Jos ihminen ei saisi yhdynnästä sellaista mielihyvää, kuin siitä nyt saa niin en usko, että ihminen asuisi tällä hetkellä maapallolla... Kyllä on nerokkaasti suunniteltu tämä meidän ruumis.
Onko orgasmikin ja muu mielihyvän saaminenkin kehittynyt evoluution seurauksena? En usko, koska ilman sitä me emme tuskin koskaan olisi lisääntyneet... se on ollut aina niin kauan kuin on ollut ihminenkin, luomisesta asti.
Vai lisääntyivätkö ihmiset ihan muuten vaan joskus aikoinaan, ilman mitään hyvänolon tunnetta? Siis jyystivät ihan vain huvikseen?
Tuossa äsken tuli toisella palstalla eteen tämmöinenkin asia, eli onko ihmisen/eläimen silmäkin tullut ihan yks kaks siis tosta naan NAPS?!
Jos se olisi kehittynyt evoluution seurauksena niin mitä ihmettä me teimme keskeneräisellä silmällä? Koska evoluutio tuskin rakensi silmää ihan tosta vaan, NAPS?!
Luomalla onnistui sekin...
Nämä ovat vain sellaisia asioita joita tulee pohdittua, ehkä jollain on antaa hyvä vastauskin?
Lisääntyminen
8
<50
Vastaukset
- Etsivä Löytää
Silmä on kehittynyt monen monta kertaa aikausien tuoksinassa. Googleta itse tietoa siitä.
Mutta jos kielitaidoton ja muutenkin avuton kretu, Sillehän en voi mitään.- Etsivä Löytää
korjaan:
Silmä on kehittynyt monen monta kertaa aikakausien tuoksinassa. Googleta itse tietoa siitä.
Mutta jos olet kielitaidoton ja muutenkin avuton kretu, Sillehän en voi mitään. - Etsivä Löytää
Etsivä Löytää kirjoitti:
korjaan:
Silmä on kehittynyt monen monta kertaa aikakausien tuoksinassa. Googleta itse tietoa siitä.
Mutta jos olet kielitaidoton ja muutenkin avuton kretu, Sillehän en voi mitään.No voi vitu korjaan:
Mutta jos olet kielitaidoton ja muutenkin avuton kretu, Sillehän en voi mitään.
- tuomas.akvinolainen
Etkö osaa muuta sanoa, kuin että googleta vain itse? Sitä paitsi silmän kehittyminen ei ollut ainoa kysymys jonka kysyin. Nyt lopeta se kiduksien aukominen ja yritäppä vaikka omin sanoin vastata minun kysymyksiini.
- Anova ei aina saa
Eikös lestadiolaisnaisen pitäisi tulla periaatteessa joka laakista raskaaksi?
Seksiä ei lestapiireissä missään tapauksessa hyväksytä irstaassa nautintomielessä, niinkuin ei pyöriväikkunaista pyykkikonettakaan. - Anova ei aina saa
Sinullako oli keskeneräiset silmät kaiken lisäksi?
> Etkö osaa muuta sanoa, kuin että googleta vain itse?
> Sitä paitsi silmän kehittyminen ei ollut ainoa kysymys
> jonka kysyin.
HeIvetinkö takia evokeilta kyselet kun heidän vastauksensa ei kelpaa sinulle kuitenkaan? Googlettamalla löydät yliopistotasoistakin tietoa.
Vaikka eihän sekään sinulle kelpaa.
- Seksi on in
Alkuperäinen eliöiden kopioitumistapa on suvuton itsensä kloonaaminen. Suvullinen lisääntyminen on tullut tämän rinnalle ja yleistynyt siitä syystä, että se tuottaa nopeamman sopeutumisen. Suotuisat ominaisuudet rikastuvat suvullisesti lisääntyvässä populaatiossa tehokkaammin kuin suvuttomasti lisääntyvässä.
Sinällään on kai aika selvää, että eliö jota lisääntyminen ei hirveästi kiinnosta kuolee sukupuuttoon melko pian. Siksi lisääntymiseen ja sukupuoliviettiin liittyvät ominaisuudet ovat kaikista selvimmin luonnonvalinnan kohteena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840