se palaa sille noin sadan vuoden kuluttua viimeistään!
Tämä on aivan sama myös maalle!
Samalla Marsin painovoima kasvaa noin 20% jolloin se on hyvin lähellä maan painovoimaa.
Marsin mangneetikentän katoaminen on väliaikaista
4
70
Vastaukset 4
- höpö höpö....
Painovoima ei riipu mitenkään magneettikentästä.
- Käää kä kä kääää
Itse asissa riippuu!
Mangneettisissa tutkimuksissa on havaittu painovoimassa muutoksia.
eikä ole kaukana se päivä kun pystymme hallitsemaan painovoimaa aluksissamme!
Tämän Keriitiläisen väitteen todeksi on tutkijoita jotka uskovat maan painovoiman olleen jopa 20% pienempi dinosaurusten aikaan.
Geologiset todisteen tukevat ja Biologinen, jonka mukaan noin iso eläin ei voisi olla mahdollinen tässä painovoimassa!
- palkkasi pienenee
Trolli mikä trolli. Olisit edes perustellut hölmön väitteesi, kuinka magnetismi palaa itsestään. Ja mikä lisää planeetan massaa noin radikaalisti että painovoima kasvaa myös. Painovoima synty ainoastaan massan vaikutuksesta. sitä siis tulee lisää, Kuinka????
20% lisäyskään ei tuo edes puoleen maan painovoimasta. Pienennetäänkö sinun palkkaa noille arvoille, koska sehän on "hyvin" lähellä sinun nykyistä palkkaa :DD- hiii hii hiiiiiii
Perystelu maahan vertaaminen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maan_magneettikenttä
Tiedämme että marsiin on pudonnut meteoriitteja jotka eivät ole tulleet ammuksen lailla! "marskulkijat" joten marsissa on ollut tiheä ilmakehä ja sitä ylläpitävä mangneettikenttä!
Mutta tiedämme että maakin on kadottanut sen monta kertaa, nyt marsissa on ollut suvantovaihe ja se loppuu pian.
Väitteet että jos sula sydän aiheuttaa mangneettikentän, on marsissa edeleen vulgaanista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398