Kissalepakolle

antilepakko

Kukahan ois "se oikea" ja koska tapaisin? Onko tuttu vai tuntematon ja millainen mies olisi? Nykyinen ei taida olla kun niin epäilyttää? Tai koskahan tapahtuis rakkausasioissa jotain positiivista..?

12

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa menee tovi ja enemmän. ekana tulet ehjemäksi niin itsesi kanssa . sen jälkeen on sinun onnen aika.
      näkisin et ensivuoden tähän aikaa sinulla olisi joku jonka kanssa juhlit pikkujouluja.eli odotavan aika on tosiaan pitkä on odotavan . mut kiitos ja onni on kestävämpää

• kiitos catbat

onhan se pitkä,harmi toisaalta kun olisin halunnut lisää lapsiakin..unohdin kysyä työasioista,ahdistaa kun ei ole elämässä kiintokohtaa,itken vaan päivät pitkät ja mietin itsaria kun ei muuta mahollisuutta tunnu olevan enää..

• mut ajatele näin että kun on odotanut kauvan sitä osaa kunnoitaa toista aivan eri tavalla. sitä et on jotain odotanut ja saanut kohtelet häntä niin et on kummakin hyvä olla et pidä häntä itsestään selvyytenä.
      surun näinkin. mene ihmisten ilmoille vapaa ehtoiseksi jollekin ystäväksi sitä kautta on kivoja yhteis tapaamisia.
      ei kukaan sinua kotoa löydä kuten muumi tarinassa kuka lodutaisi nyytiä ... hän lähti kotoa ja kohtaisi matkalla ystäviä ja vanhaan taloon muutti kello 6 ...jos tarinaa muistat.
      ihmisten keskellä löydät.
      voit kirjoitaa nimi merkin kautta ja sivun tunnuksilla postia jos tuntuu siltä.

• kiitos taas

en voi tässä kaupungissa ihmisten ilmoille mennä,minua hävettää niin kauheasti enkä edes halua tämän paikkakunnan ihmisiä näjdä. olen nyt vankina täällä.työ olisi ainoa paikka missä ihmisiä näkisin,mutta kukaan ei vissiin halua minua töihin enää :( vai tuleeko työtä,pääsenkö pohjoiseen talveksi?

• kyllä voit sielusi haavat näet vain itse .kukaan muu niitä ei kanna. pohjoiseen siis veri vetää et ihan sinne saakka pääse mut liki .
      joten rohkeasti ihmisten seuraan .

• antilepakko

en voi enkä edes halua,eikä ole mitään syytä elää jos en pääse pohjoiseen,sillä siellä on kotini ja määränpääni :(

• antilepakko

pääsenkö vuoden alussa pohjoiseen opiskelemaan ja muuttaako tuo tuleva mies sitten minun kanssa sinne vai tapaanko hänet siellä?

• palauttelen

ei ole ketään kenen kanssa juhlia pikkujouluja:( yksinäisyyttäni itken,ei ole kauhean hyviä ystäviäkään...mutta olen kuitenkin päässyt pohjoiseen..

• mietteliäs tulkitsij

Josse tarkottaa sitä että kun menet pikkujoulujuhliin sielä jonekkin nyt niin eteesi tulee mitä nähtiin... tulevan 2012.. pikkujouluna...

• palautan..

pikkujoulut menneet jo,ei tullut ketään..olen niin kyllästynyt tähän yksinäisyyspaskaan!

• ..................-

Mene nyt kaikkiin pikkujouluihin:-))) kolmas kerta toden sanoo

• ei onnaa ei

ei ole muita pikkujouluja tulossa..ja töitä riittää loppukuukaudeksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe