Hyvää isänpäivää!
14
152
Vastaukset
Joo, huomenna on kriittiset paikat.
Kiitos. Se on upeeta kun lapset kaataa kahvit sänkyyn.
- MMies
KIITOS SAMOIN!
Hyvää isänpäivää kaikille palstan isille :)
Kiitos vaan!
- ,OO,
ISÄT OVAT TÄRKEIN ASIA IHMISELLE SITTEN, KUN TISSIT ON
SYÖTY. - zzzzzz.
zzzzzzzzzzzzzzzzz.
tosiaan paskaa päivää!
Mä just kiitin taivaan isääni tästä päivästä.
Piti sanomani vaan, että meillä on kyllä aikas komeennäköne lippu!
- valitan taas..
Mun mielestä koko isänpäivä on ihan turha. Kaupallinen juhla hyvin monille. Eikö sitä isää voisi muistaa ja rakastaa pitkin vuotta läpi elämän. Eikä panostaa vaan ihan helvetisti siihin yhteen päivään vuodessa? Sitten se iskä taas unohtuu monilla siihin seuraavaan juhlaan saakka.
Tämmöset juhlapäivät on aika typeriä kaiken kaikkiaan. :-) - E.Tollo
Kiitos (samoinko?). Päivähän jo juhlittiin. Sinäkös se kyselit Eckhart Tollen kirjoista. Näin muistan. "Tyyneys puhuu ja Läsnäolon voima", ne teokset itse omistan. Molemmat kirjat ovat takuuvarmasti yöpöydälläni. Niihin tutustun unettomina alkuillan hetkinä.
"Melkeinpä jokainen ego sisältää vähintään hivenen siitä, mitä voimme kutsua uhri-identiteetiksi. Osalla ihmisistä on niin voimakas uhrimielikuva itsestään, että siitä tulee heidän egonsa keskeinen ydin. Kauna ja koetut vääryydet muodostavat heidän minuutensa tärkeimmän osan" -Eckhart Tolle-
Jk. Minulle kävi juuri noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467