Tiedehän on moraalitonta. Senhän me kaikki tiedämme. Tiede tutkii eri asioita ilman moraalia. Moraalin tehtävänä on hallita tiedettä.
Tiedettä tehdään sekä ihmiskunnan hyväksi että ihmiskunnan edun vastaisesti.
Raha ja rahoittajien intressit määräävät mitä tutkitaan.
Ihmiset ovat lisääntyvässä määrin ihmetelleet, mitä pirua päällemme oikein ruiskutataan.
Nyt Alankomaiden yliopistossa on tehty ensimmäinen varteenotettava tieteellinen havainto että luojan luomaa biosfääriä raiskataan (Chemtrails, University of Ghent) oikein olantakaa kyseenalaisten päämäärien saavuttamiseksi ja ilman demokraattisesti hyväksyttyä lupaa.
Miksi evokit hyväksyvät moisen, kun se on uhka myös heidän lapsilleen?
Eikö heissä ole ketään aikuisesti ajattelevaa? Tuskin.
http://www.youtube.com/watch?v=WtyI7zH5eRQ&feature=share
Tieteen "luotettavuus"!
25
209
Vastaukset
- fylylöfu.ö
Millä tavalla moraalin tulisi olla mukana tieteellisissä tutkimuksissa, vaikkapa perus luonnontieteessä?
- MAFYTTÄÄ!
Lainaa:fylylöfu.ö
Millä tavalla moraalin tulisi olla mukana tieteellisissä tutkimuksissa, vaikkapa perus luonnontieteessä?
Moraalisuutta olisi, ettei tehtäisi niin HELVETILLISEN pahoja puoskraointeja lääketieteessä ja turhia hiukkaskokeita, kun Jumala tietää sen kaiken jo ennakolta, ja voisi helposti antaa asioista oikean tiedän HELPOMMALAKIN!
Kyllä olen Helluntailainen. Voi olla, että Jumala on kuitenkin määrännyt ihmisen ylpeydessään paisumaan niinkauan KUIN KAIKKI HÄNEN TIETEENSÄ on osoitettu vääriksi? Matematiikan ja fysikkan suhteen en kyllä usko, että niin tapahtuu.....
- toentonkia
Moraalivaje on ilmeistä evokkien viesteissäkin.
Evoluutioteoria kuuluu disinformattiivisiin keskusteluaiheisiin.
Seuraavassa listassa evoluutioteoria kuuluu 2. alle!
25 tehokasta sensuurimenetelmää
1. Ole sokea, mykkä ja kuuro. Mitä tahansa tiedät, vaikene. Varsinkin, jos olet julkisuuden henkilö. "Jos siitä ei raportoida, sitä ei tapahtunut."
2. Vältä keskustelua aroista aiheista, keskity sivuseikkoihin.
Jos jotain sinulle tärkeää salattavaa asiaa on meneillään, yritä aikaasaada keskustelua jostain tunnetusta kiistelyn aiheesta juuri silloin.
3. Luo huhujen levittäjiä. Sen jälkeen leimaa huhujen levittäjät huhujen levittäjiksi, jolloin keskustelu voidaan lopettaa. Jos todistusaineistoa kuitenkin ponnisteluista huolimatta livahtaa julkisuuteen, yhdistä se internetiin ja käytä internetissä julkaisemista todisteena siitä, että koko juttu on huhua, jolla ei voi olla todellisuuspohjaa.
4. Käytä sijaisargumentointia ("olkiukkoa"). Etsi tai luo itse vastapuolelle argumentti, jonka kumoamalla näytät itse viisaalta ja hyvältä. Keskity vastapuolen yhteen argumenttiin ja kumoa se tavalla, joka osoittaa, ettei mihinkään vastapuolen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota. Tärkeintä kuitenkin on, ettet itsekään missään vaiheessa koskettele mitään kiistan keskiössä olevaa kohtaa vaan pyörit vain aiheen ympärillä.
