1. Antaa ensiapua
2. Puolustaa heikompaa
3. Etsiä kadonnutta
4. Olla tiepartiossa
5. Katastrofiapuna missä vain
Valmiutesi..
24
106
Vastaukset
- niin?
1. Antaa ensiapua
ihan...
2. Puolustaa heikompaa
no,
3. Etsiä kadonnutta
äh, mulla on vain valmius iskeä mariamania. Miten sinut saa koukkuun, kun kalamiehiä olet. Millainen syötti?
4. Olla tiepartiossa
5. Katastrofiapuna missä vain - ...
1. Antaa ensiapua - Kurssit on voimassa ja pelkäämätöntä sekä jämäkkää otetta tähän asiaan löytyy.
2. Puolustaa heikompaa - Olen joutunut toteamaan tämän kyvyn viime aikoina ihan paskaksi.
3. Etsiä kadonnutta - EOS?? En omista tarkkaa vainua tai vainukoiraa, mutta maastossa kykenen etenemään.
4. Olla tiepartiossa - Mitä tiepartiossa tehdään? Team Ahma tyyppiset jutut hoituu keskivertokansalaista paremmin.
5. Katastrofiapuna missä vain - Vaimo pitää kotona jumissa, ei pääse thaimaaseen ); 1. Antaa ensiapua
- Tiedän hätäkeskuksen numeron
2. Puolustaa heikompaa
- Tiedän edelleen hätäkeskuksen numeron
3. Etsiä kadonnutta
- Pystyn, en kuitenkaan katso tarpeelliseksi tuhlata rahaa SPR:n VaPePan kursseille.
4. Olla tiepartiossa
- sujuu kuin vettä vain
- riippuu tehtävästä- alv-liskot
näin tänään apteekissa elintenluovutuskortin, mutten täyttänyt sitä koska pelkäsin että joku kukkiksen kaltainen asshole hyötyisi siitä.
Osaan antaa ensiapua ja olen usein ihan auttavainen. Se vituttaa, koska kohde saattaa olla kiittämätön, itsekäs paskianen.- Mitä sillä on
väliä vaikka oliskin. Yritä hyvä nainen pitää hermosi kurissa. Teet ihmistapon kohta. Apteekista saa myös Diapamia, reseptillä.
Kissa elää kiitoksella. (sanonta)
"Jumalan" vinkkelistä katottuna viitostiellä pää punaisena kaikkia ohitteleva ladan kuljettaja ehtii perille viimeisenä.- alv-liskot
Mitä sillä on kirjoitti:
väliä vaikka oliskin. Yritä hyvä nainen pitää hermosi kurissa. Teet ihmistapon kohta. Apteekista saa myös Diapamia, reseptillä.
kysymys onkin se, pitääkö mun olla ainoa joka pitää hermonsa kurissa.
Kukkis tukkii turpansa tai maksaa ja munuaisia ei tipu. - ..
maniamaria kirjoitti:
Kissa elää kiitoksella. (sanonta)
"Jumalan" vinkkelistä katottuna viitostiellä pää punaisena kaikkia ohitteleva ladan kuljettaja ehtii perille viimeisenä.pus.
- alv-liskot
Mitä sillä on kirjoitti:
no tietenkin sitä väliä, ettei itsetarkoituksellisesti pidennä pelkkien ympäristökusipäiden elinikää.
Täähän on ihan mielekäs kysymys kuin se, että kannattaako tietyssä tilanteessa käyttää bensaa vai dieseliä. alv-liskot kirjoitti:
no tietenkin sitä väliä, ettei itsetarkoituksellisesti pidennä pelkkien ympäristökusipäiden elinikää.
Täähän on ihan mielekäs kysymys kuin se, että kannattaako tietyssä tilanteessa käyttää bensaa vai dieseliä.Montakohan ihmistä maailmassa olis, jos kannattavuuslaskelmiin perustuis?
Keko mikä keko.
Nyt nukkumaan. Öitä.
http://www.youtube.com/watch?v=ndqpOJRkmOE- alv-liskot
maniamaria kirjoitti:
Montakohan ihmistä maailmassa olis, jos kannattavuuslaskelmiin perustuis?
Keko mikä keko.
Nyt nukkumaan. Öitä.
http://www.youtube.com/watch?v=ndqpOJRkmOEvälittäminen vaatii jaksamista. Siis ei pelkästään omaa jaksamista vaan välittämistä senkin suhteen, että muut jaksavat. Onneksi on niitä, jotka muistuttavat itsestään sen verran, että puhallus- ja paneluelvytys on tulossa.
Elimiä ei näillä näkymin edelleenkään ole jaossa. - hurskaus on muualla
alv-liskot kirjoitti:
välittäminen vaatii jaksamista. Siis ei pelkästään omaa jaksamista vaan välittämistä senkin suhteen, että muut jaksavat. Onneksi on niitä, jotka muistuttavat itsestään sen verran, että puhallus- ja paneluelvytys on tulossa.
Elimiä ei näillä näkymin edelleenkään ole jaossa.Jos sä uppoisit heikkolla jäällä, vetäisin sut ylös ihan miettimättä, että onko sun elimet minkään arvoiset ja onko mun aivot sun aivoja fiksummat. Se on sitä.
mm
1. Antaa ensiapua
-välttävä
2. Puolustaa heikompaa
-hyvä
3. Etsiä kadonnutta
-kiitettävä(mullon hyvä koira)
4. Olla tiepartiossa
-kiitettävä
-kiitettävä- zisel
1. Antaa ensiapua - Jaa no kyllä kai mä jotain osaisin tehdä..
2. Puolustaa heikompaa - Hyvä valmius.
3. Etsiä kadonnutta - Yleensä se kadonnut olen kyllä mä itse.
4. Olla tiepartiossa - Mikä se on??
5. Katastrofiapuna missä vain - Öh... kai siihen ihan hyvä valmius olis.- Ihana.
Näin susta viime yönä unta, sellaista selkeää, kohtapitää herätä unta.
- Ihana.
Näin susta selkeää unta viime yönä.
- Lihava.
Näin susta tod. selkeää unta. Muistaakseni viime yönä. Olit siinä kämpässäsi, ja minä ja pari muuta tyyppiä myös.
- zisel
Ihana. kirjoitti:
Näin susta selkeää unta viime yönä.
Mikä ryntäys tää nyt oli?? 3 viestiä ja sama asia??
- lisälyönti
1. Antaa ensiapua
erinomainen
2. Puolustaa heikompaa
hyvä
3. Etsiä kadonnutta
ei kokemust
4. Olla tiepartiossa
ei kokemusta
hyvä 1. Antaa ensiapua
- Ensiapukurssin kävin vuosia sitten, tosipaikan tullen tekisin parhaani
2. Puolustaa heikompaa
- Varmasti, mikäli tilanne niin vaatii
3. Etsiä kadonnutta
- Tuskin. Mulla on huono suuntavaisto, pian olisi useampia kateissa
4. Olla tiepartiossa
- Joku "Team Ahma", vai? No ei onnistu
- Riippuu paikasta ja tilanteesta, ei sentään ihan missä vain- hmmm...
"Mulla on huono suuntavaisto"
Et ole ihan hetero ;) hmmm... kirjoitti:
"Mulla on huono suuntavaisto"
Et ole ihan hetero ;)Et ole penaalin terävin kynä! ;)
riippuu tyypistä ja omasta halusta/kiinnostuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4011158- 641096
- 61842
- 60779
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670- 71664
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 58623