Löytyykö tältä palstalta Macajauheen käyttäjiä? Itse olen viikon käyttänyt. Oiskohan hieman tullut jaksamista ja vireyttä lisää. Jostain luin, että jauhe on pahan makuista, mutta ei ainakaan tämä tuote ole. Ilmavaivoja on tullut jonnin verran lisää ja hajut lähinnä jauheen hajuisia.
Macajauhe
4
432
Vastaukset
- kamax
itte löysin macan ja nyt en voi olla ilman sítä.ei tarvii nukkua enään kun kerranviikossa ja syödä muutama lusikallinen macaa jess.
hyvä tuote on itse kokeilin sain virkeyttä.hieman väsymyksestä kärsineenä jaksan taas.astma ja allergia vaivana.tabletteina itse olen ottanut helpompaa ei tarvitse jauheita sotkea. suosittelen olen tilannut lisää näitä.
- yööök..
haisee ja maistuu paskalle... maca...
- Mikko832
Löysin itse macan noin vuosi sitten. Kohensi kummasti seksielämää itselläni ainakin ja lievensi masennustakin sen verran että huomasin eron.
Tuolta muuten lisää infoa asiasta jos kiinnostaa..
http://macajuuri.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334