5. Harhauta nimittelyllä ja naurettavaksi tekemällä. Metodi tunnetaan myös viestintuojan ampumisena. Pyri toistolla yhdistämään vastapuoli kaikkeen epämiellyttävään kuten oikeistolaisuuteen, höyrypäihin, vasemmistoon, terroristeihin, salaliittoteorioihin, rasisteihin, radikaaleihin, uskonnollisiin fanaatikkoihin ja sukupuolisesti poikkeaviin. Näin kykenet välttämään itse aiheesta keskustelun samalla, kun estät leimautumisen pelolla ketään tukemasta vastapuolta.
6. Iske ja pakene -metodi: millä tahansa julkisella foorumilla ja keskustelussa, iske nopeasti vastustajaa syytöksellä tai muulla tavoin. Pakene, ennen kuin hän vastaa. Jos hän vastaa, älä kiinnitä vastaukseen huomiota. Ohjaa puhe nopeasti sivuraiteelle itse pääasiasta. Tämä toimii erikoisen hyvin internetissä.
7. Kyseenalaista vastapuolen motiivit. Väännä jokainen fakta kieroon tai liioittele sitä osoittaaksesi, että vastapuoli toimii omanvoitonpyynnistä tai muista salatuista, valoa kestämättömistä motiiveista. Näin pakotat vastapuolen puolustuskannalle ja vältät itse aiheesta keskustelemisen.
8. Manaa esiin auktoriteetti. Väitä itseäsi asiantuntijaksi tai anna vaikutelma itsestäsi henkilönä, jolla on yhteyksiä. Helpoin tapa on turvautua jargoniin (asiantuntijakielen käyttöön) ja yksityiskohtiin takertumiseen. Voit myös yksinkertaisesti väittää, että "asia ei ole niin" väitettä perustelematta. Pääasia on välttää keskustelua itse aiheesta.
9. Esitä tyhmää. Älä piittaa vastapuolen todisteista vaan kieltäydy keskustelusta sanomalla, että vastapuolen aineistossa ei ole järkeä, se ei ole luotettavaa, loogista tai minkään arvoista.
10. Ole valmis ajoissa. Esitä syytöksiä vastapuolen toiminnasta jo varhaisessa vaiheessa. Jos vastapuolta tukevaa uutta todistusaineistoa ilmaantuu, voit vetää esiin vanhat syytökset ja tehdä vastapuolen epäilyttäväksi.
11. Käytä perääntymistä. Luo ennakolta pikku virhe ja myönnä sen olemassa olo argumenteissasi. Saat sympatiapisteitä suoraselkäisyydestä. Samalla vastapuoli saa pikkuseikkoihin takertujan maineen. Hyvä tapa siirtää (ja pitää) keskustelu sivuraiteella.
12. Arvoituksella ei ole ratkaisua -metodi: kiinnitä huomio ongelman monimutkaisuuteen ja eri tekijöiden määrään. Tällöin itse asiasta ja ratkaisuista ei tarvitse keskustella.
13. Liisa Ihmemaassa -logiikka: vältä keskustelua itse asiasta järkeilemällä taaksepäin.
14. Vaadi täydellistä ratkaisua. Vastapuolelta. Näin siirrät vastuun toisaalle samalla kun vältät itse keskustelemasta pääasiasta.
15. Käytä faktoja tukemaan vaihtoehtoisia päätelmiä. Tämä vaatii luovaa ajattelua, joten sitä ei voida suositella kaikille.
(jatkuu seur. viestissä)
Lähde:
Twenty-Five Rules of Disinformation
(jatkuu)- toentonkia
Jatkoa ;
16. Todisteiden ja todistajien kadottaminen. Jos sitä ei löydy, se ei ole fakta ja vältät keskustelun. Erittäin suosittu hallitusten keskuudessa.
17. Vaihda puheenaihetta. Kommentoi tavalla, joka siirtää keskustelun sinun valitsemaasi aiheeseen. Jos apunasi on kumppaneita, he osallistuvat keskusteluun "uudesta aiheesta" ja estävät keskustelun itse asiasta.
18. Tunnepitoista. Pyri saamaan vastapuolesta irti tunnepitoisia reaktioita kiusaamalla. Näin saatat onnistua saamaan heidät vaikuttamaan epätasapainoisilta ja hölmöiltä, jolloin myös heidän esittämänsä asiat vaikuttavat epäilyttäviltä. Vältät myös keskustelun itse aiheesta. Lisäksi voit hyödyntää tunnepitoisia reaktioita lyömällä vastapuolta Te ette kestä asiallista kritiikkiä-aseella.
19. Jätä esitetyt todisteet huomiotta ja vaadi mahdottomia todisteita. Todiste saattaa olla olemassa, mutta vastapuoli ei välttämättä pääse siihen käsiksi tai todiste on jo tuhottu. Kiistä kaiken jo esitetyn aineiston arvo.
20. Väärät todisteet ja johtolangat. Jätä jälkeesi väärän informaation ja väärien todisteiden vana aina kun mahdollista. Näin vältät keskustelun itse asiasta samalla kun sekoitat muut pelaajat. Ajan mittaan vyyhti saattaa saeta ratkaisemattomaksi ja kukaan ei enää jaksa sitä selvittää.
21. Vaadi mukaan erityistuomioistuimia, erityissyyttäjiä ja erikoistutkijoita. Keskustelu tyrehtyy ja aineisto julistetaan salaiseksi tutkinnallisista syistä. Jos satut omistamaan syyttäjäpuolen, voit myös varmistaa, että mitään sinulle vahingollisia todisteita ei esitetä. Kun asia on ollut oikeudessa, se on virallisesti loppuun käsitelty, eikä siitä tarvitse enää kantaa huolta.
22. Tuota uusi totuus. Luo omat asiantuntijasi, kansalaisjärjestösi, kirjailijat ja ryhmänjohtajat tai osta jo olemassa olevat todistamaan sinun totuutesi puolesta. Näin, jos sinut saadaan pakotettua puhumaan itse asiasta, voit tehdä sen auktoriteetit tukenasi.
23. Luo iso harhautus. Jos toimiasi seurataan epämiellyttävän tiiviisti, etkä voi vältellä puhumasta itse asiasta, luo leveä sivuraide, johon media tarttuu. Anna niille iso otsikko, mutta jostain muusta aiheesta.
24. Vaienna kriitikot. Kuolema, pidätys ja eristäminen, samoin kiristäminen ja kriitikoiden uran tai julkisuuskuvan tai ammatillisen uskottavuuden tuhoaminen varmistavat, ettei sinua häiritä asialla, josta et halua keskustella.
25. Katoaminen. Kun keskustelu kiihtyy ja paljastukset uhkaavat, katoa. - kretujen temppuja
toentonkia kirjoitti:
Jatkoa ;
16. Todisteiden ja todistajien kadottaminen. Jos sitä ei löydy, se ei ole fakta ja vältät keskustelun. Erittäin suosittu hallitusten keskuudessa.
17. Vaihda puheenaihetta. Kommentoi tavalla, joka siirtää keskustelun sinun valitsemaasi aiheeseen. Jos apunasi on kumppaneita, he osallistuvat keskusteluun "uudesta aiheesta" ja estävät keskustelun itse asiasta.
18. Tunnepitoista. Pyri saamaan vastapuolesta irti tunnepitoisia reaktioita kiusaamalla. Näin saatat onnistua saamaan heidät vaikuttamaan epätasapainoisilta ja hölmöiltä, jolloin myös heidän esittämänsä asiat vaikuttavat epäilyttäviltä. Vältät myös keskustelun itse aiheesta. Lisäksi voit hyödyntää tunnepitoisia reaktioita lyömällä vastapuolta Te ette kestä asiallista kritiikkiä-aseella.
19. Jätä esitetyt todisteet huomiotta ja vaadi mahdottomia todisteita. Todiste saattaa olla olemassa, mutta vastapuoli ei välttämättä pääse siihen käsiksi tai todiste on jo tuhottu. Kiistä kaiken jo esitetyn aineiston arvo.
