Evokit nyt vaan ovat niin tyhmiä että niille pitää jokainen vitsikin selittää."

Jälleen kerran 'evokkius' selittää kaikki maailman typeryydet ja vääryydet. Itsessäsi ei tietenkään ole tässäkään asiassa mitään vikaa.

• Eipä juuri vakuuta

Tyypillistä talebaani-schaissea. Ainoa "todiste" on se, että jos et ymmärrä niin vika on sinussa. Samalla tavalla voi sanoa jokainen harhainen skitsofreenikkokin: jos et koe maaimaa samanlaiseksi kuin minä, niin olet vain alemmalla henkisellä tasolla tai sitten osa sitä globaalia salaliittoa, joka minua vastaan on olemassa.

Hölmön kirjoittajan hölmö avaus.

• a.

Ihan asiallinen avaus.

Raamattu on ymmärtäväisempi kirja kun luuletkaan. Kyllä se ottaa huomioon sen että ei kukaan käänny hetkessä viisauteen. Se on mahdotonta sillä todellinen viisaus pitää hankkia pitkän kokemuksen myötä. Siis pitää ensin ottaa selvää että mitkä ovat Raamatun elämänohjeet kristityille ja sitten niitä pitää soveltaa elämäänsä jonkin aikaa hyvin tarkoin. Tässä vaiheessa ei vielä tarvita tippaakaan uskoa Jumalan olemassaoloon. Riittää kun vain testaat oppimiasi asioita.
        Raamattu näet sanoo uskottomille että : "Maistakaa ja katsokaa että Herra on hyvä."
        Siis miksi jättää maistamatta?

Ja jos jättää maistamatta, niin kenen muun vika se on kuin oma vika?

Hölmö on se joka maistaa, niinkö?

Ps. Nyt alan hiljalleen tajuamaan evokkien ajatusmaailmaa. Siihen kuuluu se että asioista ei haluta ottaa selvää jos se vaatii hiukan vaivannäköä ja niinpä jäädään tomppeleina hillumaan tälle palstalle.

• a.
        a. kirjoitti:

Ihan asiallinen avaus.

Raamattu on ymmärtäväisempi kirja kun luuletkaan. Kyllä se ottaa huomioon sen että ei kukaan käänny hetkessä viisauteen. Se on mahdotonta sillä todellinen viisaus pitää hankkia pitkän kokemuksen myötä. Siis pitää ensin ottaa selvää että mitkä ovat Raamatun elämänohjeet kristityille ja sitten niitä pitää soveltaa elämäänsä jonkin aikaa hyvin tarkoin. Tässä vaiheessa ei vielä tarvita tippaakaan uskoa Jumalan olemassaoloon. Riittää kun vain testaat oppimiasi asioita.
        Raamattu näet sanoo uskottomille että : "Maistakaa ja katsokaa että Herra on hyvä."
        Siis miksi jättää maistamatta?

Ja jos jättää maistamatta, niin kenen muun vika se on kuin oma vika?

Hölmö on se joka maistaa, niinkö?

Ps. Nyt alan hiljalleen tajuamaan evokkien ajatusmaailmaa. Siihen kuuluu se että asioista ei haluta ottaa selvää jos se vaatii hiukan vaivannäköä ja niinpä jäädään tomppeleina hillumaan tälle palstalle.

Evokit - Eli EvankelisLuterilaiset siat jaksavat ihmetyttää minua jatkuvasti.

Raamattukaan ei ostata tulkita ja pelätään kaikkea uutta. koska se vaatii hiukan vaivannäköä ja niinpä jäädään tomppeleina hillumaan tälle palstalle, eli Uskonnot ja uskomukset /

EvankelilaisLuterilaiset kylähullut painukaa jo vittuun uskonnostani!

• asianharrastaja

Saarnanpätkiähän tämä trollimme on siirtynyt tarjoilemaan, sujautellen mukaan omakehun vilautuksiaan:

"..eivät tule koskaa tajuamaan sitä ylevyyttä minkä todellinen inhimillinen ihmisyys tuo tullessaan,.."

Vaatii melkoisen tyhmäröyhkeyden esitellä näitä helskyttelyjä suorina todisteina mistään konkreettisesta. Mutta sitähän jb-multinilkillä tunnetusti on.

• a.

Niin, vieratahan se on evokeille todellinen ylevä ihmisyys. Niin kaukainen asia että he pitävät sitä mohdottomuutena.

Tästä muistuikin mieleen Ev.Lút kirkon pää-äänenkannattajan kotimaalehden (Jonka ex päätoimittaja oli naimisissa oleva huoripukki, omin silmin näin.) toimittaja joka sanoi tästä USA.sta tulleesta villityksestä jossa nuoret julkisesti sitoutuivat pysymään koskemattomina avioliittoonsa asti, että tuollainen on vierasta Ev. Lut . kirkolle.

No niinhän se on. Siksi Ev. Lut.-evokeilla on monien nuolaisemia hutsuja vaimoinaan. Yök.
        Minä en nuolaisi toisen nuolaisemaa jäätelä vaikka saisin siitä maksun.

Ja siksi kysynkin että onko palstalle ketään toista joka ajattelee samoin?

Huomatkaa että minä olen oman uskontontoni kanssa ihan yksin, sillä kuulun varhaiskristilliseen seurakuntaan yhdessä Paavalin ja Pietarin kanssa. Meillä kaikilla oli sama käsitys tästä asiasta. Mutta onko kenelläkään palstalla samaa ajatusta tänä aikana?

• a.
        a. kirjoitti:

Niin, vieratahan se on evokeille todellinen ylevä ihmisyys. Niin kaukainen asia että he pitävät sitä mohdottomuutena.

Tästä muistuikin mieleen Ev.Lút kirkon pää-äänenkannattajan kotimaalehden (Jonka ex päätoimittaja oli naimisissa oleva huoripukki, omin silmin näin.) toimittaja joka sanoi tästä USA.sta tulleesta villityksestä jossa nuoret julkisesti sitoutuivat pysymään koskemattomina avioliittoonsa asti, että tuollainen on vierasta Ev. Lut . kirkolle.

No niinhän se on. Siksi Ev. Lut.-evokeilla on monien nuolaisemia hutsuja vaimoinaan. Yök.
        Minä en nuolaisi toisen nuolaisemaa jäätelä vaikka saisin siitä maksun.

Ja siksi kysynkin että onko palstalle ketään toista joka ajattelee samoin?

Huomatkaa että minä olen oman uskontontoni kanssa ihan yksin, sillä kuulun varhaiskristilliseen seurakuntaan yhdessä Paavalin ja Pietarin kanssa. Meillä kaikilla oli sama käsitys tästä asiasta. Mutta onko kenelläkään palstalla samaa ajatusta tänä aikana?

Uskonnot ja uskomukset - palstalla pätävät vain jotkut Evokit - Eli EvankelisLuterilaiset siat- täit.

He eivät kuulu Tosi uskovaisiin, vaan ovat Jehovia, joita vihaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2254
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      219
      1876
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1752
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1431
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1139
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      174
      1125
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1031
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      937
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe