On yksi aivan käsittämätön asia tässä nettideitissä tullut ilmi.
Kun aloitin nettideittailun olin vaille 30 vuotias ja nyt olen juuri täyttänyt 30. Tuskin kyse on siis iästäni.
!SE mikä ihmetyttää on se että juuri ne paperilla sopivimmat naiset eivät vastaa ollenkaan tai lopettanut viestittelyn (heistä ei enää kuulu) muutaman viestin jälkeen, joissakin tapauksissa esteenä on ollut kuva, mutta harvemmissa. Tuntuu ettei heillä ole tahtoa edes katsoa vähän eteenpäin...
Olen huomannut että naisten nirsous alkaa 25-vuotiaana.
Jos nainen on tuota nuorempi niin mies voi saada vastauksen naiselta ja jopa päästä treffeille kun löydetään edes jotain yhteistä. Mutta vaikka naisen kanssa lähes kaikki täsmäisi niin 25-vuotiailta on turha enää odotellakaan samalla tavoin vastauksia.
Ehkä se johtuu sitten siitä etten ole akateeminen (vain turhan AMK:n käynyt ja teen kuitenkin samoja hommia kuin ne jotka valmistuvat akateemisinia ;)) ja en ilmoita vuositulojani ihan sen vuoksi etten tahdo joutua vain onnenonkijoiden kanssa yksiin.
Onkohan niin että tuota nuoremmat naiset ovat ennakkoluulottomampia eivätkä odota miehiltä mahdottomia? Vai että 25-vuotiaana nainen alkaa tosiaan hakea jotain status-tyyppiä? Tällaiselle naiselle kysymys: Tunnetko olevasi statushoro?
Koska olen arvioinut että tuollaisia itselleni varsin sopivia matcheja on ollut vastassa omalla alueella 24-30 vuotiaiden naisten ikäluokassa parisenkymmentä joiden kanssa ilmoituksissa on ollut paljon yhteistä ihan huumorintajusta, leffa yms. makuihin mutta kuitenkaan heitä ei kiinnosta viestiä tai edes kokeilla treffejä?
Eivätkä nämä ole mitään kuvallisia kaunottaria vaan kuvattomiakin tavallisia naisia.
Nähtävästi naiset eivät etsikään täältä sitä sopivinta ja sitä "sielunkumppania" vaan jonkin sortin "parasta a-laatua" ensiksi joka sitten vielä sattuisi olemaan samankaltaisia juttuja omaava. Prinssiä valkoisella ratsulla.
Onnea vain sinne pelimiesten syliin, on turha haikailla perään sitten kun tämä juna on mennyt. Takuuvarmasti jäätte asemalle ja teiltä jää löytymättä oikeasti se sopiva ja "oikea" (vaikken se minä tietysti olisikaan, niin joku toinen jonka hylkäätte vaikka teillä muuten matsaisi).
En viitsis edes valittaa kun parit treffit sovittu 19-vuotiaan (kohta 20) ja 22-vuotiaan kanssa, mutta onpahan tämäkin parinhakua kun ne joiden kanssa olisi eniten yhteistä ei kiinnosta pätkääkään, mutta niiden kanssa jotka ovat vain nättejä ja joiden kanssa on vähän yhteistä kirjoittelevat mielellään.
Sitten osa naisista ottaa yhden listatun leffan perusteella yhteyttä ja ajattelee että lapseton urheilullinen mies on tosi soulmatea jonkun sohvaperuna yksinhuoltajan kanssa. Ei loukkauksena, mutta jokin mättää.
Ihme touhua.
Sopivimmilta tulee rukkaset heti?!
68
1070
Vastaukset
- katsepeiliin
Mikä netti-deittailussa ylipäänsä "mättää ?. Senkun tietäs. Profiilin raapustetut
asiat unohdetaan, kun aletaan kirjoittelemaan (tai parenminkin valkkaamaan).
Nuo olen mukava siitä ja tästä pitävä tavallinen ja etsin sinua samoista as.kiinnost.
miestä Nämä unohtuukin hyvin äkkiä, ja etsitäänkin sitten täydellisyyttä, sitä ah
komeaa pitkää, hoikkaa urhelullista ym. hienolla autolla köröttelevää.Sitten kun itsekkään ei ole mikään ruusu, niin mitä ihmettä. No piilossa on hyvä kökkiä ja
haahuilla.
Auta armias, kun joku kehuu vieraskirjaan söpöksi höpönassuksi, niin pää
nousee pilviin ja valkkaus senkuin kiihtyy. Roikutaan vuositolkulla samalla
profiililla, eikö vois laittaa siihen suoraan, rumat ja köyhät älkää vaivautuko. - 40 jotain
Tuo että sinun sopivaksi katsomasi katsoo että sinä olet sopimaton koskee melkein kaikkia ihmisiä. Itse nelikymppisenä naisena huomaan tuon tuostakin että mies jonka kanssa olisi vaikka mitä yhteistä ei tykästy minuun. Voiko tosiaan jokainen jolla on samanlaiset harrastukset kuin minulla olla aina täysin erityyppisten naisten perään? En ole mikään missi naamaltani, mutta mielestäni tavallisen näköinen, eivätkä ne miehetkään joihin ota yhteyttä ole välttämättä mitään adoniksia, tai mistä minä tiedän kun niin moni mies inhoaa laittaa kuvaa esille ja on täysi arvoitus minkä näköiselle miehelle ylipäätään edes kirjoitan.
Ja ne joiden kanssa ei ole mitään yhteistä tai ovat 10 v vanhempia ottavat tottakai kärkkäästi yhteyttä.
Minun tapauksessani ei ole alunperin siitä kyse että ei ole muka koskaan kukaan kelvannut, tulin jätetyksi pitkän liiton perään ja sen takia tässä ollaan markkinoilla turhaan itseään tuputtamassa.- tyrkky?
Niin totta tuo mitä sanot! Olen sua vanhempi ja kai yli 50 pitäisi jo ymmärtää heittää haaveet parisuhteesta kokonaan, mutta deittipalstoilla kun joskus vielä tulee notkuttua, niin ihmetyttää aina samat jutut. Miksi vastataan ja aloitetaan yhteydenpito, kun sitten lopetetaan ilman selitystä, vaikkei mitään konfliktia olisi tullutkaan? Toisekseen olen huomannut, että useat uutena kirjautuvat miehet ovat hyvin kiinnostuneita, kehuvat kuvaa ja vastaavat säännöllisesti muutaman päivän, kunnes alkavat hukkua naistarjontaan. Tämän on joku sanonut ihan suoraankin. Eli tullaan kai siihen väestölliseen tosiasiaan, että miehillä on suurempi kysyntä ja loppupeleissä haetaan nuorinta ja näteintä niiden sopivienkin joukosta. Harva kehtaa sitä suoraan myöntää ja siirtää mummelit syrjään hissun kissun. Mutta sulla on vielä mahista kymmenisen vuotta. Pidä siis kiirettä ;-)
- 40 jotain
tyrkky? kirjoitti:
Niin totta tuo mitä sanot! Olen sua vanhempi ja kai yli 50 pitäisi jo ymmärtää heittää haaveet parisuhteesta kokonaan, mutta deittipalstoilla kun joskus vielä tulee notkuttua, niin ihmetyttää aina samat jutut. Miksi vastataan ja aloitetaan yhteydenpito, kun sitten lopetetaan ilman selitystä, vaikkei mitään konfliktia olisi tullutkaan? Toisekseen olen huomannut, että useat uutena kirjautuvat miehet ovat hyvin kiinnostuneita, kehuvat kuvaa ja vastaavat säännöllisesti muutaman päivän, kunnes alkavat hukkua naistarjontaan. Tämän on joku sanonut ihan suoraankin. Eli tullaan kai siihen väestölliseen tosiasiaan, että miehillä on suurempi kysyntä ja loppupeleissä haetaan nuorinta ja näteintä niiden sopivienkin joukosta. Harva kehtaa sitä suoraan myöntää ja siirtää mummelit syrjään hissun kissun. Mutta sulla on vielä mahista kymmenisen vuotta. Pidä siis kiirettä ;-)
Eipä se hyvältä näytä näin nelikymppisenäkään. Kaikki itseni ikäiset miehet ovat varattuna kun heillä on kouluikäisiä lapsia eikä sitten tietenkään siinä vaiheessa erota - mikä on tietysti hyvä. Heille. Jäljellä on ikäisissäni vain jotain aivan omituisia otuksia jotka eivät ole kai koskaan kelvanneet kellekään.
Seksiä kyllä tyrkyttävät kaikki itseäni hurjasti nuoremmat ja vanhemmatkin. Joskus jopa oman ikäisenikin. Mutta kumppania ikäisestään ei saa itkemälläkään, tai sitten pitäisi suostua jonkun kaljamahan kasvattajan pantavaksi - mikä ei jostain syystä kiihota pätkääkään.
Jos sitä haluaisikin vaan seksiä niin mikäs tässä olisi ollessa. Mutta kun se henkinen yhteys on se mitä elämäänsä kaipaa, ei joku hikinen voimistelu...
Viisikymppisiä miehiä on varmaankin sen takia paljon vapaana että ovat hylänneet itsensä ikäisen vaimon, kun tämä ikävästi pamahti vaihdevuosiin. Minkä vuoksi minä kiinnostuisin miehestä joka on niin julma että hylkää pitkäikäisen kumppanin kun ei sen vertaa jaksa tätä sietää että kärsisi sen menopaussin vaan läpi. Eivät miehetkään ikuisesti nuorena säily, ja se omahyväisyys mikä monia miehiä vaivaa eli että kuvitellaan olevan oikeus vaikka kuinka nuoreen naiseen (samaan aikaan haukutaan naisia puumiksi jos nämä sattuvat heilastelemaan vaikka vain viisikin vuotta itseään nuoremman miehen kanssa!) on yksinkertaisesti ällöttävää.
Eihän nelikymppinen nainen oikein voi muuta kuin tähystää itsekin itseään nuorempiin päin, jos ei halua ihan ilman olla. Kumma kun miehiä ei kukaan nimittele miksikään vaikka ihan "luonnostaan" hakevat 10 v nuorempaa naista.
- kirpeitä pastilleja
Itse olen huomannut myös saman miesten osalta. Lähes kaikki, joiden kanssa harrastukset ja muutenkin elämäntyyli mätsäisi, eivät ole kiinnostuneita minusta. Tuntuu, että aina miesten kiinnostus lopahtaa kun selviää että yhteisiä asioita on enemmänkin, ihme juttu. Miksi siis miehet yleensä haluavat täysin itsensä vastakohdan? Minulle ainakin on tärkeää se yhteisten asioiden synnyttämä yhteys mutta ikäisilleni miehille ilmeisesti ei..
Ja niin, olen 22-vuotias ja ihan nätti/normaalipainoinen sekä erittäin "rock-henkinen". Silti nuo "rokkarit" tuntuvat pitävän enemmän jostain tavispirkoista jotka kiertelevät seduloissa v-loppuisin. Huoh..No minä haen pelkästään rock-/heavy-henkinstä naista. Mutta ilmeisesti ne löytävät miehensä muualta kuin netistä, kun heihin ei juurikaan täällä törmää (ainakaan omassa ikäluokassani).
- Olenpa huomannut
Olen saanut kuulla tuon saman muuten sinun ikäisiltä naisilta parikin kertaa.
Sen takia he kaiketi ovat olleet minusta kiinnostuneita vaikkei sitten ole pitemmälti matsannut.
He ovat yrittäneet löytää yhteistä ja sitä kautta rakentaa suhdettaa.
Mutta sitten 25 naiset alkavat nähtävästi hakea jotain muuta. Ehkä ovat huomanneet että se samankaltainen kumppani on tylsä ja kuvittelevat että nettideitissä suosion huipulla ollessa on varaa etsiä niitä "A-luokan tavaraa".
Sikäli ihmettelen kun itselleni "paras a-luokka" naisten osalta on juuri yhteensopivin ja samankaltainen eikä se joka on nätein tai jne.
Pidä linjasi, sinun kaltainen nainen olisi minullekin tosi passeli. Ongelma on vain usein tuo ikäero kun ollaan jo sitten ehkä elämäntilanteissa tai katsellaan maailmaa jo lähes 10 vuoden erolla.
Pitää tosin katsoa mitä näistä syntyy kun käyn noilla treffeillä, kovin paljon yhteistä ei ehkä heidän kanssaan välttämättä ole, mutta ainakin ovat ennakkoluulottomia ottamaan selvää kun jotakin yhteistä löytyi. - Olenpa huomannut
wlfwd kirjoitti:
No minä haen pelkästään rock-/heavy-henkinstä naista. Mutta ilmeisesti ne löytävät miehensä muualta kuin netistä, kun heihin ei juurikaan täällä törmää (ainakaan omassa ikäluokassani).
No sen minkä olen huomannut rock-henkisistä joita joskus hain tai vähän vastaavia niin todellakin liikkuvat live-elämässä enemmän ja toinen juttu on se että etsivät usein myös ulkoisesti rockhenkistä miestä.
Eli pelkästään sisäinen rock ei riitä vaan pitäisi olla huutomerkki sen ulkoisen olemuksen perässä että on rock. Joskus tuntui että oli tärkeämpää näyttää ja kuulostaa olevansa rock kuin oikeasti sisäisesti tuntea rock musiikkia tai kuunnella sitä. - Mies 37
Olenpa huomannut kirjoitti:
No sen minkä olen huomannut rock-henkisistä joita joskus hain tai vähän vastaavia niin todellakin liikkuvat live-elämässä enemmän ja toinen juttu on se että etsivät usein myös ulkoisesti rockhenkistä miestä.
Eli pelkästään sisäinen rock ei riitä vaan pitäisi olla huutomerkki sen ulkoisen olemuksen perässä että on rock. Joskus tuntui että oli tärkeämpää näyttää ja kuulostaa olevansa rock kuin oikeasti sisäisesti tuntea rock musiikkia tai kuunnella sitä.Menee vähän aiheen sivuun, mutta pitää sanoa, että itsekin olen ihmetellyt tätä rock-maailman ulkoisen puolen merkitystä monen kohdalla. Itse kun kuuntelen musiikin musiikkina ja pidän ulkonäköön liittyvät asiat täysin siitä erillään. No, kaiketi joillekin se musiikki ei olekaan sitten se juttu, vaan ne muut asiat.
- kirpeitä pastilleja
Eli pelkästään sisäinen rock ei riitä vaan pitäisi olla huutomerkki sen ulkoisen olemuksen perässä että on rock. Joskus tuntui että oli tärkeämpää näyttää ja kuulostaa olevansa rock kuin oikeasti sisäisesti tuntea rock musiikkia tai kuunnella sitä.Omalla kohdallani tuo rockhenkisyys käsittää myös ulkonäön koska kuulun itsekin noihin ulkoisestikin "rokkarin" näköisiin ihmisiin (räväkät hiukset, muutama lävistys/tatuointi sekä "vaihtoehtovaatetusta"). Tietty sisin on tärkein, samoin yhteinen arvomaailma mutta enpä ole vielä kohdannut sellaista "taviksen" näköistä miestä joka myös jakaisi musiikkimakuni sekä samanlaisen arvomaailman. Koska ihmiset muutenkin arvioivat toisiaan pääsääntöisesti ulkonäön perusteella ennenkuin tutustuvat toisiinsa niin itse ainakin kiinnitän enemmän huomiota "itseni" näköisiin miehiin, kuin tavallisiin tallukoihin. En siis voi ensinäkemältä tietää että se "taviksenkin" näköinen mies pitää oikeasti esim. samasta musiikista kuin minä koska se ei näy ulospäin enkä edes tunne koko ihmistä. Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti pointtini tajuttiin..
Tosin näiden ulkoisestikin rockhenkisten joukosta on erittäin vaikeaa löytää raitista miestä koska tuntuu että kyseiseen kulttuuriin kuuluu ainakin minun ikäpolvessani se jatkuva ryyppääminen ja joskus jopa huumeetkin. Ei kiitos, itse kun olen täysin raitis. Myös yli 6-7 vuotta vanhemmat eivät kauheasti kiinnosta koska se sukupolven välinen kuilu alkaa ainakin omalla kohdallani rakoilla siinä vaiheessa. Paljon tulee myös jotain irstaita läähätysviestejä reilusti vanhemmilta, tavallisen näköisiltä miehiltä joilla on jotain kummia fetissejä esim. lävistyksistä tai muuten vain räväkän näköisistä naisista ja se on aika ällöttävää.
Senpä takia en enää nettideittejä haluakaan kokeilla, etsimällä ei löydä mitään (hyvää) koskaan :/.. - Olenpa huomannut
kirpeitä pastilleja kirjoitti:
Omalla kohdallani tuo rockhenkisyys käsittää myös ulkonäön koska kuulun itsekin noihin ulkoisestikin "rokkarin" näköisiin ihmisiin (räväkät hiukset, muutama lävistys/tatuointi sekä "vaihtoehtovaatetusta"). Tietty sisin on tärkein, samoin yhteinen arvomaailma mutta enpä ole vielä kohdannut sellaista "taviksen" näköistä miestä joka myös jakaisi musiikkimakuni sekä samanlaisen arvomaailman. Koska ihmiset muutenkin arvioivat toisiaan pääsääntöisesti ulkonäön perusteella ennenkuin tutustuvat toisiinsa niin itse ainakin kiinnitän enemmän huomiota "itseni" näköisiin miehiin, kuin tavallisiin tallukoihin. En siis voi ensinäkemältä tietää että se "taviksenkin" näköinen mies pitää oikeasti esim. samasta musiikista kuin minä koska se ei näy ulospäin enkä edes tunne koko ihmistä. Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti pointtini tajuttiin..
Tosin näiden ulkoisestikin rockhenkisten joukosta on erittäin vaikeaa löytää raitista miestä koska tuntuu että kyseiseen kulttuuriin kuuluu ainakin minun ikäpolvessani se jatkuva ryyppääminen ja joskus jopa huumeetkin. Ei kiitos, itse kun olen täysin raitis. Myös yli 6-7 vuotta vanhemmat eivät kauheasti kiinnosta koska se sukupolven välinen kuilu alkaa ainakin omalla kohdallani rakoilla siinä vaiheessa. Paljon tulee myös jotain irstaita läähätysviestejä reilusti vanhemmilta, tavallisen näköisiltä miehiltä joilla on jotain kummia fetissejä esim. lävistyksistä tai muuten vain räväkän näköisistä naisista ja se on aika ällöttävää.
Senpä takia en enää nettideittejä haluakaan kokeilla, etsimällä ei löydä mitään (hyvää) koskaan :/..Aika hyvin kuvailit muuten mikä ehkä sinun omassa seuranhaussasi mättää...
Ehkä keskityt vähemmän siihen ulkokuoreen jatkossa koska vaikuttaisi siltä että sinulla on fetissi tuosta asiasta. ;)
Sen ymmärrän ettei vanhemmilta tahdo saada läähätysviestejä.
Se mikä omalla kohdalla on huvittavaa niin olen ollut netin ja live-elämän kautta sinun ikäisten ja nuorempienkin naisten kanssa treffeillä koska kun ovat paremmin tutustuneet jossain niin sitä kautta heidän kiinnostus on herännyt.
Mutta aika mahdotonta on kuule 30-vuotiaan miehen alkaa vakavissaan vetämään mitään rockisettiä päälleen ihan sen vuoksi että haluaisi ulkoisesti olla rock.
"Senpä takia en enää nettideittejä haluakaan kokeilla, etsimällä ei löydä mitään (hyvää) koskaan :/.. "
Tuossa on vain se että miehenä jos et aktiivisesti etsi niin jäät kokonaan ilman. tai ne vaihtoehdot ovat sitä sedula-tavispirkko kamaa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä.
Suosittelen oikeasti sinulle kattomaan miehiä vähän tarkemmin että onko sen muuten vähemmän rockhenkisen pukeutumisen alla rockhenkinen ihminen.
Saatatpa yllättää itsesi. - kirpeitä pastilleja
Aika hyvin kuvailit muuten mikä ehkä sinun omassa seuranhaussasi mättää...
Ehkä keskityt vähemmän siihen ulkokuoreen jatkossa koska vaikuttaisi siltä että sinulla on fetissi tuosta asiasta. ;)
Sen ymmärrän ettei vanhemmilta tahdo saada läähätysviestejä.
Se mikä omalla kohdalla on huvittavaa niin olen ollut netin ja live-elämän kautta sinun ikäisten ja nuorempienkin naisten kanssa treffeillä koska kun ovat paremmin tutustuneet jossain niin sitä kautta heidän kiinnostus on herännyt.
Mutta aika mahdotonta on kuule 30-vuotiaan miehen alkaa vakavissaan vetämään mitään rockisettiä päälleen ihan sen vuoksi että haluaisi ulkoisesti olla rock.
"Senpä takia en enää nettideittejä haluakaan kokeilla, etsimällä ei löydä mitään (hyvää) koskaan :/.. "
Tuossa on vain se että miehenä jos et aktiivisesti etsi niin jäät kokonaan ilman. tai ne vaihtoehdot ovat sitä sedula-tavispirkko kamaa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä.
Suosittelen oikeasti sinulle kattomaan miehiä vähän tarkemmin että onko sen muuten vähemmän rockhenkisen pukeutumisen alla rockhenkinen ihminen.
Saatatpa yllättää itsesi.Mutta haluaisiko joku rockhenkinen mies tutustua minuun jos näytän tavispirkolta? Mistä hitosta hän voisi tietää että SISÄISESTI olenkin jotain ihan muuta? Ja niinkuin tuossa sanoin, en halua paljon itseäni vanhempaa miestä ja yleensä oman ikäluokkani rokkarit pukeutuvat suht rokisti jos näin on ollakseen. Sinä itsekin myönnät tuossa lopussa että mikään tavispirkko ei kiinnosta koska hänen kanssaan tuskin on mitään yhteistä. Mistä tiedät ettei ole, jospa hänkin on "sisäisesti värikäs" kuten sinä? Että näyttääpä sillä ulkonäöllä olevan väliä myös sinulle. Toisaalta aika epäreilua vaatia toiselta sellaista, mitä itselläkään ei ole. Sen takia en näe mitään väärää siinä, että viehätyn enemmän ulkonäöstä, jota itsekin edustan, kuin täysin tavallisen näköisistä miehistä..
Myös itseään useita vuosia nuorempia naisia metsästävät miehet ovat ehdoton turn-off. On minullakin kavereina muutama "vanhempi" mies (kork. 12 vuotta vanhempia) mutta en osaisi kuvitella että itse seurustelisin niin paljon vanhemman kanssa kun alkaa se kuilu tosiaan rakoilla jossain vaiheessa aina. Ehkä voisit kuitenkin hakea niitä ikäisiäsi "tavisnaisia" jos itsekin olet ulkoisesti tavis? Et voi tietää mitä menetät jos pelkän ulkokuoren perusteella lynkkaat heidät, saatatpa yllättää itsesi ;). - Olenpa huomannut
kirpeitä pastilleja kirjoitti:
Mutta haluaisiko joku rockhenkinen mies tutustua minuun jos näytän tavispirkolta? Mistä hitosta hän voisi tietää että SISÄISESTI olenkin jotain ihan muuta? Ja niinkuin tuossa sanoin, en halua paljon itseäni vanhempaa miestä ja yleensä oman ikäluokkani rokkarit pukeutuvat suht rokisti jos näin on ollakseen. Sinä itsekin myönnät tuossa lopussa että mikään tavispirkko ei kiinnosta koska hänen kanssaan tuskin on mitään yhteistä. Mistä tiedät ettei ole, jospa hänkin on "sisäisesti värikäs" kuten sinä? Että näyttääpä sillä ulkonäöllä olevan väliä myös sinulle. Toisaalta aika epäreilua vaatia toiselta sellaista, mitä itselläkään ei ole. Sen takia en näe mitään väärää siinä, että viehätyn enemmän ulkonäöstä, jota itsekin edustan, kuin täysin tavallisen näköisistä miehistä..
Myös itseään useita vuosia nuorempia naisia metsästävät miehet ovat ehdoton turn-off. On minullakin kavereina muutama "vanhempi" mies (kork. 12 vuotta vanhempia) mutta en osaisi kuvitella että itse seurustelisin niin paljon vanhemman kanssa kun alkaa se kuilu tosiaan rakoilla jossain vaiheessa aina. Ehkä voisit kuitenkin hakea niitä ikäisiäsi "tavisnaisia" jos itsekin olet ulkoisesti tavis? Et voi tietää mitä menetät jos pelkän ulkokuoren perusteella lynkkaat heidät, saatatpa yllättää itsesi ;).Pelkän ulkokuoren perusteellahan en ole lynkannyt ketään ja oman ikäiset päältäpäin tavispirkot jotka omaavat samankaltaisuutta kanssani käyvät erinomaisesti minulle! ;)
"Sen takia en näe mitään väärää siinä, että viehätyn enemmän ulkonäöstä, jota itsekin edustan, kuin täysin tavallisen näköisistä miehistä.."
Siis tämä on ihan sinun oma valintasi...kuten sanoin niin silloinhan sinä karsit potentiaalisia ihmisiä pois joukosta sillä perusteella että eivät näytä rockhenkisiltä.
En todellakaan pyrkinyt vihjaamaan että sinun tulisi seurustella ikäiseni kanssa ja minähän juuri sanoin alempana että nuoremmat esimerkiksi sinun ikäiset naiset ovat minusta enemmän kiinnostunetia kuin sitten ne hieman vanhemmat tai oman ikäiseni.
Sitähän tässä ketjussa juuri ihmeteltiin. :D - kirpeitä pastilleja
Pelkän ulkokuoren perusteellahan en ole lynkannyt ketään ja oman ikäiset päältäpäin tavispirkot jotka omaavat samankaltaisuutta kanssani käyvät erinomaisesti minulle! ;)
"Sen takia en näe mitään väärää siinä, että viehätyn enemmän ulkonäöstä, jota itsekin edustan, kuin täysin tavallisen näköisistä miehistä.."
Siis tämä on ihan sinun oma valintasi...kuten sanoin niin silloinhan sinä karsit potentiaalisia ihmisiä pois joukosta sillä perusteella että eivät näytä rockhenkisiltä.
En todellakaan pyrkinyt vihjaamaan että sinun tulisi seurustella ikäiseni kanssa ja minähän juuri sanoin alempana että nuoremmat esimerkiksi sinun ikäiset naiset ovat minusta enemmän kiinnostunetia kuin sitten ne hieman vanhemmat tai oman ikäiseni.
Sitähän tässä ketjussa juuri ihmeteltiin. :D" sinä karsit potentiaalisia ihmisiä pois joukosta sillä perusteella että eivät näytä rockhenkisiltä."
Niin no, minä myös arvostan tatuointi -ja lävistyskulttuuria joten mikään tavistauno ei sellaisen päälle varmasti paljoa ymmärrä? Olen kokeillut seurustelua muutaman ulkoisesti tavallisen näköisen miehen kanssa ja siitä ei vain koskaan ole tullut mitään. Joko he ovat olleet "liian tavallisia" myös sisäisesti ja kokeneet esim. muutamat lävistykseni ongelmaksi (alle 5 kpl ja kaikki kasvoissa, en ymmärrä miksi he halusivat edes tutustua jos korut häiritsee) tai sitten he ovat olleet muuten vain epäsopivia. Joten en koe että menetän siinä yhtään mitään jos en tutustu jokaiseen halukkaaseen tavismieheen.
Sen takia yritän vast edes tutustua ensisijaisesti rockhenkisen näköisiin miehiin koska heille ulkonäköni, musiikkimakuni ym. ei varmasti ole mikään kauhistus tai "no olisithan sä nätimpi ilman koruja ja kyllä toi musa menee, mutta oot sä kiva tollasenakin". En myöskään kaipaa mitään lävistys/tatuointi fetissistä lieroa pyörimään jalkoihini, niitäkin on tullut nähtyä. Eli ihan tavallisen näköiset äijät jotka eivät ymmärrä koko kulttuurista yhtään mitään, tulevat iskemään vain seksin kiilto silmissään jos naisella on pari korua naamassa, inhottavaa.
- Totuuksien_Laukoja_1
Suomeen pitäisi saada SHARIA -laki! Siinä nainen ei aja autoa eikä käytä nettiä! NETTI EI SOVI NAISILLE! se tekee niistä k-päitä! Katsokaapa ja verratkaapa-.. silloin kun NETTI oli harvinaisuus..oli mukavia ja fiksuja naisia paljon. mutta kun NETTI TULI naiset muuttuivat k-päiksi! NETTI EI SOVI NAISELLE!
- vahingoniloa pukkaa
Naisilla nousee rima nettideittailussa huomaamatta liian korkealle, kun imartelua ja viestiä tulvii joka suunnalta. Oma taso ja kinnostavuus näillä naisilla ei ole kuitenkaan sitä luokkaa, että voisivat A-lk miehen hankkia, tai ainakaan pitää sellaista pidempään, ne kun tuppaavast löytämään viellä paremman, heitä jopa naiset lähestyvät oma-aloitteisesti oikeassa elämässä.
Omia kriteerejä tuijotetaan niin tarkasti, että siihen muottiin ei ketään löydy, ikää tulee lisää, vuosi vuodelta pienentää mahdollisuuksia, harva mies haluaa alkaa suunnittelemaan perheen perustamista ahdasmielisen, neljääkymppiä lähestyvän naisen kanssa. Nainen sitten kuvittelee kompensoivansa omaa varttunutta ikää etsimällä nuorempaa miestä, jotakin A-luokan urosta, tilanne on absurdi. Mielessä kuvittellaan tämän nuoren miehen vievän mielikuvituslapset päiväkotin ja kouluun, ei tarvitse sitten omaa ryppyistä naamaa näyttää.
Nettideitit ovat pyörineet jo niin kauan, että kohta alkaa löytymään sukupolvi nettideitti-vanhojapiikoja, he ovat parhaat vuotensa kuluttaneet etsimällä jotakin mahdotonta. - wrgaetfqa
Paperilla sopivalta vaikuttavalla olisi merkitystä vain silloin, jos edelleen mentäisiin yhteen lähinnä järkisyistä. Keskivertomies analysoi nimenomaan kaavamaisesti tuota sopivuutta, nainen netissäkin millaisia tuntemuksia jonkun viesti aiheuttaa. Jos tyylisi ja/tai makusi ei satu jotain naista viehättämään, voit olla lähes varma ettei hän sinuun vilkaisekaan livenä tai netissä. Rivien väleilläkin on merkitystä.
- Olenpa huomannut
Anteeksi vain nyt mutta olet täysin väärässä.
Eihän siinä vielä olla mistään "järkisyistä" menossa "yhteen" kun mitään ei ole edes alkanut! eikä toiseen tutustuttu.
Suoraan sanottuna ketuttaa tuollainen yksisilmäisyys jossa vertaillaan järkisuhdetta ja tunnesuhdetta.
"Keskivertomies analysoi nimenomaan kaavamaisesti tuota sopivuutta"
Just just, eli se on väärin etsiä samankaltaisuutta?
"nainen netissäkin millaisia tuntemuksia jonkun viesti aiheuttaa"
Joo, tämä onkin hyvä lähtökohta että kaavamaisesti analysoidaan tunteen puolella yksittäisiä tai muutamaa viestiä. Hieno homma.
"Jos tyylisi ja/tai makusi ei satu jotain naista viehättämään, voit olla lähes varma ettei hän sinuun vilkaisekaan livenä tai netissä. Rivien väleilläkin on merkitystä. "
No joo joo.
Tässä ei ollut puhe live-elämästä.
Älä yritä esittää että olen joku lapsi joka ei tajua mitään rivien väleistä, mutta kerropa sinä oikeasti mitä järkeä ja tunnetta on siinä että joku samankaltaiselta vaikuttava ei tahdota tutustua lainkaan enemmälti?
Rivien väleistä voit ehkä lukea että viestisi oli ihan lässyn-läätä eikä vastaa alkuperäiseen asiaan lainkaan.
Eli siihen mitä hyötyä edes näille naisille itselleen on siitä että he käytännössä antavat pakit HETI jollekin joka muuten pitäisi matsata heidän kanssaan?
Itse katson että tuollaisten naisten on turha valittaa että netistä ei löydy sopivaa seuraa tai että kaikki ovat pelimiehiä, varattuja tai ties mitä.
Ymmärrän kyllä tyylit ja maku kysymykset sekä sen rivien välistä lukemisen kun viestittely on edennyt pidemmälle tai on tavattu, mutta jos heti alussa on jo täysin mahdotonta saada kunnon yhteyttä niihin joiden pitäisi matsata kanssasi niin siitä tuskin syntyy mitään järki tai tunnesuhteita, pelkkää hetken hurmaa ja paneskelua vain.
Mutta ehkä se on sitä mitä naiset tuon prinssin lisäksi hakee? - Olenpa huomannut
Ja aivan kuin en olisi osannut odottaa että joku rakentaa tuollaisen heiluvan heinämiehen tähän keskusteluun.
Live-elämä on sitten täysin erikseen. - wrgaetfqa
Anteeksi vain nyt mutta olet täysin väärässä.
Eihän siinä vielä olla mistään "järkisyistä" menossa "yhteen" kun mitään ei ole edes alkanut! eikä toiseen tutustuttu.
Suoraan sanottuna ketuttaa tuollainen yksisilmäisyys jossa vertaillaan järkisuhdetta ja tunnesuhdetta.
"Keskivertomies analysoi nimenomaan kaavamaisesti tuota sopivuutta"
Just just, eli se on väärin etsiä samankaltaisuutta?
"nainen netissäkin millaisia tuntemuksia jonkun viesti aiheuttaa"
Joo, tämä onkin hyvä lähtökohta että kaavamaisesti analysoidaan tunteen puolella yksittäisiä tai muutamaa viestiä. Hieno homma.
"Jos tyylisi ja/tai makusi ei satu jotain naista viehättämään, voit olla lähes varma ettei hän sinuun vilkaisekaan livenä tai netissä. Rivien väleilläkin on merkitystä. "
No joo joo.
Tässä ei ollut puhe live-elämästä.
Älä yritä esittää että olen joku lapsi joka ei tajua mitään rivien väleistä, mutta kerropa sinä oikeasti mitä järkeä ja tunnetta on siinä että joku samankaltaiselta vaikuttava ei tahdota tutustua lainkaan enemmälti?
Rivien väleistä voit ehkä lukea että viestisi oli ihan lässyn-läätä eikä vastaa alkuperäiseen asiaan lainkaan.
Eli siihen mitä hyötyä edes näille naisille itselleen on siitä että he käytännössä antavat pakit HETI jollekin joka muuten pitäisi matsata heidän kanssaan?
Itse katson että tuollaisten naisten on turha valittaa että netistä ei löydy sopivaa seuraa tai että kaikki ovat pelimiehiä, varattuja tai ties mitä.
Ymmärrän kyllä tyylit ja maku kysymykset sekä sen rivien välistä lukemisen kun viestittely on edennyt pidemmälle tai on tavattu, mutta jos heti alussa on jo täysin mahdotonta saada kunnon yhteyttä niihin joiden pitäisi matsata kanssasi niin siitä tuskin syntyy mitään järki tai tunnesuhteita, pelkkää hetken hurmaa ja paneskelua vain.
Mutta ehkä se on sitä mitä naiset tuon prinssin lisäksi hakee?Tuo kertoikin suurinpiirtein sen, miksi et saa vastauksia. Minä esimerkiksi sain reilusti yli puolelta vastauksen ensi viestiin, enkä varmasti ole edes ainutlaatuinen tapaus. Saati komea, rikas, huijari tai mikään muukaan mihin vastausta vaille jäävät "kunnon" miehet tahtovat vedota. Ja mikäli olisin jäänytkin ilman vastausta, en ainakaan alkaisi etsimään syypäätä muista, vaan vilkaisisin ensimmäiseksi peiliin.
- nettideittimies-82
"Paperilla sopivalta vaikuttavalla olisi merkitystä vain silloin, jos edelleen mentäisiin yhteen lähinnä järkisyistä. Keskivertomies analysoi nimenomaan kaavamaisesti tuota sopivuutta, nainen netissäkin millaisia tuntemuksia jonkun viesti aiheuttaa. Jos tyylisi ja/tai makusi ei satu jotain naista viehättämään, voit olla lähes varma ettei hän sinuun vilkaisekaan livenä tai netissä. Rivien väleilläkin on merkitystä."
Vaikka sana "keskiverto" vilahtikin vastauksessa, niin silti kuulostaa melkoiselta mustavalkoistamiselta.
Eiköhän se keskivertomies toimi aivan oikein, kun analysoi yhteensopivuutta. Kun ei tunne toista ihmistä elävässä elämässä, ei pitäisi laittaa liian suurta painoa sellaisille asioille, joihin liittyy paljon tulkinnanvaraisuutta. Rivien välistä voi tietysti lukea paljon, esimerkiksi siitä, millaisia asioita kertoo ja miten, mutta yhtälailla nekin ovat asioita, jotka mielestäni kuuluvat enemmän "miesmäiseen" analyysiin kuin "naismaisiin" tuntemuksiin.
Toisaalta elävässä elämässä tuntemuksiinsa luottava, oli se sitten mies tai nainen, toimii oikeammin. Siinä vaiheessa kun se toinen ihminen on ihan oikeasti edessä ja käsin koskettavissa, tuntemuksiin kuuluukin luottaa enemmän.
Se, missä sekä miehillä että naisilla olisi mielestäni parantamisen varaa, on oman itsensä tunteminen ja etenkin tiedostaminen. Sekä "keskivertomiehen" että "keskivertonaisen" olisi hyvä tiedostaa, millaiset asiat vaikuttavat noihin tuntemuksiin alitajuisesti juuri hänen kohdallaan. Silloin kumpikin voisi omalla kohdallaan yhdistää sekä analyyttisen että tunnepohjaisen arvion, ja lopputulos olisi paljon varmempi ja kestävämpi. - Olenpa huomannut
wrgaetfqa kirjoitti:
Tuo kertoikin suurinpiirtein sen, miksi et saa vastauksia. Minä esimerkiksi sain reilusti yli puolelta vastauksen ensi viestiin, enkä varmasti ole edes ainutlaatuinen tapaus. Saati komea, rikas, huijari tai mikään muukaan mihin vastausta vaille jäävät "kunnon" miehet tahtovat vedota. Ja mikäli olisin jäänytkin ilman vastausta, en ainakaan alkaisi etsimään syypäätä muista, vaan vilkaisisin ensimmäiseksi peiliin.
Sanoinko jossain etten saanut vastauksia?!!
Minä voin puolestani vilkaista peiliin jos sinä lakkaat tuijottamasta omaasi ja lakkaat ihailemasta itseäsi sekä lopetat nuo henkilökohtaiset söpötykset joita yrität heittää keskusteluun mitä vikaa minussa on.
Mikä ihme edes on "kunnon mies"?
Siitä mistä minä puhuin, mutta jota et rivien välistä etkä riveiltä itseltään osannut tyhmänä ihmisenä nähtävästi lukea (ehkä naiset tykkää tyhmistä jonka takia saat vastauksia? ;))
oli se että miksi saan vastauksia naisilta joiden kanssa ei ole paljon yhteistä, mutta sitten ne joiden kanssa kuvittelisi kolahtavan kun asiat matsaa niin ei kuulukaan mitään tai se kanan laulu katkeaa lyhyeen.
Nähtävästi et ymmärrä sitä että minä etsin TODELLISTA parisuhdetta, enkä jotain höpöhöpötystä kuten sinä teet.
Silloin painaa se että minä tiedän mitä olen ja yritän etsiä samankaltaista kumppania jonka kanssa matsaisi ja katseltaisiin mihin se johtaa JOS johtaa.
Mutta jos vastauksia saa vaikkapa vain alle 25-vuotiailta ihan näteiltä naisilta mutta joiden kanssa on vähän yhteistä niin se matsaus jää aika huonoksi.
Tällainen keskustelu todennäköisesti sinulle yksinkertaisena piiparippana on kai liian vaikea kun yritän käsittää miksi naiset tietyssä iässä eivät etsikään omaa matsiaan vaan jotain ihan muuta.
Todennäköisesti se johtaa siihen että ne pelimiehet yms. varaa sen potin koska nähtävästi vetoavat rivien välistä niihin tunteisiin joista sinä puhut ja se oikea parisuhde matsaavan parin kanssa jääkin syntymättä.
Mutta kukin tyylillään, keskity sinä peiliin tai sen taukseen, minä keskityn oikeisiin asioihin ihmisten luonteissa sekä yhteensopivuudessa. - reafvge
nettideittimies-82 kirjoitti:
"Paperilla sopivalta vaikuttavalla olisi merkitystä vain silloin, jos edelleen mentäisiin yhteen lähinnä järkisyistä. Keskivertomies analysoi nimenomaan kaavamaisesti tuota sopivuutta, nainen netissäkin millaisia tuntemuksia jonkun viesti aiheuttaa. Jos tyylisi ja/tai makusi ei satu jotain naista viehättämään, voit olla lähes varma ettei hän sinuun vilkaisekaan livenä tai netissä. Rivien väleilläkin on merkitystä."
Vaikka sana "keskiverto" vilahtikin vastauksessa, niin silti kuulostaa melkoiselta mustavalkoistamiselta.
Eiköhän se keskivertomies toimi aivan oikein, kun analysoi yhteensopivuutta. Kun ei tunne toista ihmistä elävässä elämässä, ei pitäisi laittaa liian suurta painoa sellaisille asioille, joihin liittyy paljon tulkinnanvaraisuutta. Rivien välistä voi tietysti lukea paljon, esimerkiksi siitä, millaisia asioita kertoo ja miten, mutta yhtälailla nekin ovat asioita, jotka mielestäni kuuluvat enemmän "miesmäiseen" analyysiin kuin "naismaisiin" tuntemuksiin.
Toisaalta elävässä elämässä tuntemuksiinsa luottava, oli se sitten mies tai nainen, toimii oikeammin. Siinä vaiheessa kun se toinen ihminen on ihan oikeasti edessä ja käsin koskettavissa, tuntemuksiin kuuluukin luottaa enemmän.
Se, missä sekä miehillä että naisilla olisi mielestäni parantamisen varaa, on oman itsensä tunteminen ja etenkin tiedostaminen. Sekä "keskivertomiehen" että "keskivertonaisen" olisi hyvä tiedostaa, millaiset asiat vaikuttavat noihin tuntemuksiin alitajuisesti juuri hänen kohdallaan. Silloin kumpikin voisi omalla kohdallaan yhdistää sekä analyyttisen että tunnepohjaisen arvion, ja lopputulos olisi paljon varmempi ja kestävämpi.Tässähän nyt on puhtaasti kyse ensikontaktin luomisesta, missä jatkuvasti kovin kitkeristä kirjoituksista päätellen monella tuntuu olevan suuria ongelmia. Profiilikirjoituksesta ilman vuorovaikutusta ei kyllä pysty päättelemään juurikaan mitään yhteensopivuudesta, Looginen johtopäätös lienee siis, että yhteydenotto on sellainen ettei se kykene herättämään minkäänlaista mielenkiintoa yhteisistä harrastuksista huolimatta. Se on kuitenkin täysi myytti, että netistä seuraa saadakseen tarvitsisi olla jonkinlainen ihmemies.
- Olenpa huomannut
reafvge kirjoitti:
Tässähän nyt on puhtaasti kyse ensikontaktin luomisesta, missä jatkuvasti kovin kitkeristä kirjoituksista päätellen monella tuntuu olevan suuria ongelmia. Profiilikirjoituksesta ilman vuorovaikutusta ei kyllä pysty päättelemään juurikaan mitään yhteensopivuudesta, Looginen johtopäätös lienee siis, että yhteydenotto on sellainen ettei se kykene herättämään minkäänlaista mielenkiintoa yhteisistä harrastuksista huolimatta. Se on kuitenkin täysi myytti, että netistä seuraa saadakseen tarvitsisi olla jonkinlainen ihmemies.
Kyse ei ole nyt vain pelkästään aloitusviestistä.
Olen saattanut saada vastauksai näiltä naisilta jonkun verran, mutta aika ihmeellistä pitää homman olla jos aloitusviestin varaan lasketaan kaikki.
Ne eivät todellakaan ole olleet mitään "mitä kuuluu?" viestejä muuten.
"Profiilikirjoituksesta ilman vuorovaikutusta ei kyllä pysty päättelemään juurikaan mitään yhteensopivuudesta,"
Tuohan on ihan täyttä roskaa. Sinunko mielestäsi yhdestä tai kahdesta viestistä voi päätellä enemmän yhteensopivuudesta?
"Se on kuitenkin täysi myytti, että netistä seuraa saadakseen tarvitsisi olla jonkinlainen ihmemies. "
No ei ole todellakaan.
Looginen johtopäätös on se ettet sinä hyvä reafvge ja millä muilla nimimerkeillä kirjoitatkaan ei ole mitään hajua millaisia viestejä kirjoitan eikä halua vastata alkuperäiseen aiheeseen vain reuhkata ihan muuta. - reafvge
Kyse ei ole nyt vain pelkästään aloitusviestistä.
Olen saattanut saada vastauksai näiltä naisilta jonkun verran, mutta aika ihmeellistä pitää homman olla jos aloitusviestin varaan lasketaan kaikki.
Ne eivät todellakaan ole olleet mitään "mitä kuuluu?" viestejä muuten.
"Profiilikirjoituksesta ilman vuorovaikutusta ei kyllä pysty päättelemään juurikaan mitään yhteensopivuudesta,"
Tuohan on ihan täyttä roskaa. Sinunko mielestäsi yhdestä tai kahdesta viestistä voi päätellä enemmän yhteensopivuudesta?
"Se on kuitenkin täysi myytti, että netistä seuraa saadakseen tarvitsisi olla jonkinlainen ihmemies. "
No ei ole todellakaan.
Looginen johtopäätös on se ettet sinä hyvä reafvge ja millä muilla nimimerkeillä kirjoitatkaan ei ole mitään hajua millaisia viestejä kirjoitan eikä halua vastata alkuperäiseen aiheeseen vain reuhkata ihan muuta.Aina siitä enemmän pystyy, koska toivon mukaan, vaikkei välttämättä, se on sentään kohdistettu yhdelle henkilölle. Ja tuskin kenellekään tarvitsee teroittaa ensivaikutelman merkitystä kaikkialla elämässä. Ei välttämättä viisasta, mutta se tuskin tulee muuttumaan, vaikka asia harmittaisi kuinka. Tuulimyllyjä vastaan taistelu ei ole koskaan kannattavaa.
Millä tavalla sinun havaintosi ovat oikeampia kuin minun täysin päinvastaiset havaintoni? - Olenpa huomannut
reafvge kirjoitti:
Aina siitä enemmän pystyy, koska toivon mukaan, vaikkei välttämättä, se on sentään kohdistettu yhdelle henkilölle. Ja tuskin kenellekään tarvitsee teroittaa ensivaikutelman merkitystä kaikkialla elämässä. Ei välttämättä viisasta, mutta se tuskin tulee muuttumaan, vaikka asia harmittaisi kuinka. Tuulimyllyjä vastaan taistelu ei ole koskaan kannattavaa.
Millä tavalla sinun havaintosi ovat oikeampia kuin minun täysin päinvastaiset havaintoni?Koska vaikutat tyhmältä?
- Olenpa huomannut
Koska vaikutat tyhmältä?
Tämä oli sitten vitsi jos se jäi huomaamatta koska en jaksa mihinkään juupas-eipäs leikkiin lähteä omista havainnoistani.
- muttamutta
Onhan näissä "rukkasissa" hyväkin puoli, jos tulee kylmä talvi, niin onpahan
mistä valita.- Olenpa huomannut
Itse olen ottanut tuollaiset rukkaset siltä kannalta että se nainen ei loppupeleissä olisi ollut kuitenkaan sopiva koska ei ole tarpeeksi fiksu tajuamaan miten oikeasti parisuhde syntyy vaan hakukriteerit perustuvat muulle kuin yhteisille ja yhdistäville asioille.
Sen takia ne parisuhteet jäävät sitten kovin kovin lyhyiksi tai sitten jää kokonaan löytymättä. Onpahan niillä naisilla sitten varaa niin valita kuin valittaa ettei just sitä unelmien prinssiä löytynyt tai se tuli, petti ja jätti.
Ei ole minulta pois siis. Ihmettelen vaan mitä ideaa siinä on hakea sillä perusteella seuraa jos ne joiden kanssa kuvittelisi matsaavan hylätään heti edes katsomatta onko se matsaus vain paperilla vai ei.
En vain ymmärrä tai ymmärrän, mutta se saa kattomaan nettideittailua aika turhana toimintona.
- koettu ja nähty
Tässä osa syy ja selitys "ongelmaasi":
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10004388
Sitten toinen juttu: Ne naiset, jotka profiilitietojen perusteella vaikuttavat "sopivilta", vaikuttavat sopivilta lähes jokaisen miehen mielestä.
Itse asiassa koko profiilijärjestelmä pitäisi suunnitella kokonaan uusiksi, mutta se on vaikeaa. Jos kaikissa lukee, että ei innostu valehtelusta, pettämisestä, kieroilusta jne. ja sitten, että syttyy ystävällisyydestä, kauniista kesäaamusta, hyvästä ruuasta jne. niin mitä tuosta saa irti???? ei yhtään mitään.
Yhtä vähän täydentää tieto, että tykkää lukea, ulkoilla, tapailla ystäviä ja sitten jos vielä viihtyy silloin tällöin ulkona, mutta myös kotona diiba daaba blaa blaa...
Sitten kun tällaisessa profiilissa on kuva kauniista naisesta, niin ai että sitä ollaan niin yhteensopivia ja täydellisiä sielunkumppaneita!
Kyllä se nyt vaan menee niin, että jos kuva miellyttää, niin sitten voidaan profiilin tiedoista katsoa, ettei mikään sodi ihan totaalisesti omien "juttujen" kanssa, ja sen jälkeen otetaan yhteyttä, jos otetaan tai ollenkaan vastataan mihinkään.- Olenpa huomannut
"Ne naiset, jotka profiilitietojen perusteella vaikuttavat "sopivilta", vaikuttavat sopivilta lähes jokaisen miehen mielestä."
Tarkoitat ison joukon miehiä mielestä?
"Yhtä vähän täydentää tieto, että tykkää lukea, ulkoilla, tapailla ystäviä ja sitten jos vielä viihtyy silloin tällöin ulkona, mutta myös kotona diiba daaba blaa blaa..."
Kerrotko mikä sitten on sitä tärkeää tietoa?
Ainakin itse otin yhteyttä nimenomaan niihin naisiin joita tässä nostan esille joilla oli samankaltaisia ajatuksia profiilitekstissä sekä listattu niin lomakohteista kuin kaikkiin mahdollisiin makuihin sopivia.
Osan kirjoitustyylistä näki myös että olivat pohdiskelevia ja kulttuuria harrastavia naisia, sellaisia joita minä haen ja joiden kuvittelisi olevan lähellä minua.
"Kyllä se nyt vaan menee niin, että jos kuva miellyttää"
Suurin osa näistä naisista oli kuvattomia kuten itsekin olen, joten se tuskin on syynä.
"Sitten kun tällaisessa profiilissa on kuva kauniista naisesta, niin ai että sitä ollaan niin yhteensopivia ja täydellisiä sielunkumppaneita!"
Meni kyllä minun kohdalla ihan täysin päin mäntyä tuo luulottelusi.
Oliskohan se juuri naisilla joille mies sopivilla tuloilla, pituudella ja komeudella on se "sielua" kivasti kutkutteleva saalis kuitenkin?
Itse ainakin etsin lähinnä kuvattomia mutta toki mitoissa olevia naisia joilla oli yhteistä kanssani.
Sitä ihmettelen että miten on mahdollista että juuri ne joiden kanssa on eniten yhteistä ei tahdo olla yhteyksissä kun taas muut joilla ei ole mitään samaa (mitä nyt ihmisiä ovat molemmat) tai on vain vähän yhteistä haluavat kirjoitella.
Ja täytyy nyt sanoa että miksikään "tasokkaisiksi naisiksi" en näitä naisia kutsuisi vaan ihan normaali taviksiksi aivan kuten miehetkin ovat. AInut ero mikä heidät taitaisi tehdä "tasokkaiksi" on kova kysyntä netissä miesten puolelta joka taitaa juuria aiheuttaa naisille sen ettei ne yhteiset asiat ja samankaltaisuudet kiinnosta ellei mies pakettina ole lähes täydellinen.
Ehkä näillä naisilla on kuvitelmia omasta tasokkuudestaan ja täydellisyydestään?
Harmi sinänsä jos näin jää sitten sopivat parit löytymättä.
- D69
Tässä on tosiaan sinkkuaikanaan ehtinyt miettiä moneen kertaan että hopealautasellako oikein pitäisi itsensä tarjoilla että kelpaisi ikäiselleen ja kaltaiselleen miehelle. Mutta ei pidä mennä siihen retkuun että lähtee muuttelemaan itseään aina sen mukaan mitä joku keksii päästään väittää että kun teet niin ja noin, niin sitten kelpaat. Jos se muutos mitä pitää tehdä kelvatakseen jollekulle on niin merkittävä että kokee muuttuvansa ihmisenä kokonaan joksikin toiseksi, hinta on liian suuri. Jos alkaa teeskentelemään jotain mitä ei ole, saa tasan taatusti väärän kumppanin.
Se on raskasta että huomaa ja tietää että nimenomaan omana itsenään ei kiinnosta ketään (paitsi tietysti niitä joihin ei itse tykästy koska ovat liian kaukaa, liian vanhoja, liian erilaisia tavoitteiltaan jne.) Mutta se on sitten vain mietittävä kohdallaan että miltä se sitten tuntuisi että alkaisi väkisin suhteeseen jonkun kanssa jota kohtaan ei tunne mitään. Jonka kanssa ei pysty puhumaan mistään aiheesta. Joka ei halua jakaa sinulle rakkaita asioita, olkoot ne mitä hyvänsä.
Olisiko se kumppanuutta, toveruutta, ystävyyttä? Mitä se olisi? Ei mitään, sitä se olisi.
Ei siinä kyse mistään tasosta ja täydellisyydestä ole. Siitä vain että toisen ihmisen pitää olla spesiaali juuri omalle itselle ja päinvastoin, hiiteen koko muu maailma vouhotuksineen.
Tiedän että esim. minusta ei pidetä juuri sen takia että minulla on mielipiteitä. Pardon, en pysty olemaan hajuton ja mauton... tai no, ehkä se mauttomuus onnistuu kyllä... Välillä on epävarma olo ja haluaisi osata olla mielinkielin kaikille, mutta siinä se oma minuus sitten taas olisi vaakalaudalla ja ei pysty alkaa vetämään jotain roolia.
Perin omituiselta tuntuu näissä nettideiteissä se että tietynlainen välimallin ihmistyyppi puuttuu kokonaan. Vaikuttaa olevan vain jotain massakansaa josta kukaan eri eroa mitenkään, ja sitten on jotain ihme alfoja joihin ei kertakaikkiaan kehtaa ottaa yhteyttä ellei harrasta mahdollisimman paljon ja mahdollisimman erikoisia asioita. Persoonalliset tyypit jotka eivät olisi silti mitään yli-ihmisiä loistavat poissaolollaan. Kaippa he sitten ovat onnellisina perheensä kanssa, eivätkä mitään synkkiä sinkkuja.- Olenpa huomannut
Joo, ihan hyvä kirjoitus vaikka ehkä hieman sivuten aihetta.
Lähinnä yritin sanoa sitä että me puhumme nyt muutamasta viestien vaihdosta jossa otetaan selvää onko se toinen sopiva vai ei.
Tämä minua ihmetyttää kovasti koska eihän sitä muuten voi tietää. Ja ihan rehellisesti sanottuna noista kymmenistä naisista joihin olin yhteyksissä ja joka oli aika matsaus niin yhden kerran olin menossa treffeille mutta hänkin perui sitten lopulta. En usko että olisimme sopineet yhteen, mutta jos muut eivät tahdo katsoa edes tuonne asti asiaa niin miten on mahdollista edes koskaan löytää sitä sopivaa paria?
En henkilökohtaisesti vain ymmärrä tuota näiden naistenkaan kannalta. Yritin arvailla syitä näihin esittämällä että ehkä kyse on miehen statuksesta ja naisten suosiota koska muuten en tajua...
"Perin omituiselta tuntuu näissä nettideiteissä se että tietynlainen välimallin ihmistyyppi puuttuu kokonaan. Vaikuttaa olevan vain jotain massakansaa josta kukaan eri eroa mitenkään, ja sitten on jotain ihme alfoja joihin ei kertakaikkiaan kehtaa ottaa yhteyttä ellei harrasta mahdollisimman paljon ja mahdollisimman erikoisia asioita. Persoonalliset tyypit jotka eivät olisi silti mitään yli-ihmisiä loistavat poissaolollaan. Kaippa he sitten ovat onnellisina perheensä kanssa, eivätkä mitään synkkiä sinkkuja. "
Olen huomannut samaa ja itsekin koen olevani aika persoonallinen mieheksi, mutta se on vain oma näkemykseni jota tosin olen saanut kuulla myös naistuttavilta.
Kuitenkin odotan että naisella tietyt asiat olisivat samalla tavoin ilman mitään täydellisyyden tavoittelua.
Ei sinkkuutta pidä alkaa synkistelemään, tässäkin aiheessa ihmetytti että miten joku kuvittelee naisena tai miehenä löytävänsä todellisen suhteen jos heti ekaksi antaa pakit nille jotka ovat eniten samankaltaisia.
En todellakaan käsitä miten joku nainen voi sanoa yhden tai muutaman viestin perusteella että tunteeko jotain miestä kohtaan jotain vai ei. En vain voi ymmärtää.
Siinä on enemmän kyllä ihan satunanisista harhaluuloista kuin mistään että miehestä olisi saanut mitään todellista kuvaa. - D69
Joo, ihan hyvä kirjoitus vaikka ehkä hieman sivuten aihetta.
Lähinnä yritin sanoa sitä että me puhumme nyt muutamasta viestien vaihdosta jossa otetaan selvää onko se toinen sopiva vai ei.
Tämä minua ihmetyttää kovasti koska eihän sitä muuten voi tietää. Ja ihan rehellisesti sanottuna noista kymmenistä naisista joihin olin yhteyksissä ja joka oli aika matsaus niin yhden kerran olin menossa treffeille mutta hänkin perui sitten lopulta. En usko että olisimme sopineet yhteen, mutta jos muut eivät tahdo katsoa edes tuonne asti asiaa niin miten on mahdollista edes koskaan löytää sitä sopivaa paria?
En henkilökohtaisesti vain ymmärrä tuota näiden naistenkaan kannalta. Yritin arvailla syitä näihin esittämällä että ehkä kyse on miehen statuksesta ja naisten suosiota koska muuten en tajua...
"Perin omituiselta tuntuu näissä nettideiteissä se että tietynlainen välimallin ihmistyyppi puuttuu kokonaan. Vaikuttaa olevan vain jotain massakansaa josta kukaan eri eroa mitenkään, ja sitten on jotain ihme alfoja joihin ei kertakaikkiaan kehtaa ottaa yhteyttä ellei harrasta mahdollisimman paljon ja mahdollisimman erikoisia asioita. Persoonalliset tyypit jotka eivät olisi silti mitään yli-ihmisiä loistavat poissaolollaan. Kaippa he sitten ovat onnellisina perheensä kanssa, eivätkä mitään synkkiä sinkkuja. "
Olen huomannut samaa ja itsekin koen olevani aika persoonallinen mieheksi, mutta se on vain oma näkemykseni jota tosin olen saanut kuulla myös naistuttavilta.
Kuitenkin odotan että naisella tietyt asiat olisivat samalla tavoin ilman mitään täydellisyyden tavoittelua.
Ei sinkkuutta pidä alkaa synkistelemään, tässäkin aiheessa ihmetytti että miten joku kuvittelee naisena tai miehenä löytävänsä todellisen suhteen jos heti ekaksi antaa pakit nille jotka ovat eniten samankaltaisia.
En todellakaan käsitä miten joku nainen voi sanoa yhden tai muutaman viestin perusteella että tunteeko jotain miestä kohtaan jotain vai ei. En vain voi ymmärtää.
Siinä on enemmän kyllä ihan satunanisista harhaluuloista kuin mistään että miehestä olisi saanut mitään todellista kuvaa.Myönnän että aikoinaan tuli kertaalleen katsottua Sinkkuelämää-sarja telkasta. Ihmettelin silloin että miten pienistä ja mitättömistä syistä ihmiset välillä lemppasivat toisensa. Pienikin moka, ja anteeksi ei saanut, se oli loppu koko juttu. (En nyt puhu pettämisestä, sitä en itsekään kykenisi varmaankaan anteeksi antamaan.)
Nyt itse sinkkuna sen on huomannut että kaikki me täällä vaikutamme ikäänkuin varmuuden vuoksi lemppaavan jo etukäteen kaikki ehdokkaat. Olisin ehkä parin tietyn tyypin kanssa saattanut itsekin tulla juttuun, mutta friikkasin ja aloin miettimään asioita liian pitkälle. Näiden miesten kohdalla kyse oli siitä että heillä oli lapsia, enkä osannut millään kuvitella itseäni lasten kanssa tekemisiin, kun ei ole koskaan ollut osa elämääni. En tiedä pitäisi sitä sitten katua syvästi ja lyödä rintaansa huutaen minä kurja, minä ruoja... Vaikeahan sitä on tietää. Mutta jos annan pakit sellaiselle miehelle joka olisi muuten ok, mutta asuu kaukana, pyrin ajattelemaan asiaa hänenkin kannaltaan. Ei ole mikään kiva körötellä eestaas jotain helvetillistä matkaa. Ja itseni tunnen ja tiedän että en halua muuttaa toiselle puolella maata. Ei siis vaikuta oikein järkevältä edes tavata, kun voisi sitten tulla paha mieli kun suhde alkaa tökkiä käytännön ongelmiin.
Tottakai se minuakin välillä syö kun luulen että jonkun miehen kanssa olisi yhteistä ja sitten hän kokeekin toisin. Silloin kyseessä kai on vaan se että pärstävärkkini ei tunnu hänen tahollaan sen naisen naamalta mitä hän haluaa loppuelämänsä katsella. Sellaiseen suhteeseen en halua jossa jompikumpi kokee itsensä kiusaantuneeksi kun ei tunne kykenevänsä arvostamaan toista tarpeeksi.
Mutta jos ei ole edes naamat esillä, jos vain on se profiili siinä ja toinen ei vastaa vaikka osuu täysin hänen kriteerilistansa kanssa yksiin, kyllähän se alkaa ihmetyttämään että haluaako se toinen edes löytää yhtään ketään. Lieneekö sitten apatia iskenyt jo niin pahana että ei enää jakseta toivoa, uskoa eikä yrittää mitään. - Olenpa huomannut
D69 kirjoitti:
Myönnän että aikoinaan tuli kertaalleen katsottua Sinkkuelämää-sarja telkasta. Ihmettelin silloin että miten pienistä ja mitättömistä syistä ihmiset välillä lemppasivat toisensa. Pienikin moka, ja anteeksi ei saanut, se oli loppu koko juttu. (En nyt puhu pettämisestä, sitä en itsekään kykenisi varmaankaan anteeksi antamaan.)
Nyt itse sinkkuna sen on huomannut että kaikki me täällä vaikutamme ikäänkuin varmuuden vuoksi lemppaavan jo etukäteen kaikki ehdokkaat. Olisin ehkä parin tietyn tyypin kanssa saattanut itsekin tulla juttuun, mutta friikkasin ja aloin miettimään asioita liian pitkälle. Näiden miesten kohdalla kyse oli siitä että heillä oli lapsia, enkä osannut millään kuvitella itseäni lasten kanssa tekemisiin, kun ei ole koskaan ollut osa elämääni. En tiedä pitäisi sitä sitten katua syvästi ja lyödä rintaansa huutaen minä kurja, minä ruoja... Vaikeahan sitä on tietää. Mutta jos annan pakit sellaiselle miehelle joka olisi muuten ok, mutta asuu kaukana, pyrin ajattelemaan asiaa hänenkin kannaltaan. Ei ole mikään kiva körötellä eestaas jotain helvetillistä matkaa. Ja itseni tunnen ja tiedän että en halua muuttaa toiselle puolella maata. Ei siis vaikuta oikein järkevältä edes tavata, kun voisi sitten tulla paha mieli kun suhde alkaa tökkiä käytännön ongelmiin.
Tottakai se minuakin välillä syö kun luulen että jonkun miehen kanssa olisi yhteistä ja sitten hän kokeekin toisin. Silloin kyseessä kai on vaan se että pärstävärkkini ei tunnu hänen tahollaan sen naisen naamalta mitä hän haluaa loppuelämänsä katsella. Sellaiseen suhteeseen en halua jossa jompikumpi kokee itsensä kiusaantuneeksi kun ei tunne kykenevänsä arvostamaan toista tarpeeksi.
Mutta jos ei ole edes naamat esillä, jos vain on se profiili siinä ja toinen ei vastaa vaikka osuu täysin hänen kriteerilistansa kanssa yksiin, kyllähän se alkaa ihmetyttämään että haluaako se toinen edes löytää yhtään ketään. Lieneekö sitten apatia iskenyt jo niin pahana että ei enää jakseta toivoa, uskoa eikä yrittää mitään."Mutta jos ei ole edes naamat esillä, jos vain on se profiili siinä ja toinen ei vastaa vaikka osuu täysin hänen kriteerilistansa kanssa yksiin, kyllähän se alkaa ihmetyttämään että haluaako se toinen edes löytää yhtään ketään."
Tätä juuri ihmettelin. Hyvin sait sen pähkinänkuoreen.
On vähän omituista kun oman tyyppiset ihmiset ovat ne jotka eivät vastaa tai viestivät vain muutaman viestin verran. Muilta voi saadakkin viesitä esimerkkinä vaikkapa eräs urheilullinen nätti nainen joka oli yhteyksissä minuun. Treffien jälkeen oli vain todettava molemmin puolin ettei ole tarpeeksi yhteisiä asioita ja juttuja.
Ehkä he haluavat sitten sitä tunnetta ja rivien välistä lukevat kaikenlaista väärää. - D69
"Mutta jos ei ole edes naamat esillä, jos vain on se profiili siinä ja toinen ei vastaa vaikka osuu täysin hänen kriteerilistansa kanssa yksiin, kyllähän se alkaa ihmetyttämään että haluaako se toinen edes löytää yhtään ketään."
Tätä juuri ihmettelin. Hyvin sait sen pähkinänkuoreen.
On vähän omituista kun oman tyyppiset ihmiset ovat ne jotka eivät vastaa tai viestivät vain muutaman viestin verran. Muilta voi saadakkin viesitä esimerkkinä vaikkapa eräs urheilullinen nätti nainen joka oli yhteyksissä minuun. Treffien jälkeen oli vain todettava molemmin puolin ettei ole tarpeeksi yhteisiä asioita ja juttuja.
Ehkä he haluavat sitten sitä tunnetta ja rivien välistä lukevat kaikenlaista väärää.Liikaa unelmia ja unia. Itsekin joskus ihmettelen kun olen oikein sykähdyttäviä unia katsellut että minkä takia alitajunta edes näyttää tuollaista kamaa, kun siitä tulee vaan paha mieli kun se kaikki romanttinen sälä ei kuitenkaan toteudu käytännön elämässä. Oikeissa suhteissani olen kokenut onnen hetkiä ja vaikka ne eivät ikinä ole olleet sellaista fantastista settiä kuin unissa, niin kyllä ne minulle silti kelpasivat.
Mutta ehkäpä jos sinkkuusaika alkaa venähtämään, ihminen ehtii nähdä ihan liikaa niitä uniaan ja kuvitella vaikka millaisen ihanuuksien ihmeprinssin/prinsessan. Ja sitten vastaan tulee vielä kaikenlaisia ihmisiä jotka osaavat kyllä vaatia muilta, mutta itse eivät haluaisi laittaa rikkaa ristiin kumppanin vuoksi. Ja se ettei haluta laittaa johtuu varmaan siitä että ollaan jo niin katkeroiduttu ja kyllästytty.
- Ketjua seurannut...
Tämän ketjun läpi kahlanneena, niin aloittajasta tulee selainen pähkäilevän selittelijän vaikutelma.
"Teoretisoimalla parisuhteeseen" tai "Selityksillä onneen"
Ei, ei ja taas ei!
Uskon, että kaikki vuodatukset ovat täyttä totta, mutta antaisin kuitenkin aloittajalle selaisen neuvon, että alkaisi ottaa nämä kuviot vähemmän haudanvakavasti ja lopettaisi asioiden märehtimisen ja analysoimisen.
En yhtään ihmettelisi jos hänen viestit naisille, joihin ei sitten "kumma kyllä" tule yhtään vastakaikua, ovat samanlaisia filosofointeja ja selityksen makuisia vuodatuksia. Hän ei ehkä itse sitä vaan teksteistään tunnista.
Ja miksikö uskon näin? Siksi, että itse kuvattomana saan sekä aloitteita naisilta ja itse lähettämiini viesteihin saan vastauksen kahdeksassa tapauksessa kymmenestä.
Naisista voi olla vaikka mitä mieltä, mutta yllättävän hyviä ovat lukemaan rivien välistä, ja sen asian kun ymmärtää, niin alkaa jututkin luistaa puolin ja toisin ;)
_________________________________________________________- Olenpa huomannut
Kylläpäs luit pahasti oikeaa persoonaani ohi "riven välistä".
Toivottavasti löydät kuitenkin naisen noilla keinoin.
Oma profiilini ja viestini poikkeavat aika tavalla siitä miten kirjoitin tähän ketjuun joten kuvasi minusta on hyvin väärä.
Joten viimeinen väitteesi on ihan puhdasta kuraa.
Profiilit ovat parhaita vertailukohtia siihen mitä yhteistä on. Eikä se mitä rivien välissä viesteissä on tai ei ole. Piste.
Mutta anteeksi kun kirjoitin tänne liian syvällisiä ja vaikeita ajatuksia sinulle joten hukuit niihin.
Se on totta että "haudanvakavaa" suhdetta täältä on turha etsiä vaikka kuinka olisi huumoria mukana. Vain peliä ja leikkiä on tarjolla.
Sekä naisia jotka ovat pahasti eksyksissä.
Toivon todella että löydät sen mitä etsitkin nettideitistä. Itsellä ei riitä halua kun huomaa miten noita rivien välejä luetaan.
Antaa sinusta ja noista naisista epäfiksun ja typerän kuvan.
Olen muuten pragmaatikko, en teoreetikko.
Joskus on vain vähän pakko miettiä asioita ja hieman pähkäillä jos huomaa asioita.
Ehkä sinä olet liian yksinkertainen hetkessä eläjä huomaamaan asioita? Paitsi niistä olemattomista rivien välistä.
_____________________________________________________________ - Asenne näkyy
Kylläpäs luit pahasti oikeaa persoonaani ohi "riven välistä".
Toivottavasti löydät kuitenkin naisen noilla keinoin.
Oma profiilini ja viestini poikkeavat aika tavalla siitä miten kirjoitin tähän ketjuun joten kuvasi minusta on hyvin väärä.
Joten viimeinen väitteesi on ihan puhdasta kuraa.
Profiilit ovat parhaita vertailukohtia siihen mitä yhteistä on. Eikä se mitä rivien välissä viesteissä on tai ei ole. Piste.
Mutta anteeksi kun kirjoitin tänne liian syvällisiä ja vaikeita ajatuksia sinulle joten hukuit niihin.
Se on totta että "haudanvakavaa" suhdetta täältä on turha etsiä vaikka kuinka olisi huumoria mukana. Vain peliä ja leikkiä on tarjolla.
Sekä naisia jotka ovat pahasti eksyksissä.
Toivon todella että löydät sen mitä etsitkin nettideitistä. Itsellä ei riitä halua kun huomaa miten noita rivien välejä luetaan.
Antaa sinusta ja noista naisista epäfiksun ja typerän kuvan.
Olen muuten pragmaatikko, en teoreetikko.
Joskus on vain vähän pakko miettiä asioita ja hieman pähkäillä jos huomaa asioita.
Ehkä sinä olet liian yksinkertainen hetkessä eläjä huomaamaan asioita? Paitsi niistä olemattomista rivien välistä.
_____________________________________________________________Väittäisin kyllä tuon asenteesi näkyvän joko ilmoituksessasi tai sitten niissä viesteissäsi ja aika harva nainen taitaa tuollaista hyökkäävää miestä katsella. Ja tekstisi on aivan liian analysoivaa ja teoreettista soopaa, ei sitä kukaan täyspäinen nainen jaksa ;)
- nebukadnessar
Asenne näkyy kirjoitti:
Väittäisin kyllä tuon asenteesi näkyvän joko ilmoituksessasi tai sitten niissä viesteissäsi ja aika harva nainen taitaa tuollaista hyökkäävää miestä katsella. Ja tekstisi on aivan liian analysoivaa ja teoreettista soopaa, ei sitä kukaan täyspäinen nainen jaksa ;)
Eli toisin sanoen edellisen kannattaisi yksinkertaistaa tekstejään ns. täysipäisten naisten tasolle.
- mies dlfögjdflkgdlfj
Selittelyn makua, valitan:), mielestäni. Itse mies ja vaikkei tuo 80% täyty niin on se nyt jossain 50% kohdalla (pikku "handicappejä" parisuhdemarkkinoille mm. lapsi). Eli tsekkaa ne viestisi - rivit ja rivinvälit. Itse luulen ettei ole niin hirveästi väliä mistä kirjoittaa vaan enemminkin miten (eli unohda fiksuutesi vaan anna palaa).
- Linda31
Mitäs jos ottaisit ne lääkkeesi? Olet selvästi toisia ala-arvoisesti nimittelevä, epäasiallinen jankuttaja.
Ei ihme, ettei sinua kukaan nainen huoli, vaikka profiilitietojen perusteella olisit kuinka napakymppi. Näin on näreet.
Tuo ylimielinen ja töykeä asenteesi paistaa ja haisee jo niin kauas, vaikka kuinka yrität esittää asiallista ja fiksua, että sinusta ei taida toisaankaan olla muuhun kuin muiden haukkumiseen, mistään oikeasta seurustelusta puhumattakaan. - Kokenut nainen
AP:lle tiedoksi vaan, että kaikilta niiltä "sopivimmilta" ei todellakaan tule rukkasia heti, ellet ole jotenkin sosiaalisilta taidoiltasi vajaa!!! Näistä kirjoituksistasi päätellen voi kyllä epäillä ettei sinulla ole ihan kaikki muumit laaksossa. Ja luulen myös, että kuvittelet itsestäsi ihan liikoja.
Turhaan täällä meuhkaat ja syytät naisia siitä, jos olet niin mäntti ulosanniltasi, ettei sinua yksinkertaisesti jaksa. Ja turha sinun on tähän taas pistää metritolkulla perusteluja ja selityksiä omasta erinomaisuudestasi.
Laske vaan rimaa reilusti. Kyllä sinullekin joku vielä löytyy. Tsemppiä!- N 43 v
Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat kyllä mäntimmältä ja sosiaalisesti taidottomammalta kuin aloittaja. Sama koskee tuota Linda31 - nimimerkkiä tuossa ylhäällä. Aiheettoman törkeää, ylimielistä ja alentuvaa tekstiä.
On totta että aloittaja vaikuttaa epäkunniottavalta ja jankuttavalta, mutta se saattaa johtua ihan turhautumisesta - sekä nettideittailuun että joihinkin tämän palstan kommentteihin. Ja onko pakko itse vetää vielä pahemmaksi? Ei kovin fiksua "kokeneelta" naiselta.
Ja kyllä minä itsekin pähkäilisin, mistä on kyse jos profiilien perusteella olisin juuri sellainen nainen, jota jotkut miehet etsivät, ja heistä ei juuri kukaan vastaisi yhteydenottoihini. Olisihan se outoa, jos asia ei pohdituttaisi. - ..................
N 43 v kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat kyllä mäntimmältä ja sosiaalisesti taidottomammalta kuin aloittaja. Sama koskee tuota Linda31 - nimimerkkiä tuossa ylhäällä. Aiheettoman törkeää, ylimielistä ja alentuvaa tekstiä.
On totta että aloittaja vaikuttaa epäkunniottavalta ja jankuttavalta, mutta se saattaa johtua ihan turhautumisesta - sekä nettideittailuun että joihinkin tämän palstan kommentteihin. Ja onko pakko itse vetää vielä pahemmaksi? Ei kovin fiksua "kokeneelta" naiselta.
Ja kyllä minä itsekin pähkäilisin, mistä on kyse jos profiilien perusteella olisin juuri sellainen nainen, jota jotkut miehet etsivät, ja heistä ei juuri kukaan vastaisi yhteydenottoihini. Olisihan se outoa, jos asia ei pohdituttaisi.Turhautuneena ei missään nimessä kannata hakea seuraa. Ja se nyt vain sattuu olemaan niitä elämän kultaisia sääntöjä, ettei toisia pysty muuttamaan. Ei kannata edes yrittää ihan omien hermojen vuoksi. Omaa suhtautumista sen sijaan voi, mikäli itse niin haluaa.
- Mies vastaa...
Ja tällä kertaa ap vastasi näköjään nimimerkillä N 43 v! Vastineen tyylistä ei voi erehtyä.
ap:lle lopullisesti tiedoksi, vaikka moni sen on jo sanonut: Voit lopettaa pähkäilyn! Voi lopettaa pohtimisen! Se on niin yksinkertaista, jos vaan älliä riittää!
Syyt löytyvät itsestäsi. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sen olet varmasti huomannut myös tästä viestiketjusta, vai???
Jos et pysty muuttamaan itseäsi ja toimintaasi sellaiseksi, että saat haluamaasi vastakaikua naisilta, niin keksi muuta ohjelmaa. Helpoa kuin heinänteko! Comprendo? - N 43 v.
:D. Onpas täällä outoa porukkaa. En todellakaan ole aloittaja. Aivan uskomatonta!
Mutta joo, hyvää yötä kaikille, sekä terveille että vähemmän terveille. - nettineuvokakkonen
No mutta jospa laskisit hieman rimaa ns.omalle tasollesi?
- Olenpa huomannut
Jotain turhautuneita luusereita tuli sitten ketjuun trollaamaan ja hekumoimaan aloittajan eli minulla.
No menee kai se elämä niinkin teillä jos muuta elämää ei ole.
Nettineuvokakkonen, hyvä jumala, sinähän et pääse kenenkään riman yli vaikka se kaivettaisiin maan pinnan alle ja saisit ryömiä sen päältä.
Mutta en ole lainkaan yllättynyt että keskustelu on tätä tasoa täällä.
Seuraavan kerran ihmiset hyvät. Kommentoikaa aihetta älkääkä aiheen aloittajaa.
Antaa teistä sitten ihmisenä fiksumman kuvan eikä näytä niin typerältä.- nettineuvokakkonen
Tässä tasa-arvoisessa maassa vastaan sinulle juuri samalla tavalla, kuin naisille vastataan. Aina kun nainen aloittaa keskustelun siitä, että ei löydä kumppania, 90 % vastauksista on "laske rimaa omalle tasollesi!"
- vastausvoiollapeilis
nettineuvokakkonen kirjoitti:
Tässä tasa-arvoisessa maassa vastaan sinulle juuri samalla tavalla, kuin naisille vastataan. Aina kun nainen aloittaa keskustelun siitä, että ei löydä kumppania, 90 % vastauksista on "laske rimaa omalle tasollesi!"
Aloitus oli niin pitkä sepustus, ettei viitsi lukea.
Yleisesti kyllä voi heti vastata, että jos kenenkään kanssa ei pääse juttuun, pitää miettiä mikä niissä kaikissa kohtaamisissa on yhteistä. Sinä? - Olenpa huomannut
vastausvoiollapeilis kirjoitti:
Aloitus oli niin pitkä sepustus, ettei viitsi lukea.
Yleisesti kyllä voi heti vastata, että jos kenenkään kanssa ei pääse juttuun, pitää miettiä mikä niissä kaikissa kohtaamisissa on yhteistä. Sinä?"Yleisesti kyllä voi heti vastata, että jos kenenkään kanssa ei pääse juttuun, pitää miettiä mikä niissä kaikissa kohtaamisissa on yhteistä. Sinä? "
Ei vaan sen että se tapahtuu netissä ja naiset ovat siinä 25-30 vuotiaita.
Mutta tietysti yritä nyt naputtaa lisää ja mennä henkilökohtaisuuksiin jos omat pienet aivosi eivät muuhun ajatteluun kykene.
Liian pitkä sepustus luettavaksi vieläpä.
Kuvakirjako olisi pitänyt sinulle olla vai sarjakuva-strippi?
- 3+13
Tosielämässä paras juttukaveri NAINEN ja muutama muukin puolituttu nainen, joiden kanssa tulen hyvin juttuun.
Nettideitissä joku 30 huolellisesti tehtyä alotusta (ei copy paste "Moi lähetääks panee" alotuksia) ja 0 vastausta. Sen jälkeen luovutin suosiolla.
Sopivuudesta vaikea sanoa, kun ei tunnu pääsevän edes tutustumisasteelle. Naisten rima tuntuu olevan vähintään riittävän korkealla... No ei kai ihmekkään, että nuo samat naamat näkyvät tuolla deitissä edelleenkin muutaman kuukauden tauon jälkeen.
Toki naisilla on oikeus valkata keneen haluaa tutustua ja ymmärrän kyllä hyvin ettei joku copy paste viesti herätä mielenkiintoa tutustua paremmin. Mutta en ymmärrä logiikkaa miksei selvästi huolella luotuun avaukseen voisi vastata edes kohteliaasti EI KIINNOSTA. Saati sitten vaihtaa muutamaa viestiä ja katsoa syttyykö jotain kipinää. Vaikeaa se on tuntemattomalle henkilölle pelkän profiilin (etenkin huonon ja vajaan) perusteella keksiä jotain maailmaa mullistavaa sanottavaa. Parin viestin jälkeen voisi hyvinkin jo helpottua kun tietäisi jo vähän kenelle puhuu.- keskiäkäinen ämmä
Ei kai se mikään ihme ole että samat naamat ovat kuukausia tai vuosia esillä kun ei kukaan ota yhteyttä kehenkään. Itse silloin tällöin olen kirjoitellut miehille ja harva vastaa. Jos minuun ottaa joku seksimaanikko tai yli-ikäinen tai aivan outo tapaus yhteyttä, niin en kai minä voi niistä valita sitä vähiten huonoa...
- Olenpa huomannut
Minullakin tosielämässä juttukavereina usein naisia ja tuttavina. Valitettavasti monet ovat varattuja ja muuten ei sovi yhteen sinkkujen kanssa.
Lähinnä yritin miettiä tätä noin yleiseltä kannalta tässä että mitä järkeä on siinä että juuri niihin kaikkein yhteensopivimpiin profiileiden perusteella ei ole edes halua tutustua.
Itteäni ei se haittaa että aloitukseen ei sinällään vastata, mutta kyllähän se mietityttää että miksi jos profiilit vastaavat toisiaan.
Mutta useimmiten kesti pari-kolme viestiä jonka jälkeen nainen vain hävisi ja lopetti viestimisen. Ne olivat olleet yleensä vain lämmittelyä eikä varsinaisesti pitemmälle oltu edetty.
Kai täytyy sitten yrittää kokeilla tapailla tätä toista nuorta neitosta jonka kanssa treffeillä kävin. Kovin on nuori, mutta ainakin hän oli innostuneempi tavattaessa kuin kukaan netissä olleista. Ulkonäöllisesti varmaan myös paremman näköinen kuin noiden kuvattomien profiilien takana oleva.
Vähän ihmetyttää touhu, mutta toisaalta ei jaksa enempää asiaa kaivaa kun vastaanotto on tätä: "katso peiliin, olet asennevammainen" tasoa eikä rakentavaa keskustelua käydä.
Pelkkiä trolleja ketju täynnä. - .................
Minullakin tosielämässä juttukavereina usein naisia ja tuttavina. Valitettavasti monet ovat varattuja ja muuten ei sovi yhteen sinkkujen kanssa.
Lähinnä yritin miettiä tätä noin yleiseltä kannalta tässä että mitä järkeä on siinä että juuri niihin kaikkein yhteensopivimpiin profiileiden perusteella ei ole edes halua tutustua.
Itteäni ei se haittaa että aloitukseen ei sinällään vastata, mutta kyllähän se mietityttää että miksi jos profiilit vastaavat toisiaan.
Mutta useimmiten kesti pari-kolme viestiä jonka jälkeen nainen vain hävisi ja lopetti viestimisen. Ne olivat olleet yleensä vain lämmittelyä eikä varsinaisesti pitemmälle oltu edetty.
Kai täytyy sitten yrittää kokeilla tapailla tätä toista nuorta neitosta jonka kanssa treffeillä kävin. Kovin on nuori, mutta ainakin hän oli innostuneempi tavattaessa kuin kukaan netissä olleista. Ulkonäöllisesti varmaan myös paremman näköinen kuin noiden kuvattomien profiilien takana oleva.
Vähän ihmetyttää touhu, mutta toisaalta ei jaksa enempää asiaa kaivaa kun vastaanotto on tätä: "katso peiliin, olet asennevammainen" tasoa eikä rakentavaa keskustelua käydä.
Pelkkiä trolleja ketju täynnä.Mistä sinä siis oikeastaan haluaisit keskustella. Sinä ajattelet teidän olevan yhteensopivia, toinen ilmiselvästi ei tai viestittelee jo jonkun kanssa, joka tuntuu vielä sopivammalta. Lopputulos on kuitenkin aina, ettei tarina etene eikä se siitä filosofioimalla muutu. Tietenkin palstalla roikkumisesta voi yrittää tehdä 24/7 harrastuksen ja yrittää vastata kaikille, tosin pasmat saattaa mennä sekaisin yrittäessä muistella mitä kukainenkin kirjoitteli.
- Olenpa huomannut
................. kirjoitti:
Mistä sinä siis oikeastaan haluaisit keskustella. Sinä ajattelet teidän olevan yhteensopivia, toinen ilmiselvästi ei tai viestittelee jo jonkun kanssa, joka tuntuu vielä sopivammalta. Lopputulos on kuitenkin aina, ettei tarina etene eikä se siitä filosofioimalla muutu. Tietenkin palstalla roikkumisesta voi yrittää tehdä 24/7 harrastuksen ja yrittää vastata kaikille, tosin pasmat saattaa mennä sekaisin yrittäessä muistella mitä kukainenkin kirjoitteli.
"Mistä sinä siis oikeastaan haluaisit keskustella."
Tässäkö asiassa?
Ei kai siihen Einsteinia tarvita, mutta nähtävästi älykkäämpi kuin teidän vastaajien keskiverto älykkyys...
"Sinä ajattelet teidän olevan yhteensopivia, toinen ilmiselvästi ei tai viestittelee jo jonkun kanssa, joka tuntuu vielä sopivammalta."
Tuota tuota, eli oletuksesi HETI on se että minun ja se nainen johon olen ollut yhteydessä ei ole olleet yhteensopivia lopulta?
Entäs jos luopuisit kerran oletuksestasi ja vastustuksestasi ja lähtisit siitä että saattaisin olla asiassa oikeassa tai asiaa voi pohtia monelta kannalta?
"Lopputulos on kuitenkin aina, ettei tarina etene eikä se siitä filosofioimalla muutu. "
Onpas tosi hienoa.
Heität jotain "filosofiointia" sinne sekaan.
Vetoan taas puutteelliseen älykkyyteen jos joku henkilö A tekee havaintoja aiheesta sekä päätelmiä ja ne heitetään sivuun vain "teorioina ja filosofiointeina".
"Tietenkin palstalla roikkumisesta voi yrittää tehdä 24/7 harrastuksen ja yrittää vastata kaikille, tosin pasmat saattaa mennä sekaisin yrittäessä muistella mitä kukainenkin kirjoitteli. "
Varsinkin kun kukaan ei kirjoita aiheesta ja ovat sen verran tyhmiä että puhuvat vain ainoastaan aloittajasta, vetoavat siihen että keskustelu heille on liian "filosofista" (liian älyllisesti haastavaa) joten lopputulos on se että oikeastaan mistään ei kannata keskustella eikä mihinkään vastailla ettei vain vaikuttaisi 24/7 palstalla roikkuvalta nörtiltä.
Toisin sanottuna kannattaa toimia kuten sinä eli vain kirjoitella viestejä, katella peiliin jos kukaan ei vastaa, koskaan olla kirjoittamatta tänne mitään oikeita keskusteluja ja ainoastaan kirjoittaa tänne jos haluaa 1) haukkua aloittajaa 2) kertoa kuinka keskustelu on liian vaikea omille aivoille 3) ilmoittaa että keskustelu on turhaa.
Mitä ihmettä sinä roikut täällä jos et tajua keskustelusta mitään ja tulit vain sen ilmoittamaan muille?
Mistäkö haluaisin keskustella?
Jos lähdetään siitä että osaan oikeasti kirjoittaa sekä profiilin että aloitusviestinsia (mikä tietysti teille on mahdoton ajatus) niin olisi ollut kiva miettiä mistä havaintoni johtuu että ne naiset ikäryhmässä 25-30 ovat kaikkein nihkeimpiä vastaamaan vaikka heistä olen löytänyt parisenkymmentä "sopivaa" profiilin perusteella.
Tämä siis samalla kun selkeästi vähemmän sopivimmilta profiilien perusteella saan jopa aloitteita ja toisaalta saatan saada vastauksia 23-vuotiailta opiskelijaneitosilta ja "kuumilta kissoilta".
Sori vain mutta on vähän pakko tehdä jotain päätelmiä aiheesta jos se ryhmä naisia joista kuvittelisi löytävän parhaiten pitempiaikaisen kumppanin on se ryhmä joka vastaa huonoiten.
Silloin ei tarvitse viettää edes sitä vähäistä aikaa nettideitissä jos asia on tosiaan niin. - ..................
"Mistä sinä siis oikeastaan haluaisit keskustella."
Tässäkö asiassa?
Ei kai siihen Einsteinia tarvita, mutta nähtävästi älykkäämpi kuin teidän vastaajien keskiverto älykkyys...
"Sinä ajattelet teidän olevan yhteensopivia, toinen ilmiselvästi ei tai viestittelee jo jonkun kanssa, joka tuntuu vielä sopivammalta."
Tuota tuota, eli oletuksesi HETI on se että minun ja se nainen johon olen ollut yhteydessä ei ole olleet yhteensopivia lopulta?
Entäs jos luopuisit kerran oletuksestasi ja vastustuksestasi ja lähtisit siitä että saattaisin olla asiassa oikeassa tai asiaa voi pohtia monelta kannalta?
"Lopputulos on kuitenkin aina, ettei tarina etene eikä se siitä filosofioimalla muutu. "
Onpas tosi hienoa.
Heität jotain "filosofiointia" sinne sekaan.
Vetoan taas puutteelliseen älykkyyteen jos joku henkilö A tekee havaintoja aiheesta sekä päätelmiä ja ne heitetään sivuun vain "teorioina ja filosofiointeina".
"Tietenkin palstalla roikkumisesta voi yrittää tehdä 24/7 harrastuksen ja yrittää vastata kaikille, tosin pasmat saattaa mennä sekaisin yrittäessä muistella mitä kukainenkin kirjoitteli. "
Varsinkin kun kukaan ei kirjoita aiheesta ja ovat sen verran tyhmiä että puhuvat vain ainoastaan aloittajasta, vetoavat siihen että keskustelu heille on liian "filosofista" (liian älyllisesti haastavaa) joten lopputulos on se että oikeastaan mistään ei kannata keskustella eikä mihinkään vastailla ettei vain vaikuttaisi 24/7 palstalla roikkuvalta nörtiltä.
Toisin sanottuna kannattaa toimia kuten sinä eli vain kirjoitella viestejä, katella peiliin jos kukaan ei vastaa, koskaan olla kirjoittamatta tänne mitään oikeita keskusteluja ja ainoastaan kirjoittaa tänne jos haluaa 1) haukkua aloittajaa 2) kertoa kuinka keskustelu on liian vaikea omille aivoille 3) ilmoittaa että keskustelu on turhaa.
Mitä ihmettä sinä roikut täällä jos et tajua keskustelusta mitään ja tulit vain sen ilmoittamaan muille?
Mistäkö haluaisin keskustella?
Jos lähdetään siitä että osaan oikeasti kirjoittaa sekä profiilin että aloitusviestinsia (mikä tietysti teille on mahdoton ajatus) niin olisi ollut kiva miettiä mistä havaintoni johtuu että ne naiset ikäryhmässä 25-30 ovat kaikkein nihkeimpiä vastaamaan vaikka heistä olen löytänyt parisenkymmentä "sopivaa" profiilin perusteella.
Tämä siis samalla kun selkeästi vähemmän sopivimmilta profiilien perusteella saan jopa aloitteita ja toisaalta saatan saada vastauksia 23-vuotiailta opiskelijaneitosilta ja "kuumilta kissoilta".
Sori vain mutta on vähän pakko tehdä jotain päätelmiä aiheesta jos se ryhmä naisia joista kuvittelisi löytävän parhaiten pitempiaikaisen kumppanin on se ryhmä joka vastaa huonoiten.
Silloin ei tarvitse viettää edes sitä vähäistä aikaa nettideitissä jos asia on tosiaan niin.Ehkä ylläoleva viesti avautuisi paremmin, jos ymmärtäisit ensinnäkin sen yhteensopivuuden olevan erittäin subjektiivinen, välillä jopa muuttuva asia. Sen suhteen voit olla sinä, vastapuoli tai molemmat väärässä.
- """"""""
.................. kirjoitti:
Ehkä ylläoleva viesti avautuisi paremmin, jos ymmärtäisit ensinnäkin sen yhteensopivuuden olevan erittäin subjektiivinen, välillä jopa muuttuva asia. Sen suhteen voit olla sinä, vastapuoli tai molemmat väärässä.
On myös olemassa asioita, joita voidaan ihan yleisesti ja objektiivisesti pitää sellaisina, että ne lisäävät ihmisten yhteensopivuutta. Tällaisia ovat esim. samanlaiset harrastukset ja kiinnotuksenkohteet, samanlainen huumori, samanlaiset arvot, samanlainen elämäntilanne jne... Nämä eivät ole vain subjektiivisia kokemuksia tai arviointeja. Ja nämä ovat niitä juttuja, joista aloittaja käsittääkseni puhuu.
Kokonaan toinen asia on sitten kenestä pitää tai keneen ihastuu tai rakastuu. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. Sinulla voi olla vaikka mitä yhteistä toisen kanssa, mutta mitään syvempiä tunteita ei synny. Toisaalta voit rakastaa hullun lailla jotain ihmistä, joka ei sovi sinulle ollenkaan. Sinä ilmeisesti tarkoitat jotain tällaista subjektiivista tunnetta? - 3+13
keskiäkäinen ämmä kirjoitti:
Ei kai se mikään ihme ole että samat naamat ovat kuukausia tai vuosia esillä kun ei kukaan ota yhteyttä kehenkään. Itse silloin tällöin olen kirjoitellut miehille ja harva vastaa. Jos minuun ottaa joku seksimaanikko tai yli-ikäinen tai aivan outo tapaus yhteyttä, niin en kai minä voi niistä valita sitä vähiten huonoa...
Öö juuri mainitsin että otin ITSE yhteyttä yli 30 oman ikäiseen (plus miinus 3 vuotta) naiseen, jotka aktiivisesti kirjautuivat palveluun (ei siis "kuolleisiin" profiileihin).
Ei siis oikein tuo vastaus sovi minun viestiini, koska en ollut kohteille yli-ikäinen, kirjoitellut asiattomia vonkausavauksia tai ollut muutenkaan selkeästi epäsopiva yksilö, ainakaan paperilla. Mahdotonta toki sanoa olisiko kemiat pelannut, kun ei kauniimmalla sukupuolella tunnu olevan kiinnostusta edes tutustua paremmin. - 3+13
"""""""" kirjoitti:
On myös olemassa asioita, joita voidaan ihan yleisesti ja objektiivisesti pitää sellaisina, että ne lisäävät ihmisten yhteensopivuutta. Tällaisia ovat esim. samanlaiset harrastukset ja kiinnotuksenkohteet, samanlainen huumori, samanlaiset arvot, samanlainen elämäntilanne jne... Nämä eivät ole vain subjektiivisia kokemuksia tai arviointeja. Ja nämä ovat niitä juttuja, joista aloittaja käsittääkseni puhuu.
Kokonaan toinen asia on sitten kenestä pitää tai keneen ihastuu tai rakastuu. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. Sinulla voi olla vaikka mitä yhteistä toisen kanssa, mutta mitään syvempiä tunteita ei synny. Toisaalta voit rakastaa hullun lailla jotain ihmistä, joka ei sovi sinulle ollenkaan. Sinä ilmeisesti tarkoitat jotain tällaista subjektiivista tunnetta?Täysin samaa mieltä.
Ihmetyttää vain, miksi suunnilleen saman ikäinen, suunnilleen samantyyppisistä harrastuksista pitävä, suunnilleen samalle tasolle koulutettu mies ei kiinnosta 25-30 vuotiaita naisia edes vastaamaan avausviestiin ja tutustumaan paremmin? Onko tarjontaa vain kertakaikkiaan niin paljon ettei kerkeä vastaamaan edes "Ei kiinnosta" tai "On jo säätöä muiden kanssa" tms.
Onko naisilla joku tutka, jolla näkee pelkän profiilin perusteella ilman parempaa tutustumista, ettei kannata edes vastata avausviestiin, vaikka paperilla vaikuttaakin "sopivalta"? - keskiäkäinen ämmä
3+13 kirjoitti:
Öö juuri mainitsin että otin ITSE yhteyttä yli 30 oman ikäiseen (plus miinus 3 vuotta) naiseen, jotka aktiivisesti kirjautuivat palveluun (ei siis "kuolleisiin" profiileihin).
Ei siis oikein tuo vastaus sovi minun viestiini, koska en ollut kohteille yli-ikäinen, kirjoitellut asiattomia vonkausavauksia tai ollut muutenkaan selkeästi epäsopiva yksilö, ainakaan paperilla. Mahdotonta toki sanoa olisiko kemiat pelannut, kun ei kauniimmalla sukupuolella tunnu olevan kiinnostusta edes tutustua paremmin.Olisi pitänyt lisätä että meillä keski-ikäisillä asia on noin kuin kuvailin. Teillä kolmikymppisillä lienee toisin.
- ...................
"""""""" kirjoitti:
Kokonaan toinen asia on sitten kenestä pitää tai keneen ihastuu tai rakastuu. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. Sinulla voi olla vaikka mitä yhteistä toisen kanssa, mutta mitään syvempiä tunteita ei synny. Toisaalta voit rakastaa hullun lailla jotain ihmistä, joka ei sovi sinulle ollenkaan. Sinä ilmeisesti tarkoitat jotain tällaista subjektiivista tunnetta?Silloin kun toisesta tietää vielä vain muutaman tekstirivin verran, kyse on aika subjektiivisesta arviosta. Ajattelin itse, että jos joku jättää vastaamatta, niin hän tuntee etten ole samantyylinen ihminen kuin hän. Se oli täsmälleen yhtä pätevä arvio kuin minun ajatukseni.
Tuskin aloittajalle tai kenellekään muulle ainakaan ihan silkkaa ilkeyttä jätetään vastaamatta. - hdhhkkbcsdfhh
Pelkkiä trolleja ketju täynnä.Miksi kuvittelet, että kuvattomat olisivat ulkonäöltään vähemmän viehättäviä? Itse en nettideittaile (ei tarvitse, kun treffiehdotuksia tulee kadullakin). Jos laittaisin deitti-ilmoituksen nettiin, en ikinä laittaisi siihen kuvaani! Sopivan oloisille tyypeille vois kuvan meilata yksityisesti, mutta julkiseen deitti-ilmotukseen kuvani - NO WAY! Eikä syy olisi ulkonäössäni (en kyllä myöskään väitä olevani kaunis), vaan yksinkertaisesti siinä, etten halua pärstääni nettideittimaailmaan.
- nähty ja koettu
"Kokonaan toinen asia on sitten kenestä pitää tai keneen ihastuu tai rakastuu. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. Sinulla voi olla vaikka mitä yhteistä toisen kanssa, mutta mitään syvempiä tunteita ei synny. Toisaalta voit rakastaa hullun lailla jotain ihmistä, joka ei sovi sinulle ollenkaan. Sinä ilmeisesti tarkoitat jotain tällaista subjektiivista tunnetta? "
Juuri näin. Tässä on asian ydin. Tiedän omasta kokemuksesta. Olen tavannut naisia, jotka kaiken "järjen" mukaan ovat ihennekumppanietani, ja joiden kanssa kaikki teoriassa natsaa täydellisesti, mutta jos ei muuta ole, niin sitten ei ole. Turha siinä on jankuttaa enempää. Olen myös ihastunut naisiin, joiden kanssa ei sen kummemmin yhteistä ole. Näin se vaan menee.
Siksi tämä nettideittailu on hankalaa, koska asioita tutkiskellaan "papreilla", eikä se vaan luonnollisessa pariutumisessa toimi niin.
Siksi neuvo aloittajalle (ja muillekin): älä tuijota niin ehdottomasti niitä "teknisiä tietoja", vaan ole avoin kaikille. Ei niistä ihmisistä vielä speksien ja muutaman viestin jälkeen osaa sanoa paljon mitään. - expimp
ei ei! Nainen on saatava TUNTEMAAN, että sovit hänelle ja olet potentiaalinen. Listat eivät aiheuta väristyksiä! ! ! Ok. Eli unohda match-mittarit. Ovatko avioparit tavatessa mitanneet toistensa sopivuuden? Ei. Mies on vain viehättänyt naista. Naisilla on kuva päässä, mutta se muuttuu kun poikkeava mies herättää mielenkiinnon. Ja vaikka sopisit kriteereihin, sillä ei oli merkitystä, jos et saa väristyksiä aikaan!
- erads
Näin se vaan tahtoo olla (ainahan poikkeuksia toki löytyy). Sanotaaan, että ainakin vastausten määrä kasvaa eksponentiaalisesti.
- plaaaaahh
LUULET ITSESTÄS LIIKAA. haluat naisia, jotka painii eri sarjassa kuin sinä. kuvittelet itse kuuluvasi samaan sarjaan, mutta he eivät. eli kenen ajattelu ei pelaa? katso peiliin... Tai no mitäpä se auttaa, jos silt pidät itseäsi ihan huippusaaliina :b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928