20. Väärät todisteet ja johtolangat. Jätä jälkeesi väärän informaation ja väärien todisteiden vana aina kun mahdollista. Näin vältät keskustelun itse asiasta samalla kun sekoitat muut pelaajat. Ajan mittaan vyyhti saattaa saeta ratkaisemattomaksi ja kukaan ei enää jaksa sitä selvittää.
21. Vaadi mukaan erityistuomioistuimia, erityissyyttäjiä ja erikoistutkijoita. Keskustelu tyrehtyy ja aineisto julistetaan salaiseksi tutkinnallisista syistä. Jos satut omistamaan syyttäjäpuolen, voit myös varmistaa, että mitään sinulle vahingollisia todisteita ei esitetä. Kun asia on ollut oikeudessa, se on virallisesti loppuun käsitelty, eikä siitä tarvitse enää kantaa huolta.
22. Tuota uusi totuus. Luo omat asiantuntijasi, kansalaisjärjestösi, kirjailijat ja ryhmänjohtajat tai osta jo olemassa olevat todistamaan sinun totuutesi puolesta. Näin, jos sinut saadaan pakotettua puhumaan itse asiasta, voit tehdä sen auktoriteetit tukenasi.
23. Luo iso harhautus. Jos toimiasi seurataan epämiellyttävän tiiviisti, etkä voi vältellä puhumasta itse asiasta, luo leveä sivuraide, johon media tarttuu. Anna niille iso otsikko, mutta jostain muusta aiheesta.
24. Vaienna kriitikot. Kuolema, pidätys ja eristäminen, samoin kiristäminen ja kriitikoiden uran tai julkisuuskuvan tai ammatillisen uskottavuuden tuhoaminen varmistavat, ettei sinua häiritä asialla, josta et halua keskustella.
25. Katoaminen. Kun keskustelu kiihtyy ja paljastukset uhkaavat, katoa.Tällä palstalla kreationistit on käyttäneet vähintäänkin noita 25:ttä keinoa, vieläpä säännöllisesti.
- 34
toentonkia kirjoitti:
Jatkoa ;
25. Katoaminen. Kun keskustelu kiihtyy ja paljastukset uhkaavat, katoa.Kreationistit käyttävät kaikkia 25 keinoa paitsi 9:ää. Heidän ei tarvitse erikseen esittää tyhmää.
- +++++++++++++
Vaikutat erittäin tasapainoiselta ja haluat tietää asioita ja muiden mielipiteitä ilman ennakkooletuksia ja perustelet väitteesi etkö turvaudu mututietoon tai mustamaalaamiseen.
- toentonkia
"etkö turvaudu mututietoon tai mustamaalaamiseen."
Kirjoitin viestini keskustelun aloitukseksi. Enkä halua muuten provosoida kuin innostaakseni muitakin avartamaan elonaluettaan.
Mututieto tarkentuu kun kuulee lisää samasta aiheesta.
Ja tämän aiheenhan voisi kuvitella olevan meille kaikille yhteinen?
Olemmehan elämässä samojen elinehtojen alaisina.
Saasteet eivät tunne valtakuntien rajoja. - buahhahhaaaaa
AITOA MOLOKKIA >>>>
4. Käytä sijaisargumentointia ("olkiukkoa"). Etsi tai luo itse vastapuolelle argumentti, jonka kumoamalla näytät itse viisaalta ja hyvältä. Keskity vastapuolen yhteen argumenttiin ja kumoa se tavalla, joka osoittaa, ettei mihinkään vastapuolen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota. Tärkeintä kuitenkin on, ettet itsekään missään vaiheessa koskettele mitään kiistan keskiössä olevaa kohtaa vaan pyörit vain aiheen ympärillä. - lyhyet jäljet
toentonkia kirjoitti:
Kirjoitin viestini keskustelun aloitukseksi. Enkä halua muuten provosoida kuin innostaakseni muitakin avartamaan elonaluettaan.
Saasteet eivät tunne valtakuntien rajoja.Onhan se hienoa "aloittaa keskustelu" latomalla läjä valheita...
- +++++++++++++
toentonkia kirjoitti:
Saasteet eivät tunne valtakuntien rajoja."Kirjoitin viestini keskustelun aloitukseksi."
ja siten varmistiti ettei kukaan ota sinua tosissaan tai pitää sinua vain trollina
"Miksi evokit hyväksyvät moisen, kun se on uhka myös heidän lapsilleen?
Eikö heissä ole ketään aiikuisesti ajattelevaa? Tuskin." ja koko 5 tehokasta sensuurimenetelmää viesti ja sen jatke.
Tiede ei ole syyllinen siihen että ihminen on ahne ja ei välitä ympäristöstä tarpeeksi.
Erittäin pahaksi tämän teke ettei yhdysvallat ole liittynyt vieläkään mihinkään merkittävään saasteita vähentävään ohjelmnaan kuten Kyotoon http://www.kyotousa.org/ ja Kiina on nousemassa ja käyttää vanhaa erittäin saastuttavaa tekniikkaa tai aineita (kivihiili) - toentonkia
+++++++++++++ kirjoitti:
"Kirjoitin viestini keskustelun aloitukseksi."
ja siten varmistiti ettei kukaan ota sinua tosissaan tai pitää sinua vain trollina
"Miksi evokit hyväksyvät moisen, kun se on uhka myös heidän lapsilleen?
Eikö heissä ole ketään aiikuisesti ajattelevaa? Tuskin." ja koko 5 tehokasta sensuurimenetelmää viesti ja sen jatke.
Tiede ei ole syyllinen siihen että ihminen on ahne ja ei välitä ympäristöstä tarpeeksi.
Erittäin pahaksi tämän teke ettei yhdysvallat ole liittynyt vieläkään mihinkään merkittävään saasteita vähentävään ohjelmnaan kuten Kyotoon http://www.kyotousa.org/ ja Kiina on nousemassa ja käyttää vanhaa erittäin saastuttavaa tekniikkaa tai aineita (kivihiili)Yhdysvallat haluaa täydellisen ilmastoherruuden käyttääkseen sitä sekä siviili- että sotilaalliseen tarkoitukseen. Kohta edes ilma(sto) ei ole ihmiskunnan yhteistä omaisuutta.
Ihmisten olisi havahduttava tietoisiksi meneillään olevista suunnitelmista jotta yleistä mielipidettä kasvaisi vastustamaan kyseenalaisia tieteen sovelluksia vastaan.
Sen luulisi olevan meidän kaikkien yhteinen asiamme.
Evoluutioteoriasta inttäminen palvelee kyseenalaisten asioiden salaista etenemistä kun ihmiset kinastelevat toisarvoisista asioista ja ovat tukkanuottasilla keskenään.
"Hajoita ja hallitse-menetelmä' toimii.
Ja homoihin suhtautuminen kiistakysymyksenä on yksi samaa tarkoitusta palveleva riitelyn aihe yhdessä väestön maailmanlaajuisen sekoittamisen kanssa joka tuo eri kansakuntiin eripuraa ja ylimääräisiä konfliktien aiheita. - 34
lyhyet jäljet kirjoitti:
Onhan se hienoa "aloittaa keskustelu" latomalla läjä valheita...
But shhhhhhhhhh - it doesn't fit it with "the theory of evolution" and with the generally accepted version of history so you aren't supposed to talk about it.
http://unexplainedmysteriesoftheworld.com/archives/skeletons-of-giants-are-still-being-discovered-today toentonkia kirjoitti:
Yhdysvallat haluaa täydellisen ilmastoherruuden käyttääkseen sitä sekä siviili- että sotilaalliseen tarkoitukseen. Kohta edes ilma(sto) ei ole ihmiskunnan yhteistä omaisuutta.
Ihmisten olisi havahduttava tietoisiksi meneillään olevista suunnitelmista jotta yleistä mielipidettä kasvaisi vastustamaan kyseenalaisia tieteen sovelluksia vastaan.
Sen luulisi olevan meidän kaikkien yhteinen asiamme.
Evoluutioteoriasta inttäminen palvelee kyseenalaisten asioiden salaista etenemistä kun ihmiset kinastelevat toisarvoisista asioista ja ovat tukkanuottasilla keskenään.
"Hajoita ja hallitse-menetelmä' toimii.
Ja homoihin suhtautuminen kiistakysymyksenä on yksi samaa tarkoitusta palveleva riitelyn aihe yhdessä väestön maailmanlaajuisen sekoittamisen kanssa joka tuo eri kansakuntiin eripuraa ja ylimääräisiä konfliktien aiheita.> Evoluutioteoriasta inttäminen palvelee kyseenalaisten asioiden
> salaista etenemistä kun ihmiset kinastelevat toisarvoisista
> asioista ja ovat tukkanuottasilla keskenään.
Siitähän inttävät vain kreationistit. Mutta kertoisitko lisää tuosta salaisesta etenemisestä? Kuuluuko se samaan sarjaan kuin raunileenan "Kuussa on 300.000 asukasta ja kaivostoimintaa mutta se on salassapidettävää tietoa"?
> Ja homoihin suhtautuminen kiistakysymyksenä on yksi samaa
> tarkoitusta palveleva riitelyn aihe - -
Sehän on kiistakysymys vain kreationisteille.
- 34
No ja mitähän nuo kemialliset jäljet ovat?
- Hulluja nuo uskikset
"Tiedehän on moraalitonta. Senhän me kaikki tiedämme. Tiede tutkii eri asioita ilman moraalia. Moraalin tehtävänä on hallita tiedettä."
Selitä nyt miten "moraalinen tiede" eroaisi tästä nykyisestä ja miski se tuottaisi luotettavampia tuloksia? Älä vain saarnaa, koska tunnut olevan niin syvällä omissa maailmoissasi ja käsityksissäsi, että jutuistasi ei saa tolkkua, jos et konkretisoi väitteittäsi.- Sirk
No esimerkiksi moraalisessa matematiikassa keneltäkään ei vähennetä ja kaikki jaetaan aina lopuksi tasan ja algoritmien liiallisesta käytöstä ollaan erittäin huolestuneita.
- asianharrastaja
Sirk kirjoitti:
No esimerkiksi moraalisessa matematiikassa keneltäkään ei vähennetä ja kaikki jaetaan aina lopuksi tasan ja algoritmien liiallisesta käytöstä ollaan erittäin huolestuneita.
"..keneltäkään ei vähennetä ja kaikki jaetaan aina lopuksi tasan.."
Ja kaikki miehet korotetaan potenssiin ja jokainen nainen jakaa, mutta ei kerro.
- EL
Tiede ei ole moraalitonta. Tutkijat ja rahoittajat hyvinkin saattavat olla sellaisia.
Kysyt liittyen Chemtrails-ilmiöön, että "Miksi evokit hyväksyvät moisen, kun se on uhka myös heidän lapsilleen?". Maailmassa ilmeneviin mielestämme moraalittomiin tapahtumiin evokit suhtautuvat ihan samalla tavalla kuin kreationistitkin. On siis tyhmää yleistää tietyt käytösmallit tiettyihin ryhmiin. Moraali ei ole kiinni uskomuksissa. Moni itseään uskovaksi kutsuva on "nahkansa alla" moraaliton. Kaikki on suhteellista!> Tiede ei ole moraalitonta.
> Tutkijat ja rahoittajat hyvinkin saattavat olla sellaisia.
Ongelma on siinä että huippututkimusta on mahdoton tehdä ilman rahoitusta.
Mutta kertoisiko nyt joku noista kemikaalivanoista - onko niitä "tutkittu" muuten kuin paljaalla silmällä auton ikkunasta?- Punainen Aki?
naapurin.kissa kirjoitti:
> Tiede ei ole moraalitonta.
Mutta kertoisiko nyt joku noista kemikaalivanoista - onko niitä "tutkittu" muuten kuin paljaalla silmällä auton ikkunasta?Ongelma on siinä että huippututkimusta on mahdoton tehdä ilman rahoitusta.
Kommunisimiako haikailet takaisin? Kapitalismissa se on mahdotonta EI Kommunistisessa järjestelmässä. - Apo-Calypso
naapurin.kissa kirjoitti:
> Tiede ei ole moraalitonta.
Mutta kertoisiko nyt joku noista kemikaalivanoista - onko niitä "tutkittu" muuten kuin paljaalla silmällä auton ikkunasta?Nämä "kemikaalivanat" (Chemtrails) taitavat olla ylivoimaisesti kaikkein aikojen typerin salaliittosekoilu, joka osoittaa ainoastaan sen, että nämä täydellisen tyhjäpäiset salaliittopellet eivät ymmärrä yhtään mitään ilmailusta, ilmailuun liittyvistä säännöistä, säästä, sääilmiöistä, ilmakehästä, eikä edes fysiikan alkeista.
Sopii täydellisesti kretinismiin..
"Mutta kertoisiko nyt joku noista kemikaalivanoista - onko niitä "tutkittu" muuten kuin paljaalla silmällä auton ikkunasta? "
On tutkittu jo toisesta maailmansodasta lähtien, jolloin Yhdydsvaltain ilmavoimille oli ensiarvoisen tärkeätä selvittää ilmasto-olosuhteet jolloin poltetun polttoaineen jäänteistä syntyy ns. "persistenttejä" jättövanoja, jotka osoittavat saksalaisille suoraan, missä kohde sijaitsee, ja milloin "lyhytikäsiä" jättövanoja, jolloin vanat katoavat nopeasti ja pommikoneita on paljon vaikemapi havaita.
Jättövanojen "ikä" riippuu ilmanpaineesta, ilman lämpötilasta, sekä lentokorkeudessa vallitsevasta ilman suhteellisesta kosteudesta.
Kretarditollot saavat itse selvittää miten nuo liittyvät toisiinsa, ja sen, milloin jättövana muodostuu nestemäisistä vesipisaroista, ja milloin jääkiteistä.
Ilmeisesti näille aivottomille tolloille on suuri ihme, mikä saa aivan tavalliset pilvet käyttäytymään niin kummallisesti, että jotkut häviävät hetkessä, jotkut "elävät" tuntikausia.
Uskomatonta, mutta tyhjäpäisille kretaletalibaneille niin tyypillistä!
- 31
http://www.youtube.com/watch?v=WcfmWaCjNzE&feature=related
Onhan se järjetöntä savuttaa koko sinitaivas peittoon.
Pelkkä vesihöyry ihmisen levittämänä on edesvastuuttomuutta ja muiden ihmisten maiseman pilaamista muutaman lentomatkustajan takia.
Mutta Vietnam oli yksi esimerkki lentäen pöllytettävistä myrkyistä.
Ja ilmastonmuutoksen nimissä voidaan periaatteessa levittää mitä tahansa haitallista materiaalia ilmakehään.
Siten näkymättämyyskään ei olisi chemtrailseille luvansaamisen ehto.
Olet naivi jos et myönnä, että kaikessa mahdollisessa on mukana myös salaliittoja. Politiikka on jatkuvien salaliittojen sarjaa kaikenaikaa.
Erityisesti kun on kyse vallasta ja varallisuuden hankinnasta.
Valta korruptoi aina ja ehdoton valta korruptoi ehdottomasti. Ja korruptio on sekin salaliittoa. - .
.
"Nyt Alankomaiden yliopistossa on tehty ensimmäinen varteenotettava tieteellinen havainto että luojan luomaa biosfääriä raiskataan (Chemtrails, University of Ghent) oikein olantakaa kyseenalaisten päämäärien saavuttamiseksi ja ilman demokraattisesti hyväksyttyä lupaa."
Ghent on Belgiassa, Kaliforniassa, Kentuckyssa, Länsi-Virginiassa, Minnesotassa, New Yorkissa ja Ohiossa.
http://skepdic.com/chemtrails.html taas neuvoo:
THE CHEMTRAIL CHALLENGE : If you sincerely believe there is a chemtrails conspiracy going on, you have a moral obligation. If you think there’s an unhealthy operation led by government agencies that is making us sick or controlling our minds (or both), you really have to do something about it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036